Toon posts:

Dit had ik niet verwacht...

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jammer. Had niet verwacht dat ik belachelijk zou worden gemaakt door de mods. Terwijl er veel belachelijke topics zijn hier. Bijv. over bewijzen van God, dat niet te bewijzen is. Z'on topic mag wel staan en mijn 'niet' bewijsbare theorie wordt belachelijk gemaakt?

Zelfs de meest belachelijke theorieen in de middeleeuwen bleek later mogelijk. Ook al lijkt het belachelijk natuurlijk. Maar veel dingen werden als belachelijk gezien. Ik wou alleen maar met die topic meningen van anderen vragen over de mogelijkheid.

Dat was mijn eerste post en dit de laatste.
Success met de forum.

Verwijderd

Waar gaat dit over?
:? :? :?

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05-2025
hierover. Zie ook hier.

Verwijderd

Oh op die manier, hij is gewoon boos omdat hij geen gevoel voor humor heeft. Laat ze nou gewoon een keer melig zijn, mag toch best zo af en toe?

Edit: aan de andere kant, er zijn ook mods die je posts weg gooien omdat je dit :O zet bij een (saai) topic over gapen...
Zelf vond ik het een zeer gepaste opmerking, maar ja wie ben ik...

Verwijderd

melig zijn is 1 ding, topic afsluiten een ander. Maar dan moet ie een meeltje sturen en niet een topic starten als ie het er niet mee eens is...

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 20:46 schreef henkie196 het volgende:
melig zijn is 1 ding, topic afsluiten een ander. Maar dan moet ie een meeltje sturen en niet een topic starten als ie het er niet mee eens is...
Bemiddelaar@tweakers.net toch ofzo?

Verwijderd

was wel een beetje hard, sinds wanneer spoort een mod aan om te flamen :(

Ook al is het verhaal misschien niet helemaal correct, of zijn er geen harde bewijzen tegen. dat geeft nog geen reden om mensen zo aan te sporen om te flamen, is dit grappig bedoeld ofzo :S

voor de topic starter; misschien de faq doorlezen of je standpunt meer uitwerken met harde bewijzen.

Ik ben niet voor het verhaal, maar wel tegen het principe van mods die aanmoedigen om te flamen.

Verwijderd

Mja, ik spreek natuurlijk niet voor de mods, maar ik kan me goed voorstellen dat ze besloten dat het topic dicht ging. Het stond vol met flauwe onzin, dat wordt nu eenmaal uitgelokt door dit soort topics, ook al was de openingspost goed. Bovendien zijn theorieen die hier sterk op lijken in het verleden al zeer vaak langsgekomen, zie ook de search.

En over de manier waarop het topic gesloten is: Dit was absoluut niet persoonlijk bedoeld, ook al leek het misschien wel zo. En of er nu een berichtje komt "Dit gaat nergens meer over - dicht", of zo'n discussie, maakt ook niet veel uit...

Verwijderd

Je hebt natuurlijk pech gehad, ikzelf heb nog nooit zoiets gezien tot vandaag (en kheb toch al +/- 500 posts).

Er worden zeker interessante discussies gehouden, daarvan zijn voorbeelden genoeg.

Over het voorval, er zijn al verschillende mensen die hun beklag deden (Flamez bvb) wat ook gegrond is.

Ik hoop dat je blijft, en dat je niet weggaat om dit spijtige toeval.

Verwijderd

Mag ik btw een move naar SU of LA voorstellen?

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Inderdaad.

Als je wilt klagen is daarvoor de bemiddelaar uitgevonden. Hoewel je je ook rechtstreeks tot mij mag wenden natuurlijk, via ICQ of email.

In dat geval zal ik je vertellen dat er zo vaak van dit soort topics op W&L zijn, en dat je theorie dan ook niet nieuw is voor ons. Eerlijk gezegd wordt ik er een beetje moe van, en vind ik het noch wetenschappelijk, noch levensbeschouwelijk.

