Toon posts:

wie lijkt cs 1.4 leuk??

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nou de vraag is duz wie lijkt cs 1.4 leuk??????

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:26

Sick Nick

Drop the top!

Wat is dat nou voor domme vraag? Het spel blijft hetzelfde als het huidige 1.3 hoor... alleen paar kleine aanpassingen. Als je het nu leuk vind zal je 1.4 ook wel leuk vinden.

* SICK Nick loves CS

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Mij, maar wat is de reden nu werkelijk?
Ga je een server starten?

Dan doe ik wel ff mee. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 09:26

Jumpiefox

Hoi ?

lijkt me wel cool dat die lichamen niet verdwijnen maar dat je bijna niks kan raken als je straft lijkt me minder

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 22:35 schreef Sick Nick het volgende:
Wat is dat nou voor domme vraag? Het spel blijft hetzelfde als het huidige 1.3 hoor... alleen paar kleine aanpassingen. Als je het nu leuk vind zal je 1.4 ook wel leuk vinden.

* SICK Nick loves CS
ja ik vind cs ook een vet cool spel |:(, en als de mensen denken dat het grote aanpassingen zijn, en mensen die weten nog bijna niks van cs weten????

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 22:42 schreef THE_GANGSTER het volgende:

[..]

ja ik vind cs ook een vet cool spel |:(, en als de mensen denken dat het grote aanpassingen zijn, en mensen die weten nog bijna niks van cs weten????
Wtf is dit voor een kromme zin :)

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Op zaterdag 02 februari 2002 22:42 schreef Alpha-xp het volgende:
lijkt me wel cool dat die lichamen niet verdwijnen maar dat je bijna niks kan raken als je straft lijkt me minder
Als je aim minder wordt door te strafen vind ik dat een hele slechte ontwikkeling. Nu speel ik geen CS, maar strafen is zo'n beetje de fundering van het FPS genre...

Verwijderd

Als de cheeters erdoor wegblijven lijkt het me wel zeer veel leuker :)

Verwijderd

lijkt me erg cool aleen vind ik net zoals heel veel mensen het waardeloos dat je straks als je straft niks meer kun raken.
Lekker stil staan als je schiet.
Zie het al voor me dust: iedereen rent naar bsa en gaan daar gezellig met zijn allen stilstaan om elkaar te beschieten :D

Verwijderd

lijkt me wel mooi, hoop nog vetter als 1.3. Maar zou niet weten wat ze zouden moeten verbeteren om CSen leuker te maken.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

Wat ze zouden moeten verbeteren?
Hun download link naar een download met CS 6.0 maken ;)
Maar ff serieus, ik vind zelf dat ze de systeemeisen iets lager moeten maken
RTCW speel ik bv vloeiend en TFC ook maar CS gaat weer heel wat minder :/

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:41

Klippy

Still Game

Ik heb zin erin :)

Lijkt me een stuk beter eigenlijk....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

je hebt cheaters wel makkelijker te pakken vanwege de first person view in observer mode.

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 23:30 schreef Booth het volgende:
Wat ze zouden moeten verbeteren?
Hun download link naar een download met CS 6.0 maken ;)
Maar ff serieus, ik vind zelf dat ze de systeemeisen iets lager moeten maken
RTCW speel ik bv vloeiend en TFC ook maar CS gaat weer heel wat minder :/
dat ligt niet echt aan het spel zelf, meer aan de nieuwere levels, waar echt een paar fps-eaters tussen zitten
oplossing: gewoon cs_assault blijven spelen, is nog een leuke map ook :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18
Sommige verbeteringen lijken me zeer goed,
hopelijk wordt zo de kans op cheaten minder groot
En dat van ut 'strafen'...
al ooit geprobeerd iemand in het echt om te leggen terwijl je zijwaarts rent :? :+
dus das een beetje extra (overbodig) realisme ;)

CS still kicks ass :Y)

