Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Standaard of niet... I like it... en kan het zelf nietOp woensdag 06 februari 2002 22:10 schreef Clay het volgende:
heb er gister nog een gemaakt, een van mijn eerste officiele wallpapers eigenlijk. Vrij standaard, maar je moet ergens beginnen
[afbeelding]
Ik haat het om me zelf te quoten maar..Op woensdag 06 februari 2002 21:57 schreef Karp het volgende:
Gelieve NIET breder dan 600px (vanwege lay-out en 800x600menschen)
[...]
Wil je toch een grotere versie posten, post er dan een linkje naartoe.
Wat was niet duidelijk aan deze tekst baumans?
1
2
3
| [url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url] |

Sorry niet goed gelezenOp woensdag 06 februari 2002 22:30 schreef Karp het volgende:
[..]
Ik haat het om me zelf te quoten maar..
Wat was niet duidelijk aan deze tekst baumans?
zelfgemaakte background van meer dan 5 minuten dus niet plaatje + tekst + dropshadow = klaar. (die zijn voor in de HK).
Zelfde behandeling als te grote plaatjes..
http://31.jvb.tudelft.nl/gladiool/bromedesk.jpg
http://31.jvb.tudelft.nl/gladiool/tritri02.jpg
ze deden rare dingen
en een thumnb nail maken. Maar ik zie kruisjes bij jouw. En ook je icoontje is een kruisje.Op woensdag 06 februari 2002 22:35 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
maybe dit nog even noemen:
code:
1 2 3 [url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url]
Ik zou zowieso even je plaatjes op een normale plek uploaden, en de juiste URL opgeven in de image tag. Verder moet je gewoon het originele plaatje kopieren, en dan openen in een tekenprogramma, vervolgens resizen met behoud van proporties en dan ook uploaden.gladiool:
oh crap ik heb de boel vern**** hoe doe je dat je hem kleiner maakt?
Dan neem je dat 'verkleinde' plaatje als link naar het grote plaatje. That's all. HTH
MaSsiE plaats um even kleiner, anders moet ik weer deleten.Op woensdag 06 februari 2002 23:46 schreef MaSsiE het volgende:
Hier de mijne
Ik heb hem vandaag in elkaar gezet... en hij is nog nie echt af... dus...
Ik ben van mening dat die zooi al lang de HK in had gemoeten. Maar das een mening he. Welkom bij W&G, de plaats waar alles anders is.Op donderdag 07 februari 2002 00:10 schreef jackmcfox het volgende:
Ik ben van mening dat deze posts (zelf gemaakt of niet) in [topic=399764/1/999] horen.
er zit een typo in je eerste background (Lonier)
i'm not here this isn't happening
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Terecht.Op willem169's verjaardag schreef Prammenhanger het volgende:
* Willem ziet dat OzBoz erg op de lay-out gesteld is
Eindelijk een forum waar dat wel het geval is.
Vandaar waarschijnlijk dat die ene post gedelete is.
Verwijderd
Uhm... wanneer had ik dat moeten doen dan ? want je hebt hem al weggegooid voor ik iets heb kunnen veranderenOp woensdag 06 februari 2002 23:55 schreef OzBoz het volgende:
[..]
MaSsiE plaats um even kleiner, anders moet ik weer deleten.
Maarjah... ik post em wel opnieuw iets kleiner...

Zie sign voor de grote versie...
Shagura = Vinceroy ?Op donderdag 07 februari 2002 17:18 schreef Shagura het volgende:
Ze zijn dan wel van DBZ, maar toch laat ik ze zien:
Verwijderd
ik vind een background pas echt mooi als hij ook functioneel is. Functioneel is bij mij:
je icoontjes duidelijk kunnen zien,
rustige kleur, (waar je ook langer naar kunt kijken als 2minuten)
Mijn background is zwart met in het midden heel groot het telefoonnummer van mijn aanspreekpunt bij de klant van het afgelopen half jaar...Op donderdag 07 februari 2002 17:32 schreef Necromancy het volgende:
ik vind een background pas echt mooi als hij ook functioneel is. Functioneel is bij mij:
speaking of 'functioneel'
Verwijderd
Op woensdag 06 februari 2002 21:57 schreef Karp het volgende:
lonier?
