Toon posts:

Terrabyte.com SUX: zie hier waarom

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lees hier de email history:

van mij naar terrabyte
Goedendag,

Ik mail u om mijn ongenoegen te laten blijken. Ik heb nu sinds 3 weken zo'n 2FL/maand account bij u, waarmee vanaf het begin problemen mee geweest zijn. Ik heb u herhaarldelijk geemaild met de problemen en buiten een keer de relpy "wij zijn er mee bezig" heb ik nooit oftewel feedback oftewel resultaten gezien.

De enige reden die ik kan bedenken die zou kunnen verklaren waarom er nix aan gedaan wordt i het feit dat ik nog niet betaald heb maar dat ligt niet aan mij maar aan het feit dat er nog geen info gekregen heb over hoeveel en aan wie ik moet betalen.

Er is mij op voorhand verzekerd dat mijn site niet offline zou zijn. Daar is ook niet veel van in huis gekomen, ten eerste is er een downtime geweest van een dag, dat is zo geen probleem dat kan eens voorkopen. ten tweede is er php ondersteuning maar is de mySQL module ervan niet geladen zodat ik niet eens met een mySQL server kan connecten die ike rgens anders heb. Ook van de mySQL database die mij beloofd was heb ik nog nix gezien.

Ik kan daarbij ook nix veranderen omdat de serversecure/control een 500 error geeft en zelfs html files in de cgi-bin geven 500 errors waardoor ik mijn forum (ubb) niet kan draaien.

U kan zich indenken dat ik niet tevreden ben met de gang van zaken en hier graag een oplossing voor zou zien. Ik zou u dan ook willen vragen om hier zeer dringend werk van te maken, anders zal ik genodzaakt zijn om mijn account bij u te annuleren na deze maand en andere hosting te gaan zoeken

Bij voorbaad dank en met hoop p een spoedige oplossing
van mij naar terrabyte
deze mail heb ik vorige week naar u verstuurd maar geen relpy ontvangen, is het helemaal gedaan met de support of is er iets misgelopen???

vorige mail geattatched
van terrabyte naar mij
Hallo,

Het feit dat u nog niet betaald heeft of een factuur heeft ontvangen heeft niets te maken met
het probleem.

Om een geheel onbekende reden is er tijdens het configureren van een module een aantal
bestanden beschadigd welke direct invloed hebben op gehoste domeinen.

CPANN en LDAP veroorzaken een conflict waardoor bepaalde poorten gaan "zweven".

Alle domeinen die zijn aangemaakt na de installatie van CPANN en LDAP hebben te maken
met het gewoonweg niet starten van modules na de CPANN en LDAP.

Indien wij voor dit probleem voor het weekeinde geen oplossing hebben, verhuizen wij uw
domein op een andere server en is het probleem ook opgelost.

Met vriendelijke groet,

E. van der Meulen

====----------------------====
Terrabyte Internet Services BV

Tel : +31 168 324797
Fax : +31 168 323388
Mail: noc@terrabyte.com
van mij naar terrabyte
het isnu donderdag, vijf dagen na het verlopen van uw zelf gestelde "deadline", en nog werkt het niet...
van mij naar terrabyte
het is nu Zaterdag 3 juni

een week na de door u gestelde deadline

nog steeds geen oplossing voor de problemen met mijn hosting...
laatste van mij naar terrabyte
ik mail u hierbij om u mede te delen dat de account l4sh3r.net geannuleerd wordt.

Na meer dan 2 maanden wan gedrag ben ik niet langer bereid om maar 1 seconden van dit soort bullshit te verdragen.

Als u niet in staat bent om te leveren wat u belooft dan stapt u best uit de buisness.

Ik heb mijn files uit de www dir gedelete op uitzondering van die in de cgi-bin waar ik zelfs niets mee kan doen (mooi geconfigd die server heet dat dan)

Aangezien u ook niet gereageerd heeft op mijn in gebreke stelling van 2 à 3 weken geleden en dat er na uw eigen deadline van nu bijna een maand geleden niets veranderd is ben ik niet bereid om ook maar 1FL te betalen voor deze afgelopen 2 maanden.

Hierbij niet zo vriendelijke groeten
Ik heb nu sinds vanmorgen een account bij ashosting.nl genomen en ben daar nu al tevredener van dan van terrabyte

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Zo jij hebt veel geduld....

En ik ben zeer tevreden over PHPwebhosting, voor $10 per maand onbeperkt mailboxen/diskspace/bandwith, php en mysql ondersteuning, cgi enzo, heel relaxt control panel (voor mailinglists, autoresponders en meer van die kickuh stuff :)), en het mooiste: instant activation! Je hebt meteen een dbase en je kan meteen telnetten/ftp'en :). Ze zijn btw reseller van Rackspace. Nee ik werk er niet en ik heb geen aandelen ;). Het is gewoon een flex bedrijfje :).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb anders wel gehoord dat ze er regelmatig uit liggen...

ashosting, sochtends bestend savonds alles in mijn mailbox

Verwijderd

Topicstarter
veel reactie

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 18:40

Dries Arnolds

*bling bling*

Ik ben het helemaal met je eens, k*tzooi daar. Zie mijn post in deze thread.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/39561

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 10:12

cue

ja inderdaad :r
Pagina: 1