Een klasgenoot van me heeft pasgeleden een Trust speakerset gekocht. Zelf ben ik meer tevreden over de Creative sets al weet ik dat daar ook betere alternatieven voor zijn (maar niet voor dat geld
). Bij Radio Modern hebben ze hem verteld dat er erg veel klachten over de Creative speakers zijn voornamelijk mbt de slechte in/uit-gangen die snel kapot zouden gaan en zacht geluid. Audiofiel wil ik mezelf niet noemen maar ik ben _persoonlijk_ meer tevreden over Creative. Wat is jullie mening hierover?
*kick*
Het ging hier dus vooral om de vergelijking (om wat specefieker te zijn) tussen een Creative Inspire 5300/5700 setje of een p2000 van Trust.
Het ging hier dus vooral om de vergelijking (om wat specefieker te zijn) tussen een Creative Inspire 5300/5700 setje of een p2000 van Trust.
Creative off course. Persoonlijk heb ik de PC speakers aan de kant gezet en draai met een Dolby 5.1 Pro Logic systeem van Philips (FR 966 receiver). Klinkt stukken beter.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Dit is een geintje zeker, je denk toch niet serieus dat trust boxen beter kunnen zijn dan die van creative.
Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.
Gaan we nou met z'n allen zeggen dat creative beter is omdat dat een a merk is? Ik zou het niet durven zeggen in ieder geval. Speakersetjes van creative vind ik niet echt al te goed klinken eerlijk gezegd. Meer dan goed genoeg voor de totaal in mooi geluid ongeinteresseerde PC bezitter, die met namer 5.1 wil (meer speakers is immers beter). Voor diegene ziu trust waarschijnlijk net zo goed zijn, qua geluid.Op donderdag 07 februari 2002 20:33 schreef JGame het volgende:
Dit is een geintje zeker, je denk toch niet serieus dat trust boxen beter kunnen zijn dan die van creative.
Wat ik wel durf te zeggen is dat trust een veel minder goed image heeft, de afwerking zou behoorlijk minder kunnen zijn en het uiterlijk. Dat zijn de drie dingen die creative heel erg mee heeft.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
kweenie, ik vond de sounwave 1200 van Trust wel een prima setje (2.1).
ALs het goed is, krijg ik binnenkort de p2000 een keer te zien, ik zal wel eens kijken of het wat is.
ALs het goed is, krijg ik binnenkort de p2000 een keer te zien, ik zal wel eens kijken of het wat is.
Ik heb hier nog een ouwe bak staan met daarop trust speakers. Die klinken op zich niet eens zo slecht, ik vind ze iig niet slechter klinken als die creative gevallen. Ze zien er misschien een beetje lomp uit, maar geluid is redelijk zolang je van het 3D knopje afblijft
Agreed. Die was ik idd nog vergetenOp donderdag 07 februari 2002 21:14 schreef BurningSheep het volgende:
maar geluid is redelijk zolang je van het 3D knopje afblijft
van Trust weet je het nooit, aangezien ze zelf niks maken, ze kopen alleen dingen uit andere fabrieken en zetten hun merk erop....
Trust SCSI scanner bijvoorbeeld is een Mustek SP 12000, kwaliteit is heel goed....
Theoretisch zou je dus met een Trust set Creative in huis kunnen hebben met een ander uiterlijk, maar dat zal ook wel weer niet
Maar omdat Trust zelf geen geld kwijt is aan fabricage en research kunnen ze eigenlijk betere produkten leveren voor een lagere prijs.
Lenco en Safeway zijn ook van zulke merken...
Trust SCSI scanner bijvoorbeeld is een Mustek SP 12000, kwaliteit is heel goed....
Theoretisch zou je dus met een Trust set Creative in huis kunnen hebben met een ander uiterlijk, maar dat zal ook wel weer niet
Maar omdat Trust zelf geen geld kwijt is aan fabricage en research kunnen ze eigenlijk betere produkten leveren voor een lagere prijs.
Lenco en Safeway zijn ook van zulke merken...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Euh nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het antwoord wel wist maar dit was meer om een kleine mening te onderbouwen tegenover de persoon waarover ik het had... om de antwoorden eerlijk te houden was de afspraak om de vraagstelling zo objectief mogelijk te houden.
Toch bedankt voor de antwoorden trouwens
Toch bedankt voor de antwoorden trouwens
Dus nu is de conclusie "creative is beter" omdat de meeste mensen gelijk creative roepen? Fijne onderbouwing :X/Euh nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het antwoord wel wist maar dit was meer om een kleine mening te onderbouwen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nee dat zeker niet en zeker niet in alle gevallen maar het is wel intressant te zien hoe de gemiddelde tweaker hier over denkt. Natuurlijk is Creative niet per definitie "beter" dan trust, dat moet je zowieso ook per geval bekijken. Ik had misschien beter een Poll kunnen openen.Op vrijdag 08 februari 2002 01:17 schreef JvS het volgende:
[..]
Dus nu is de conclusie "creative is beter" omdat de meeste mensen gelijk creative roepen? Fijne onderbouwing :X/
Ik vind creative juist duur voor wat je krijgt, slechte prijs/kwaliteit verhouding. (overigens vind ik dat niet allen van creative)Een klasgenoot van me heeft pasgeleden een Trust speakerset gekocht. Zelf ben ik meer tevreden over de Creative sets al weet ik dat daar ook betere alternatieven voor zijn (maar niet voor dat geld).
En daarom heeft hij waarschijnlijk dus een trust setje gekocht, omdat ze dat zeiden bij radio modern. Problemen met de in en uitgang? Als ik het volk zie wat daar binnenkomt leg ik eerder de schuld bij de gebruiker dan een defect in het aparaat zelf.Bij Radio Modern hebben ze hem verteld dat er erg veel klachten over de Creative speakers zijn voornamelijk mbt de slechte in/uit-gangen die snel kapot zouden gaan en zacht geluid.
Mag ik ook zeggen dat _ik_ geen van beide voldoende resultaten vind geven...Audiofiel wil ik mezelf niet noemen maar ik ben _persoonlijk_ meer tevreden over Creative. Wat is jullie mening hierover?
Agreed, ook dat het tamelijk duur is voor z'n prestaties, maar, afgezien van zelfbouw, heb je in dezelfde prijsklasse een beter alternatief? Zou ik zelf ook graag weten namelijk..Op vrijdag 08 februari 2002 10:13 schreef ShittyOldMan het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen dat _ik_ geen van beide voldoende resultaten vind geven...
Heb op m'n werk een setje trust staan. Is daar goed genoeg voor. Heb ook een Creative setje hier gehad, maar dat was idd vrij snel overleden.
Thuis knoeien we niet met dit soort meuk, daar hangt de boel gewoon gezellig aan de stereo-installatie.
Thuis knoeien we niet met dit soort meuk, daar hangt de boel gewoon gezellig aan de stereo-installatie.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Pagina: 1