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 12:06
Steam en dat ding waardoor je niet veel achter elkaar kan springen lijken me kut

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Eindelijk wordt movement realistischer :D
Weg met de stuiterballen, dansers en circlestrafers. Nu wordt het pas zoals het hoort, rustig lopen, sneaken enz. gebruik maken van cover en niet deathmatchen.
Jumpen werkt ook niet meer, iedere keer als je jumpt rem je af enz. enz.
Enige waar ik tegenop zie is dat door valve beheerde systeem en de nauwkeurige para. Voor de rest, laat maar komen die hap.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op zondag 03 februari 2002 00:44 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Steam en dat ding waardoor je niet veel achter elkaar kan springen lijken me kut
Mjah vind dat Steam nu al irritant..

Verwijderd

mij lijkt het denk ik ook niks hoor ook al is het realistisher door dat niet goed aimen tijdens strafenhet word deste oneerlijker tijdens een war met al die kampende ct`s probeer dan maar er rustig stil te staan om te gaan mikken :)
(ik bedoel de_dust dus)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Vraag: wie lijkt cs 1.4 leuk??

Antwoord in eerste instantie: niemand. De eerste 4 weken wordt er CONSTANT gezeikt, getierd, gevloekt en gescholden omdat de nieuwe versie "mijn skills veneukt!", "ik niet meer kan mikken!", "alle n00bs ineens headies maken" etc etc etc. blablabla.

Antwoord in tweede instantie: CS roelt. Skillverneukend of niet, gek genoeg blijft CS elke versie weer de meest gespeelde online FPS. Gek he? Want elke versie weer hebben de makers het spel compleet verziekt, en toch spelen steeds meer mensen CS? :?

Ik ben dat gezeik beu. Elke nieuwe versie weer. beta7.1? nee beta 6.6 was veel beter. Halflife 1.0? Oh nee, wat hebben ze in Godsnaam met CS gedaan? :'( :'( Nee, beta 7.1 was veel beter.

Blablabla.

Ik vind CS elke versie beter worden, klaar. Alle aanpassingen in 1.4 waarover ik heb gelezen zie ik als een vooruitgang, klaar.

CS 1.4 gaat asskicken. Klaar. Ik heb gezegd. (8>

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Op zondag 03 februari 2002 01:33 schreef Captain Pervert het volgende:

Antwoord in eerste instantie: niemand. De eerste 4 weken wordt er CONSTANT gezeikt, getierd, gevloekt en gescholden omdat de nieuwe versie "mijn skills veneukt!", "ik niet meer kan mikken!", "alle n00bs ineens headies maken" etc etc etc. blablabla.

Antwoord in tweede instantie: CS roelt. Skillverneukend of niet, gek genoeg blijft CS elke versie weer de meest gespeelde online FPS. Gek he? Want elke versie weer hebben de makers het spel compleet verziekt, en toch spelen steeds meer mensen CS? :?

Ik ben dat gezeik beu. Elke nieuwe versie weer. beta7.1? nee beta 6.6 was veel beter. Halflife 1.0? Oh nee, wat hebben ze in Godsnaam met CS gedaan? :'( :'( Nee, beta 7.1 was veel beter.

Blablabla.

Ik vind CS elke versie beter worden, klaar. Alle aanpassingen in 1.4 waarover ik heb gelezen zie ik als een vooruitgang, klaar.

So Treu, So Treu...

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-11 11:08
mij lijkt het wel leuk :7

Verwijderd

true true

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 19-10 15:13
ik zie vaak zat gasten cheaten en die worden er niet eens afgegooid dmv een kick vote |:(

laatst een gast wist precies waar iedereen vandaan kwam en nee hoor hij had geen wallhack :r :r

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Captain Pervert
Op zondag 03 februari 2002 02:03 schreef Bamibal het volgende:
ik zie vaak zat gasten cheaten en die worden er niet eens afgegooid dmv een kick vote |:(

laatst een gast wist precies waar iedereen vandaan kwam en nee hoor hij had geen wallhack :r :r
Kickvotes zijn kut.
Als iemand overduidelijk cheat zijn er nooit genoeg votes om hem te kicken, en soms worden die kickvotes ook lukraak gebruikt en vliegen de votes je om de oren. Blegh.

