nou, zo wil ik m'n vriendin dus niet hebben zonder al die features, die moeten er minstens bijOp maandag 11 februari 2002 01:31 schreef cappie het volgende:
[..]
'k vonnem wel bot.. enneh.. geen tepels, geen "CamelToes"(tm) en ook geen schaamhaar.. perfect toch?
naaaisss... 3d Max ?Op maandag 11 februari 2002 11:01 schreef merten het volgende:
een van m`n laatste walleys:
[afbeelding]
OH MIJN GOD, hier zakt m'n broek wel van af hoor, respectah!Op maandag 11 februari 2002 11:01 schreef merten het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
wel vet maar ik zou m nooit op mn desk zetten, te shiny en roze en flashing voor mijOp maandag 11 februari 2002 11:01 schreef merten het volgende:
[afbeelding]
en j2k what the f*** is da???
Hij is MOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOp maandag 11 februari 2002 11:01 schreef merten het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd

ik vind hem wel cool eigenlijk.
gemaakt met Poser en Photoshop6
voor een 1024x768 versie :
http://www.trozz.nl/dolphins2hires.jpg
Verwijderd
echt heeel erg mooi, zou alleen de lettertjes enzo iets subtieler doen, waardoor het er iets minder lomp uitziet, en ik geloof dat haar linker borst iets te klein is, maar verder echt mooiOp maandag 11 februari 2002 22:40 schreef DarkX het volgende:
Ik heb meestal tussenstappen van mijn laatste photoshop/illustrator werk in mijn bg staan (waar ik mee bezig ben). Momenteel ben ik verder aan't oefenen met shading, het moet een elfje worden
[afbeelding]
Verwijderd
Nja, like i said, het is gewoon snelle bewerking van tussenstap, de tekening moet nog afgemaakt worden. De letters boeien nietzo, da is alleen om mijn background wat minder leeg te makenOp maandag 11 februari 2002 23:02 schreef Seraph het volgende:
[..]
echt heeel erg mooi, zou alleen de lettertjes enzo iets subtieler doen, waardoor het er iets minder lomp uitziet, en ik geloof dat haar linker borst iets te klein is, maar verder echt mooi...
Moet nog hoofd en handjes en vleugeltjes bij
Verwijderd
Tribes 2 wallpapertje
Download:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013615507
Tumbnail
thumbnail zal wel aan endoria liggen
/mij rent weg
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Verwijderd
linkje
cltech1024.jpg (1999) heb ik nog steeds draaien als wallpaper op een van m`n comp`s
md1024 (1999)
pmap800.jpg (1994)
pmolo800.jpg (1994)
Verwijderd
Maar vooruit:

Foto van de lucht trouwens zelf gemaakt
Hé hou het anders even gezellig joh.EVILSalami:
Djeeeez loop nou niet zo te zeiken op iedereen wees blij dat er nog mensen posten, ik zit toevallig op school waar ze gaan photo editors hebben en de picure stond al op mijn ftp, SORRY HOOR
Verwijderd

(C) 2002 by Rens Schreurs Gebruiken mag, publicatie elders alleen met toestemming en credits. Klinkt nogal bot maar kwam laatst eigen werk onder andere naam tegen en dat zuigt nogal.
Strak getekend!!! met een Wacom???Op dinsdag 26 februari 2002 19:20 schreef DarkX het volgende:
Heb nu zelfgetekend demon figuur erop staan. Op verzoek in ander draadje heb ik twee versies gebouwd, onder de link zitten hires plaatjes van 2500X3000, dat moet voor iedereen hoog genoeg zijn. Ik weet dat de verhoudingen niet kloppen, maar ik heb zelf gewoon zwarte balkjes aan de zijkant
[afbeelding]
[afbeelding]
(C) 2002 by Rens Schreurs Gebruiken mag, publicatie elders alleen met toestemming en credits. Klinkt nogal bot maar kwam laatst eigen werk onder andere naam tegen en dat zuigt nogal.
