Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Suma 440
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
(ja ik weET het hEt is 3.17

suma doos
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14:51
T-shirt
Verwijderd
kijk dat is nog eens een auto :9~!!Op vrijdag 08 februari 2002 15:32 schreef BruceLee het volgende:
[..]
IK
Lamborghini Murcoelago V12 580Pk top speed boven de 360kmph! spoiler: tot 130 kmh vint-ie het maar slaapverwekkend, 220 kmh 50 graden, 330kmh vol uit
prijs: standaart version 295.000 euro te halen in hessing de bilt..
prijs gaat tot de 600.000 euro
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
prijs: standaart version 295.000 euro te halen in hessing de bilt..
prijs gaat tot de 600.000 euro
Deze auto gaat volgens spex maar 333 Km per uur...maar is wel een toppie wagen........
Verwijderd
Die koeler is zeker VET!
Maar mooi hoeft nog niet altijd goed te zijn
Dat lijkt wel een bleu orb op die Elsa (alleen zwart) of nie
Niet op voorraad.
Op zaterdag 16 februari 2002 17:26 schreef edward2 het volgende:
Nog een kiekje van de GF4Ti4600 V8460Ultra:

GLADIAC 517TV-OUT

A-G440iCHAINTECHj

GeForce4 PowerPack! Pro/600TViGainward ik kan nix over de 750 vinden..
www.baskoole.com

fotosoepOp maandag 18 februari 2002 21:13 schreef Silverburst het volgende:
Dit is mijn nieuwe kaart!!
[afbeelding]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
maar ja on topic, creative kaartje
EUSJOp maandag 18 februari 2002 21:34 schreef BruceLee het volgende:
[..]
fotosoep
[Andre van Duin mode]Op maandag 18 februari 2002 21:34 schreef BruceLee het volgende:
[..]
fotosoep
Toch?
[/Andre van Duin mode]
Ziet er naar uit dat we ook weer een deluxe versie krijgenOp zaterdag 16 februari 2002 17:26 schreef edward2 het volgende:
Nog een kiekje van de GF4Ti4600 V8460Ultra:
[afbeelding]
En waarom zijn de VGA connectors zo tering lang
Verwijderd
nou ik trap er nie meer in
heb op release day een Asus geforce3 v8200 gekocht
Fl 1149,- heb een tijdje genoten van de speed
ik geef nu maar een kans aan ATI
denk dat die 8800 of de 8500XL, die geforce4 ti460 wel klein krijgt
en dat voor een lager prijsje.
Ik wacht nu effe rustig af.
en voor de rest die wel weer met de HYPE meegaat
veel gaming fun!!

Spices likes big pics!
Verwijderd
t is een 80mm koelerOp donderdag 14 februari 2002 23:46 schreef edward2 het volgende:
Die koeler op de asus is niet bepaald de kleinste, een cristal orb-achtige koeler bijna net zo breed als de agp-connector.
Ramkoeling moet nog maar nuttig blijken met deze nieuwe packageging..(waarschijnlijk lager voltage?)
Asus heeft geloof ik nog niks losgelaten over een release date, maart is een safe bet denk ik, Comp.TechW dacht aan het einde van de maand geloof ik
betere oplossing dan leadtek denk ik.. kennelijk geen ram heatsinks.. zet ze er zelf op (perfect systems chipset heatsinkjes) en daar blaast deze koeler ook doorheen nadat de core van frisse lucht is voorzien.. kan hij vast nog hoger.. volgens mij hebben die idioten van asus gewoon heeeel duur ram genomen om het niet te hoeven koelen
Verwijderd
ik koop er een een asus GF4 Ti 4600 maar wanner light ie nou in de winkel ik w8Op zaterdag 23 februari 2002 18:00 schreef MasterXP het volgende:
[..]
t is een 80mm koeler
betere oplossing dan leadtek denk ik.. kennelijk geen ram heatsinks.. zet ze er zelf op (perfect systems chipset heatsinkjes) en daar blaast deze koeler ook doorheen nadat de core van frisse lucht is voorzien.. kan hij vast nog hoger.. volgens mij hebben die idioten van asus gewoon heeeel duur ram genomen om het niet te hoeven koelen
Verwijderd
Ja hoor, liever goedkoper, maar hiervoor krijg je dan ook het beste.[b]Op zaterdag 23 februari 2002 18:37 schreef En voor die 4600 van asus moet je minimaal denk ik 575 euro voor ophikken. Heb jij dat ervoor over?
M'n 'oude' kaartje brengt ook nog wat op en dat scheelt weer de helft, ik wist toch al dat videokaarten een slechte belegging zijn
Niet op voorraad.
Verwijderd
Die asus is trouwens 333/666Op zaterdag 23 februari 2002 18:16 schreef BruceLee het volgende:
[..]
ik koop er een een asus GF4 Ti 4600 maar wanner light ie nou in de winkel ik w8
en hij valt niet echt te tweaken momenteel, maar ja, then again.. mem heatsinks ontbreken
XFX Geforce4 MX 440 NV17 AGP 4X/8X 64M DDR,3D glasses port+TV-out+LCD-out (optional)