Hoe moet dat eigenlijk? admin_vote_kick en dan het nummer uit listpayers? Dat werkt bij bij nooit... Kan aan mij liggen?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ik heb gehoord dat je een schild krijgt bij 1.4 en dat 1 player in het team een rocket launcher. Dan kan elke n00b iemand fraggen. Schijt aan realisme. Ik speel cs niet voor het realisme maar voor de lol die bugs maken het luek.

• Captain Pervert
Op zondag 03 februari 2002 02:29 schreef Capitol_Gee het volgende:
Ik heb gehoord dat je een schild krijgt bij 1.4 en dat 1 player in het team een rocket launcher. Dan kan elke n00b iemand fraggen. Schijt aan realisme. Ik speel cs niet voor het realisme maar voor de lol die bugs maken het luek.
Doe even normaal zeg, wat nou bugs leuk. Bugs maken het niet leuk. Bugs zijn vervelend. Als je het leuk vindt om een buggy spel te spelen, ga je maar Operation Flashpoint doen. Als je daarbij je videokaartdrivers per ongeluk verkeerd instelt, kan je permanent wallhacken... :D

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:11

Apache

amateur software devver

mja ... ik heb het gespeeld
1ste puntje: die steam doet niets goed ... er zijn al genoeg beta testers die hun cheats aan de gang hebben en het ook toegeven op publics dat het cheats zijn en dat het nieuwe systeem kut is.

Dat springen ... wel als je realistische wil bewegen dan ga je mohaa spelen, cs is nooit realistisch geweest en plots gaan ze het echt helemaal veranderen waardoor bepaalde strategieen helemaal afvallen zoals rushen, volgens mij gaat dit veel actie uit het spel zuigen, k'denk dat wanneer cs 1.4 uitkomt het zal evolueren naar het basecampen met beide teams

gelukkig zijn er alternatieven zoals beta 5.2, 1.4 zie ik gewoon niet zitten, na 2 dagen beta testen was ik het kotsbeu, alle gameplay en snelheid is eruit gerukt, velen vinden nu misschien leuk dat het realistischer is, maar dat moest het zeker niet worden voor mij.

cs is all about cool guns and rushing B-)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 10:12
Op zondag 03 februari 2002 02:03 schreef Bamibal het volgende:

ga op een echte servers pelen joh >:) ;)

Verwijderd

Mij lijkt het niet leuker.. Je moet heel je speelstijl aanpassen volgens mij, helaas heb ik wat andere online games uitgeprobeerd en zit er niks anders leuks tussen, misschien die nieuwe games NWO of Global Ops..

• CoiLive
  • Laatst online: 24-09 11:00
een schild das wel cool :)

dan maar hopen dat er ook beetje teamplay komt :)

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

is dat niet in cs condition zero?

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Is leuk dat al die lijken blijven liggen.. kun je lekker bukken achter zo'n lijk is volgens mij nog best wel leuke camp techniek. :)

• Crash
Op zondag 03 februari 2002 11:54 schreef tec het volgende:
Is leuk dat al die lijken blijven liggen.. kun je lekker bukken achter zo'n lijk is volgens mij nog best wel leuke camp techniek. :)
hehehe
the human shield :+

Verwijderd

CS is supervet
maar ik ben mijn cd + unique cdkey kwijt :'(

van half-life dan

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik heb het nog niet gespeeld, maar dat je bijna niks kan raken als je strafet lijkt mij wel erg verrot.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Sommige bugs zijn wel lol :) vooral in estate :) .
Lekker in boompje of in struikje zitten >:) .

