Je moet de enters weghalen...Op donderdag 14 februari 2002 01:05 schreef 5chaap2k het volgende:
http://home.kabelfoon.nl/~jschaap/screen-ad.jpg
voor volle grootte ( [ url ] werkt niet meer??)
Zeg 5chaap2k, zou je asjeblieft die wallpaper naar mij willen mailen? mail@zyber.tmfweb.nl
want hij staat er niet bij.
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Sjezus man, kom eens van je luie reet af en ga zelf ff rondzoeken. Is dat nou zo moeilijkOp donderdag 14 februari 2002 17:22 schreef rvdlugt het volgende:
Hoi, kan iemand voor mij wat mooie achtergrondjes E-Mailen?
robert@lugt.ath.cx
Bedankt

Verwijderd
Hij is nieuw hiero, neem het 'm niet kwalijk 
Check dit es ,
Verder welkom op Got
www.customize.org
www.deviantart.com
www.wincustomize.org
www.gamewallpapers.com
www.abstractanime.com
www.looroll.com
www.animewallpapers.com
www.lotsofskins.com
www.phong.com
www.desktopgirls.com]Wallpaper site's
www.Hebus
www.desktopwallpapers.net
Check dit es ,
Verder welkom op Got
www.customize.org
www.deviantart.com
www.wincustomize.org
www.gamewallpapers.com
www.abstractanime.com
www.looroll.com
www.animewallpapers.com
www.lotsofskins.com
www.phong.com
www.desktopgirls.com]Wallpaper site's
www.Hebus
www.desktopwallpapers.net
ehm vraagje, hoe krijg je deze start balk in windows? met welk proggie (windowblinds? stylexp? objectbar?) en hoe heet de skin?Op zaterdag 09 februari 2002 00:57 schreef Totally_Freeky het volgende:
Mijn mooie MacOS desktop
[afbeelding]
En natuurlijk het origineel
Rob
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
ObjectbarOp donderdag 14 februari 2002 17:52 schreef robertos het volgende:
[..]
ehm vraagje, hoe krijg je deze start balk in windows? met welk proggie (windowblinds? stylexp? objectbar?) en hoe heet de skin?
Rob
Verwijderd
staat opOp donderdag 14 februari 2002 13:32 schreef ZyberTEQ het volgende:
[..]
Zeg 5chaap2k, zou je asjeblieft die wallpaper naar mij willen mailen? mail@zyber.tmfweb.nl
want hij staat er niet bij.
www.hebus.com

Verwijderd
Zeg DR jij had toch ook ooit zo'n mooie collage gemaakt met allemaal mooie dames erin,
zo ja, waar is die gebleven ?, en laat mij daar es effe in rondneuzen A.U.B
zo ja, waar is die gebleven ?, en laat mij daar es effe in rondneuzen A.U.B
Verwijderd
ZO ik heb mijn desktop eindelijk een beetje op orde 
Fullscreen
Origineel
Ik heb hem er maar niet zo ingeplakt is namelijk 450 kb een beetje groot voor alle modemers onder ons.
De active desktop is de versie die van }RB-338{ afkomstig thx
Fullscreen
Origineel
Ik heb hem er maar niet zo ingeplakt is namelijk 450 kb een beetje groot voor alle modemers onder ons.
De active desktop is de versie die van }RB-338{ afkomstig thx
dies mooiOp woensdag 13 februari 2002 15:01 schreef zeven het volgende:
hier die van mij van deze week
[/url]
en hier: http://members.aol.com/sf11035/images/2000%20dodge%20viper%20gts.jpg het origineel
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Nog maar eens mijne, nu doen ze het allemaal goed:

Op het plaatje van mn werkplek zie je win98 zonder achtergrond...
code:
1
2
3
| 1: Win98 | Origineel: Zelfgemaakt, ben pic kwijt 2: WinXP | Origineel: www.themexp.org 3: Werkplek | Origineel: Geen |

