Ik was er ook graag heengeweest, maar om bepaalde redenen was ik verhinderd
. Ach ja, volgend jaar ga ik wel
.
Enschede...maar weet je wat me nou zo kut lijkt.. Dat het maar twee dagen duurt. Dat vind ik echt te kortOp zondag 03 februari 2002 20:21 schreef mr.oncreatief het volgende:
kwil gaan lijkt me eg stoer, maar ff een slimme vraag waar is/was het?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
hehe k hoop dat k van me moeder eens naar een LAN alleen k heb niet eg vrienden die veel gamen
3 dagen duurde hetOp zondag 03 februari 2002 20:26 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Enschede...maar weet je wat me nou zo kut lijkt.. Dat het maar twee dagen duurt. Dat vind ik echt te kort
en das echt NIET te kort
ben zelf maar 2 dagen geweest en ik ben nu al b0rked
het mocht ook niet binnen... alleen deden ze er niets tegen ofzoquote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 03 februari 2002 20:05 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
nou dan ben ik blij dat ik er niet was, als ze die ***** verslaafden ook binnen lieten!
--------------------------------------------------------------------------------
Ranzige figuren , roken alles kasten en monitoren geel .
Vind dat als ze willen roken dat ze dat maar lekker buiten moeten doen
blup
Verwijderd
kookOp zondag 03 februari 2002 19:59 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Geen geld, geen vervoer, geen Drome ...
nu krijg ik dus alles te horen wattik gemist heb
same hereOp zondag 03 februari 2002 20:58 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
kook
maare wie gaat er naar campzone?
check www.campzone.nl
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Daar zitten toch alleen maar campersOp zondag 03 februari 2002 21:08 schreef Alpha-xp het volgende:
[..]
same here
maare wie gaat er naar campzone?
Weet je niet hoe relaxt het is als wietroker als je achter je computer wiet kan roken. Als anderen er last van hebben, zouden ze eigenlijk een rokersruimte ofzo moeten maken willen ze iedereen tevreden houden..
Expanding the inexpandable
Hengelo tochOp zondag 03 februari 2002 20:26 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Enschede...maar weet je wat me nou zo kut lijkt.. Dat het maar twee dagen duurt. Dat vind ik echt te kort
ik wil wel volgend jaar eens kijken hoe het is met een paar maten, maar wat is nou eigenlijk de bedoeling? moet je van vrijdag tot zondag komen of mag je ook zaterdag om een uur of 12 komen, en dan zondag middag weer weggaan?
Hengelo overijsel dus...Op zondag 03 februari 2002 20:26 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Tis dat ik moest werken, maar anders was ik ook v.d partij...
VOlgens mij zijn er niet echt veel mensen geweest van got, toch maar ff die site checken
Het is wel verdeeld over 3 dagen, maar 't duurde ongeveer 48 uur, van vrijdagavond-zondagavond... 2 dagen dus eigenlijk maar.Op zondag 03 februari 2002 20:40 schreef eendje het volgende:
3 dagen duurde het
en das echt NIET te kort
ben zelf maar 2 dagen geweest en ik ben nu al b0rked
Geweldig!, gave compo's. Jammer dat de bigscreens niet beter gebruikt werden. Vaak stond er niets op.
Verder lag inet eruit of was het best wel traag maar daar kwam ik niet voor dus boeie.
Filmzaal trok geloof ik ook niet echt volle zalen heheh. hadden ze eigenlijk moeten laten voten welke er gedraait moesten worden.
kga volgend jaar zeker weer.
oja, waar/wanneer komt de tweakers foto op inet ?
Verder lag inet eruit of was het best wel traag maar daar kwam ik niet voor dus boeie.
Filmzaal trok geloof ik ook niet echt volle zalen heheh. hadden ze eigenlijk moeten laten voten welke er gedraait moesten worden.
kga volgend jaar zeker weer.
oja, waar/wanneer komt de tweakers foto op inet ?
Verwijderd
shit dit heb ik allemaal gemist!!!!!!!!!!!!
wacht wel op CampZone 2 lekker GAMEN 11 dagen lang heerlijk
wacht wel op CampZone 2 lekker GAMEN 11 dagen lang heerlijk
van mij mag je wiet roken hoor.. als het maar niet in mijn buurt isOp zondag 03 februari 2002 21:12 schreef Expander het volgende:
Weet je niet hoe relaxt het is als wietroker als je achter je computer wiet kan roken. Als anderen er last van hebben, zouden ze eigenlijk een rokersruimte ofzo moeten maken willen ze iedereen tevreden houden..
en kvin het een vage redenatie, het zou meoten zijn als er niemand last van heeft... dat je dan achter je pc mag roken.
en er waren rokersruimte... buiten!
blup
'k heb me heel goed vermaakt. Jammer dat er een ziek werd, moest 5 uur voor sluitingstijd weg. Maar ja, kan gebeuren. Maar ga volgend jaar zeker weer.
