Favoriten: Links & From ICQ

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
okee, hebben jullie vast ook wel.
Tussen favoriten staan altijd de mappen links en From ICQ !
je kunt ze niet deleten, want ze komen altijd terug, weten jullie misschien hoe ik ze wel weg kan krijgen ?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Links kun je uitzetten met de nieuwste Tweak UI, maar From ICQ kun je eigenlijk niet uitzetten. In 1 van de DLL files van ICQ (welke weet ik niet meer, sorry) staat dat "From ICQ" ergens, dat moet je dan met een hex-editor ff veranderen in 00-en. Het is een heel gezoek, maar als je het voor elkaar hebt zie je die folder niet meer en ICQ blijft dan gewoon probleemloos werken :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Hoi iedereen, wat ik ook probeer, en hoeveel maal ik ze ook verwijder telkens ik mijn pc open, staat er bij mijn favoritten een of twee xxx site's, ik heb een hekel aan die site's, en mijn kinderen krijgen ongewild ook toegang tot deze sités
wat kan ik doen om deze voorgoed de toegang te beletten? :(

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:35

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ik weet niet waarom je dit topic kickt maar goed, even een paar vragen:

- deze sites zijn er automatisch in gekomen?
- na verwijderen keren ze terug?
- het zijn steeds exact dezelfde?

zo ja, probeer eens te scannen op spyware met "ad-aware" of "spybot search & destroy" te vinden via google :)

toegang tot deze soort sites ontzeggen is vrij lastig, je kunt er beter met je kinderen over praten. zijn ze te jong, kijk dan mee als ze surfen.

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 08-12-2003 10:13 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Scan eens met ad-aware of er geen troep op je pc zit.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Je kan ook je ICQ map in je favorieten 'hidden' zetten dan zie je hem ook niet meer :)

Verwijderd

ja heb ik al allemaal gedaan, die rotzooi blijft steeds terugkomen, en ja het zijn steeds dezelfde

Verwijderd

ik heb mijn vraag misschien op de verkeerde geplaatst, darmee bedoel ik niet dat jullie onbekwaam zijn hoor, maar ik ben hier pas sedert enkelle minuten ingelogd, en ben nog wat op zoek naar het hoe en waar ik mijn vraag moet plaatsen

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

sh4d0wman schreef op 08 december 2003 @ 10:13:
[..]

toegang tot deze soort sites ontzeggen is vrij lastig, je kunt er beter met je kinderen over praten. zijn ze te jong, kijk dan mee als ze surfen.
"Kijk zoonlief, dit zijn papa's favorietjes" :P

maar om op de vraag in te gaan, punt 1 hoor je deze vraag te stellen in een nieuw topic, bij voorkeur in Software algemeen.
Daarnaast kan je waarschijnlijk de oplossingen wel vinden in de search want het zal hem echt zitten in een 'ad-aware' of iets dergelijks.

daarbij valt te zeggen dat dat spul niet zo maar op je pc komt, vaak downloaden dat soort sites die bestandjes wel zelf maargoed als je je kids wil beschermen voor die sites is het verstandig om er zelf ook niet te gaan zitten surfen...

desalnietemin moet het spul er nu af, dus hebben we wat meer info nodig, hoe zien de proggies eruit/wat doen ze? en welk OS gebruik je?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:29

Korakal

Up up up!

Hoi mieneke, welkom op GoT. 'n Goed begin dat je gezocht hebt, alleen wel een beetje tricky dat je een héél oud topic tevoorschijn haalt. Mensen gaan reageren op de oude posts, dat zal niet echt meer de bedoeling zijn.
Om wat beter bekend te raken met de regels op het forum zou ik de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) lezen.

Overigens is je vraag waarschijnlijk wel op te lossen met behulp van de Software Algemeen - FAQ; zo niet, open dan in het 'Software Algemeen' forum een nieuw topic volgens de richtlijnen uit de eerder genoemde netiquette (dus eerst zelf zoeken, proberen en als je er toch niet uitkomt dan duidelijk vermelden wat je hebt geprobeerd en wat er mis ging daarmee); daar past 'ie het beste.

Deze doe ik dicht.

edit:
sorry ik had de verkeerde link nog @ ctrl-v staan; aangepast :o

[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 08-12-2003 18:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.