Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
IemandOp dinsdag 12 februari 2002 14:51 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Wat is titan's revenge waard
En dit:
Verwijderd
Ik zit er ook aan te denken om een javazon op te starten, want als ik naar rammie/barrel kijk, damn die gaat hard
icq me maar anders op #54312379
Mijn Javazon moet wat lvl'tjes omhoog.Op dinsdag 12 februari 2002 15:47 schreef tva_goku het volgende:
titans was dacht ik 1 soj waard, maar weet het niet zeker
Ik zit er ook aan te denken om een javazon op te starten, want als ik naar rammie/barrel kijk, damn die gaat hard
Titan's is btw. 1/2 Soj. misschien 1 soj als hij perfect is (200% ED dacht ik
honor rune word in Ogre maul. Tja, misschien een leuke Item, maar verwacht hem niet te ruilen tegen een SoJ ofzo.
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
aliOp dinsdag 12 februari 2002 16:06 schreef tva_goku het volgende:
maar eens kijken of ik een ali voor een titans kan ruilen bij iemand
Verwijderd
ali baba's blade gevalletje.../Op dinsdag 12 februari 2002 16:22 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
ali
Verwijderd
Ik wil je wel helpen maar ik heb geen ICQ zet anders ff je acc. neer...Op dinsdag 12 februari 2002 15:58 schreef RedHat het volgende:
kep net een nieuw trutje gemaakt (amazone) wie wilt ff met mij wat quests doen enzo met haar? ze is nu lvl 7 en ze zuigt kont
icq me maar anders op #54312379
Verwijderd
dat zeg ikOp dinsdag 12 februari 2002 16:31 schreef liquidlizard het volgende:
[..]
ali baba's blade gevalletje.../
Wat doet dat en waarvoor is dat?
Ik zie aan deze hele thread dat ik nog een hoop te vinden
Verwijderd
Boosten : Een ander character snel door het spel heenhelpen (om uiteindelijk op hell te kunnen cowen).
Cowen : Koeien doden in het secret cow level.
cow level kom je toch met die stok + tp?
ennu jullie hebben het over level 70 man... hoe de f*ck kom je daar zo snel?
Ik ben level 24 ass ben al een dag of 3 bezig. act 5? althans na diablo
met een hoop vrienden gaat dat snel op internet hoorOp dinsdag 12 februari 2002 16:52 schreef anc het volgende:
en hoe vaak kan je dan cowen op hell dif? met 1 char
cow level kom je toch met die stok + tp?
ennu jullie hebben het over level 70 man... hoe de f*ck kom je daar zo snel?
Ik ben level 24 ass ben al een dag of 3 bezig. act 5? althans na diablo
LOLOp dinsdag 12 februari 2002 14:16 schreef SaURoN het volgende:
nu vraagje waarom tiept sauron dit?
* SaURoN heeft al vanaf 12:05 niks te doen..
zit op school namelijk en moet om15:15 ff15 min HOOGUIT een toets maken voor ECDL
ben zwolle al ingeweest maar was ook niet geweldig.
* SaURoN is bored![]()
![]()
woon jij ook in zwolle
ook leuk om te weten
hoe kan jij trouwens op internet vanaf school???
op de ambelt (mijn school) kan ik dat niet is afgesloten door informatica leraar
Verwijderd
iemand??Op dinsdag 12 februari 2002 16:33 schreef Raz0r81 het volgende:
Who wants to boost my assasin?
en wie gaat er mee MF-runne?
plz ik wil me assasin mee late doen aan de got runz
Verwijderd
ik wil wel maar ik heb een oculus nodig voor me mf sorz..Op dinsdag 12 februari 2002 17:18 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
iemand??
plz ik wil me assasin mee late doen aan de got runz
ziet er welk geinig uit
vond em net in een koerun
http://www.battle.net/diablo2exp/items/sets/sets7.shtml#sazabis
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Ik heb nog wel de helm van die setOp dinsdag 12 februari 2002 17:54 schreef PringleMaster het volgende:
weet iemand toevallig wat dat zwaard van sazabi waard is? (Sazabi's Cobalt Redeemer)
ziet er welk geinig uit
vond em net in een koerun
http://www.battle.net/diablo2exp/items/sets/sets7.shtml#sazabis
4 sojs voor gegeven
* SaURoN is happy
en dat binnen 30 min
aargh 60 str, me kijkt op armor 84 * SaURoN check lvl 74
hmmz KUT
Verwijderd
nu sauron blij is boost hij me ff door hellOp dinsdag 12 februari 2002 18:22 schreef SaURoN het volgende:
Zo ik heb ook een rasha armor![]()
4 sojs voor gegeven
* SaURoN is happy
en dat binnen 30 min
aargh 60 str, me kijkt op armor 84 * SaURoN check lvl 74
hmmz KUT

Net mn shako geruild voor soj+bow dus nu compleet !
