There is no magic.
Hij rekende m'n Ctrl niet mee, sloeg 1 keer...spel stond ff vast en toen zag ik 'm sterven
Maar euh kan je zo vaak doodgaan als je wilt
Verwijderd
hele waardevolle dingenOp woensdag 27 februari 2002 15:43 schreef OrkBozz het volgende:
wat zijn jellyops?
Ik gebruik ze als beet voor me Yoyos
Op woensdag 27 februari 2002 15:35 schreef ItSnows het volgende:
M@nic ja en nog beter... stel je moet naar Pontera en respawned daar kun je gaan lopen OF...
Maar alleen Itsnows, The Will en ik zitten in Tweakers
Waar zijn alle anderen
OrkBozz waar zit je nu, kom anders ff onder de zuider poort van Prontera.
BF1: Don-Panio
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
jammer dat je bij ragnarok geen friend functie heb, dat zou lreaxt zijn
waarom kan ik je niet whisperen>, hij zegt telkens "non-exsisting character?, probeer jij mij eens?Op woensdag 27 februari 2002 16:59 schreef OrkBozz het volgende:
ik ben nu bij een pad daar komt bijna niemand
jammer dat je bij ragnarok geen friend functie heb, dat zou lreaxt zijn
en wat is het nadeel van doodgaan?
Je bent weer bij savepuntOp woensdag 27 februari 2002 17:02 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
waarom kan ik je niet whisperen>, hij zegt telkens "non-exsisting character?, probeer jij mij eens?
en wat is het nadeel van doodgaan?
enneuh whisperlist namen zijn Casesensitve he
PSN
hoe bedoel je dat, casesensitive>Op woensdag 27 februari 2002 17:03 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Je bent weer bij savepuntdat gebruik je meestal als voordeel
enneuh whisperlist namen zijn Casesensitve he
Bla != bla
PSN
Als iedereen die nog niet in de party zit, en er _wel_ in wil komen, nou ff hier z'n nick neerplant.
Dan zal ik/iemand anders jullie wel ff whisperen en dan lopen we ff naar elkaar toe.
There is no magic.
"Magical Kitten" lvl 15 mage
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Maw je moet ff M@NIC of ItSnows messagen.
There is no magic.
hehe, wie is de party leader? das de enige die me kan adden hoorOp woensdag 27 februari 2002 17:46 schreef The Will het volgende:
Tuurlijk mag dat, alleen kan ik het nu niet voor je doen, omdat mijn char beetje not existent is
Maw je moet ff M@NIC of ItSnows messagen.
There is no magic.
je logged gewoon weer onOp woensdag 27 februari 2002 17:50 schreef The Will het volgende:
Ow da's kut, dan zullen jullie moeten wachten totdat mijn char het rijk van de levenden weer heeft bereikt
Dus in feite bestaat mijn char op het moment ook niet
There is no magic.
bah.. 20K kwijt
Sommige hebben mazzel als ze ergens in het midden zijn, andere (zoals ik), moeten een endje reizen, maar het valt best wel mee...
iedereen zou dit zo kunnen vinden dan?
(dus afspreken in dat rode cirkeltje... als The Will er weer op kan komen...
Dus teleporteer ook niet naar Moroc ofzo, want waarschijnlijk krijg je dan hetzelfde als ik.
There is no magic.
heh, dit is al de 4e keer dat zoiets gebeurt hoorOp woensdag 27 februari 2002 18:12 schreef The Will het volgende:
Ow ja, ik las net op het forum van Ragnarok, dat alles van Moroc (links onder) tot aan 1 scherm ten zuiden van onze meating plek, plat ligt.
Dus teleporteer ook niet naar Moroc ofzo, want waarschijnlijk krijg je dan hetzelfde als ik.
kan wel kloppen, ik speel al Ragnarok sinds de alphaOp woensdag 27 februari 2002 18:17 schreef The Will het volgende:
4e keer? Naja zal wel voordat ik speelde zijn geweest dan
There is no magic.
en hoe lang duurde zo'n downtime dan?Op woensdag 27 februari 2002 18:21 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
kan wel kloppen, ik speel al Ragnarok sinds de alpha
Ik zit hier net ten noorden van, beetje trainenOp woensdag 27 februari 2002 18:10 schreef Predator_NL het volgende:
oke, als The Will er weer op kan komen moeten we hier afspreken, ligt lekker centraal en is makkelijk te vinden:
[afbeelding]
Sommige hebben mazzel als ze ergens in het midden zijn, andere (zoals ik), moeten een endje reizen, maar het valt best wel mee...
iedereen zou dit zo kunnen vinden dan?
