Iemand ervaring met Terrabyte hostingprovider?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-01 15:09
Ik wil als freelance webdesigner-tje graag ook een site met eigen domeinnaam. Maar het mag (natuurlijk) niet te veel kosten.

Ik heb gehoord van Terrabyte en die is inderdaad best goedkoop. Als je het vergelijkt met Vuurwerk ofzo dan scheelt het best veel enne ze hebben van alles.

De vraag is natuurlijk of die servers daar een beetje draaien en of hun lijn een beetje te behappen is. Wie heeft hier ervaring mee? Of wie weet een andere goede & goedkope hostingprovider???

Laat het me weten !!!

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zit momenteel bij www.vanderlinden.com

Apache (UNIX) servers, mySQL, PHP, 10 pop mail accounts, 100mb schijfruimte, etc... Er is geen datalimiet; Als je site structureel bandbreedte vreet (mp3 site ofzo) accepteren ze je website niet...

voor (ongeveer) 140 pietermannen per jaar, al het bovenstaande, EN een .nl domeinnaam.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
welke site is dat?

• Steenvoorde
B-man: Is zeker goedkoop voor registratie NL-domein, maar ik ben (nog) niet ingeschreven bij de KvK. Dan is het opeens fl. 200,- (ex. BTW) per jaar voor een .com-domein :(

Terrabyte is fl. 120,- per jaar voor een 100 MB account en de .com domeinregistratie is $ 70 per 2 jaar. Is omgerekend ongeveer fl. 190,- totaal per jaar (ex. BTW) en dus goedkoper.

Maar bedankt voor de tip. Als ik er meer goede verhalen over hoor, dan zal ik 't in overweging nemen.

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ook als je niet staat ingeschreven bij de KvK kan je een .nl domeinnaam krijgen voor Fl. 140,-- Alleen staat de domeinnaam dan niet op jouw naam, maar op naam van van der linden. Zodra je je dan inschrijft bij de KvK gaat de naam over van Van Der Linden naar je bedrijf... that's all :)

• Steenvoorde
Config: Wat bedoel je? De site van Terrabyte? Die is te vinden op http://www.terrabyte.com ... En mijn eigen site is nog in de maak.

Andere sites van mij: Fast Forward >> Goahead, DirkJan Rulez! en mijn eerste klant:Lisette Verkerk Online (under construction) ...

B-man: Aaaah. Dat maakt het weer een stuk interresanter ... hep ik toch niet zo goed gelezen ;)

Verwijderd

Of regel gewoon ff iemand die je kent met een bedrijf... En regel op zijn naam de registratie!

• Steenvoorde
Is ook een idee, maar misschien moet ik het maar op een .com-domein houden. Staat 'ie in ieder geval op mijn eigen naam en kost ook maar $70 per 2 jaar.

Maarre, heeft niemand ervaring met Terrabyte?

Verwijderd

Persoonlijk denk ik dat het bedrijf er beter voorstaat dan een half jaar geleden.
Naar mij toe zijn ze altijd de afspraken nagekomen.

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 18:40

Dries Arnolds

*bling bling*

Pas op voor Terrabyte!

Ik heb hier in Februari een domein geregged. Ik hoorde niks van ze, dus mailen dan maar. Ik heb in de maanden daarna 5 mailtjes gestuurd, maar niks. Kijk is met whois, blijkt dat het domein dus al twee maanden op mijn naam staat!

Ik zou er 10 MB bij krijgen, maar ja, ik had dus nog steeds geen login/pass. Dus maar weer gemaild. geen reactie. Via een vriendelijk iemand van de PTT info (die zich speciaal voor mij niet helemaal aan de regels hield) kwam ik achter een telefoonnummer. Ik bellen, krijg ik een vrouw met zwaar accent aan de telefoon. "Nei mun soon is nie thuis. Wul ju deh nummer nie meer bellen"

Nu, 10 maanden na aanvraag, krijg ik een rekening voor geleverde diensten! HAHAHAHAHAHAHAHAH!!! :)

Die durven!

p.s. Dit is niet exemplarisch, mocht je dat denken. Kijk eens op internetten.nl

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Je wilt wel graag aandacht he :P

Verwijderd

van der linde roelt!

ben er zelf ook klant en werkt perfect!
Pagina: 1