Steam

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ik vond cs beta 4 nog het leukste met de m4 silenced en scoped :)

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
zo, dan lijkt het me lullig voor degene die z'on gast tegen komt met een rocket launcher :P

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:06

inXs

known as inXs

Op zondag 03 februari 2002 11:46 schreef Alpha-xp het volgende:

[..]

is dat niet in cs condition zero?
Ja ik weet het wel bijna zeker dat het zo is!

superB

• Captain Pervert
Op zondag 03 februari 2002 11:28 schreef Apache het volgende:
mja ... ik heb het gespeeld
1ste puntje: die steam doet niets goed ... er zijn al genoeg beta testers die hun cheats aan de gang hebben en het ook toegeven op publics dat het cheats zijn en dat het nieuwe systeem kut is.

Dat springen ... wel als je realistische wil bewegen dan ga je mohaa spelen, cs is nooit realistisch geweest en plots gaan ze het echt helemaal veranderen waardoor bepaalde strategieen helemaal afvallen zoals rushen, volgens mij gaat dit veel actie uit het spel zuigen, k'denk dat wanneer cs 1.4 uitkomt het zal evolueren naar het basecampen met beide teams

gelukkig zijn er alternatieven zoals beta 5.2, 1.4 zie ik gewoon niet zitten, na 2 dagen beta testen was ik het kotsbeu, alle gameplay en snelheid is eruit gerukt, velen vinden nu misschien leuk dat het realistischer is, maar dat moest het zeker niet worden voor mij.

cs is all about cool guns and rushing B-)

Blablabla.

:+

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:11

Apache

amateur software devver

vond ik ook hoor, daarom speel ik al van 5.2 -> 1.3

1.4 is te anders voor mij, ik beta test nu al een tijd, het is gewoon niet meer lukt voor me, hopelijk heb jij meer geluk :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

ze moeten de bugs eruit halen en voor de rest nix doen. Ik zit helemaal niet te w88 op nieuwe "features". Anti cheat is leuk maar dat schijnt dus ook al niet te werken.

Kijk naar dat halflife voice bv. Het voegt echt totaal nix toe. Alleen een boel kleuters die liedjes gaan zingen.

Verwijderd

ach.... 10 min. cheatloos denk ik en dan komen ze al weer in grote getallen ;(

• Bezulba
  • Laatst online: 17:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 03 februari 2002 16:47 schreef SuB het volgende:
ze moeten de bugs eruit halen en voor de rest nix doen. Ik zit helemaal niet te w88 op nieuwe "features". Anti cheat is leuk maar dat schijnt dus ook al niet te werken.

Kijk naar dat halflife voice bv. Het voegt echt totaal nix toe. Alleen een boel kleuters die liedjes gaan zingen.
]nou das niet helemaal waar! kheb vaak genoeg gezien dat bijv in het lozing team 1 iemand voice command gebruikt om wat taken uit te delen... die worden opgevolt en opeens begin je te winnen! das echt onwijz stoer hoor!

en je kan mensen gewoon ignoren hoor ;)

ik ben ook beta tester... maar wat ik er van gemerkt heb :

-springen is anders... dus niet meer heletijd hoppen wat ik gewend ben (tis niet slecht ofzo kmoet er gewoon aan wennen)
-para is opeens nauwkeurig! gewoon eng :) maar wel heel leuk
-strafen en minder nauwkeurig schieten? niet echt gemerkt ofzo... misschien moet ik het wat vaker spelen
-anticheat system tjah weet ik ook vrij weinig vanaf of dat nou werkt of niet :)

blup

Verwijderd

nee niet leuk

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Ik heb de Beta gespeeld

(me was ff Beta tester)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

CS 1.1 blijft voor mij onbetwist de beste, afgezien van de hitbox-issues dan he? Ennuh, iedereen die zeurt over het strafen en schieten tegelijk vindt ik een beetje te ver gaan. Het is ECHT wel mogelijk dat je strafed en nog wat raakt ook! Waarom denk je dat de submachineguns uit zijn gevonden?