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Been there, done that 
Het was echt GEWELDIG. Behalve dat die catering maar 4 uur per dag open was
Ik zit aankomend weekens op de WP LAN
Dat gaat ook ZEER vet worden, met een hele groep van m'n school gaan we daar naartoe, ik kijk er nu al naar uit
Dat gaat ook ZEER vet worden, met een hele groep van m'n school gaan we daar naartoe, ik kijk er nu al naar uit
nixs van de catering gemerktOp maandag 04 februari 2002 09:48 schreef Apocca het volgende:
Been there, done that
alleen die red bull actie was bietje stom.. ik zat rechts achterin en geen mooie dame gezien!
blup
één woord: (nouja, woord)
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Het was te gek, eigenlijk maar 2 minpuntjes, eerste was dat de catering beetje onderbezet was en de prijzen vrij fors, ook waren bepaalde dingen al vroeg uitverkocht, op zaterdagavond 8 uur waren de breezers en de redbull al uitverkocht, en op zondagmorgen was er geen broodjes meer.
2e minpuntje vind ik dat Unreal Tournament totaal genegeerd is door de organisatie, van TDM is nix op het netwerk gespeelt, geen livecast, de TDM brackets waren zo dat in 1e rond gelijk de 4 sterkste clans tegen elkaar moesten wat ook niet echt goed is, maar jah misschien volgend jaar beter.
Ook het blowen was irritant behalve dat ik zaterdag er een flinke koppijn van heb gekregen stinkt ook alles naar de wiet, ik vind het echt aso dat mensen niet even de moeite nemen om buiten te gaan roken.
Voorts was het perfect georganiseerd, de lokatie was perfect en netwerk ideaal.
2e minpuntje vind ik dat Unreal Tournament totaal genegeerd is door de organisatie, van TDM is nix op het netwerk gespeelt, geen livecast, de TDM brackets waren zo dat in 1e rond gelijk de 4 sterkste clans tegen elkaar moesten wat ook niet echt goed is, maar jah misschien volgend jaar beter.
Ook het blowen was irritant behalve dat ik zaterdag er een flinke koppijn van heb gekregen stinkt ook alles naar de wiet, ik vind het echt aso dat mensen niet even de moeite nemen om buiten te gaan roken.
Voorts was het perfect georganiseerd, de lokatie was perfect en netwerk ideaal.
Verwijderd
Drome roelde kan ook niet anders
als alle LAN-party's nu eens een voorbeeld nemen aan drome. Dat komt het nog wel goed met de lan-party's
als alle LAN-party's nu eens een voorbeeld nemen aan drome. Dat komt het nog wel goed met de lan-party's
millannium was ook zeker weten zwaar oke!Op maandag 04 februari 2002 11:39 schreef blijstar het volgende:
Drome roelde kan ook niet anders![]()
tis wel een tijd geleden maar das zeker lan nr 2 in mijn favo lijstje
blup
ik vond het super vet.
Alleen echt heel jammer dat er van die oude films werder gedraaid die iedereen al gezien had.
Ga dan recente divs draaien.
Magoed, netwerk (constant 10/100mbit) en stroom warensuper geregeld. Toffe actie van de gratis red bull blikjes
nu nog ff w88 op de tweakers foto
Alleen echt heel jammer dat er van die oude films werder gedraaid die iedereen al gezien had.
Ga dan recente divs draaien.
Magoed, netwerk (constant 10/100mbit) en stroom warensuper geregeld. Toffe actie van de gratis red bull blikjes
nu nog ff w88 op de tweakers foto
Was roelend,
Alleen super balen dat UT CTF een user compo en geen offi compo was
We (Syncro) hadden net 500 € nodig voor onze nieuwe clanserver, en die moeten we dus alsnog zelfs gaan lappen
(waren we al wel mee bezig btw)...
Maargoed volgende keer dus een Official UT CTF COMPO PLS!
Alleen super balen dat UT CTF een user compo en geen offi compo was
We (Syncro) hadden net 500 € nodig voor onze nieuwe clanserver, en die moeten we dus alsnog zelfs gaan lappen
(waren we al wel mee bezig btw)...
Maargoed volgende keer dus een Official UT CTF COMPO PLS!
Drome9 was me 1e LAN en ik zou zeggen: OP NAAR CAMPZONE !!!
En idd catering was duur...En snel op...
Netwerk was ook super goed!
Ik downloade geregeld met 8mb/s
Lekker veel servers ook(werden er volgens mij ook veel door de drome bezoekers zelf opgezet)
En natuurlijk lekker veel leech voer
Volgende keer een nieuwe HD kopen
Tot de volgende LAN
En idd catering was duur...En snel op...
Netwerk was ook super goed!
Ik downloade geregeld met 8mb/s
Lekker veel servers ook(werden er volgens mij ook veel door de drome bezoekers zelf opgezet)
En natuurlijk lekker veel leech voer
Volgende keer een nieuwe HD kopen
Tot de volgende LAN
Aap!
Vraagje: met welke proggies hebben jullie nou geleeched?
De naam geeft 't al een beetje aan he 
LeechFTP...
LeechFTP...
Kameraad van me heeft die dames nog gefotografeerd. Als je er belang bij hebt...Op maandag 04 februari 2002 10:47 schreef eendje het volgende:
[..]
nixs van de catering gemerktniet eens wat gekocht daar.. khad genoeg bij me en twas gewoon duur!
alleen die red bull actie was bietje stom.. ik zat rechts achterin en geen mooie dame gezien!
Ehmm ik ben wel erg benieuwd nou....
Post 'em pleez
Post 'em pleez
Op maandag 04 februari 2002 13:02 schreef .KeN. het volgende:
De naam geeft 't al een beetje aan he
LeechFTP...