Op het plaatje van mn werkplek zie je win98 zonder achtergrond...
kijk eens op www.dala.tk voor heel veel van mijn achtergronden, sorry het zijn er te veel om hier neer te zetten, laat het me maar weten als je ze wta vond 
dus www.dala.tk
dus www.dala.tk
Verwijderd
Pakt Teleport Pro er ff bijOp vrijdag 15 februari 2002 11:20 schreef Dala het volgende:
kijk eens op www.dala.tk voor heel veel van mijn achtergronden, sorry het zijn er te veel om hier neer te zetten, laat het me maar weten als je ze wta vond
dus www.dala.tk

full screen
De achtergrond is een active desktop met als achtergrond het plaatje van de Peugeot 307.
Door op het +-je voor ToDo te klikken, kun je een nieuwe actie invoegen. Het werkt met een javascript op basis van een cookie. Met het --tje verwijder je 'm weer.
Een andere javascript update het klokje.
Dmv een java-applet van nu.nl krijg ik de laatste nieuwtjes.
De tweakers.net newstracker zorgt voor de laatste computer nieuwjtes en het weerplaatje van de site van de telegraaf toont me de weersverwachtingen.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Waarom is deze post gemod?Op vrijdag 15 februari 2002 13:51 schreef Hoppie het volgende:
Bla, bla, bla
Wat is er gemod?
Tell me!
150 mensen in je msn lijstOp vrijdag 15 februari 2002 19:27 schreef Cybertje het volgende:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013797542

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Ja, ze zijn allemaal heel lievOp vrijdag 15 februari 2002 19:28 schreef Marv het volgende:
[..]
150 mensen in je msn lijst
Verwijderd
Is DR soms overleden , aangezien hij niet reageerd --> Request aan DR?
maar goed hier nog eens m'n deskje

klik hier voor het origineel

Verwijderd
ik zag deze ergens rondslingeren op het WWW
kan iemand mij zeggen welke toolbar hier aan de rechterkant gebruikt wordt?

[edit]
NIET mijn deskt, dus het origineel van de achtergrond heb ik niet...
kan iemand mij zeggen welke toolbar hier aan de rechterkant gebruikt wordt?

[edit]
NIET mijn deskt, dus het origineel van de achtergrond heb ik niet...
die icoontjes zijn cool! (prullenbak, deze computer) magk vragen waar je die hebt gefixt?Op zaterdag 16 februari 2002 03:48 schreef Smokehead het volgende:
Is DR soms overleden , aangezien hij niet reageerd ?
[afbeelding]
mooie XP theme, hoe kom je daaraan???Op zaterdag 16 februari 2002 03:48 schreef Smokehead het volgende:
Is DR soms overleden , aangezien hij niet reageerd ?
[afbeelding]
PIII 800@804 Mhz
Rechtsonder kun je het icoon van StyleXP zien staan , dus twee keer radenOp zaterdag 16 februari 2002 13:42 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
mooie XP theme, hoe kom je daaraan???
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Vast bij StyleXP ofnietOp zaterdag 16 februari 2002 13:46 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Rechtsonder kun je het icoon van StyleXP zien staan , dus twee keer raden
inkoppertje
Ik zal het nog makkelijker maken :Op zaterdag 16 februari 2002 13:47 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Vast bij StyleXP ofniet
inkoppertje
http://www.themexp.org/
Hier vind je alles wat je nodig hebt.
helaas is style xp bij mij verlopen, en geen zin om geld te betalen,Op zaterdag 16 februari 2002 13:53 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Ik zal het nog makkelijker maken :
http://www.themexp.org/
Hier vind je alles wat je nodig hebt.
maar ik geloof dat ik die theme al los heb gevonden op themexp.org
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Check thisOp zaterdag 16 februari 2002 11:09 schreef bbrother het volgende:
die icoontjes zijn cool! (prullenbak, deze computer) magk vragen waar je die hebt gefixt?
* Neejoh is ook weer even bezig geweest met fotosoep *
Het is er een geworden van Sarah Michelle Gellar