* DrWoetR heeft zijn zegje weer gedaan en gaat weer undercover voor een maand of twee...

Verwijderd

Hoe kan je CS 1.4 krijgen dan??

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Ik heb gehoord dat de namen van alle wapens veranderen. Dat ze nu niet meer de echte namen mogen gebruiken. Weet niet zeker of dit echt zo is, maar dat zullen de beta testers wel kunnen bevestigen.
Zou ik wel jammer vinden. Dan loop je niet met P90 maar met T90 rond enzo.
Niet dat het iets aan de gameplay verandert, maar het is wel jammer.

Gamer card

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024

Blablabla.

Tuurlijk wordt CS bij elke update (technisch) beter. Maar daarom gaan ook steeds meer mensen het spelen, waardoor het massaler wordt en je veel lamers en cheaters krijgt.
Daarom vond ik beta 5.2 & 6 het leukst, CS was veel meer buggy en had minder mogelijkheden, maar de community was wel tig keer kleiner en leuker dan nu...

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Op maandag 04 februari 2002 01:02 schreef Noener het volgende:
Ik heb gehoord dat de namen van alle wapens veranderen. Dat ze nu niet meer de echte namen mogen gebruiken. Weet niet zeker of dit echt zo is, maar dat zullen de beta testers wel kunnen bevestigen.
Zou ik wel jammer vinden. Dan loop je niet met P90 maar met T90 rond enzo.
Niet dat het iets aan de gameplay verandert, maar het is wel jammer.
ja maar die namen kan jij weer verandere toch :)

• Ed_Capone
  • Laatst online: 06-07 13:22

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Mij lijkt het wel een goede ontwikkeling dat je minder richt wanneer je strafed en dat je minder kan springen. Maakt het spel toch weer wat realistischer.

Bij de volgende versie zouden ze eigenlijk iets moeten inprogrammeren dat ervoor zorgt dat wanneer er gecheat wordt dat alle andere spelers dat te horen krijgen.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

• BlaTieBla
  • Laatst online: 04-11 14:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Wanneer ligt tie eigenljk in de winkel???

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• FragNeck
  • Laatst online: 09:29
Op maandag 04 februari 2002 09:46 schreef BlaTieBla het volgende:
Wanneer ligt tie eigenljk in de winkel???
lol, volgens mij al een half jaar terug...

Je moet gewoon de Retail versie kopen, en de patch (update) downloaden van www.counter-strike.net

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Als je in 1.4 stil moet staan om en fatsoenlijk shot te lossen vind ik dit K*T!!!!!! :r

Dat is nou net wat ik wel aardig kan...(bewegend/springend schieten) ==> ze moeten het realistische niet TE ver doordraven anders is de Gameplay minder!

Verder vind ik CS het bruutste FPS allertijden!!!! >:)
Ik hoop dat ze die crosshair van de Snipers weer maken als in de Beta stages (groen +)

Verwijderd

BLEHHHHHHHHHHHH CS :r :r :r

geef mij maar ut :P

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 12:19 schreef Just_Gamer het volgende:
Als je in 1.4 stil moet staan om en fatsoenlijk shot te lossen vind ik dit K*T!!!!!! :r

Dat is nou net wat ik wel aardig kan...(bewegend/springend schieten) ==> ze moeten het realistische niet TE ver doordraven anders is de Gameplay minder!

Verder vind ik CS het bruutste FPS allertijden!!!! >:)
Ik hoop dat ze die crosshair van de Snipers weer maken als in de Beta stages (groen +)
daar voor nemen we wel OFP voor de realistische gameplay

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

in het begin zal het wel weer ff wennen zijn enzo, maar daarna hoor je niemand meer... (net als bij 1.3)

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 00:06 schreef narfpower het volgende:
Hoe kan je CS 1.4 krijgen dan??
|:(

Verwijderd

vertel het me dan! Wel zown stoer icoontje maar zeggen ho maar!!