Verwijderd
Drome9... jammer dat ik het gemist heb.
Ik had daar lekker binnen kunnen blowen(zoals op elk professioneel LAN volop aanwezig hoort te zijn.) 
Maar er zal wel heel veel CS gespeeld zijn. En lekker leechen, natuurlijk.
ondanks dat ik een cs'er ben heb ik mischien 1.5 uur cs gedaanOp maandag 04 februari 2002 13:21 schreef Yoozd het volgende:
Drome9... jammer dat ik het gemist heb.Ik had daar lekker binnen kunnen blowen(zoals op elk professioneel LAN volop aanwezig hoort te zijn.)
je kon er ZOVEEL spelen!
mohaa
ghost recon
empire earth
delta force landwarrior
q3
q2
ut
to
cs
instagibs in alle varianten
en nog VEEEEEEEEEEL meer!!!
heerlijk
ennuh
q2 instagib is cool
en binnenblowers zijn associaal.... net zoals mensen die roken in iemand anders z'n huiskamer zonder het te vragen
gewoon irri lucht
blup
whaa atomic bomberman was da bomb 
vette lol in multiplayer
vette lol in multiplayer
zeeeer slecht dat ze alleen maar q3 op da scherm lieten zien
Volk zoals jou hoort daar niet thuis, Lannen is ook rekening met elkaar houden, niet alleen met jezelf, zelf kan ik heel slecht tegen rook en al helemaal niet goed tegen wiet, heb zo een beetje 2 van de 3 dagen met een knetterende koppijn gelopen doordat een man of 3 zo een beetje elk uur een joint opstaken bij mij in de buurt.Op maandag 04 februari 2002 13:21 schreef Yoozd het volgende:
Drome9... jammer dat ik het gemist heb.Ik had daar lekker binnen kunnen blowen(zoals op elk professioneel LAN volop aanwezig hoort te zijn.)
Verwijderd
ja eg waar???wacht wel op CampZone 2 lekker GAMEN 11 dagen lang heerlijk
dat is de hemel voor een gamer!
me = wanna go!
more info please
Ik ben er wel geweest
het was er ontzettend kewl maar alleen jammer dat er zoweinig UT op de big screen is geweest en dat de UT compo's raar waren maar voor de rest een top lan.
Trouwens dat statistics waren:
153,8 TB Totale file sharing
66TB FTP*
45TB Windows Sharing*
de rest was van de games
45% dirty movies
1497 comps op het netwerk
65 switches
7,550 KM glasvezel
* ongeveer weet dat niet meer zeker
Trouwens dat statistics waren:
153,8 TB Totale file sharing
66TB FTP*
45TB Windows Sharing*
de rest was van de games
45% dirty movies
1497 comps op het netwerk
65 switches
7,550 KM glasvezel
* ongeveer weet dat niet meer zeker
Verwijderd
Als je er last van heb moet je dat gewoon zeggen !Op maandag 04 februari 2002 14:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volk zoals jou hoort daar niet thuis, Lannen is ook rekening met elkaar houden, niet alleen met jezelf, zelf kan ik heel slecht tegen rook en al helemaal niet goed tegen wiet, heb zo een beetje 2 van de 3 dagen met een knetterende koppijn gelopen doordat een man of 3 zo een beetje elk uur een joint opstaken bij mij in de buurt.
Ik bedoel het is lullig voor je maar als je er last van hebt moet je dat tegen de personen zeggen.
Blowers zijn een van de relaxte type mensen die ik ken (ben er zelf ook een
Had ik het niet gedaan kon je naar de organisatie stappen en dan hadden ze jou in het gelijk gesteld
Maar nu heb je je er alleeen maar aan geergerd en is Drome dus minder kool geworden voor jou omdat jij nix zei en dat is zonde.
Ik heb de eerste paar keer ook gekeken voordat ik een joint opstak maar niemand in de buurt leek zich er aan te ergeren
Maar ff on topic
Drome was super
Lekker gespeeld en films gekeken
achtergekomen dat ik toch niet zo goed met UT was als ik dacht
Lekker netwerk
Boeie dat inet het niet deed
Verwijderd
Roken kon nog, maar blowen?? verziek je het voor veel mensen. Doet dat ff lekker buiten voortaanOp maandag 04 februari 2002 15:23 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Als je er last van heb moet je dat gewoon zeggen !
Ik bedoel het is lullig voor je maar als je er last van hebt moet je dat tegen de personen zeggen.
Blowers zijn een van de relaxte type mensen die ik ken (ben er zelf ook een) en als je bijv tegen mij had gezegt dat ik ermee op moest houden had ik het gedaan !
Had ik het niet gedaan kon je naar de organisatie stappen en dan hadden ze jou in het gelijk gesteld
Maar nu heb je je er alleeen maar aan geergerd en is Drome dus minder kool geworden voor jou omdat jij nix zei en dat is zonde.
Ik heb de eerste paar keer ook gekeken voordat ik een joint opstak maar niemand in de buurt leek zich er aan te ergeren
Maar ff on topic
Drome was super
Lekker gespeeld en films gekeken
achtergekomen dat ik toch niet zo goed met UT was als ik dacht
Lekker netwerk
Boeie dat inet het niet deed
Goh, de zaken worden wel leuk omgedraait, was heel duidelijk gewoon vermeld dat blowen buiten kan, en niet toegestaan was, lijkt me dan dat jij maar gaat vragen of andere daar bezwaar tegen hebben en niet andersom.