Origineel

Origineel
Wow! Diez echt wel mooi!!!!!Op zaterdag 16 februari 2002 15:14 schreef Neejoh het volgende:
* Neejoh is ook weer even bezig geweest met fotosoep *
[afbeelding]
Origineel

Verwijderd
Whehehe... rofl... hoezo af en toe wat schizofrene neigingen ?Op zaterdag 16 februari 2002 19:15 schreef Neejoh het volgende:
Wow! Diez echt wel mooi!!!!!
Owne.. dies van mij
Niet veel.. maar genoeg om er een wallpaper van te makenOp zaterdag 16 februari 2002 19:17 schreef Smokehead het volgende:
Ook leuk, jezelf quote
Vraag : * Neejoh heb je dan ge-fotosoept ? *
Tjah, je hebt het of je hebt het nietOp zaterdag 16 februari 2002 20:42 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
Whehehe... rofl... hoezo af en toe wat schizofrene neigingen ?![]()
hij heeft SMG denk ik zelf op die achtergrond geplakt....Op zaterdag 16 februari 2002 19:17 schreef Smokehead het volgende:
Ook leuk, jezelf quote
Vraag : * Noedelsupke heb je dan ge-fotosoept ? *
hoe is Neejoh dit zo mooi gelukt??? ik doe dat zelf ook wel eens maar ik krijg altijd een beetje een rand erom heen zodat je ziet dat ik m uitgeknipt heb.....en dat heb jij niet, speciale manier????? sorry ben een beetje n00b op fotosoep gebied
PIII 800@804 Mhz
Nou, hier is ie dan weer - klikken voor vergroten:

Origineel
Deze background heb ik zelf in elkaar geklust met 3d studio max 3.1 en photoshop. Dit met mijn geringe kennis van 3d studio max.
Als je je geroepen voelt mijn nick op jou achtergrond te zetten, go your gang, er zit geen copyright op mijn background
Origineel
Deze background heb ik zelf in elkaar geklust met 3d studio max 3.1 en photoshop. Dit met mijn geringe kennis van 3d studio max.
Als je je geroepen voelt mijn nick op jou achtergrond te zetten, go your gang, er zit geen copyright op mijn background
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
het is de watercolor theme, te vinden op themexp.org
de achtergrond heeft iedereen in XP
ff showen
de achtergrond heeft iedereen in XP
ff showen

Verwijderd
had je haast ?Op zondag 17 februari 2002 01:40 schreef BOMBER het volgende:
Ik heb net één wallpaper gemaakt
[afbeelding]
Verwijderd
LALA is wel aardig wat gegroeidOp zondag 17 februari 2002 01:40 schreef BOMBER het volgende:
Ik heb net één wallpaper gemaakt
[afbeelding]
Ja man zag dat chick op fjortis en kwam op het idee om een wallpaper van haar te maken, en vann de een kwam de andere in 2 min eentje gemaakt 
Lala = Gele = Chick Kapish
(weet het eigenlijk niet zeker maar hij bedoelde dit
)
Lala = Gele = Chick Kapish
Goh, kwis niet eens dat die paarse lala heetteOp zondag 17 februari 2002 01:44 schreef Dinamitci het volgende:
[..]
LALA is wel aardig wat gegroeid