(dus afspreken in dat rode cirkeltje... als The Will er weer op kan komen...
Kan iemand trouwens die snap functies eens uitleggen
Ik snap er echt geen ruk van
Dit is toch duidelijk genoeg? Of niet M@NIC?Op woensdag 27 februari 2002 11:40 schreef The Will het volgende:
Die dingen zorgen ervoor dat je cursor blijft hangen op een item, monster, skill. Kortom dat hij daar boven blijft hangen zodat je niet eerst 20x het gebied langs moet gaan om je item weer te vinden.
There is no magic.
Op woensdag 27 februari 2002 18:56 schreef The Will het volgende:
[..]
Dit is toch duidelijk genoeg? Of niet M@NIC?
Ze zijn trouwens wel redelijk sterk, dus ga er niet heen als je lvl 10 bent ofzow.
There is no magic.
ik het begin is het best lastig als archer, gelukkig ben ik door een vreemdeling een beetje gesponsoord met 3100 Yeny, en die had ik had nodig voor me pijlen toen ik er nog veel nodig had voor het killen van een monstertje
Maar nu maak ik al best veel winst, porings vaak al met 1 schot dood en het gaat steeds beter met me Dex enzo :PPP
Ik heb nu 160 HP, en 34 (die andere, hehehe}

Dit heb ik tot nu toe
Alleen moeten dan wel alle spelfouten er uit zijn, alles goed vertaald zijn, en moeten er wat servers bij komen, anders ga ik er echt niet voor betalen.
There is no magic.
There is no magic.
sinds wanneer werkt de "friends" functieOp woensdag 27 februari 2002 20:31 schreef OrkBozz het volgende:
eej will voeg me anders ff toe bij friends
mijn naam is "OrkBozz"
Als je in een party zit, werkt User Information bv ook niet.
There is no magic.
die char is wel relaxed hoor, LUK wordt steeds belangrijkerOp woensdag 27 februari 2002 21:14 schreef Predator_NL het volgende:
ik zit er erg aan te twijfelen niet opnieuw te beginnen met me char, doordat ik toch veel points verspeeld heb aan luk en str etc. (dex-agi) zijn de belangrijkste als archer. Zal ik opnieuw beginnen of zal ik me char zo laten? (zie hierboven ergens voor me stats, die screenshot)
Edit: Damn is 3CLipZ weer eerder
There is no magic.
Verwijderd
OF ik kick mezelf uit de party en maak een nieuwe en als we elkaar weer tegenkomen zeg ik NEE je mag niet meedoenOp woensdag 27 februari 2002 17:50 schreef The Will het volgende:
Ow da's kut, dan zullen jullie moeten wachten totdat mijn char het rijk van de levenden weer heeft bereikt
ik heb jou ook nog geeneen keer online gezien btwOp woensdag 27 februari 2002 21:17 schreef ItSnows het volgende:
[..]
OF ik kick mezelf uit de party en maak een nieuwe en als we elkaar weer tegenkomen zeg ik NEE je mag niet meedoen
Edit: ItSnows speelt het toch echt wel hoor, heb gisteren nog om 1 uur met hem zitten spelen
There is no magic.
(jaja the will ik weet et
is misschien idd goed id om nieuwe party te maken en will later weer laten joinen
There is no magic.
ik zit in payon iigOp woensdag 27 februari 2002 21:24 schreef The Will het volgende:
Ja is goed, begin maar een nieuw team. Waar zitten jullie nu? Want dan kom ik wel ff met me wannabe merchant (nu nog novice lvl 3).
hoe heet je merchant btw?
/me Will is vergeetachtig
Edit: Oke, ze bestaat niet meer.
Alleen beetje fucked-up char, omdat ik niet weet welke stats een merchant moet hebben.
There is no magic.
ZE nog welOp woensdag 27 februari 2002 21:27 schreef The Will het volgende:
Beter, ik zit ook in Payon, hoe ze heet? Uhh.. ff kijken
/me Will is vergeetachtig
Verwijderd
Deze week druk geweest met LA, GTC enzoOp woensdag 27 februari 2002 21:18 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
ik heb jou ook nog geeneen keer online gezien btw
En nu ook met GVF
Als ik speel speel ik lang en veel en als ik niet speel ook lang niet
Ow crap, dan begin ik wel ff opnieuw met een nieuwe merchant. Btw hoezo een travo? Je kan toch ook een female char zijn
There is no magic.
tjah, ik joke ook maar watOp woensdag 27 februari 2002 21:30 schreef The Will het volgende:
LA, GTC, GVF?? WTF?!