Verwijderd
Ik moet wel ff eerlijk toegeven dat ik vandaag pas gelezen heb dat je niet mocht blowen.
Voor iedereen die last van mij heeft gehad (op dat punt
) oprecht sorry
Voor iedereen die last van mij heeft gehad (op dat punt
LOL no problemOp maandag 04 februari 2002 17:38 schreef Gamegod het volgende:
Ik moet wel ff eerlijk toegeven dat ik vandaag pas gelezen heb dat je niet mocht blowen.
Voor iedereen die last van mij heeft gehad (op dat punt) oprecht sorry
ach. werd erg afgeleid om 7u 's ochtends door al die xxx folms op het big screen. verder goed netwerk. brak internet. (was nog niet de helft van de tijd bereikbaar bij mij) brakke CS compo (2x gedefault, 2x verloren, we zogen en kwamen toch naar de 3e ronde LOL)en relaxed volk.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
ok thxOp maandag 04 februari 2002 17:38 schreef Gamegod het volgende:
heb nooit last van rook ofzo.
btw
maar ik wist het ook niet hoor. En als er nix aan gedaan wordt dan denk je bij je zelf toch ook van het mag dus wel.
Drome was gewoon vet over het algemeen...
Alleen jammer dat ik beetje ziek was (vanaf vrijdag al
) en dat het Nimda virus al snel opdook (kreeg hem via Atomic Bomberman, gelukkig meldde McAfee het meteen ff...)
Alleen jammer dat ik beetje ziek was (vanaf vrijdag al
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
ja twas zo'n netwerk virus eh?Op maandag 04 februari 2002 22:47 schreef ImPrEzA het volgende:
Drome was gewoon vet over het algemeen...
Alleen jammer dat ik beetje ziek was (vanaf vrijdag al) en dat het Nimda virus al snel opdook (kreeg hem via Atomic Bomberman, gelukkig meldde McAfee het meteen ff...)
ik kreeg namelijk melding van norton av.
maar de meldingen gingen pas weg toen ik m'n netwerk had uitgeschakeld.
Verwijderd
Es war super geil klasse! behalve de catering en de compo's. En als ik SICK een keer tegen kom dan jens ik 'm er een voor z'n hasses, want hij is veel te goed in q3. [vies lachje]maar ach, tis maar q3[/vies lachje]
Ghehe, PZZ-Sick bedoel je zeker.
Zie hier, een oude screenshot. (Feb 2001)
Zie hier, een oude screenshot. (Feb 2001)
Wanneer is er weer een volgende LAN party?
w00t
Verwijderd
Shrimpwars Madness in België is de eerst volgende grote LAN in de B'Lux en Drome 10 zal nog wel ff duren, misschien dat 'r wel een Drome 9.5 komtOp dinsdag 05 februari 2002 12:24 schreef Robbie007 het volgende:
Wanneer is er weer een volgende LAN party?
owja, check gewoon: http://www.gameparty.net/index.php3?show=lanlijst
Ik ben wel geweest, en omdat Drome zelf geen UT CTF compo had gemaakt heb ik dat maar gedaan 
Uiteindelijk RvL vs Syncro in de finale, en na wat aandringen en vragen mochten we de 1e 3 maps op de bigscreens spelen, dat roelde alleen jammer dat Syncro de 5e map won
Uiteindelijk RvL vs Syncro in de finale, en na wat aandringen en vragen mochten we de 1e 3 maps op de bigscreens spelen, dat roelde alleen jammer dat Syncro de 5e map won
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
Ben er ff geweest (Maten van mij zitten in HTI cs-clan knap werk jongens kwart finale) maar zag er allemaal echt vet uit........Alleen die irritantjes met hun stroboscope lampjes waren wel erg verveld
Heeft er iemand foto's? Ik zou dat gebeuren wel eens willen zien.
Ben zelf nooit naar een LAN geweest, maar ben dit zeker van plan.
Ben zelf nooit naar een LAN geweest, maar ben dit zeker van plan.
Goh Raptorix... zat ik naast je ofzo!!! Ik zat weer naast GameGod en een andere mattie van ons zat ook daaro, en die zat ook te blowen.... ->Op maandag 04 februari 2002 17:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL no problem
Yuri, GameGod, Wilco
Maar sorry ik hoorde pas ook vandaag dat het niet mocht en ja, ik vond et wel erg rielekst hoor, jointje en gamen.... Campzone, daar zullen ze het wel minder erg vinden denk ik als je een beetje in je eigen tentje smoked....
Maar Het Was Gewoon Een Pret Festijn Drome 9 0wnt!
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Aantal pics zie ondertitel 
Innominis lekker genaait in cs compo
Was op een PZZ-lan ook al zo (toen nog HQ clan)
Prijs, als winnaar van de CS compo, nooit gekregen, nu ter compersatie PZZ vrijkaarten
..
Prijs, als winnaar van de CS compo, nooit gekregen, nu ter compersatie PZZ vrijkaarten
..
