StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
wat kan ik doen om deze voorgoed de toegang te beletten?
- deze sites zijn er automatisch in gekomen?
- na verwijderen keren ze terug?
- het zijn steeds exact dezelfde?
zo ja, probeer eens te scannen op spyware met "ad-aware" of "spybot search & destroy" te vinden via google
toegang tot deze soort sites ontzeggen is vrij lastig, je kunt er beter met je kinderen over praten. zijn ze te jong, kijk dan mee als ze surfen.
[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 08-12-2003 10:13 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
"Kijk zoonlief, dit zijn papa's favorietjes"sh4d0wman schreef op 08 december 2003 @ 10:13:
[..]
toegang tot deze soort sites ontzeggen is vrij lastig, je kunt er beter met je kinderen over praten. zijn ze te jong, kijk dan mee als ze surfen.
maar om op de vraag in te gaan, punt 1 hoor je deze vraag te stellen in een nieuw topic, bij voorkeur in Software algemeen.
Daarnaast kan je waarschijnlijk de oplossingen wel vinden in de search want het zal hem echt zitten in een 'ad-aware' of iets dergelijks.
daarbij valt te zeggen dat dat spul niet zo maar op je pc komt, vaak downloaden dat soort sites die bestandjes wel zelf maargoed als je je kids wil beschermen voor die sites is het verstandig om er zelf ook niet te gaan zitten surfen...
desalnietemin moet het spul er nu af, dus hebben we wat meer info nodig, hoe zien de proggies eruit/wat doen ze? en welk OS gebruik je?
Om wat beter bekend te raken met de regels op het forum zou ik de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) lezen.
Overigens is je vraag waarschijnlijk wel op te lossen met behulp van de Software Algemeen - FAQ; zo niet, open dan in het 'Software Algemeen' forum een nieuw topic volgens de richtlijnen uit de eerder genoemde netiquette (dus eerst zelf zoeken, proberen en als je er toch niet uitkomt dan duidelijk vermelden wat je hebt geprobeerd en wat er mis ging daarmee); daar past 'ie het beste.
Deze doe ik dicht.
sorry ik had de verkeerde link nog @ ctrl-v staan; aangepast
[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 08-12-2003 18:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()