Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Yep, voor als je echt geld teveel hebt en goede smaakOp zondag 10 februari 2002 22:50 schreef Fire_escape het volgende:
[..]
FORD MUSTANG COBRA SVT!!
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
NopeOp zondag 10 februari 2002 22:52 schreef Wolfje666 het volgende:
[..]
Yep, voor als je echt geld teveel hebt en goede smaak
Sorry... hier istie dan:Op zondag 10 februari 2002 22:12 schreef Wolfje666 het volgende:
[..]
Zou je niet eens het origineel als url er bij zetten?
Origineel
Het echte origineel stond op een site die er niet meer is overigens.
--
Hij en ik nemen elke keer een nieuwe: HERTOG JAN!Op zondag 10 februari 2002 23:03 schreef Solid Seal het volgende:
De mijne maar weer eens
Klik voor grote
originele :)
Gave vakantie trouwens was dat in Limland!
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
LOLlandOp zondag 10 februari 2002 23:06 schreef Wolfje666 het volgende:
[..]
Hij en ik nemen elke keer een nieuwe: HERTOG JAN!![]()
Gave vakantie trouwens was dat in Limland!
en de restOp maandag 11 februari 2002 00:08 schreef Brahman het volgende:
Dit is mijn nieuwe, kvind hem zelf wel
[afbeelding]
zo dusOp maandag 11 februari 2002 00:08 schreef Brahman het volgende:
Dit is mijn nieuwe, kvind hem zelf wel
originele :)
Dank..dankOp maandag 11 februari 2002 01:05 schreef Brahman het volgende:
zeikert
Sjit ik had geloof ik net tegen iemand gezegd dat ik ging maffen(op icq ong uur geleden) ga ik dus nu maar doen
wekker=5uur=werk=wallen=saggo=koppijn=...=...=...=...

Verwijderd
Het zal allemaal wel aan mij liggen ofzo........
Ok oK ik zal vandeweek wel wat soepenOp maandag 11 februari 2002 01:10 schreef Smokehead het volgende:
Mijn god, ik zie de laatste tijd niet veel soeps op het gebied van Desk designs
Het zal allemaal wel aan mij liggen ofzo........
[aan wolfje666]
dit was echt de laa

[aan wolfje666]
is geen hap is zeupOp maandag 11 februari 2002 02:47 schreef Smokehead het volgende:
Resize'n die hap je verneukt de layout
Verwijderd
ik zou op zijn minst het complete merk dan nog wel tonenOp maandag 11 februari 2002 02:19 schreef Slarioux het volgende:
Mijn vette Coca-cola desktop
En het origineel (home-made)
Verwijderd
jah ...en daar was weer een sysinfo freakOp zondag 10 februari 2002 15:45 schreef MikMouse_ het volgende:
[url="http://"http://www.xs4all.nl/~jikey/zooi/images/desktop.jpg"][afbeelding][/url]
Verwijderd

<<Origineel>>
Helemaal geen icoontjes
Een oudere

<<Origineel>>
Nog ouder

<<Origineel>>
Zooo..
Verwijderd
1
2
3
| 1: Win98 Desktop | Origineel: zelfgemaakt dus jammer 2: Winxp Desktop | Origineel: www.themexp.org 3: Pc zelf | Origineel: ja?? |

(ik moet mijn xp nog uploaden, dus ff w88 nog | Mijn webspace heeft af en toe wat kuren, dan doen de plaatjes het niet... srry)
Verwijderd
die auto rulezzOp maandag 11 februari 2002 14:13 schreef LeroVdt het volgende:
Hier is de mijnuh weeres:
<<Origineel>>
Helemaal geen icoontjes
Een oudere:
------------------------VET KEWL--------------------
------------------------VET KEWL--------------------
<<Origineel>>
Nog ouder:
<<Origineel>>
Zooo..
Ja die foto is toevallig zo genomen hoorOp maandag 11 februari 2002 08:59 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
ik zou op zijn minst het complete merk dan nog wel tonenhaha weet iedereen welke cola jij uit blik drinkt
Klik voor grote
't Is trouwens een Ferrari paardje.
Verwijderd
I knowOp maandag 11 februari 2002 14:59 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
die auto rulezz
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
Mail: J0YR1D3R@planet.nl
Verwijderd
je zult wel dat intel deskje bedoelen, je e-mail adres is invalid volgens outlookOp maandag 11 februari 2002 19:02 schreef J0YR1D3R het volgende:
Hey Smokehead heb je nog meer van die P-3 pics? En zou je die hier kunnen posten of mailen?
Mail: J0YR1D3R@planet.nl
Jaja, en ik kan wel van me hotmail naar me planet adres sturen. Daarom gebruik ik ook geen OutlookOp maandag 11 februari 2002 19:22 schreef Smokehead het volgende:
[..]
je zult wel dat intel deskje bedoelen, je e-mail adres is invalid volgens outlook
Ik zag ook al wat van je "werk" (Knippen & Plakke) op dat gare ThemeXP staan.
Verwijderd
W44r 5l@4T D@+ Nou wE3r 0p m@N, VOL9eN$ m1J w33+ jE NI3T 3chT gOeDOp maandag 11 februari 2002 21:19 schreef Stuiterbal het volgende:
Smokehead is een 1337 Fotoshopper (geworden)...
Ik zag ook al wat van je "werk" (Knippen & Plakke) op dat gare ThemeXP staan.
W4@R j3 He+ 0V3R h3b+ ? op z'n l33t
Dat krijg je als je nix nutigs te doen hebt

