Autoradio met LINE-IN

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-08 21:44
Ik ben opzoek naar een autoradio met een line-in zodat ik mijn mp3 speler (creative jukebox) er op aan kan sluiten.

Ik zit te denken aan een radio rond de €225,- (f500,-) met CD speler.

Zijn er radio's met standaard een line-in er op of dat hij makelijk te maken is (met behulp van wat soldeer werk)?

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 11:47

Xtremelead

powered by E-MU

ik heb een JVC kdlx30r. 3/4 jaar geleden voor fl. 800 gekocht. Is nu wel wat goedkoper... ;(

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Verwijderd

Ik weet dat er autoradio's zijn met een ingang voor op, een zo geheten cd-in, het is een stereo jackplug 3,1mm daar kan je zo je mp3 speler achter gooien. kzal ff plaatje zoeken.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:18
Een hoop modellen van panasonic hebben ook een line-in standaard erop zitten. Weet niet of je het met jou budget gaat redden aangezien je met die fl 500,-- meestal in de simpelste modellen zit....

Verwijderd

Wat je ook kunt doen is een radio kopen waar een CD wisselaar bij kan en dan op zoek gaan naar de converter. Ik heb zelf de KDC-MP6090R en hier kan ik een converter voor vinden.
URL: http://www.kenwood.nl/products/caraudio-list.asp?sif2=4&sif3=23&pid=96

(om de een of andere reden kan ik dit niet anders doen en ben ook te lui om nu te zoeken)

PS: Mocht het zo zijn dat je dit wilt doen maar geen converter kunt vinden voor jou radio mail me dan.

• WhiteAss
Als ik het met die poen niet red dat moet ik er maar wat meer geld tegen aan gooien.

Ik ben van wat radio's de Features aan het bekijken maar ik heb tot nu toe maar bij een radio gezien dat er een (hoe pioneer het noemt) aux-in op zit.

valt er anders nix te solderen? bv bij een radio met een cd wisselaar aansluiting.

• WhiteAss
Op maandag 04 februari 2002 11:28 schreef Cobus_NL het volgende:
Wat je ook kunt doen is een radio kopen waar een CD wisselaar bij kan en dan op zoek gaan naar de converter. Ik heb zelf de KDC-MP6090R en hier kan ik een converter voor vinden.
k, dus er is eventueel iets met de wisselaar te doen.

wat was de prijs van die radio die jij nu hebt?

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 11:35 schreef WhiteMan het volgende:
wat was de prijs van die radio die jij nu hebt?
http://www.tweakers.net/pricewatch/17145

Verwijderd

Ik dacht dat zowat elk huidig model van Aiwa een mini-jack aansluiting vooraan heeft. Aiwa is lang zo slecht nog niet maar toch dikwijls net dat ietsje goedkoper. Weet wel niet waar ze te koop zijn. Onlangs zag ik wel bij Kijkshop (België) eentje met een cd-speler (geen wisselaar, gewoon een frontloader), voor zoiets van een €200.

Effe zoeken...ah, gevonden:

http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Auto+audio&product%5Fid=87698&variant%5Fid=&category%5Fpath%5Fsegment=Car+audio&productlist%5Fpath%5Fsegment=Auto+audio

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
Op mijn pioneer 3100r zitten 2 tulpstekkers achterop. Deze kun je volgens mij verbinden met een kabeltje om je mp3 speler op aan te sluiten. En je hebt fatsoenlijk geluid!

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• WhiteAss
Die aiwa moet ik maar eens gaan bekijken.

Ziet er wel aardig uit en niet zo duur.

Verwijderd

Pas nog een topic over geweest. Kan je ook even naar kijken. Veel duurdere modellen hebben wat je zoekt, het is niet zo zeldzaam meer tegenwoordig. Kijk even bij de site van je favoriete fabrikant.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik heb totaal geen verstand van autoradios maar ik weet wel dat onze (nouja m'n ouders...) autoradio zelfs een line in heeft. En je wilt niet weten hoe oud/verrot/slecht dat ding is :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Pagina: 1