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Wil ik je best wel uitleggen, maar niet in dit topicOp zaterdag 16 februari 2002 21:47 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
hij heeft SMG denk ik zelf op die achtergrond geplakt....
hoe is Neejoh dit zo mooi gelukt??? ik doe dat zelf ook wel eens maar ik krijg altijd een beetje een rand erom heen zodat je ziet dat ik m uitgeknipt heb.....en dat heb jij niet, speciale manier????? sorry ben een beetje n00b op fotosoep gebied
ICQ me maar @ 62657140 of mail: r.terveen@planet.nl
*vallend van stoel*Op zaterdag 16 februari 2002 23:03 schreef mOrPhie het volgende:
Nou, hier is ie dan weer - klikken voor vergroten:
[afbeelding]
Origineel
GAAF gedaan!!!!!
Verwijderd
wat voor filmpie was je aan het checken?Op zondag 17 februari 2002 09:55 schreef sharky_k_ het volgende:
Nog een leuke MacOS X screenshot... Ik gebruik geen Finder maar SNAX en de Flurry screensaver is echt een mooie OpenGL screensaver
(klik op plaatje voor de vergroting)
edit: dat fototje is 3D, ik vond het zo goed gemaakt dat ik hem maar bewaard heb.
[afbeelding]
Verwijderd
???Op zondag 17 februari 2002 12:11 schreef ShaDoW het volgende:
[..]
wat voor filmpie was je aan het checken?
Dit Topic is op de een of andere manier heel saai geworden
gewoon af en toe doorkijkenOp zondag 17 februari 2002 13:28 schreef Winnetou het volgende:
Dit Topic is op de een of andere manier heel saai geworden
Owke, hier dan maar weer eens de mijne. Normaal gesproken heb ik een prachtige foto van mijn vriendin en mij op m'n desktoppie staan, maar ik denk niet dat jullie daarin geïnteresseerd zijn... 

De originele staat HIER...
Zo, nu maar weer die foto erop zetten...

De originele staat HIER...
Zo, nu maar weer die foto erop zetten...
Verwijderd
ik vind het knap van je, dat jij je beeldscherm niet heb opgegetenOp zondag 17 februari 2002 12:12 schreef Go0s het volgende:
Fkes een updateje van mijn desktoppie
Orgineel!
Lekkere dikke frieten
cool ! kun je die wallpaper ff online gooien ?Op maandag 11 februari 2002 19:05 schreef Wisp het volgende:
mijn multi monitor.. klik voor origineel
[afbeelding]
Verwijderd
Krijg ut plaatje er echt niet in.
http://www.sjalala.com/Bas/desk.jpg
Achtergrond plaatje gemaakt met psp7 in +/- 7 minuten.
Plaatje linksonder is de output van oze webcam.
Hangt boven de voordeur, Altijd handig om te zien wie er aanbeld.
Output is ook te bekijken op http://www.sjalala.com/webcam
http://www.sjalala.com/Bas/desk.jpg
Achtergrond plaatje gemaakt met psp7 in +/- 7 minuten.
Plaatje linksonder is de output van oze webcam.
Hangt boven de voordeur, Altijd handig om te zien wie er aanbeld.
Output is ook te bekijken op http://www.sjalala.com/webcam
Is ie niet prachtig!!
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Verwijderd
Jemig dat jij nog wat kan vinden op je desktoppie.Op zondag 17 februari 2002 02:58 schreef -RMW- het volgende:
ROFLOL @ BOMBER !!
Plaatje
Ik zou dr helemaal gek van worden.
ff een screenshotje van m'n windows desktop 

zo hier dan mijn bijdrage aan dit topic 

en voor origineel:
http://www.clanhost.nl/imageuploader/images/Ferrari%20Jos.jpg
enjoy

en voor origineel:
http://www.clanhost.nl/imageuploader/images/Ferrari%20Jos.jpg
enjoy
I don't drive fast, I only fly low!
Hoe hebben jullie al die Update Trackers op je site???
http://flickr.com/photos/itommy/
Volgens mij bedoel je de Tweakers.net remote. Die kan je hier halen.Op maandag 18 februari 2002 10:00 schreef Exercy het volgende:

http://62.163.104.251:8080/Filez/achter.jpg voor het origineel, voor de achtergrond zal je winXP moeten installeren.
Verwijderd
ik gebruik de active desktop die op:Op maandag 18 februari 2002 10:00 schreef Exercy het volgende:
[topic=391553]
gepost was
Volgens mij heb je een icon van me gejat! Deze om precies te zijn:Op maandag 18 februari 2002 14:03 schreef Vlabakje90 het volgende:
http://62.163.104.251:8080/Filez/achter.jpg voor het origineel, voor de achtergrond zal je winXP moeten installeren.