scan lines zien er klein niet mooi uit
Owh...euh...graag gedaan...Op maandag 11 februari 2002 21:27 schreef Smokehead het volgende:
[..]
W44r 5l@4T D@+ Nou wE3r 0p m@N, VOL9eN$ m1J w33+ jE NI3T 3chT gOeD
Dat krijg je als je nix nutigs te doen hebt, dat plaatje op themeXP was snel in elkaar geprutst, ik wou alleen ff zien hoeveel mensen hem zouden downen
W031! Mail van SmokeheadOp maandag 11 februari 2002 21:27 schreef Smokehead het volgende:
[..]
W44r 5l@4T D@+ Nou wE3r 0p m@N, VOL9eN$ m1J w33+ jE NI3T 3chT gOeD
Dat krijg je als je nix nutigs te doen hebt, dat plaatje op themeXP was snel in elkaar geprutst, ik wou alleen ff zien hoeveel mensen hem zouden downen
Zoals ik al vaker heb gezegt: Hoe komt het toch, dat iedereen die een "oude"desktop heeft, die om de 10sec voorbij komt, het origineel plaatst, en als er iemand één heeft die mooi/lekker/g**l/gaaf/en-weet-ik-veel-wat desktoppie is, posten ze het origieneel nooit!Op maandag 11 februari 2002 22:55 schreef Ita het volgende:
Verwijderd
Star Trek rulezzz.... maar dit is op zich mooie achtergrond..Op dinsdag 05 februari 2002 22:51 schreef Species5618 het volgende:
[afbeelding]
full-size
origineel
Vind vooral de Seti@Home progress indicator (rechtsboven) wel geinig, maar dat zal wel komen omdat ik em zelf in elkaar geflanst heb.
Mijne was nog nooit voorbijgekomen maar wel mét het origineel erbijOp maandag 11 februari 2002 23:39 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb gezegt: Hoe komt het toch, dat iedereen die een "oude"desktop heeft, die om de 10sec voorbij komt, het origineel plaatst, en als er iemand één heeft die mooi/lekker/g**l/gaaf/en-weet-ik-veel-wat desktoppie is, posten ze het origieneel nooit!
Maar jij bent ook een beetje een speciaal gevalOp dinsdag 12 februari 2002 10:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mijne was nog nooit voorbijgekomen maar wel mét het origineel erbij
Hmm, niet echt... Wat is hetOp dinsdag 12 februari 2002 12:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hier trouwens de andere foto, mét logo, speciaal voor freaky1983
[afbeelding]
Duidelijk genoeg?
Verwijderd
Op dinsdag 12 februari 2002 12:48 schreef BananeKoning het volgende:
Hier mijn desktop....
Origineel
Verwijderd
wegens plaats gebrek in m'n webspace geen origineel
wil je 'm hebben gewoon ff mailen of via ICQ

Origineel
Verwijderd
Psst, Smokehead: http://www.endoria.net/upload/Op dinsdag 12 februari 2002 14:27 schreef Smokehead het volgende:
wegens plaats gebrek in m'n webspace geen origineel

Originele maat: http://bart.high-voltage.org.uk/dektop01.jpg
Origineel + theme (2Advanced) zijn hier te downloaden:
http://www.deviantart.com/download.php?id=166876
w00t! die tekenfilm is m8igOp dinsdag 05 februari 2002 14:48 schreef G1itch het volgende:
Daar gaan we weer..
[afbeelding]
En hier de kale achtergrond.. (geen origineel, maar 23 seconden in MS Paint)
Iedereen weer blij?
Ehehe, ja ik had toen een oudere versie gepost van mijn desktop, en had de dag d'r op een nieuwe gemaakt. M'n oude wallpaper (mocht je interesse hebbenOp zondag 10 februari 2002 22:14 schreef Millennyum het volgende:
[..]
Hee, gisteren was dit nog een andere... (een mooiere trouwens) Post dan een nieuw berichtje met je nieuwe desktop, ipv de oude te editten (hebben wij meer om naar te kijken
)
Lees de eerste post van DR s.v.p, daarin wordt vermeld dat je bij je screenshot ook een link naar het origineel van je wallpaper moet plaatsen.Op dinsdag 12 februari 2002 12:45 schreef ScoRPiuZ het volgende:
[afbeelding]
moet?Op dinsdag 12 februari 2002 20:19 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Lees de eerste post van DR s.v.p, daarin wordt vermeld dat je bij je screenshot ook een link naar het origineel van je wallpaper moet plaatsen.
Maximum effort - Deadpool
7, correct me if i'm wrongOp dinsdag 12 februari 2002 21:21 schreef Smokehead het volgende:
Random borsten, hoeveel heb je .
Verwijderd