Heel bizar. Kheb thuis wel eens een LAN met clan genootjes van maximaal 12 man. Maar dit is echtOp dinsdag 05 februari 2002 22:13 schreef SandeR het volgende:
Jammer dat jullie 2e zijn geworden, volgende keer beter
Ik was er ook. FF gegamed geleecht uitgegaan. Buiten met een winkelwagentje (en binnen) gejackassed. JAJA wij waren die lui met het winkelwagentje
en de ROC SUCKS vlag. Maar we moeten het licht er vanaf halen op zaterdag ochtend.
Wrede lan moeten we nog een keer over doen
Wrede lan moeten we nog een keer over doen
A great thought in a small mind is a dangerous thing
It wasn't meOp maandag 04 februari 2002 14:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volk zoals jou hoort daar niet thuis, Lannen is ook rekening met elkaar houden, niet alleen met jezelf, zelf kan ik heel slecht tegen rook en al helemaal niet goed tegen wiet, heb zo een beetje 2 van de 3 dagen met een knetterende koppijn gelopen doordat een man of 3 zo een beetje elk uur een joint opstaken bij mij in de buurt.
Verder was drome geweldig.
[edit]
pics

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Dat Blonde Red bull meisje zat te klooien met mijn "Rubber Chicken" Mascotte
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Ja dat jij af een toe een joint rookte dat had ik wel in de gateOp dinsdag 05 februari 2002 22:02 schreef Yuri het volgende:
[..]
Goh Raptorix... zat ik naast je ofzo!!! Ik zat weer naast GameGod en een andere mattie van ons zat ook daaro, en die zat ook te blowen.... ->is du 3 personen!! Je MAG namen noemen....
Yuri, GameGod, Wilco
Maar sorry ik hoorde pas ook vandaag dat het niet mocht en ja, ik vond et wel erg rielekst hoor, jointje en gamen.... Campzone, daar zullen ze het wel minder erg vinden denk ik als je een beetje in je eigen tentje smoked....
Maar Het Was Gewoon Een Pret Festijn Drome 9 0wnt!
Zelf rook ik niet maar last had ik er niet van.
Verwijderd
Die mensen die tegen de regels in gaan roken en blowen zouden het op zijn minst nog kunnen vragen, erg asociaal.Op maandag 04 februari 2002 15:23 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Als je er last van heb moet je dat gewoon zeggen !
Verwijderd
Je kunt ook zelf eens netjes vragen of mensen er last van hebben aangezien blowen bijna nergens geaccepteerd wordt (het is nog steeds niet 100% legaal).Op maandag 04 februari 2002 17:38 schreef Gamegod het volgende:
Ik hoor alleen maar UT UT UT UT Q3 UT UT UT.
Blegh. Codename Eagle hoor je op LAN's te spelen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik ben niet naar drome 8 gegaan omdat je er wel mocht roken maar niet mocht blowen (hypcriete regels=kutsfeer), ik zie dat nu beide niet mag (ongeacht het feit dat het beide nog gebeurde)
Misschien dat ik volgend jaar toch eens ga kijken
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
maar ze hebben wel een nieuwe publicOp dinsdag 05 februari 2002 22:13 schreef SandeR het volgende:
..
Verwijderd
True, TrueOp woensdag 06 februari 2002 01:55 schreef Tweaker het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf eens netjes vragen of mensen er last van hebben aangezien blowen bijna nergens geaccepteerd wordt (het is nog steeds niet 100% legaal).Dat geldt ook voor gewone rokers trouwens.
Maar na 8 uur gamen heb je weinig zin om op te staan en aan 1400 man vragen of ze er last van hebben. (heb pas na 8 uur ofzo eerste joint opgestoken)
Verwijderd
De drome was boter geil.
Ik was met mijn clan Endeavour.
Maar die wietrokers waren echt te jammer.
Ik werd zelf bijna high door die shit.
Maar voor de rest was het goed. Alleen er waren dus mensen die echt goed konden quaken.
Ik was met mijn clan Endeavour.
Maar die wietrokers waren echt te jammer.
Ik werd zelf bijna high door die shit.
Maar voor de rest was het goed. Alleen er waren dus mensen die echt goed konden quaken.
Kijk anders op het drome forum en post daar anders iets. Ik heb daar al een paar links met plaatjes vandaan gehaald. Verder heb ik van het netwerk op drome al een hoop digipics gedowned...
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Ben ik vergetenOp woensdag 06 februari 2002 14:08 schreef TD-DMZ het volgende:
Verder heb ik van het netwerk op drome al een hoop digipics gedowned...
Ik heb er ook nooit over nagedacht ofzo, maar zondag om iets van 2 uur smiddags ben ik eerst alle ftp's en daarna alle pc's in de netwerkomgeving afgegaan. Niet veel shares en ftp's trouwens. Toen kwam ik ook 2 of 3 mappen met digipics tegen. Vandaar!Op woensdag 06 februari 2002 14:12 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Ben ik vergeten
W00T DMZtje dat zijn koole foto's m8Op dinsdag 05 februari 2002 23:30 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
It wasn't me
Verder was drome geweldig.
[edit]
pics
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je je al ingeschreven voor PZZ ?
Trouwens paas mij even al die nasty pics die je geschoten hebt. dank alvast .
Kenners weten waarom
Ik heb die pics niet geschoten, maar gewoonweg gekopieerd. Misschien maak ik wel ff een zippie en gooi ik die online ofzo, maar daar heb ik vandaag geen tijd voor.Op woensdag 06 februari 2002 16:39 schreef Da_RoNiN het volgende:
[..]