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
is die boog een soj waard ??????????
die heb ik meen ik eens een weggegeven
vond het maar een krap ding ...
btw
400 dex, lvl 96 en dan nog maar 1500 GA ?
crap
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Hehe tnxOp dinsdag 12 februari 2002 15:08 schreef Pjemco het volgende:
Heel wreed icoontje trouwens![]()
Wuppies Rule!
heb er nu 7 boven op me monitor staan
maar zodra me server weer terug is ga ik hem onderhanden nemen..... heb nu een hellslayer die ik hem kan geven
Maar ff wat anders
me mf sorc heeft skill-punten over
heb fw,fm en fo al gemaxed
static zit op 10, en dat werkt prima.
warmth op 8, en dat lijkt ook genoeg
en ik heb nog 3 skill points over......
ben nu lvl 78, en me streeflvl was 82
dus dadelijk heb ik 7 punten
maar waar moet ik ze indouwen
heb ff gedacht aan thunderstorm, maar dat kost me 4 punten aan preq. en een lvl (3+4 van skills)7 ts zonder lm schiet niet op....
dus weet het ff niet
zou 1 van die cold armors de moeite zijn ?
of misschien een lvl 8 hydra, met 24 in fm
zou dat de moeite zijn. ?
en ja ik vind soj+Mavinas caster vor shako wel een fair trade
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
whisper om 20.30 maar naar *Lord_Mithril
ps ik zit nu in Nm act 2 en heb nog niks van de staff (ok de cube dan
Bier, Whiskey en Metal!!
daarom baal ik nu dus dat ik dat ding niet meer heb.....Op dinsdag 12 februari 2002 19:00 schreef Optical het volgende:
O ja wel even ter verduidelijking , die ama is niet van mij maar van een maat , ik ben speciaal voor die set met (alweer) een nieuwe begonnen (SabrinaJohnson)
en ja ik vind soj+Mavinas caster vor shako wel een fair trade
soz, ik ff nietOp dinsdag 12 februari 2002 19:05 schreef Lord_Mithril het volgende:
zou iemand mijn sorcje door Nm en hell kunnen gooien vanavond?? uurtje of 20.30.
whisper om 20.30 maar naar *Lord_Mithril
ps ik zit nu in Nm act 2 en heb nog niks van de staff (ok de cube dan)
heb al het hele weekend en maandag mensen liggen boosten
je kunt maar zovaak a2 doen voor het je de neus uitkomt ......
en meestal gaat me ama toch wel 1 keer in de rits ergens dood, en op die manier kan ze dus nooit lvl 99 halen ....
Verwijderd
Zijn die stats een beetje redelijk voor een lvl 64 sorc???
Str is zonder items 60 en dex heb ik helemaal nix op gedaan.
ff niet naar die resistance kijken
ahem lvl 64Op dinsdag 12 februari 2002 19:16 schreef liquidlizard het volgende:
[afbeelding]
Zijn die stats een beetje redelijk voor een lvl 64 sorc???
ff niet naar die resistance kijken
< smiecht nog snel ff wijzigen he
en denk het wel. maar eerst ts maxen en dan pas nova
red je het met zoveel energy trouwens wel met mana ?
dacht altijd dat nova zon grote mana vreter was ......
Verwijderd
Ennuh resistance bevorderende items zijn welkom
kep wel interesse als iemand me ff kan boosten.Op dinsdag 12 februari 2002 19:28 schreef liquidlizard het volgende:
![]()
![]()
****VANAVOND 21:00 UUR - GOTKOE1//1 - GoT COWRUN***
![]()
![]()
Of kan/wil er vanavond niemand?
ik kan nu al (eten waas sneller klaar dn ik d8)
iemand zin om me te boosten?? PLEAZE?????