Creative Gforce 4 MX 440
[img][url="ftp://62.189.242.188/pub/artwork/a6_rgb/3db_4mx440_c.jpg"]ftp://62.189.242.188/pub/artwork/a6_rgb/3db_4mx440_c.jpg[/url][/img]
Creative Gforce 4 MX 420
[img][url="ftp://62.189.242.188/pub/artwork/a6_rgb/3db_4mx420_c.jpg"]ftp://62.189.242.188/pub/artwork/a6_rgb/3db_4mx420_c.jpg[/url][/img]
Bij mij gelden er andere wetten zullen we maar zeggenOp zaterdag 23 februari 2002 21:35 schreef Pjoeloe het volgende:
Ja, die ati kaart is idd aan vervanging toe hehe
Mycom verwacht de 28e een 1e kleine lading V8460's, maar dat lijkt me te vroeg geschat, er hadden dan op z'n minst al wat meer reviews geweest van deze, maar wie weet.
Hercules gaat geen nV-based kaarten meer maken en is ATI-only.
Niet op voorraad.
Irritanter voor je ogen is onmogelijkOp zondag 24 februari 2002 23:01 schreef Pjoeloe het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De meeste mensen deugen!
Dis maar 800*600 ik wil 1024*768Op zondag 24 februari 2002 21:08 schreef duncanvdlinden het volgende:
zie hoe dit spel er uit ziet met een gf4
[afbeelding]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
btw, ik speel dit spel op 1280x1024 vloeiend... weet alleen de fps niet maar die zit zeker boven de 20...Op woensdag 20 februari 2002 00:26 schreef edward2 het volgende:
[afbeelding]
Het monster op 330/660 default, zie
http://www.tbreak.com/hard/grfx/asus_gf4ti4600/page1.html
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