Verwijderd
Nope, Logitech Mouseman Dual Optical. Gewoon heel rustig masks bouwen en weghalen wat niet klopt.Op dinsdag 26 februari 2002 19:41 schreef RRX het volgende:
[..]
Strak getekend!!! met een Wacom???
Verwijderd
mooi kruisje!!! alleen ik vind het wel een beetje gejat van MSOp dinsdag 26 februari 2002 20:38 schreef proycon het volgende:
Nou, dan zal ik jullie mijn achtergrondje ook maar niet onthouden, niet geheel zelf getekend, meer zelf gecompositioneerd:
[afbeelding]
Verwijderd
Vet hoor!Op dinsdag 26 februari 2002 19:20 schreef DarkX het volgende:
Heb nu zelfgetekend demon figuur erop staan. Op verzoek in ander draadje heb ik twee versies gebouwd, onder de link zitten hires plaatjes van 2500X3000, dat moet voor iedereen hoog genoeg zijn. Ik weet dat de verhoudingen niet kloppen, maar ik heb zelf gewoon zwarte balkjes aan de zijkant
Zeikmode
De navel moet iets lager, denk ik
einde Zeikmode
Verwijderd
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014754668
Toch wel grappig.Op maandag 25 februari 2002 23:17 schreef Koentje_V het volgende:
dit heb ik ooit als 8ergrondje gemaakt toen ik met mn KV Interactive logotje aan het kloten was.. je moet toch iets met je tijd doen
[afbeelding]
Verwijderd
deze staat alweer een vies tijdje op 1 van m'n computers, op de een of andere manier kan ik mezelf er niet toe brengen hem te vervangen....
http://home.wanadoo.nl/fsx378/desktop_fsx01.jpg
btw,
Karp dat symbool op die laatste van je heb ik vaker gezien...
Ja mooi RRX, maar er staat 2x een fout in! You're moet natuurlijk your zijn. You're is immers een afkorting van you are.. Misschien kun je hem nog editen!Op dinsdag 26 februari 2002 15:29 schreef RRX het volgende:
Maak eigenlijk nooit achtergronden, komt ook omdat ik het voor geen meter kan
Maar vooruit:
[afbeelding]
Foto van de lucht trouwens zelf gemaakt
DAt zou wel kewl zijn want ik heb hem zelf gemaaktOp dinsdag 26 februari 2002 22:17 schreef fsx het volgende:btw,
Karp dat symbool op die laatste van je heb ik vaker gezien...
Komt van in principe hier van af:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014800644
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014800694
je moet het hier maar mee doen, het lukt me niet echt om die dingen geresized te krijgen
...
wies die "elf" ?? uit een film ofzo?? komt me iig niet bekend voorOp woensdag 27 februari 2002 18:57 schreef Booster het volgende:
Ok, mijn eerste wallpaper ooit in principe...
Mijn Elvish is nogal slecht, maar men begrijpt de message wel denk ik.
(diegene die elvish kunnen dan)
Aangezien het mijn eerste wall is, commentaar graag.
*clickable*
[afbeelding]
oeh, fancy...Op dinsdag 26 februari 2002 09:37 schreef Timz het volgende:
Zo wordt zelfs een heuse Daffodil nog sexy
DohOp woensdag 27 februari 2002 22:51 schreef RRX het volgende:
wies die "elf" ?? uit een film ofzo?? komt me iig niet bekend voor
Het is Legolas uit Lord of the Rings
[edit]
Als je em serieus niet kent is dat een schande btw
nice!!Op donderdag 07 februari 2002 22:15 schreef Flaman het volgende:
let niet op het lettertype, dat is nou eenmaal hun logo :( Ook niet echt een hoogstandje maar het sierde hun desktop wel zeiden ze
owOp woensdag 27 februari 2002 23:16 schreef Booster het volgende:
[..]