Bier, Whiskey en Metal!!
ik zit lekker in de bios >:
Ik doe wel mee, m'n spearamazon kan eindelijk het cowlevel binnen, dus dat wordt ff flink xp'en.Op dinsdag 12 februari 2002 19:28 schreef liquidlizard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit nu in mn eigen game.... Nm Need Help
join any time...
Bier, Whiskey en Metal!!

iit sauron's armor heb ik er 8 soj voor betaald, maar ja.. Deze heeft nog een kans legit te zijn, een armor voor 4 soj is dus echt wel dupe he
Ik trade trouwens cold skill charms tegen fire/elec.
ik heb er 3, en ik trade 1 tegen 1.
wie wil ? icq# 23271371
het password is dusOp dinsdag 12 februari 2002 19:28 schreef liquidlizard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
1
| '1<spatie>-<spatie>GoT<spatie>COWRUNT<sterretje><sterretje><sterretje> |
Works 4 me.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
ik doe ook mee ALS iemand ff ALLEEN MAAR BAAL!! molt voor me op hell plzzzzzzOp dinsdag 12 februari 2002 19:44 schreef -=Indigo=- het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, m'n spearamazon kan eindelijk het cowlevel binnen, dus dat wordt ff flink xp'en.
Verwijderd
Ja idd wat een teringzooi was dat zeg, echt niet normaal meer. ik denk dat je dit niet een 2e keer voor elkaar krijgt. We hadden iets van 24 runs gedaan en NIX waardevols gevonden.Op dinsdag 12 februari 2002 13:11 schreef Raz0r81 het volgende:
btw goku vanavond ff mephi runne? vandaag wasset shit heb net ff met sjawarmaman ge-mephi runt maar amper 1 unik item en geen 1 exeptional of elite..was dan ook niet zo heel lang maar ach.. ET ZOOG
op mephi
als iemand... anyone.. me kan helpen om Nightmare en hell af te maken.. dan kan ik ook eens meedoen met de GoT
game naam: need help got
Bier, Whiskey en Metal!!
anyone please help me...
game name: need help got
(ja ik weet t ik word irritant maar ik wil graag met die cow runs mee doen)
Bier, Whiskey en Metal!!
maar ja, heb ik nog maar de 1e act en nightmare is fucking moeilijk met lvl 31
ik kan ze wel joinen.. wtf is up met dat?
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Dan moet je ff terug naar char kies menu.. (zoveelste) bug ofzoOp dinsdag 12 februari 2002 22:32 schreef Lord_Mithril het volgende:
kep net met veel andere in mijn game baal op nightmare verslagen maar ik ken zelf geen Herll game maken
ik kan ze wel joinen.. wtf is up met dat?
Mfden in cow ruled trouwens zwaar
Gister een stormshield nu dat... 1 elite per dag en toch door lvlen... hopen dat het zo blijft
ja ik had maphack aan voor iemand daar over zeikt
volgens mij heb ik 2 topix geleden al gezegd dat ik maphack useOp dinsdag 12 februari 2002 23:43 schreef Pjemco het volgende:
ooooooooooowhh Cheater
ik solo btw toch cows alleen in Akt1 hell games dus niemand heeft last van me en zo voorkom ik King killers aangezien dit een cow MF ama is
ik heb met mn sorc nightmare uit en nu zie ik alleen maar Hell games die ik kan joinen... is er een manier om de nightmares te zien want ik word afgeslacht in hell
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
lekker vandaag
unique amu : cresent moon
en tal rasha amu gevonden
en dat in nog geen 40 runs .....
Mega cheap char lvlt als de tering en verdient zich meteen terug aan items
sorry dat ik er over door blijf gaan maar t werkt echt prima
Verwijderd
ja ik moet alleen nog ergens aan een titans komen, dan ben ik ook weer happy, iemand had een perfect titans, maar die wilde er 2 sojs voor, ik zei; steek die titans maar in je reet, vond hij minderOp woensdag 13 februari 2002 01:24 schreef Soullie het volgende:
Ik snap niet dat ik hier niet eerder op gekomen ben... men nemen 1 java of hybridzon duwen er 300 MF op... 181% titans, en 171% buriza waar ik een 30% ed jewel in geduwd heb. En hoppa een mega mfder voor cow.
