Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
Mijn Clarion 8375Rz, maar zo zijn er nog veel meer. Kijk op de site van je favoriete fabrikant, en check de specs...
Als je het goedkoop wilt houden, dan kan je een cassetteadapter gebruiken als line-in.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
topmodel panasonic.. erg duur... verder zou ik het uit mn hoofd niet weten
mollie
mollie
De 5 duurste JVC modellen
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
kijken naar AUX ingang (auxilary)Op donderdag 17 januari 2002 21:49 schreef Flox het volgende:
Welke autoradio heeft een line-in?
(dan kan ik mijn pda erop aansluiten zodat ik mp3'tjes zo in de auto kan afspelen.)
had ik vroeger mijn walkman/md op zitten
heel veel modellen beschikken over deze ingang
Verwijderd
Als ik me niet vergis heeft zo goed als elk huidig Aiwa model een 'Aux' -ingang vooraan (met mini-jack). Mocht je een leverancier of winkel vinden waar die te koop zijn mag je het me altijd wel laten weten (ik heb zo de indruk dat Aiwa hier niet zo echt ingeburgerd is als het om autoradio's gaat).
Mijn chameleon heeft er ook 1 (jvc) werkt perfect, hang er zonder problemen MD of mp3 cd speler aan, de laatste in combinatie met de ingebouwde cd speler en de 12 cd wisselaar achterin geeft uuuuuuuren luisterplezier:)
I used up all my sick days, so I'm calling in dead
Pagina: 1