Doh
Het is Legolas uit Lord of the Rings
[edit]
Als je em serieus niet kent is dat een schande btw
* RRX kruipt in een hoekje, en schaamt zich dat dat nog niet is gebeurt
Het zij je vergeven, maar dan moet je em nog wel in de bioscoop gaan kijken.Op woensdag 27 februari 2002 23:19 schreef RRX het volgende:
owik moet die film nog gaan zien eigenlijk
* RRX kruipt in een hoekje, en schaamt zich dat dat nog niet is gebeurt
Het is een prima film
Back OT maar weer
Verwijderd
Je hebt het toch gewoon van MC escher geript Alleen is deze uit een ander gezichts punt getekent!Op dinsdag 26 februari 2002 22:57 schreef Karp het volgende:
[..]
DAt zou wel kewl zijn want ik heb hem zelf gemaakt
Komt van in principe hier van af:
[afbeelding]
Verwijderd
Op dinsdag 26 februari 2002 19:20 schreef DarkX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
I don't need anything more to say
Verwijderd
Deze zijn respectivelijk 1280x1024 en 1024x768
(ik heb deze gemaakt naar aanleiding van een nieuw 3D rts spel, Starmageddon)
http://www.glcoti.com/images/Wallpaper/SMG/SMGWP2gr.jpg
http://www.glcoti.com/images/Wallpaper/SMG/SMGWP.jpg
HF..
-END-
www.zqcentral.com/downloads/desktops/brainbg1.JPG
www.zqcentral.com/downloads/desktops/stoplooklisten.JPG
www.zqcentral.com/downloads/desktops/systemcorbg.JPG
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Neejjjjj, dat is vet, mooi gemaakt! Heb je daar ook nog een grote versie van?Op zaterdag 09 februari 2002 14:32 schreef Braadkip het volgende:
Een kennis van mij gebruikt deze als achtergrond.
[afbeelding]
Heb ik pas nog gemaakt met Lightwave.
Is nog niet af eigenlijk, komt nog een stukkie schuur bij.
Dan is tie af
/otGuaRRand:
-END-
-END- hoeft niet onder al je posts
Wat is beter:
Misschien wel de nieuwe versie ....
of....
de oude versie... meer in de styl van de rest van de website
'k vind de "nieuwe" namelijk niet zo bij de rest van de site passen....
Jullie oordeel
Nikon D7000
bold modus
wat ongelofelijk lelijk!
/bold modus
Mijn oordeel: Leer lezen dude!veryip:
Jullie oordeel
Gelieve NIET breder dan 600px (vanwege lay-out en 800x600menschen)
Luie donder, gewoon plaatje posten zonder te lezen.. man ik word beetje ziek van die lui...
/edit
I do agree so very totally with Nozzman...
Op donderdag 28 februari 2002 15:15 schreef Nozzman het volgende:
Aargh....
bold modus
wat ongelofelijk lelijk!
/bold modus
Toch iets te extreem met photoshopeffectjes lopen gooien
Nikon D7000
.... had inderdaad niet eerst alle 7 pagina's van deze topic doorgenomen............ ging meer af op de titel jaOp donderdag 28 februari 2002 15:16 schreef willem169 het volgende:
Luie donder, gewoon plaatje posten zonder te lezen.. man ik word beetje ziek van die lui...
Nikon D7000
Bedanktveryip:
.... had inderdaad niet eerst alle 7 pagina's van deze topic doorgenomen............ ging meer af op de titel ja
Beter zo weergegeven ja. En lose the filters en breng wat meer eigen creativiteit in.Op donderdag 28 februari 2002 15:11 schreef veryip het volgende:
Tja... 'k kon die image-check niet zo snel vinden dus post 'k 'm maar hier....
Wat is beter:
Misschien wel de nieuwe versie ....
of....
de oude versie... meer in de styl van de rest van de website
'k vind de "nieuwe" namelijk niet zo bij de rest van de site passen....
Jullie oordeel
Offtopic
Ik vind die intro echt enge propaganda.