NVIDIA® GeForce4 MX : Chaintech A-G440

Inno3D Tornado GeForce4 MX 440
- We Are Borg
Zal ik er ff een screenshot van Ureal 2 erbij halenOp zondag 24 februari 2002 21:08 schreef duncanvdlinden het volgende:
als jij het niet doet dan doe ik het het tochOp dinsdag 26 februari 2002 17:31 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Zal ik er ff een screenshot van Ureal 2 erbij halen![]()
hij is alleen nog een beetje donker
plaatje verwijderd
- We Are Borg
En dan nog net iets mooier i.c.m. een Geforce 4
what the fuck ik heb een ati rage pro 8mb (uit het stenen tijdperk dus!!!!)Op vrijdag 08 februari 2002 11:07 schreef beastlock het volgende:
Waarom een geforce4 kopen ales je een mooie geforce3 hebt
Ik moet wel een nieuwe want ik heb nog zo'n rotte geforce2mx400 dan mag je pas klagen
#StopBurningStuff
- We Are Borg
Ben ook van een ati rage pro 8mb naar een geforce 2 mx 200 gegaan en ik ben er ook nog tevreden meeOp woensdag 27 februari 2002 18:54 schreef Cookiemonstar het volgende:
[..]
what the fuck ik heb een ati rage pro 8mb (uit het stenen tijdperk dus!!!!)
HEE! die heb ik ook gehad. kan ik me eigenlijk vrij weinig van herinneren...van de beeldkwaliteit enzo. maaruh...als iemand je vraagt wat voor een videokaart je hebt zeg je gewoon stoer: 'een ATI Pro'. iemand die er net niet genoeg verstand van heeft dan (en dan ook zo aankijken van: 'die ken je toch wel he?')Op woensdag 27 februari 2002 18:54 schreef Cookiemonstar het volgende:
[..]
what the fuck ik heb een ati rage pro 8mb (uit het stenen tijdperk dus!!!!)
- We Are Borg
Op woensdag 27 februari 2002 19:25 schreef zimbab het volgende:
[..]
HEE! die heb ik ook gehad. kan ik me eigenlijk vrij weinig van herinneren...van de beeldkwaliteit enzo. maaruh...als iemand je vraagt wat voor een videokaart je hebt zeg je gewoon stoer: 'een ATI Pro'. iemand die er net niet genoeg verstand van heeft dan (en dan ook zo aankijken van: 'die ken je toch wel he?')
Verwijderd
http://www.dutchgeforce.nl/news.php?topicid=176
Ik vindt hm er lekker strak uit zien, alleen een leuk pcb kleurtje kan nooit weg.
Leuk al die hamertjesOp woensdag 06 maart 2002 02:55 schreef Pjoeloe het volgende:
Leadtek TI4600
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
Er is helemaal neits vreemds aan. Alles request die niet van zijn domein komen worden geblokt, als je vervolgens in een nieuwe browser windows opent en je drukt op F5 doen ze het welOp woensdag 06 maart 2002 16:21 schreef Pjoeloe het volgende:
Het vreemde is, soms doen deze het wel, soms niet. De plaatjes liggen er bij ome Tom ook uit, dus ik denk niet dat het daarom is. De pics server van Uncle Bens uhhh Toms is gewoon brak.
Verwijderd
Tevens je disst iemands se sig maar heb die van jouwzelf is pas superlelijk. Gedraag jezelf een beetje er zitten jongens van 14 of 15 die volwassener gedrag vertonen dan jou.
" Dont take it like a bitch and be a man about it "
- We Are Borg
Op donderdag 07 maart 2002 12:20 schreef Zzzzzzzzz het volgende:
PJOELOE PJOELOE PJOELOE Je weet veel ok ok luid en duidelijk, maar ja er zit een maar aan je gedraagt je echt afgrijselijk tegen sommige mensen en ik denk dat je heel wat mensen afschrikt met je gedrag tegenover mensen die een reply posten met daarin een vraag of whatever.
Tevens je disst iemands se sig maar heb die van jouwzelf is pas superlelijk. Gedraag jezelf een beetje er zitten jongens van 14 of 15 die volwassener gedrag vertonen dan jou.
" Dont take it like a bitch and be a man about it "
![]()
Verwijderd
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z
- We Are Borg
Goed, ik zal niet gaan lopen zeuren dat je mijn nick aan het vergallen bent, maar ik ga eens op jouw post. Als je vindt dat een user zich niet goed gedraagt, dan meld je dat lekker in SU. Je moet hier niet een reactie gaa plaatsen wat totaal geen bijdrage heeft tot dit topic. En ja, ik heb alle reply's van dit topic gelezenOp vrijdag 08 maart 2002 08:16 schreef Zzzzzzzzz het volgende:
We are bored door mensen die replyen zonder voorgaande posts te lezen dit is niet zomaar een reply we are borg als je de tijd genomen had om voorgaande posts te lezen in deze topic dan had je het antwoord op je vraag al gehad. Voor nu:
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z
Edit: Als je dit nog leest, [topic=437160/1/25]
Verwijderd
Ja alleen jammer dat Hercules niet meet met NVIDIA werkt, maar met Ati verder gaatOp donderdag 07 februari 2002 14:15 schreef divx4me het volgende:
[..]
als ik ergens nooit een gf4 van zou kopen is het wel leadtek of powercolor wat trouwens de zelfde kaartjes zijn met een ander merkje dr op
prestatie van die dingen light 10 % onder asus msi hercules enz enz
Beetje rustig met me want tis mijn eerste review.
anyway staan ook pics bij voor de plaatsjes freaks..
http://usrforce.xs4all.nl/Casemods/ti4400/verslag.asp
veel plezier...
"It's better to burn out, than fade away"
OMG wat mooi.Op zondag 24 februari 2002 21:08 schreef duncanvdlinden het volgende:
[afbeelding]
Met hoeveel fps draai je zoiets?
Turn it off and on again.

edit: helaas ze zijn allemaal paars. Ik heb dus geen unieke kaart
is idd een mooie kaart, ziet er wel strak uit in het paarsOp maandag 01 april 2002 19:05 schreef Semetrix het volgende:
Heeft iemand anders ook een paars gekleurde ASUS V8440???
[afbeelding]
edit: helaas ze zijn allemaal paars. Ik heb dus geen unieke kaart
die van mij is gewoon groen, maar heeft een abnormale cooler
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
Bedankt.
Leadtek Winfast A250 UltraTD GeForce4 Ti4600 128MB
(4400 & 4600 zien er hetzelfde uit)
beetje groot mja

Verwijderd
want nu loopt het echt niet en wat is nou de beste geforce 4
Een ABIT Siluro GeForce4 Ti4400...

