Voordat ik ook maar in ga op het bovenstaande raad ik je aan om de volgende link van boven naar helemaal beneden te lezen. Als je daar mee klaar bent herhaal dat dan een keer of 10 a.u.b.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Je bent me al eerder niet echt positief opgevallen!
Op woensdag 06 februari 2002 15:04 schreef larry_ellison het volgende:
Volgens mij is het volgende duidelijk
*Ik had niet moeten klagen in het [NON WinOS]
ok, kan ik inkomen.
Klopt, daar is LA voor

*Heb mij niet netjes gedragen.
Ach.. kwal is het minst erge wat je kan zeggen(beter dan K*n*erlijer ofzo iets )Dit was een nette oplossing .
Ik ben sowieso niet gediend van dat soort bewoordingen. Uitlatingen als klote dit, klote dat. Kwal van een .... wil ik gewoon niet horen. Daar krijg je (die heb je inmiddels al in je postvakje) dus ook gewoon een Officiele Waarschuwing voor.
*Jullie server maakt een fout bij de upload van mijn Topic
Niet mijn fout!

Jaja. Ik weet niet waar je het nu over hebt, maar het zal wel aan mij liggen.
*JIJ maakt de fout om mijn topic ergens te plaatsen waar ik (topic starter)nooit zal kunnen lezen.duh!
Ik raad je naast de gewone FAQ ook nog even de LA-FAQ aan.
[topic=192344]
Lees die a.u.b. ook even van beneden naar boven en terug.
Het feit dat jij hem niet meer kan lezen is balen voor jou. Het topic hoort niet in NOS thuis, dus dan plaats ik hem op slot of ik move hem naar het forum waar hij wel thuis hoort. Toevallig doe ik nu beide in 1. Het is dus niet mijn fout, maar jouw fout. Half GoT probeert je daar nu al van te overtuigen, maar blijkbaar wil jij koppig blijven.
*jij licht mij er niet over in maar geeft mij een BAN, vervolgens omdat er ook Goters zijn die jou in de twijfel leggen verbreek je die snel weer.(erg slim)

O.M.F.G. Ik kan niet eens iemand bannen!!!
Ik leg het nogmaals uit.
Jij opent het topic in NOS.
Vervolgens wil je erop replyen. Je topic staat op dat moment nog in NOS.
Ik verhuis hem naar de HK. Jij drukt op verstuur en vervolgens zul je een bericht krijgen dat je geen reactie kan plaatsen omdat je niet voldoende rechten hebt. Houd a.u.b. ongegronde beschuldigingen voor je!

P.S zat zekers wel in het juiste forum

Ik denk dat ze jou maar mod NOS moeten maken. Je weet het zo goed