-> lonlier of lonlyer dacht ik
ja, beetje fout foutje zeg maar, te lui om het te veranderenOp donderdag 07 februari 2002 17:41 schreef badpinguin het volgende:
[..]
dat wou ik ff kwijt =)
github.com/Error323
Ja en pokemon en de smurfen ookOp donderdag 07 februari 2002 18:20 schreef Error323 het volgende:
DBZ R00000000000000000000000000000000000000000000000lZ!!!!!!!
dat wou ik ff kwijt =)
hehe ^_^ Deine muttie ^_^Op donderdag 07 februari 2002 18:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja en pokemon en de smurfen ook
github.com/Error323
Nou, dat valt ook wel weer mee. Het is wel leuk om naar te kijken, laten we het daarop houdenOp donderdag 07 februari 2002 18:20 schreef Error323 het volgende:
DBZ R00000000000000000000000000000000000000000000000lZ!!!!!!!
dat wou ik ff kwijt =)
Dat verschilt dus per persoonOp donderdag 07 februari 2002 17:32 schreef Necromancy het volgende:
Krijg beetje idee dat iedereen hier gewoon een zo mooi mogelijke graphic post. Mijn inziens is dat helemaal niet fijn voor een background, het gaat er toch om dat het fijn/rustig werkt??
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Die vind ik mooi.. Waarin gemaakt??Op donderdag 07 februari 2002 18:23 schreef Error323 het volgende:
Verder heb ik deze nog gemaakt voor lanparty
[afbeelding]
Nee, dat is ook: adobe photoshop.Op donderdag 07 februari 2002 20:01 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
3dstudiomax waarschijnlijk. en de rest in photoshop
Ben het eigenlijk wel met je eens ja. Vandaar dat hier most of the time ook gewoon het mooie windows 2000 blauw als achtergrondje schittertOp donderdag 07 februari 2002 17:32 schreef Necromancy het volgende:
Krijg beetje idee dat iedereen hier gewoon een zo mooi mogelijke graphic post. Mijn inziens is dat helemaal niet fijn voor een background, het gaat er toch om dat het fijn/rustig werkt??
En de onderstaande heeft ook een flinke tijd op mijn desktop mogen bivakkeren

Mocht iemand de 1280x1024 versie willen (ik kan het me niet voorstellen..maar je weet nooit...) just contact me.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
3dsmax en photshop...100%zekerOp donderdag 07 februari 2002 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die vind ik mooi.. Waarin gemaakt??
of met 1 of andere onbekende plugin
Nee, dat is ook: adobe photoshop.
P.-P. wil je die dubbele punt niet meer gebruiken?
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
En en er is natuurlijk een heel verschil met de creaties van Molshoop en egaal windows blauw / groen.
(http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013110968 :te druk dus)
JaOp donderdag 07 februari 2002 17:11 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Uhm... wanneer had ik dat moeten doen dan ? want je hebt hem al weggegooid voor ik iets heb kunnen veranderen
hehe indeedOp donderdag 07 februari 2002 20:01 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
3dstudiomax waarschijnlijk. en de rest in photoshop
github.com/Error323
Yeah right dudes... nou allemaal een zwarte achtergrond maken dan maar... en die de mooiste heeft wint. Prijs voor mooiste zwarte achtergrond.Op donderdag 07 februari 2002 20:11 schreef Dexter het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel met je eens ja. Vandaar dat hier most of the time ook gewoon het mooie windows 2000 blauw als achtergrondje schittert(ach ja..elke gek zijn gebrek)
En de onderstaande heeft ook een flinke tijd op mijn desktop mogen bivakkeren(home made...stelt niet zoveel voor..maar was aangenaam om naar te kijken
)
[afbeelding]
Mocht iemand de 1280x1024 versie willen (ik kan het me niet voorstellen..maar je weet nooit...) just contact me.
blaat
github.com/Error323
Egale achtergronden wedstrijd! Da's best een goed idee!Op donderdag 07 februari 2002 22:29 schreef Error323 het volgende:
[..]
Yeah right dudes... nou allemaal een zwarte achtergrond maken dan maar... en die de mooiste heeft wint. Prijs voor mooiste zwarte achtergrond.
blaat
Bij deze mijn inzending: #063CA0 (6-60-160)
github.com/Error323
hmmm, beetje overkill aan filters misschien? 'k bespeur iig een hoop eyecandy en/of xenofex, lensflare etc.. iets minder doet wonderenOp vrijdag 08 februari 2002 00:55 schreef zedonite het volgende:
Ik post ff de URL omdat ze 1024x768 zijn:
Wallpaper 1
Wallpaper 2
Verwijderd
Kwil niet vervelend zijn ofzo hoor... maar ik zit om 12:30 op schoolOp donderdag 07 februari 2002 22:21 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
pfff.. 12:34 vanmiddag. Niet zeuren.
Gaan glijden?........Op donderdag 07 februari 2002 23:29 schreef OzBoz het volgende:
Ik vind het prima als er zo nu en dan wat geouwehoert wordt, maar als we af gaan glijden naar HK-niveau nfi dan is het snel gebeurd met het topic.
I DON'T wanna know....Op vrijdag 08 februari 2002 11:20 schreef willem169 het volgende:
[..]