W00T DMZtje dat zijn koole foto's m8![]()
Heb je je al ingeschreven voor PZZ ?
Trouwens paas mij even al die nasty pics die je geschoten hebt. dank alvast .
Ik ga niet naar PZZ, te snel en ook erg ver weg voor mij. Daarentegen kijk ik alweer uit naar campzone (eerstvolgende GROTE lan voor mij) en heb ik als het goed is nog een lan met 30 a 40 man tussendoor.
Verder, wat was je nick op drome, waar zat je ergens? en wat speel je?
niet veel ftp's? waar haal jij die onzin vandaanOp woensdag 06 februari 2002 15:41 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit over nagedacht ofzo, maar zondag om iets van 2 uur smiddags ben ik eerst alle ftp's en daarna alle pc's in de netwerkomgeving afgegaan. Niet veel shares en ftp's trouwens. Toen kwam ik ook 2 of 3 mappen met digipics tegen. Vandaar!
en er waren er zeker 10tallen met een goed gevulde inhoud en 100gig of meer (incluis die van mij)
wat is daar hypocriet aan? roken vervliegt zeer snel en heeft niet zo'n vreselijke rotlucht als wietIk ben niet naar drome 8 gegaan omdat je er wel mocht roken maar niet mocht blowen (hypcriete regels=kutsfeer), ik zie dat nu beide niet mag (ongeacht het feit dat het beide nog gebeurde)
wiet blijft echt heel lang hangen en tis gewoon goorder!
en regeltjes boeien niet echt hoor... daarvan gaat de sfeer echt niet kapoet
blup
HOER ! ik zat langs je aapOp woensdag 06 februari 2002 16:45 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Ik heb die pics niet geschoten, maar gewoonweg gekopieerd. Misschien maak ik wel ff een zippie en gooi ik die online ofzo, maar daar heb ik vandaag geen tijd voor.
Ik ga niet naar PZZ, te snel en ook erg ver weg voor mij. Daarentegen kijk ik alweer uit naar campzone (eerstvolgende GROTE lan voor mij) en heb ik als het goed is nog een lan met 30 a 40 man tussendoor.
Verder, wat was je nick op drome, waar zat je ergens? en wat speel je?
Kenners weten waarom
Verwijderd
LOL het begint al een echte discussie over blowen te wordenOp woensdag 06 februari 2002 17:09 schreef eendje het volgende:
[..]
niet veel ftp's? waar haal jij die onzin vandaanbijna elke deelnemer had een eigen ftp!
en er waren er zeker 10tallen met een goed gevulde inhoud en 100gig of meer (incluis die van mij)
[..]
wat is daar hypocriet aan? roken vervliegt zeer snel en heeft niet zo'n vreselijke rotlucht als wiet
wiet blijft echt heel lang hangen en tis gewoon goorder!
en regeltjes boeien niet echt hoor... daarvan gaat de sfeer echt niet kapoet
Jij vind wiet stinken ik vind het lekker ruiken maar daar gaat het niet om.
Ik weet NU dat blowen niet gewaardeerd werd maar had het toen niet door (zal wel stoned geweest zijn
Laten we nu de hele discussie over blowen laten gaan en gewoon zeggen of je het nou leuk vond of niet.
Ik vind dit allemaal een beetje gezeur en dat vind ik niet bij Drome passen want ik heb me iig erg goed vermaakt.
En er waren idd zat FTP'S (ook op zondag
tis niet zo dat ik me niet vermaakt heb!Op woensdag 06 februari 2002 17:19 schreef Gamegod het volgende:
[..]
LOL het begint al een echte discussie over blowen te worden
Jij vind wiet stinken ik vind het lekker ruiken maar daar gaat het niet om.
Ik weet NU dat blowen niet gewaardeerd werd maar had het toen niet door (zal wel stoned geweest zijn)
Laten we nu de hele discussie over blowen laten gaan en gewoon zeggen of je het nou leuk vond of niet.
Ik vind dit allemaal een beetje gezeur en dat vind ik niet bij Drome passen want ik heb me iig erg goed vermaakt.
En er waren idd zat FTP'S (ook op zondag) zat tot 17.30 nog op een ftp drivers te downloaden
twas fantastisch!
alleen de volgende x graag buiten blowen want het stinkt gewoon!
blup
Verwijderd
Ideetje voor de volgende keer :
Een hele discussie houden over blowen houden voor de nieuwe Drome dat scheelt een hoop gedoe
Een hele discussie houden over blowen houden voor de nieuwe Drome dat scheelt een hoop gedoe
Hoeft helemaal niet, regels waren heel duidelijk, blowen mag maar niet binnen, als je binnen wil blowen ga je lekker naar coffeeshop en nie naar een LANOp woensdag 06 februari 2002 17:33 schreef Gamegod het volgende:
YEAHOp woensdag 06 februari 2002 02:25 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik hoor alleen maar UT UT UT UT Q3 UT UT UT.
CE was echt weer kick-ass op Drome. Hopelijk komt CE 2 snel uit.
BTW, ik was Raafje op die CE servers. wie was jij?