• Crash
Op dinsdag 05 februari 2002 22:37 schreef narfpower het volgende:
door beta tester te worden :+
maar daar ist nu een beetje te laat voor denk ik zow ;)

Verwijderd

ik heb het gevoel dat 1.4 de slechste versie word.... |:(

• Soef
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

ik las daar net iets over rocket launcher :?

wtf ? komt die er echt in?? BAH :r

verder denk ik wel dat deze versie gaat ownen...

Iemand een idee wanneer de release eindlijk is?

Some things can not happen until they happen...

• Nariman
  • Laatst online: 31-01-2024
Op maandag 04 februari 2002 09:36 schreef Ed_Capone het volgende:
Mij lijkt het wel een goede ontwikkeling dat je minder richt wanneer je strafed en dat je minder kan springen. Maakt het spel toch weer wat realistischer.

Bij de volgende versie zouden ze eigenlijk iets moeten inprogrammeren dat ervoor zorgt dat wanneer er gecheat wordt dat alle andere spelers dat te horen krijgen.
Volgens mij missen jullie eigenlijk dat CS om tactiek, reactiesnelheid en acties gaat. :( |:( Realisme speelt een hele kleine rol in CS. Dat is tot nu toe het zelfde gebleven al vanaf de vroege beta-versies (Half-Life mod-versies). Als je realisme zoekt, kan je beter Ghos recon gaan spelen ofzo.

:r Ik vond tot nu toe alle updates een verbetering ten opzichte van de oudere versies, maar v1.4 lijkt me echt een verslechtering.

Ook heb ik gehoord dat je geen Costum-Skins/ Models meer kan gebruiken, klopt dat?

• MM-

MM-

Op maandag 04 februari 2002 00:04 schreef DrWoetR het volgende:
CS 1.1 blijft voor mij onbetwist de beste, afgezien van de hitbox-issues dan he? Ennuh, iedereen die zeurt over het strafen en schieten tegelijk vindt ik een beetje te ver gaan. Het is ECHT wel mogelijk dat je strafed en nog wat raakt ook! Waarom denk je dat de submachineguns uit zijn gevonden?

* DrWoetR heeft zijn zegje weer gedaan en gaat weer undercover voor een maand of twee...
wat heb je nou aan smg's?

Verwijderd

als ze zich in die nieuwere versies nou eens gaan richten op problemen zoals die smoke lag :D ..... Het zou toch weleens fijn zijn als dat soort shit een keer verholpen zou worden.

• FragNeck
  • Laatst online: 09:29
Op woensdag 06 februari 2002 09:50 schreef darkmarc het volgende:
als ze zich in die nieuwere versies nou eens gaan richten op problemen zoals die smoke lag :D ..... Het zou toch weleens fijn zijn als dat soort shit een keer verholpen zou worden.
koop een normale PC...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• kNarf_
Op woensdag 06 februari 2002 11:02 schreef jooers het volgende:

[..]

koop een normale PC...
die smoke is gewoon brak geprogrammeerd..

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op woensdag 06 februari 2002 11:02 schreef jooers het volgende:

[..]

koop een normale PC...
Hoi..
even voor de duidelijkheid:
Wij zijn tweakers.. wij kopen geen PC's.. wij kopen onderdelen en maken daarvan een PC. Dus PC's kopen wij niet!

Hoi!

- DeX
HP pavilion support.

• Ed_Capone
  • Laatst online: 06-07 13:22

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Op dinsdag 05 februari 2002 22:37 schreef narfpower het volgende:
LEZEN, staat op pagina 3, 5e van boven. :)

Wel een mooi plaatje maar LEZEN ho maar!! :D

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

mmmm...ik ben wel benieuwd naar 1.4
Ik ben net na lange tijd (1.1) weer begonnen met spelen.

Na het zien van Black Hawk Down lijkt me een Somalia level en het toevoegen van RPG's ook geen verkeerd idee! :)

Misschien iets voor 1.5!

Verwijderd

waar kun je de changes lezen?