... as a glove
Like it ^_^
github.com/Error323
Verwijderd

Klik hier voor de 1024_768 versie
Verwijderd
je weet toch wel datje niet overal je copyright zomaar onder mag plempen??Op donderdag 07 februari 2002 17:18 schreef Shagura het volgende:
Ze zijn dan wel van DBZ, maar toch laat ik ze zien:
[afbeelding]
bovendien het is lejjjjluk
rest van de wallpapers ziet er cool uit, als ik wat gesoept heb, mogen jullie 'meegenieten' tot die tijd moet (ja moet)je ff op het linkje in me sig drukken voor coole wallpapers
Ach ja, ze zijn ook al bijna een jaar oud, maar ieder zijn mening. Ik lig er niet wakker vanOp vrijdag 08 februari 2002 15:22 schreef splitz het volgende:
[..]
je weet toch wel datje niet overal je copyright zomaar onder mag plempen??
rest van de wallpapers ziet er cool uit, als ik wat gesoept heb, mogen jullie 'meegenieten' tot die tijd moet (ja moet)je ff op het linkje in me sig drukken voor coole wallpapers
[lompe mode]
Maar nu we toch aan het zijken zijn vind ik sommige van jouw wallpapers ook oerlelijk
[/lompe mode]
Verwijderd
lees jij wel goed? ik had het over copyright op een plaatje plempen, dat is lelijk, niet je wallpaper zelf. btw het zijn niet mijn wallpapers maar ik zal de boodschap doorgeven, al ben je de enige die dat vind to nu toeOp vrijdag 08 februari 2002 16:00 schreef Shagura het volgende:
[..]
Ach ja, ze zijn ook al bijna een jaar oud, maar ieder zijn mening. Ik lig er niet wakker van
[lompe mode]
Maar nu we toch aan het zijken zijn vind ik sommige van jouw wallpapers ook oerlelijk![]()
[/lompe mode]
Ik link hem even, want hij is 1024x768
Mijn achtergrondje
oei, beetje trage server, geloof ik...
Eigenlijk moet ik ff onder een andere naam de hele boel gek maken!! Da's echt humor =)
github.com/Error323
Verwijderd
ik snap dat ook niet helemaal geloof ik, je maakt een serieuze comment, ze lezen niet goed, en halen dan ineens _uit_ naar je dat wil je niet wetenOp vrijdag 08 februari 2002 16:48 schreef Error323 het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal heerlijk snel gefokt hier zeg =)
Eigenlijk moet ik ff onder een andere naam de hele boel gek maken!! Da's echt humor =)
[kleffe verzoeningsmodus]Op vrijdag 08 februari 2002 16:11 schreef splitz het volgende:
[..]
lees jij wel goed? ik had het over copyright op een plaatje plempen, dat is lelijk, niet je wallpaper zelf. btw het zijn niet mijn wallpapers maar ik zal de boodschap doorgeven, al ben je de enige die dat vind to nu toe
achja, eerlijk gezegd vind ik er ook maar 1 lelijk (degene met alleen fire en smoke eye candy shit. Dit is veel te basic) Ik was een beetje opgefokt net.....
sorry hoor
[/kleffe verzoeningsmodus]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Beetje klein voor een wall?Op vrijdag 08 februari 2002 17:26 schreef Oogst het volgende:
Mijn zelfgemaakte background:
[afbeelding]
Verwijderd
heheheh maar al te graag (niet verkeerd opvattenOp vrijdag 08 februari 2002 17:23 schreef Shagura het volgende:
[kleffe verzoeningsmodus]
achja, eerlijk gezegd vind ik er ook maar 1 lelijk (degene met alleen fire en smoke eye candy shit. Dit is veel te basic) Ik was een beetje opgefokt net.....
sorry hoor
......... VRIENDJES
![]()
[/kleffe verzoeningsmodus]
iddOp vrijdag 08 februari 2002 17:33 schreef splitz het volgende:
[..]
heheheh maar al te graag (niet verkeerd opvatten) beetje bitchen op elkaar van een afstandje is zoooooo zielug
Background-kleur moet je instellen op zwart, hij is gewoon breedbeeld namelijk. Verder mocht ie niet groter zijn dan 600 pixels in de breedte.Op vrijdag 08 februari 2002 17:30 schreef Shagura het volgende:
[..]
Beetje klein voor een wall?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
dat mag wel, maar dan moet je 'm posten dmv een thumbnail. Ander wordt de layout vern***t.Op vrijdag 08 februari 2002 17:51 schreef Oogst het volgende:
[..]
*knip
Verder mocht ie niet groter zijn dan 600 pixels in de breedte.