Zorg jij nou maar eens dat je >150 techposts krijgt en 3 maand geregd bent..... danOp woensdag 06 februari 2002 17:33 schreef Gamegod het volgende:
[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/374015/1?limit=100[/url
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/394545
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183142
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/310774
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Dat is puur subjectief, ik vind (omdat ik naast wiet verder niets rook) tabakrook viezer dan de geur van een joint, als je dus eerlijke regels wilt maken dan verbied je het allebei wel of niet, als je alleen 1 van de 2 verbied dan doe je dat als organisatie niet vnwage de overlast maar omdat je er zelf vooroordelen over hebt..wat is daar hypocriet aan? roken vervliegt zeer snel en heeft niet zo'n vreselijke rotlucht als wiet
En zeg nu zelf, thc (werkzaam bestanddeel cannabis) is een softdrug en heel wat minder zwaar dan nicotine, zelfs caffeine is een zwaarder middel, gaan ze dan ook cola verbieden omdat het een "drug" is en dus eng?
willkeur in regels is meestal een goede indicatie van de sfeer.
Rekening houden met elkaar gaat naar 2 kanten toe..
Verwijderd
Drome kicked ass as usual 
HEEL VEEL ge-RTCW-ed en we deden het best aardig met z'n driëen (me engineer, buddy 1 luit, buddy 2 medic
), dat gaat namelijk nogal bagger via ISDN, die machineguns zijn dan helemaal niet te gebruiken maar als met een ping van 3 a 4 is het wel een leuk speeltje 
En over stank en rook overlast, bij de Drome's in het ROC gebouw van hengelo, daar was pas rookoverlast
Dit was trouwens mijn eerste drome dat ik niet geblowd heb volgensmij (deed het wel altijd buiten trouwens, goed opgevoed
), te druk bezig geweest met radarposten, AA-guns, coffins & crypts opblazen.
Maar euh, geen nicotine? Als ik ruim 25 uur op ben dan is het juist de cafeïne en nicotine die mij gaande houden
ik zat links-achterin ergens, plek 1429 o.i.d. aardig in de buurt van die ROC-SUCKS vlag.
HEEL VEEL ge-RTCW-ed en we deden het best aardig met z'n driëen (me engineer, buddy 1 luit, buddy 2 medic
En over stank en rook overlast, bij de Drome's in het ROC gebouw van hengelo, daar was pas rookoverlast
Dit was trouwens mijn eerste drome dat ik niet geblowd heb volgensmij (deed het wel altijd buiten trouwens, goed opgevoed
Maar euh, geen nicotine? Als ik ruim 25 uur op ben dan is het juist de cafeïne en nicotine die mij gaande houden
ik zat links-achterin ergens, plek 1429 o.i.d. aardig in de buurt van die ROC-SUCKS vlag.
Onzin, roken wordt nou eenmaal beter geaccepteerd dan het blowen, en de stank van blowen wordt over het algemeen ook storender gevonden dan sigarettenrook. Je argumentatie loopt dus imo mank....Op woensdag 06 februari 2002 21:54 schreef blouweKip het volgende:
Dat is puur subjectief, ik vind (omdat ik naast wiet verder niets rook) tabakrook viezer dan de geur van een joint, als je dus eerlijke regels wilt maken dan verbied je het allebei wel of niet, als je alleen 1 van de 2 verbied dan doe je dat als organisatie niet vnwage de overlast maar omdat je er zelf vooroordelen over hebt..
Bovendien weet ik dat een deel van de organisatie ook nog wel eens een blowtje opsteekt/opstak, dus over vooroordelen zullen we het maar niet hebben...
Willekeur is het dus niet. En het is al helemaal geen indicatie voor de sfeer. Een lan van 1400+ man heeft regels nodig. Anders kan de organisatie zich ook nog met rook/blowconflicten, dronken lui, etc, etc bezig houden, en de org is al druk genoeg...willkeur in regels is meestal een goede indicatie van de sfeer.
Rekening houden met elkaar gaat naar 2 kanten toe..
Bij kleinere LAN's (die drome ook organiseert) zijn regels minder strak omdat daar overleg tussen de bezoekers veel makkelijker is. Of wil je aan 1400+ man gaan vragen of je mag blowen?
Moet je eens doen, wellicht dat je dan ziet dat er wel degelijk sfeer is op Drome...Op woensdag 06 februari 2002 04:51 schreef blouweKip het volgende:
Verwijderd
idd de regels waren duidelijk alleen IK heb ze niet gelezen dus IK wist het niet.Op woensdag 06 februari 2002 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, regels waren heel duidelijk, blowen mag maar niet binnen, als je binnen wil blowen ga je lekker naar coffeeshop en nie naar een LAN
Een kameraad van mij had de kaartjes besteld en hij had er nix over verteld (dat rijmt
Hoeveel van jullie heb de regels echt gelezen ?
En dan ?Op woensdag 06 februari 2002 21:14 schreef Yuri het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eens dat je >150 techposts krijgt en 3 maand geregd bent..... dan
[url="http://<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/374015/1?limit=100[/url""]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/374015/1?limit=100[/url" target="_blank">[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/374015/1?limit=100[/url"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/374015/1?limit=100[/url</a>
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/394545
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183142
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/310774
dan mag ik wel blowen op Drome ?
PS dit is die kameraad van mij die mij niet de regels vertelde
Je hebt gelijk bij 1400+ man heb je absoluut regels nodig maar ik vind dat punten zoals roken en/of blowen in de zaal duidelijk aangeven moeten worden want er zijn een heleboel mensen (waaronder ik) die niet de moeite nemen om de regels te lezen.Op donderdag 07 februari 2002 02:19 schreef Mart! het volgende:
[..]