2395 Bytes van jou

2395 Bytes van mij
Ik heb 'm toch echt zelf gemaakt
Verwijderd

met dank aan degene die in mijn laatse post reageerde (enige active-post btw mr. lockman)
Gaaf man, 2 winamps aanOp maandag 18 februari 2002 17:00 schreef iop het volgende:
[afbeelding]
met dank aan degene die in mijn laatse post reageerde (enige active-post btw mr. lockman)
Verwijderd
dawas ff om skin te laten zien aan een maat van meOp maandag 18 februari 2002 17:30 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Gaaf man, 2 winamps aan
Hoe krijg je winamp in de hoek?Op maandag 18 februari 2002 18:02 schreef iop het volgende:
[..]
dawas ff om skin te laten zien aan een maat van me![]()
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
jeetjeOp maandag 18 februari 2002 16:20 schreef Mateyo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een icon van me gejat! Deze om precies te zijn:
.gif][afbeelding]
2395 Bytes van jou
[afbeelding]
2395 Bytes van mij

Verwijderd
Das corneramp ,het woord zegt het al, namenlijk corner, vrij logisch dusOp maandag 18 februari 2002 18:51 schreef Mike78 het volgende:
[..]
Hoe krijg je winamp in de hoek?
Verwijderd
ff naar winamp.com , winamp 3 d-loaden en corneramp (skin voor winamp3)thats itOp maandag 18 februari 2002 18:51 schreef Mike78 het volgende:
[..]
Hoe krijg je winamp in de hoek?
Wat ERUGGG, wat een misdaadOp maandag 18 februari 2002 16:20 schreef Mateyo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een icon van me gejat! Deze om precies te zijn:
.gif][afbeelding]
2395 Bytes van jou
[afbeelding]
2395 Bytes van mij
Verwijderd
lekker saai he 

orgineel..... raad eens
klikken voor orgineel
[edit2]
ik weet het al haakje vergeten
[/edit2]
orgineel..... raad eens
klikken voor orgineel
edit:
waarom komt er nu weer " target="_blank">http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014066571" te staan??
ja het is de eerste keer dat ik een tubnail maak maar hie zit dit? ligt het er aan dat de url niet op .jpg/bmp eindigd?
waarom komt er nu weer " target="_blank">http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014066571" te staan??
ja het is de eerste keer dat ik een tubnail maak maar hie zit dit? ligt het er aan dat de url niet op .jpg/bmp eindigd?
[edit2]
ik weet het al haakje vergeten
[/edit2]
Eeuhm standaard in Xp zeker ? Wat heb ik nu verdiend ?Op maandag 18 februari 2002 22:14 schreef gpvelzen het volgende:
orgineel..... raad eens
Verwijderd
ROFLOL,Op maandag 18 februari 2002 22:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik ben dr nog niet helemaal uit... overal staat wat anders
he maar ff zonder dollen sinds dat gethumbnail ensow, loopt het niet meer zo storm.
beetje jammer aangezien dit een favo topic van me is.
Verwijderd
Aha thnx, had ik nog gekeken. Maar overheen gelezen.Op maandag 18 februari 2002 23:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
code:
1 [br]
Zie ook de FAQ
In jou sign staat dat je een 3d mark score hebt van in de 4000... nou dat klopt denk ik niet. Mijn computer (en die is 3x zo snel) met meer en sneller ram en dezelfde vdokaart haalt maar iets van 2800!! Dus ik weet niet maaruhhOp maandag 18 februari 2002 23:00 schreef Toet het volgende:
[..]
[zwaar offtopic]
He neejoh, hoe krijg je zeg maar zo meerdere regels in je signature?? Lukt me echt niet
[/zwaar offtopic]

Dit topic is gesloten.