Mega cheap char lvlt als de tering en verdient zich meteen terug aan items
sorry dat ik er over door blijf gaan maar t werkt echt prima
Maar perf. titans is geen 2 soj's, perf ethereal titans is mischien meer waard. Maar hmmmm ik wil ook zo'n mavina's diadeem dus
Verwijderd
waarom is ethereal wel 2 sojs waard?Op woensdag 13 februari 2002 01:43 schreef barrel het volgende:
Ja sommige mensen durven belachelijk veel te vragen voor itemshehehe
Maar perf. titans is geen 2 soj's, perf ethereal titans is mischien meer waard. Maar hmmmm ik wil ook zo'n mavina's diadeem dusenne een IK armor. Mocht je die 2 dingen ooit vinden, laat hem dan unidentified. Dan wil ik ze voor grof betalen. Maar unidentified mag je diep stoppen, 4 soj's voor tal's armor is 1000% een dupe. Lekker rond lopen met ta'l's armor terwijl je weet dat het een dupe is.
idd 4 sojs voor tal armor = dupe kan niet anders... hopen voor je dat ie niet verdwijnt.Op woensdag 13 februari 2002 01:43 schreef barrel het volgende:
Maar perf. titans is geen 2 soj's, perf ethereal titans is mischien meer waard. Maar hmmmm ik wil ook zo'n mavina's diadeem dusenne een IK armor. Mocht je die 2 dingen ooit vinden, laat hem dan unidentified. Dan wil ik ze voor grof betalen. Maar unidentified mag je diep stoppen, 4 soj's voor tal's armor is 1000% een dupe. Lekker rond lopen met ta'l's armor terwijl je weet dat het een dupe is.
euh ik heb btw nog 177% titans liggen voor 1 soj
Verwijderd
Kerel stopte met diabloII, dus account leeggehaald
Shaftstop, Stormshield, Baranars, 40% chance guard, 50% war travellers, gore riders, Arreats face en nog het een en t ander gekregen
hehe
happy happy joy joy
neu want eentje van 8 sojs kan net zo goed een dupe zijnOp woensdag 13 februari 2002 01:43 schreef barrel het volgende:
en hijs ook de laagste def
en als je denkt dat unided geen dupe kan zijn ur wrong evenveel kans
Verwijderd
Is dat nou leuk? Ik snap wel dat je het accepteert hoor.Op woensdag 13 februari 2002 07:44 schreef Pjemco het volgende:
/me is best happy
Kerel stopte met diabloII, dus account leeggehaald
Shaftstop, Stormshield, Baranars, 40% chance guard, 50% war travellers, gore riders, Arreats face en nog het een en t ander gekregen
hehe
happy happy joy joy
Maar ik vind gewoon de lol eraf gaan als je van zulke godlike items krijgt. De grootste kick is toch nog steeds om je eigen equip te vinden of verdienen?
Op low-level heb ik ook weleens wat gehad, ShadowFang en zo, maar ook daar ben ik snel mee gestopt.
Kweet niet, ik krijg er een beetje een lame gevoel bij als iemand mij spullen aanbied.
Maar even for the record: Ik noem jou geen lame persoon hoor
Ik zou alleen weleens iemand willen spreken die er hetzelfde over denkt als ik.
Oh.. Mag ik die StormShield hebben?
wat wil je er dan voor geven ?Op woensdag 13 februari 2002 01:32 schreef tva_goku het volgende:
[..]
ja ik moet alleen nog ergens aan een titans komen, dan ben ik ook weer happy, iemand had een perfect titans, maar die wilde er 2 sojs voor, ik zei; steek die titans maar in je reet, vond hij minder
* heuveltje moet ergens nog zo'n ding hebben.
Verwijderd
Wie heeft er btw nog een leuke low lvl bow voor me???