Ik vermaak me kostelijk ermee... "Ohhh jij zei gemene dingen over m'n tekening whehehehe nou doe ik dat ook lekker terug whehehe =)Op vrijdag 08 februari 2002 17:36 schreef Shagura het volgende:
[..]
idd
kostelijk
github.com/Error323
copyrights mag je overal onder plempen (well.. als je het zelf gemaakt hebt iig)Op vrijdag 08 februari 2002 15:22 schreef splitz het volgende:
[..]
je weet toch wel datje niet overal je copyright zomaar onder mag plempen??
hmmm, ff resizen sorry...
tijdje geleden gemaakt.. beetje donker zie ik?...
linkje dan maar:
http://mpegernie.tripod.com/index4.html
edit nr 345234:ok nog een keer @%$# tripod!
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd

Heb ik pas nog gemaakt met Lightwave.
Is nog niet af eigenlijk, komt nog een stukkie schuur bij.
Dan is tie af
Verwijderd
ja dat zie je goed psp je hebt geen virus die de d'tjes 180 graden draait
Doe even wat aan je Nederlands.. je bent hier bij W&G niet in een 1 of ander l33t h@ck3r forum.Op zaterdag 09 februari 2002 18:08 schreef LiNiaaL het volgende:
xal binnenkort ook ff wat van mn eigen creaties posten, khoef ze all1 nog maar met FLOPPIEZ naar deze (i.net)pc over te ZZ en dan reformatten van psp->jpg
ja dat zie je goed psp je hebt geen virus die de d'tjes 180 graden draait
Verwijderd
hahah jij bent toch niet serieus wel?Op zaterdag 09 februari 2002 18:27 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Doe even wat aan je Nederlands.. je bent hier bij W&G niet in een 1 of ander l33t h@ck3r forum.
Het is in ieder geval wel zo dat ik, om die laatste regel, "ja dat zie je goed psp je hebt geen virus die de d'tjes 180 graden draait", te begrijpen hulp nodig had van Atgast voordat ik het snapte.Op zaterdag 09 februari 2002 19:42 schreef Strike het volgende:
lol casper je hebt wel heel snel ruzie met ozboz
ozboz: komt goed
casper:
Maar ik ben dan ook ronduit dom.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ozboz is altijd serieus...deadserious ;pOp zaterdag 09 februari 2002 19:44 schreef sandaal het volgende:
[..]
hahah jij bent toch niet serieus wel?
Verwijderd
ik snap et nog steeds nietOp zaterdag 09 februari 2002 21:42 schreef Oogst het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel zo dat ik, om die laatste regel, "ja dat zie je goed psp je hebt geen virus die de d'tjes 180 graden draait", te begrijpen hulp nodig had van Atgast voordat ik het snapte.
Maar ik ben dan ook ronduit dom.
atgaaasssssssst!!!!
Verwijderd
inderdaad jah...Op zondag 10 februari 2002 14:26 schreef Strike het volgende:
[..]
ik snap et nog steeds niet
atgaaasssssssst!!!!
of Casper anders zelf even?!
Welkom trouwens Cas
[offtopic]hmm, al 3 W&G-ers van dezelfde school... be afraid :P[/offtopic]
Verwijderd
ozboz: sorry ben bang voor rsi(o sorry het is natuurlijk repetitive strain injuries)Op zondag 10 februari 2002 15:40 schreef Type het volgende:
[..]
inderdaad jah...
of Casper anders zelf even?!
Welkom trouwens Cas
[offtopic]hmm, al 3 W&G-ers van dezelfde school... be afraid :P[/offtopic]
1 van mn 1e posts, moet nog ff wennen
strike ik weet het ik ben graag cryptisch maar ik weiger dit uit te gaan leggen...
[offtopic]type: aug takin this over!!![/offtopic]
Verwijderd
mooi gemaakt maar ik zou m nooit op mn desk zetten, gewoon niet 'mijn ding' - verder alle respect voor de techniek enzo hoorOp zondag 10 februari 2002 16:14 schreef RSP het volgende:
[afbeelding]
och zoveel technieken zijn het niet, en ik heb hem niet echt als wallpaper, was meer ff om nare dingen van gisternacht weg te stoppen en omdat het een eigen brouwsel wasOp zondag 10 februari 2002 16:19 schreef LiNiaaL het volgende:
[..]
mooi gemaakt maar ik zou m nooit op mn desk zetten, gewoon niet 'mijn ding' - verder alle respect voor de techniek enzo hoor

Grote versie
Ja ik kwam dit plaatjes laatst ergens tegen op GoT, vond 'm wel droog. (Ik heb er dus de blur en de grond op gezet, ja moeilijk was het niet, maar het is iig geen lekkere babe-achtergrond ofzo)
woei, leuke toeters... van de motor natuurlijk he?Op maandag 11 februari 2002 01:00 schreef cappie het volgende:
[afbeelding]
klik hier voor de volledige page op deviantart.com: linkje