Willekeur is het dus niet. En het is al helemaal geen indicatie voor de sfeer. Een lan van 1400+ man heeft regels nodig. Anders kan de organisatie zich ook nog met rook/blowconflicten, dronken lui, etc, etc bezig houden, en de org is al druk genoeg...
Bij kleinere LAN's (die drome ook organiseert) zijn regels minder strak omdat daar overleg tussen de bezoekers veel makkelijker is. Of wil je aan 1400+ man gaan vragen of je mag blowen?
Zie ik vervolgens iemand roken denk ik dat het mag (hebben we het nog niet over de asbakken bij de catering) zie ik vervolgens iemand blowen is het hek van de dam.
Als er bijv een rookverbod was geweest dan was IK iig niet begonnen met blowen (of ik was de eerste buiten
Idd kom er gezellig bijMoet je eens doen, wellicht dat je dan ziet dat er wel degelijk sfeer is op Drome...
Dat roken beter geaccepteerd is deels natuurlijk zo, er zijn echter ook veel meer mensen die er verhoudingsgewijs meer last van hebben en door de relatief aggressieve houding van de gemiddelde roker het roken dan maar stilzwijgend accpeteren, wiet wordt daarentegen minder geaccpeteerd omdat het onbekender is en er veel vooroordelen over bestaan, daardoor is het meer geaccepteerd om er tegen te zijn (terwijl als je t objectief bekijkt tabak de gevaarlijkste en de zwaarste drug is), dat de beoordeling van de "stank" van blowen dan wel roken een subjectieve is is gewoon een feit, dus mijn argumentatie loopt nog steeds rechtuitOnzin, roken wordt nou eenmaal beter geaccepteerd dan het blowen, en de stank van blowen wordt over het algemeen ook storender gevonden dan sigarettenrook. Je argumentatie loopt dus imo mank....
Bovendien weet ik dat een deel van de organisatie ook nog wel eens een blowtje opsteekt/opstak, dus over vooroordelen zullen we het maar niet hebben...
Mensen vinden de geur van blowen eerder erg omdat ze het binnen een door vooroordelen gekleurd kader beoordelen, als tabak dezelfde status had gehad als wiet dan hadden "opeeens" een hoop mensen het omgekeerde gezegd..
Respect gaat beide kanten op, als men als roker wel respect vraagt van de blowende medemens (die overigens ook vaak gewoon rookt, ik toevallig niet), maar het omgekeerd niet wil geven dan vind ik dat hypocriet, en als regels op diezelfde gedachte worden gebaseerd dan heet dat willekeur..
Ik vind het prima wanneer er een totaal rookverbod geldt, maar als er wel gerookt mag worden (waar ik en veel anderen ;last van hebben) dan is het natuurlijk logisch dat je er ook mag blowen, tolerantie mbt je rookverslaving eisen gaat niet samen met het veroordelen van andermans gebruiken op basis van een setje vooroordelen..
Dat er regels nodig zijn op een grote lan snap ik ook wel, maar ik zie niet in waarom die regels dan perse willekeur moeten uitstralen, juist bij een professioneel lan horene professionele regels
Ik heb liever dat er een algemeen rookverbod is, zo niet dan moet een jointje ook kunnen
// zullen we nu maar weer ontopic gaan..
Verwijderd
http://www.xllp.nl/gamersparadise.htm
en dan Gamer's Paradise ... Lan voor 1000 man (ok ok iets minder dan Drome, maar vooruit
)
Is in Leiden / Groenoordhallen. Lijkt me goed nieuws voor mensen uit de Randstad, aangezien bijna alle LAN's in het zuiden/oosten des lands zijn, ofzo...
Ik zuig dan in topo, maar ik bedoel: Hengelo????? wtf
en dan Gamer's Paradise ... Lan voor 1000 man (ok ok iets minder dan Drome, maar vooruit
Is in Leiden / Groenoordhallen. Lijkt me goed nieuws voor mensen uit de Randstad, aangezien bijna alle LAN's in het zuiden/oosten des lands zijn, ofzo...
LOL, das wel interresant. Ik wou ook naar PZZ gaan, alleen hengelo was al 164km voor me. Pzz kwam neer op nog meer iig. Campzone word voor mij de eerste en drome 10 ga ik uiteraard heen!Op donderdag 07 februari 2002 17:40 schreef opium het volgende:
http://www.xllp.nl/gamersparadise.htm
en dan Gamer's Paradise ... Lan voor 1000 man (ok ok iets minder dan Drome, maar vooruit)
Verder wil ik ook nog even gaan staan en klappen lmfd
Drome 9 roelde!!
behalve de catering, maar daar heb ik nu wel genoeg op gespuugd....
nu is het wachten op drome X of drome 9.5 (whatever)
behalve de catering, maar daar heb ik nu wel genoeg op gespuugd....
nu is het wachten op drome X of drome 9.5 (whatever)
Drome 9 was weer
nu wachten op onze eigen lan:
de assault 4 lan, in lucky te rijssen ov.
zie ook www.assault.nl
kom ook!
de assault 4 lan, in lucky te rijssen ov.
zie ook www.assault.nl
kom ook!
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine