Toon posts:

Het GeForce 4 Plaatjestopic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 525 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

Madrox

Oh, Pharaoh!

Op zondag 28 april 2002 22:14 schreef it0 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom alle merken zo'n klein koelertje erop hebben zitten en leadtek een megakoelblok plus 2 tiny koelers? Leadtek maakt zo wel een soliedere indruk als je dat vergelijkt met de andere merken...
Ja. die Leadtek is gewoon lomp. Pure overkill en veel nutteloos alluminium. Valt me nog mee dat je nog wat van de pcb ziet. Is gewoon een marketing truuk zo van kijk es: wij hebben de vetste heatsink (heatsink? lijkt wel een grillplaat). Denk je nou echt dat ze dit wetenschappelijk en uitvoerig getest hebben ?

Nee, die Leadtek kan me dus echt niet bekoren. zoals ik al zei, LOMP ding.

Zie liever zo'n ronde met leuke kleurtjes ofzo. Al is dat uiteraard ook allemaal pr....

Zal het je nog sterker vertellen, als die 2 kleine Fan's niet genoeg lucht verplaatsen zal de heatsink alsnog "te" heet worden. Hoe meer metaal, hoe meer lucht er nodig is om de boel koel te houden. Een uitgebalanceerde combinatie zal daarom beter scoren.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

Op zaterdag 06 juli 2002 04:04 schreef Madrox het volgende:

[..]

Ja. die Leadtek is gewoon lomp. Pure overkill en veel nutteloos alluminium. Valt me nog mee dat je nog wat van de pcb ziet. Is gewoon een marketing truuk zo van kijk es: wij hebben de vetste heatsink (heatsink? lijkt wel een grillplaat). Denk je nou echt dat ze dit wetenschappelijk en uitvoerig getest hebben ?

Nee, die Leadtek kan me dus echt niet bekoren. zoals ik al zei, LOMP ding.

Zie liever zo'n ronde met leuke kleurtjes ofzo. Al is dat uiteraard ook allemaal pr....

Zal het je nog sterker vertellen, als die 2 kleine Fan's niet genoeg lucht verplaatsen zal de heatsink alsnog "te" heet worden. Hoe meer metaal, hoe meer lucht er nodig is om de boel koel te houden. Een uitgebalanceerde combinatie zal daarom beter scoren.
wat heeft dit nou voor zin om die vraag van 2,3 maanden geleden te beantwoorden?
maar wat jij zegt, dat het een marketing truuk is?
Ik vind het wel leuk om een mooie goeie cooler erop te hebben. Je hebt nooit een overkill aan koeling hoor, denk aan oc-en enzo.
En dan zeg je ook nog dat je liever een mooi kleurtje hebt ipv een goed koelblok?!
Van mij mag hij welke kleur dan ook zijn , als hij maar een groot koelblok heeft :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.club-3d.nl/files/picOp.JPG

Club3D GF4 Ti4200

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 17:05 schreef -CarNuTsJ- het volgende:
[afbeelding]

Club3D GF4 Ti4200
\
Lijkt bijna op een hercules radeon8500 FDX.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste