dit is best rot. een van de weinige redelijk bekende en kwalitatief goede linux games porters dood.
Verwijderd
tis al een hele lange tijd op slashdot.org te lezen
http://slashdot.org/search.pl?query=loki
of was dat nog niet definitief
http://slashdot.org/search.pl?query=loki
of was dat nog niet definitief
Verwijderd
Ze hikten er al lange tijd tegen aan. Maar nu is het echt officieel. Heel erg jammer. Dankzij hun speel ik nu Unreal Tounament onder Linux.
Verwijderd
dat heet wine, en ik kan al een tijdlang halflife onder wine spelenOp zondag 03 februari 2002 17:47 schreef VanCap het volgende:
Jammer![]()
Hebben ze ook al support voor Half-Life en CS
is hier al eens een keer geweest hoor 
hier heb ik dat toen gepost..
Maar toen wist ik het nog niet zeker..
nou dus wel..
hier heb ik dat toen gepost..
Maar toen wist ik het nog niet zeker..
nou dus wel..
Eeuwige n00b
met papier mache kun je alles maken!!
Er is een volledige cs port gemaakt. Ken je downen op www.counter-strike.netOp zondag 03 februari 2002 17:47 schreef VanCap het volgende:
Jammer![]()
Hebben ze ook al support voor Half-Life en CS
Erg jammer, Linux is nog steeds niet interessant voor de gamer, en met Loki leek dat te veranderen, maar helaas....:'(
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Ik hoop maar dat er een serieuze opvolger komt.Op zondag 03 februari 2002 21:20 schreef klown het volgende:
Erg jammer, Linux is nog steeds niet interessant voor de gamer, en met Loki leek dat te veranderen, maar helaas....:'(
Maar dat loki "dood" is, i sniet alleen een klap de linux gamers, maar het raakt namelijk de gehele gaming community:
want bijna 70% (zo iets)van alle online detecated server draaien op een linux bak, met loki.
Dan ziet het er naar uit dat in de toekomst toch meer gameservers op windows gedraaid gaan worden... en wat dat voor gevolgen heeft kunnen jullie zelf wel bedenken
Wat moet ik me bij loki voorstellen? Kwa hoeveel man personeel enzo? Is het voor een distributeur als RedHat, Mandrake etc niet slim om dit over te nemen
Een man of twintig was het geloof ik. En op Debianplanet hadden ze het ook al over dat iemand die jongens moest helpen, maar uiteindelijk is er niets van gekomen. Toch wel raar, want je koopt zo'n beetje een linux-gaming-monopoly. Als het gaat lopen, dan zit je gebeiteld.Op maandag 04 februari 2002 10:25 schreef jep het volgende:
Wat moet ik me bij loki voorstellen? Kwa hoeveel man personeel enzo? Is het voor een distributeur als RedHat, Mandrake etc niet slim om dit over te nemen
Nu hebben we alleen transgaming nog, en dat vind ik niet echt een oplossing. ID-software geeft al tijden zelf linux-versies uit, dus het kan nog wel, maar het zal wel veel minder worden.
Verwijderd
Redhat gaat voor de bedrijfsmarkt (servers, workstation-clients), niet voor de thuisgebruiker. Mandrake heeft er simpelweg het geld niet voorOp maandag 04 februari 2002 10:25 schreef jep het volgende:
De gozer die voor de Linux port van UT gezorgd heeft werkt al weer een tijd voor Epic. Ze zullen wel geen client maken voor linux, maar ik denk wel van een server.
hmmz, jammer. Loki was een mooie manier om meerdere mensen in de Linux community te krijgen. Ik hoop dat idd Red Hat of een ander groot bedrijf het overneemt. Want toch is gamen onder Linux phat!
Pagina: 1