't valt met trouwens op dat die nieuwe GF4's van Asus ook zo'n Conexant chip hebben die 1024 x 768 kan ... d8 dat alleen LeadTek die gebruikte...
Concrete Loop Watercooling
Euh conexant zit zelfs al op me gf3.. Is toch niks bijzonders aan..Op dinsdag 23 april 2002 01:45 schreef FreeRider het volgende:
Mijn LeadTekje 4400:
[afbeelding]
't valt met trouwens op dat die nieuwe GF4's van Asus ook zo'n Conexant chip hebben die 1024 x 768 kan ... d8 dat alleen LeadTek die gebruikte...
Ik heb ook een paarse maar dan de Ti 4600 niet de 4400

De Ti4200 128mb van Gainward, damn wat heerlijk kaartje lijkt me dat!!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Het is ook een ti4200 heOp woensdag 08 mei 2002 21:06 schreef Joep het volgende:
Wat is dat ding klein???
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Geef mij maar zown grote plaat hor, die is niet voor niks zow groot..Op woensdag 08 mei 2002 21:07 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Het is ook een ti4200 heDie heeft tenminste niet zo'n stomme grote BGA printplaat! Hij wordt ook veel minder warm dus ook lekker ver te oc'en.
Verwijderd
wat je nu zegt moet ik ff recht zetten !!!Op donderdag 07 februari 2002 14:15 schreef divx4me het volgende:
[..]
als ik ergens nooit een gf4 van zou kopen is het wel leadtek of powercolor wat trouwens de zelfde kaartjes zijn met een ander merkje dr op
prestatie van die dingen light 10 % onder asus msi hercules enz enz
powercolor en Leadtek zijn 2 heel verschillende merken !!
Leadtek heeft de beste 2D filters en Powercolor is een budget merk net zoals club3D.
Ja. die Leadtek is gewoon lomp. Pure overkill en veel nutteloos alluminium. Valt me nog mee dat je nog wat van de pcb ziet. Is gewoon een marketing truuk zo van kijk es: wij hebben de vetste heatsink (heatsink? lijkt wel een grillplaat). Denk je nou echt dat ze dit wetenschappelijk en uitvoerig getest hebben ?Op zondag 28 april 2002 22:14 schreef it0 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom alle merken zo'n klein koelertje erop hebben zitten en leadtek een megakoelblok plus 2 tiny koelers? Leadtek maakt zo wel een soliedere indruk als je dat vergelijkt met de andere merken...
Nee, die Leadtek kan me dus echt niet bekoren. zoals ik al zei, LOMP ding.
Zie liever zo'n ronde met leuke kleurtjes ofzo. Al is dat uiteraard ook allemaal pr....
Zal het je nog sterker vertellen, als die 2 kleine Fan's niet genoeg lucht verplaatsen zal de heatsink alsnog "te" heet worden. Hoe meer metaal, hoe meer lucht er nodig is om de boel koel te houden. Een uitgebalanceerde combinatie zal daarom beter scoren.
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
wat heeft dit nou voor zin om die vraag van 2,3 maanden geleden te beantwoorden?Op zaterdag 06 juli 2002 04:04 schreef Madrox het volgende:
[..]
Ja. die Leadtek is gewoon lomp. Pure overkill en veel nutteloos alluminium. Valt me nog mee dat je nog wat van de pcb ziet. Is gewoon een marketing truuk zo van kijk es: wij hebben de vetste heatsink (heatsink? lijkt wel een grillplaat). Denk je nou echt dat ze dit wetenschappelijk en uitvoerig getest hebben ?
Nee, die Leadtek kan me dus echt niet bekoren. zoals ik al zei, LOMP ding.
Zie liever zo'n ronde met leuke kleurtjes ofzo. Al is dat uiteraard ook allemaal pr....
Zal het je nog sterker vertellen, als die 2 kleine Fan's niet genoeg lucht verplaatsen zal de heatsink alsnog "te" heet worden. Hoe meer metaal, hoe meer lucht er nodig is om de boel koel te houden. Een uitgebalanceerde combinatie zal daarom beter scoren.
maar wat jij zegt, dat het een marketing truuk is?
Ik vind het wel leuk om een mooie goeie cooler erop te hebben. Je hebt nooit een overkill aan koeling hoor, denk aan oc-en enzo.
En dan zeg je ook nog dat je liever een mooi kleurtje hebt ipv een goed koelblok?!
Van mij mag hij welke kleur dan ook zijn , als hij maar een groot koelblok heeft