Ik ben een filmpje aan het maken en het lijkt me leuk om te doen alsof een stukje film een foto/still is. Ik kies dus een leuk frame en exporteer die met export>frame. Als ik 'm dan afspeel is ie lang zo leuk niet meer omdat er onderdelen vh beeld trillen, je ziet bijv. een trillend handje ofzo.Bij sommige frames valt het nauwelijks op, bij andere heel erg.
Ik heb de hele Premiere 6 Bible doorgespit op 'still' en op 'freeze', maar ik heb niks kunnen vinden om het probleem op te lossen. Ik heb voor verschillende output formaten gekozen, 'deinterlace'geprobeerd (je moet wat...), ik heb met video>frame hold verschillende hoeveelheden frames gekozen, met duration een frame vertraagd tot 1%, en nu kan ik echt niets meer verzinnen
Weet iemand hier iets van?..........
Ik heb de hele Premiere 6 Bible doorgespit op 'still' en op 'freeze', maar ik heb niks kunnen vinden om het probleem op te lossen. Ik heb voor verschillende output formaten gekozen, 'deinterlace'geprobeerd (je moet wat...), ik heb met video>frame hold verschillende hoeveelheden frames gekozen, met duration een frame vertraagd tot 1%, en nu kan ik echt niets meer verzinnen
Weet iemand hier iets van?..........