• Eeruku
  • Laatst online: 23-10 17:59
Op zondag 03 februari 2002 18:24 schreef ReV3rEnD het volgende:
ach.... 10 min. cheatloos denk ik en dan komen ze al weer in grote getallen ;(
sterker nog, er is NU al n cheat voor :'(

CS gaat dood, vond ik al vanaf beta 6.5 :+

[edit]
slechtste move vond ik CS als retail in de winkels te gooien :r
t is een mod, dat zou niet uitgemolken moeten worden |:(

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Ok als er waarschijnlijk nu alweer cheats zijn voor cs 1.4 dan word eigenlijk het belangrijkste probleem niet opgelost :'( das heel erg *****

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

eeh je moet nu toch stil staan als als je iets wilt raken? wat als je nu een sniper moet killen dat lukt mij alleen met strafen enzo als je nu stil moet staan en dan pas gaat schieten dan heeft die gast toch alle tijd om je te kille of niet?

• MM-

MM-

Ja daar hoef je geen sniper voor te zijn om jou dan te raken.

Verwijderd

cs rulet gwoon

Verwijderd

Counter-Strike Ons, Rules, Stampt, en schopt reet....
maar Hlaf-Life Zuigt gewwon met de grote Z
gewoon een kut engine
loopt altijd vast als je het menu in duikt
en draait gewoon niet Waanzinnig traag
hoe sneller mijn p.c. word hoe bezooper HL draait mgoed
CS blijft kicken.....
8-) 8-) 8-)

• RedHat
  • Laatst online: 02-11 10:12
Op zondag 24 februari 2002 21:50 schreef Black het volgende:
gewoon een kut engine
CS blijft kicken.....
8-) 8-) 8-)
So F*cking True....

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Dat je niet meer achter mekaar kan jumpen vin ik shit, maar dat je een speler die 'rent' veel duidelijker kan horen vind ik wel een goede vooruitgang. Ik gebruik nu ook voor een belangrijk deel het geluid om tegenstanders te grazen te nemen. Bijna alle cs spelers lopen als domme koeien door de gangen te stampen, dus je kunt (met een goede geluidskaart) precies horen waar ze zijn. Of van die eien die keihard enemy spotted gaan roepen, kan je het de tegenstander nog makkelijker maken...

Verwijderd

gewoon een kut engine
CS blijft kicken.....
8-) 8-) 8-)
euh jah, maar wat is CS nou zonder Half-life? Afbeeldingslocatie: http://forum.counter-strike.de/forum/rolleyes.gif

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:16

Bloodclot

Jawier!

gewoon een kut engine
CS blijft kicken.....
8-) 8-) 8-)
? grapje zeker?
als je de engine van HL kut vind. vaag....CS en HL hebben zelfde engine hoor. zelfde engine updates enzow.

En als het vastloopt in het menu dan heb je vast een brakke pc

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 23-10 23:11

Da_RoNiN

Oclama?

Op dinsdag 26 februari 2002 14:06 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

? grapje zeker?
als je de engine van HL kut vind. vaag....CS en HL hebben zelfde engine hoor. zelfde engine updates enzow.

En als het vastloopt in het menu dan heb je vast een brakke pc
Helemaal mee eens, als ik me niet vergis is de half-life engine een getweaktje quake2 engine, en die engine zit dus wel effe goed in elkaar.

En idd als je pc vastloopt dan is ie brak *D

Kenners weten waarom

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik wacht het gewoon allemaal af. Als 1.4 echt crap wordt, dan zullen er steeds meer servers met oudere versies als paddestoelen uit de grond komen, dus ik maak me geen zorgen.