/offtopic
De oude, want als ik bij "de nieuwe versie" op 'zonder Flash klik, krijg ik het tochveryip:
Wat is beter:
Misschien wel de nieuwe versie...
of....
de oude versie...
En voor sitechecks is er www.sitechecks.nl
Wel cool om idd eens verder te brainen over hoe desktops etc. er over een tijd uit gaan zien. Beetje conceptueel denken hou ik wel van. Misschien special concept topic openen hiervoor?
* Willem wordt moeGeqxon:
Klik voor grote versie.
©2002 Geqxon
/edit Nee sorry, niet de FAQ, maar de eerste topic van deze thread.
Tering, ja, ik zie het , er is al een topic over.Op donderdag 28 februari 2002 15:30 schreef willem169 het volgende:
[..]
* Nozzman wordt moe
/edit Nee sorry, niet de FAQ, maar de eerste topic van deze thread.
Hehe, lollig antwoordOp donderdag 28 februari 2002 09:28 schreef kevenius het volgende:
[..]
Je hebt het toch gewoon van MC escher geript Alleen is deze uit een ander gezichts punt getekent!
Escher heeft dit figuur niet van zichzelf, het komt van meneer penrose af
Verwijderd
Ik wou zegge, escher heeft alleen de opvolger, de onmogelijke kubus, bedacht. Volgens mij klopt die driehoek niet gans btw.Op donderdag 28 februari 2002 16:56 schreef Karp het volgende:
[..]
Hehe, lollig antwoord
Escher heeft dit figuur niet van zichzelf, het komt van meneer penrose af
//EDIT//
Zo heb ik em hier (heb de jouwe bijgewerkt, geen zin in scannen

origineel:
En de werking is idd iets beter met die extra lijntjes
Verwijderd

meer op http://www.a-graphics.nl/
Verwijderd
Minder lijntjes juistOp donderdag 28 februari 2002 17:42 schreef Karp het volgende:
Ik ben die driehoek ooit tegengekomen en zo vaak er mee gespeeld dat ik hem nu zo uit mn hoofd kan tekenen met vaste maten
En de werking is idd iets beter met die extra lijntjes
lol,Op donderdag 28 februari 2002 17:47 schreef DarkX het volgende:
[..]
Minder lijntjes juist
ik vind hem met extra lijntjes onmogelijker maar wel minder mooi
ik houd meer van de simpele vorm
Dat is een heel erg mooie creatie
The devil is in the details.
Ik hou persoonlijk niet zo van dat lijntje...zoef zoef..lijtnje 45 graden lijntje...effectje...quasi-tech tekstje, maar deze is wel netjes gedaan!
Verwijderd
het was ook best een zoef zoef designOp vrijdag 01 maart 2002 13:17 schreef Nozzman het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk niet zo van dat lijntje...zoef zoef..lijtnje 45 graden lijntje...effectje...quasi-tech tekstje, maar deze is wel netjes gedaan!
Verwijderd
EDIT
Omdat ze ff niet kleiner op de pagina wilden dan maar linkjes er naat toe
http://www.xs4all.nl/~hijkoop/desktop/catchthestars.jpg
http://www.xs4all.nl/~hijkoop/desktop/freak.jpg
http://www.xs4all.nl/~hijkoop/desktop/sunrise.jpg
Lijkt verdacht veel op:Op zondag 10 februari 2002 16:14 schreef RSP het volgende:
[afbeelding]
http://www.wastedyouth.org/grunge2.php
Verwijderd

Deze is wat simpeler, maar vond het resultaat wel leuk eruit zien:
Verwijderd
Hmmz die doen 't nietOp vrijdag 01 maart 2002 23:18 schreef Iguana het volgende:
Deze twee heb ik o.a. laatst gemaakt. De andere kan ik nu niet uploaden.
[afbeelding]
Deze is wat simpeler, maar vond het resultaat wel leuk eruit zien:
[afbeelding]