Ennuhm ik moet ook nog ff naar hell geboost worden
Btw, ik heb nog nooit met een ama gespeeld dus zeg plz ff hoe ik dit moet verdelen. Ik zat er aan te denken om freezing arrow te maxen, ik heb ook gehoord dat je penetrate op lvl 10 moet hebben
Verwijderd
Ik neem aan dat ik je dit toch niet serieus hoef uit te leggen right?Op woensdag 13 februari 2002 09:23 schreef SaURoN het volgende:
dus als iemand jou euros aan bied zeg je ook, ik wil het zelfverdienen![]()
Grand Mathron Bow gevonden :0 das mavinas bow, hijs nog UN IDed dus offer maar wat
stats
Damage: 43 To 210 (varies)(Base Damage: 14 To 72)
Required Level: 70
Required Strength: 108
Required Dexterity: 152
Base Weapon Speed: [0]
(Amazon Only)
+188% Enhanced Damage
40% Increased Attack Speed
+50 To Attack Rating
10% Chance To Cast Level 3 Nova When Struck
bow is verkocht, voor 1x 7mf en 1soj , qugg heeft hem
weet niet of hij ut waard was of is achja
Verwijderd
Als ie ineens veel meer waard blijkt te zijn geef je maar even een gilbow is verkocht, voor 1x 7mf en 1soj , qugg heeft hem
weet niet of hij ut waard was of is achjahad um nie nodig
Verwijderd
Lol, alweer een zoektocht naar de meaning of lifeOp woensdag 13 februari 2002 11:02 schreef SaURoN het volgende:
heeft een betekenis, vind jij dat zelf maar uit of het seriues is of niet
Leuke bow trouwens, misschien moet ik toch eens een amazone gaan maken. Dat mf verhaaltje spreekt me wel aan in cowgames.
En finally, wat kost zo'n unID'ed lightsabre tegenwoordig?
Verwijderd
Werkt dat ook tegen koeien
Verwijderd
Ik vond laatst een rare pala shieldje met goeie defense (ik zal het thuis wel eens opzoeken) en veel goede mods. Lekkere resistances, maar wat mij opviel van 60% enhanced damage. En nee, geen defense. Voor mij was dit onbekend, maar is dit nog wat?
Had ook +1 to palaskills.
Ik zoek de totale stats nog weleens op.
Verwijderd
Relaxed, da's niet duur!Op woensdag 13 februari 2002 12:04 schreef SaURoN het volgende:
1 soj zon sabre
en rasha equip owned in cowruns man vind telkens wat
Tal Rasha.. jaja.. drools.. Ik heb gisteren voor het eerst de mask gevonden. Ja, ik ben er bijna.

Verwijderd
Iemand?Op woensdag 13 februari 2002 10:33 schreef liquidlizard het volgende:
Vanavond weer een GoT-cowrun??? Wat mij betreft wel, ik moet m'n ama ff tot lvl 60 leechen.
Wie heeft er btw nog een leuke low lvl bow voor me???
Ennuhm ik moet ook nog ff naar hell geboost wordenals je dat wil doen whisper ff naar *liquidlzrd-m . Wat een eisen hè?
Btw, ik heb nog nooit met een ama gespeeld dus zeg plz ff hoe ik dit moet verdelen. Ik zat er aan te denken om freezing arrow te maxen, ik heb ook gehoord dat je penetrate op lvl 10 moet hebbenLeg me ff uit hoe ik die shit moet verdelen.
[afbeelding]
Shako, Skulders, Wartravs 49%, 39% Chance guards, Goldwrap, Manald, 27% Mf amu met 25% resist, 36% MF ring, 181% Titans, 212% Buriza, StormShield en 8 x 7% MF small.Op woensdag 13 februari 2002 10:09 schreef SaURoN het volgende:
SOullie wat is je equip van je javazon ?
Volgens mij was het dat.. maar tis ook geen java
Verwijderd
Extreem veel life extreem veel faster run en extreem veel Damage reduce... en extreem veel geluk.Op woensdag 13 februari 2002 12:33 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Hoe krijg je nou als sword/shield barb zoon guided burihoer neer? Net geprobeerd maar kwam niet echt in de buurt ofzow, werkt teleport met barb dan wel vlak naar ama en dan snel ww, want met gewone barb skills kom ik nie echt vlakbij.
Ama met guided / Pierce is bugged as hell iig in PVP zow dat niet mogen werken vind ik... een auto kill wapen van 2000 damage zonder elemental damage en die hit dan nog 5x ook.

Verwijderd
Ik ken iemand die geilt op MF items, dus ik denk da ik m`n ali wel kan traden voor een titansOp woensdag 13 februari 2002 10:06 schreef heuveltje het volgende:
[..]
wat wil je er dan voor geven ?
* heuveltje moet ergens nog zo'n ding hebben.
er vallen idd. veel meer magics en uniques in koeruns,
maar heb nog niet echt zoveel geluk gehad als soullie die 300 % heeft. Gisteren alleen die set cryptic sword gevonden
Ach ja, heb nog maar 1 dag die 400 % dus vele dagen volgen nog
kaasz | specs | i kick ass for the lord
en vallen veel uniq/set/rares
want nova owned dik alle koeien
Dit topic is gesloten.