Ow crap, dan begin ik wel ff opnieuw met een nieuwe merchant. Btw hoezo een travo? Je kan toch ook een female char zijn
/me Will is niet zo creatief
There is no magic.
Euh mag ik vragen wat er erg aan is ?Op woensdag 27 februari 2002 21:40 schreef The Will het volgende:
En natuurlijk begint mijn nieuwe Merchant in Prontera ipv in Payon
Waar kan ik het beste saven dan ?
Trouwens gaat lekker, kan al aardig ver schieten, damage is lekker.
Kun nu ook 2 pijlen tegelijk schieten....morgen maar uit vinden hoe
IK WIL ME SWORDSMAN!!!
Ik hoop echt dat de dessert zo weer online gaat.
There is no magic.
Verwijderd
Nee is geen joke: zijn foraOp woensdag 27 februari 2002 21:36 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
tjah, ik joke ook maar wat/me heeft 2 female mages en 1 female thief
Op woensdag 27 februari 2002 21:30 schreef The Will het volgende:
Btw hoezo een travo? Je kan toch ook een female char zijn
There is no magic.
Ik wil weer verder met mijn mage
)
There is no magic.
bah
Dan maar met mijn swordmannetje. Toevallig iemand in de culvert lvl3 nu?
)
Ik vind dat ze de dessert maar weer eens up moeten gooien, ben nu bezig met me Merchant te levellen (nu nog novice)
Welk level ben je nu trouwens?
There is no magic.
Ik krijg steeds Disconnect als ik inlog op Chaos (?).
Ben er 1 keer door gekomen en toen na 2 min weer disconnect.
Mooi moment om iets nuttigs te doen
hehe, ik speel niet zo laatOp donderdag 28 februari 2002 00:19 schreef The Will het volgende:
Ben jij nu aan het spelen? Ik krijg namelijk "Preddie is a not existent user"
Ik vind dat ze de dessert maar weer eens up moeten gooien, ben nu bezig met me Merchant te levellen (nu nog novice)
Welk level ben je nu trouwens?
Btw CLipZ we need you, Preddie en ik moeten nog ff aan de party worden toegevoegd.
There is no magic.
Dessert lijkt me een beter plan, ff omkeren
ow, daarom, er kwamen allerlei hele leuke beestjes voorbij, en jij reageerde niet, je staat er nog wel btw...Op donderdag 28 februari 2002 13:08 schreef KingSky het volgende:
het preddie
kom er niet meer op
was disconnected en nu kan ik nie meer in loggen![]()
nu nog???Op donderdag 28 februari 2002 13:11 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
ow, daarom, er kwamen allerlei hele leuke beestjes voorbij, en jij reageerde niet, je staat er nog wel btw...
lachuh
is wel beters..., en zo lang hebben we niet eens geschoten
Ik ga nu effe eten enzo..., gaan we vanmiddag wel weer verder
owkee post maar in dit topicOp donderdag 28 februari 2002 13:16 schreef Predator_NL het volgende:
oke, Kingsky..., ik heb de items die ik opgeraapt heb verkocht, opbrengst: 1710 : 2 = 855 Zeny de man!
is wel beters..., en zo lang hebben we niet eens geschoten
Ik ga nu effe eten enzo..., gaan we vanmiddag wel weer verder
jojoland, hij staat op een berg met pijlen te schieten, en ik sta eronder en pakt de items die hij anders niet zou kunnen pakken. Zo doet hij exp op en we verdienen vet, ik moet sparen voor een Aralabest bijvoorbeeldOp donderdag 28 februari 2002 13:56 schreef The Will het volgende:
1710z?! Damn, waar gaan jullie hunten joh?
owja, kingsky, ik ga nu even douchen en dan ben ik er weer rond half-3.., ik zie je dan wel in ragnarok
Of beter gezegd, kan ik ze aan met mijn 16/11 Swordie?
There is no magic.
haha, probeer met een lvl 22 swordie, haal je et netOp donderdag 28 februari 2002 14:21 schreef The Will het volgende:
Yoyo land? Waar is dat ergens? En zijn yoyo's sterk?
Of beter gezegd, kan ik ze aan met mijn 16/11 Swordie?
Archer 10/5Op donderdag 28 februari 2002 12:14 schreef The Will het volgende:
Daar ben ik nu ook bezig, welk level ben je nu trouwens?
[EDIT]
Ik moet ff vijanden vinden die ik net aan kan... want zo schiet het niet op
Damn, dan ga ik eerst maar eens de Culbert doen. Wel irritant die bats de hele tijdOp donderdag 28 februari 2002 14:24 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
haha, probeer met een lvl 22 swordie, haal je et net
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()