Als je echt persee dit soort theorieën wilt posten zijn er nog genoeg threads hier in W&L die je met de search kunt opzoeken.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• TlighT
  • Laatst online: 28-05-2025
Op dinsdag 05 februari 2002 20:43 schreef Hompie het volgende:
Oh op die manier, hij is gewoon boos omdat hij geen gevoel voor humor heeft. Laat ze nou gewoon een keer melig zijn, mag toch best zo af en toe?
We hebben net een nieuwe policy gehad aangaande replies in 'slechte' topics. Even onafhankelijk of het een slecht topic was of niet, je kunt er gewoon een vriendelijke reply onder zetten (of geen reply) ipv de topic-starter in het openbaar te gaan afzeiken.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

het verhaal hing inderdaad wat met losse flarden aan elkaar, maar om em daarna af te zeiken en de topic dicht te gooien heb ik in jaren niet meegemaakt.
om daarna te zeggen dat het leuker is om de topic wat later dicht te gooien (om em nog wat belachelijker te maken) vind ik wel bijzonder knullig staan.

als je melig wil doen, doe et dan goed, en niet ten koste van een ander graag.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Dan ga ik toch maar Captain Proton en de mod (sorry ben naam vergeten |:( ) verdediggen.

Ik snap best dat de topic-starter de manier waarop het topic dicht gegooid werd niet leuk vond, maar ik weet zeker dat het allemaal niet persoonlijk bedoeld was. Het is gewoon een verkeerd opgevatte grap.

Ik zou het jammer vinden als we hierdoor een serieuze w&l'e r hebben "verloren".

edit: Diadem, duh... |:(

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

dubbel

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Ik vind het ook wel een beetje vreemd dat deze, toch wel aardige thread, dichtgegooid is (met deze bedoel ik die andere....ah hell, je snapt het wel).

Het is inderdaad op het eerste gezicht nogal....vaagjes. Ik zou zeggen, navigeer (als je IE5+ hebt) eens naar mijn homepage @ http://christiaanverwijs.eveolution.com en lees daar het kopje 'mysteries' onder 'ranting'.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Natuurlijk word ik nu ook als krankjorum beschouwd. Geloof me gewoon niet als je dat niet wilt. Ik weet zelf niet eens of het wel moet of uberhaupt kan geloven. Het gaat meer om het idee. Een theorie is een theorie omdat ie niet bewezen is. Er zijn zeker feiten die deze theorie ondersteunen. Maar ja, diezelfde feiten ondersteunen ook andere theorieen. Lees het eerst eens zonder te zeiken ok? Ennuh voor de topicstarter; ik denk dat jij er heel HEEL veel in herkent.

• Diadem

Diadem

fossiel

Tsja

Ik heb op zich dus ook niets tegen discussies over dit soort onderwerpen. Die wil ik best aangaan. Alleen altijd maar dit soort discussies op W&L begint slaapverwekkend te worden - ik heb er al teveel gezien. Als ik mij niet vergis lopen er op dit moment ook nog een paar. Nog zo'n thread leek me dan ook vrij zinloos, vandaar dat ik hem sloot.

Misschien was de manier waarop niet helemaal netjes, maar ik vond het wel grappig. Ik hoop dat ook dat men er de humor van in kan niet.

Zo niet, tsja ... :X

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

de laatste keer dat ik een topic gesloten zag worden dmv een grap kan ik me zo niet voor de geest halen. zeg dan tenminste tegen de topicstarter wat de reden was, voor mijn part per email.

Verwijderd

Over de inhoud van het topic kan gediscussieerd worden. Ik vind dat als "UTFS" en "RTFM" al een (N)OW op kunnen leveren, is dit compleet onderuit halen van een topic en de topicstarter echt ongepast.

Onder het mom van een geintje kun je alles wel vermommen, maar dat is voor de topicstarter niet minder erg natuurlijk. Het was hem serieus bedoeld en om hem en zijn ideeen dan zo onderuit te halen is op zijn minst ongepast.

Verwijderd

Volgens mij hebben bepaalde heren de FAQ niet gelezen, ik vind het ook raar dat het zo gegaan is.

(Met name het laatste stukje)

<FAQ>
Om te beginnen; wees een beetje aardig voor elkaar. Met 30.000+ mensen in een 'ruimte' weet je zeker dat niet iedereen het met je eens is. Er zullen altijd mensen zijn die er een andere visie op na houden dan jij. Zolang die meningen binnen de fatsoensnormen blijven dien je ze te respecteren. Kijk dus uit met vloeken maar ook met sigs en usericons. Ga niet provoceren.
En zelfs al gaan ze over de schreef, ga er dan niet net zo hard tegenin maar meld het even in Stoute Usertjes of via ICQ, zodat een moderator er wat aan kan doen. Vooral in de forums "Stuffis Generalis", "Nieuws, Sport, TV en Muziek", "Wetenschap en Levensbeschouwing" en het "Tweakers.net Moddereter Forum" worden meningen verkondigd dus wees tolerant.
</FAQ>

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 22:02 schreef beer het volgende:
Volgens mij hebben bepaalde heren de FAQ niet gelezen, ik vind het ook raar dat het zo gegaan is.