• Eeruku
  • Laatst online: 23-10 17:59
Op woensdag 27 februari 2002 13:25 schreef Fakir het volgende:
Ik wacht het gewoon allemaal af. Als 1.4 echt crap wordt, dan zullen er steeds meer servers met oudere versies als paddestoelen uit de grond komen, dus ik maak me geen zorgen.
nog zo leuk van valve, je kan niet meer geauthenticate worden met een ouwe HL versie :z

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• kNarf_
Op dinsdag 26 februari 2002 14:31 schreef Da_RoNiN het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, als ik me niet vergis is de half-life engine een getweaktje quake2 engine, en die engine zit dus wel effe goed in elkaar.
Het is een getweakte Quake 1 engine :7

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Op woensdag 27 februari 2002 13:29 schreef Frank128 het volgende:

[..]

Het is een getweakte Quake 1 engine :7
Jah maar met een beetje search kom je daar ook wel achter >:)

Die discussie is hier zoo vaak al langs geweest

En voor de rest denk ik dat 1.4 zeer slecht gaat zijn voor de cstrikers. Voor de hardcore Tactical Ops spelers zal het denk ik wel super cool zijn. Omdat je nu zo langzaam loopt en geen advantage hebt met springen lijkt het net of je TO speelt.

Lijkt mij.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• m0nk
  • Laatst online: 22:20

m0nk

16-09-2003 15.15

1.4 zuigt aarsdelen, bom planten moet je stil staan, je kan niet meer springend rennen, strafen is anders, geef mij maar liever een oudere versie ipv die gare 1.4

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

als ik het zo lees lijkt mij 1.4 nix. waarom hadden ze het niet bij 1.3 kunnen laten en eventueel wat meer aan cheaters doen. van mij hoeven er echt geen nieuwe features in. zoiets als dat jump-gedoe en dan strafe-gedoe lijkt mij dus gameplay-verneukend. maja, zoiets zal wel bij elke update zijn. ik vind cs gewoon kont-schoppen zoals het nu is.

edit: ah sorry, niet gezien dat dit topic al zo oud is.

Verwijderd

Naja, tis nog steeds niet uit. :P

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
ik zit me nu alweer te verheugen om neer geschoten te worden door een cheater.. :{

Verwijderd

komt volgende week uit meen ik ergens gehoord/gelezen te hebben?

• buzz
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 18 april 2002 12:29 schreef LAuWe het volgende:
Jep, het duurt niet lang meer

Verwijderd

jah... en die grapjassen met 8mb 3d kaartje hebben toch altijd wallhack... kun je niks aan doen

• kNarf_
Op donderdag 18 april 2002 12:29 schreef LAuWe het volgende:
hmm dit staat dus op CS-Nation : :{

rizzuh's corner
I seriously doubt that CS 1.4 is coming out this week. Sorry guys. Maybe next week, maybe the week after, maybe never.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Op zondag 03 februari 2002 00:24 schreef Crash-Override het volgende:
Sommige verbeteringen lijken me zeer goed,
hopelijk wordt zo de kans op cheaten minder groot
En dat van ut 'strafen'...
al ooit geprobeerd iemand in het echt om te leggen terwijl je zijwaarts rent :? :+
dus das een beetje extra (overbodig) realisme ;)

CS still kicks ass :Y)
Ja maar in het echt hoef ik maar 1 kogel te raken. Door dat anti strafen krijg je alleen maar kampen...

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Wat bedoelen jullie met "steam" ?

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 20:58 schreef Alpha-xp het volgende:
eeh je moet nu toch stil staan als als je iets wilt raken? wat als je nu een sniper moet killen dat lukt mij alleen met strafen enzo als je nu stil moet staan en dan pas gaat schieten dan heeft die gast toch alle tijd om je te kille of niet?
Praat niet zo nerdig knuft :+

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:52
Mij lijkt het gaaf!!
Komt een beetje bij het echte leven.. Net zoals DoD.
Is toch redelijk realistisch al zeg ik het zelf... Alleen de terug slag is een beetje heel erg overdreven.
Deze week CS1.4 als het goed is ik verheug me er op!!
Kunnen altijd nog terugvallen op CS1.3 als er nog servers voor zijn!

Aap!

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.