(Met name het laatste stukje)

<FAQ>
Om te beginnen; wees een beetje aardig voor elkaar. Met 30.000+ mensen in een 'ruimte' weet je zeker dat niet iedereen het met je eens is. Er zullen altijd mensen zijn die er een andere visie op na houden dan jij. Zolang die meningen binnen de fatsoensnormen blijven dien je ze te respecteren. Kijk dus uit met vloeken maar ook met sigs en usericons. Ga niet provoceren.
En zelfs al gaan ze over de schreef, ga er dan niet net zo hard tegenin maar meld het even in Stoute Usertjes of via ICQ, zodat een moderator er wat aan kan doen. Vooral in de forums "Stuffis Generalis", "Nieuws, Sport, TV en Muziek", "Wetenschap en Levensbeschouwing" en het "Tweakers.net Moddereter Forum" worden meningen verkondigd dus wees tolerant.
</FAQ>
misschien geldt dat niet voor de moderators

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 22:35 schreef BadRespawn het volgende:

[..]

misschien geldt dat niet voor de moderators
Misschien niet, maar zij moeten toch het goede voorbeeld geven?

• Diadem

Diadem

fossiel

Omdat ik niet zeker weet of de topicstarter LA leest, en ik graag wil dat hij dit leest, quote ik mijzelf even uit LA:
Op dinsdag 05 februari 2002 22:58 schreef Diadem het volgende:
Nogmaals:

Het was dus niet de bedoeling om om de topicstarter af te branden of zoiets. Ik zie dat dit wel gebeurd is, en dat is geheel mijn verantwoordelijkheid. Ik heb CP toestemming gegeven voor het plaatsen van die post, en ik was ook degene die hem vroeg of hij mee wou helpen dat betreffende topic 'subtiel om zeep te helpen'.

Het spijt me dat dit is gebeurd. Ik vind het erg vervelend dat het harder is overgekomen als het bedoeld is.

Echter op zich is mijn mening heel duidelijk: Ik wil W&L graag een beetje schoon houden, dit is al moeilijk genoeg. Zo nu en dan gebruik ik ironie of zelfs sarcasme om mensen duidelijk te maken dat ze iets beter moeten opletten voordat ze in W&L posten. Ik vind dat iemand tegen een beetje ironie moet kunnen.

Maar nogmaals: Dit was iets meer ironie als fatsoenlijk was. Daarvoor mijn excuses.

• blaatenator
  • Laatst online: 14-10-2025

blaatenator

tuut tuut tuut de grtn van

Echter op zich is mijn mening heel duidelijk: Ik wil W&L graag een beetje schoon houden, dit is al moeilijk genoeg
Volgens mij is het al vaak genoeg langs gekomen dat dit topic WEL interessant was, tot je dus langs kwam met die CP. Misschien was je wel onder invloed van iets (ach, ik mag je daar toch wel van beschuldigen? Je had zelf ook weinig problemen mee TuRioNx van achtelijkheid, paddogebruik, etc... te beschuldigen :r ).
Maar dan nog, de volgende dag, als je weer helder bent en jullie afzeik sessie even naleest, kun je toch op z'n minst tot de conclusie komen dat een excuus wel op z'n plaats is.
En het is btw niet zozeer die kinderlijke opvoering die jullie opvoerden die mij irriteerd, het is meer dat het topic aansluitend gesloten werd.
Beetje (erg) zielig.
Maar waarschijnlijk vind onze Diadem zichzelf zo goed dat ie dacht dat hij een topic wat HEM niet aanstond wel ff de grond in zou kunnen trappen.
Offence intended >:)

Alaaf, waar zijn die smurfen!?!

• Diadem

Diadem

fossiel

Op woensdag 06 februari 2002 00:06 schreef cherberos het volgende:

[..]

Volgens mij is het al vaak genoeg langs gekomen dat dit topic WEL interessant was, tot je dus langs kwam met die CP
We zijn het er er als W&L mods onderling over eens dat het sluiten van dit topic terecht was. Daar gaat deze discussie dan ook niet over.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Aub hier verder gaan. Problemen worden in LA afgehandeld.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.