en het origineel voor de liefhebbers
origineel
/me vraagt zich af wat hij fout doet bij bovenstaande link
2x = dat is verwarrend.Op dinsdag 12 februari 2002 21:51 schreef Trigunmasta het volgende:
hier is mijn gefotosoepte![]()
en het origineel voor de liefhebbers
origineel
* Flexx vraagt zich af wat hij fout doet bij bovenstaande link
k moe nix hoorOp dinsdag 12 februari 2002 21:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
ja!
[..]
Verwijderd
BioHazard is een band, en Down For Life is geloof ik een cd van hen...Op dinsdag 12 februari 2002 14:23 schreef ingeni het volgende:
[..]
Nee, je moet nix... Je hebt zelfs twee opties:Op dinsdag 12 februari 2002 23:24 schreef ScoRPiuZ het volgende:
[..]
k moe nix hoor
1. je post je origineel en iedereen is blij
2. Je doet lekker wat jij wil en DR haalt je post weg
Pick your choice...
geen van 2Op woensdag 13 februari 2002 08:41 schreef Millennyum het volgende:
[..]
Nee, je moet nix... Je hebt zelfs twee opties:
1. je post je origineel en iedereen is blij
2. Je doet lekker wat jij wil en DR haalt je post weg
Pick your choice...
ennuh btw ik weet nie eens waar ut origineel staat
Ja nou is ie weg. Er stond toch duidelijk "kill you re CPU"Op maandag 11 februari 2002 18:42 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Waar ........
P R N D

Hier het origineel
Het origineel bevat niet het vakje rechtsonder, dat heb ik zelf erin gephotoshopt, hier staan bij mij een aantal icoontjes in, die bij iemand anders best ergens anders kunnen staan.
Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
en dus niet:Op zaterdag 02 februari 2002 17:01 schreef DR het volgende:
En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 22.
Vergeet bij het posten niet het orgineel erbij te zetten en maak gebruik van thumbnails.
Thumbnailen:
code:
1 2 3 [url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url]
Op woensdag 13 februari 2002 12:44 schreef blouweKip het volgende:
Linux/gnome1.4
[afbeelding]
de wallpaper is hier te vinden: http://www.deviantart.com/deviation.php?id=174405
Ik zie namelijk nergens in de faq dat ik perse een tumbnail moet maken (en tja, toen deze draad ooit begon volgde ik het nog wel, maar nu ga ik echt niet alles meer doorlezen om toevallig een aanwijzigen te vinden over hoe het moet>zet dat dan gewoon in de faq en ga er dan pas over zeiken)
de een zeikt dat het orginineel de orginele desktop is (wat logisch lijkt) en de ander vind dat de wallpaper..
naja, ik heb t gewijzigd, ik ga alleen geen aparte tumbnail maken, ik neem maar aan dat ubb m zelf verkleind..
Ik ga voor 5e van onderOp dinsdag 12 februari 2002 22:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]

TOLD YA SO!!!!!!!Op woensdag 13 februari 2002 14:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
You've got mail
Ik bedoelde er niets kwaads mee, alleen een aanwijzing om het even aan te passen. (er stonden ook eenOp woensdag 13 februari 2002 13:28 schreef blouweKip een heel verhaal:
[...]
naja, ik heb t gewijzigd, ik ga alleen geen aparte tumbnail maken, ik neem maar aan dat ubb m zelf verkleind..
Verwijderd
en hier: http://members.aol.com/sf11035/images/2000%20dodge%20viper%20gts.jpg het origineel
Dus [i]ECHT[/i] wel dat ik hier het gras ff had geharktOp woensdag 13 februari 2002 15:01 schreef zeven het volgende:
hier die van mij van deze week
[/url]
en hier: http://members.aol.com/sf11035/images/2000%20dodge%20viper%20gts.jpg het origineel
Verwijderd
Kan jij wel Unreal en Quake onder Linux spelen? Dacht dat dat alleen op DOS en Windows kon...Op woensdag 13 februari 2002 12:44 schreef blouweKip het volgende:
linux gnome.14
de wallpaper is hier te vinden: http://www.deviantart.com/deviation.php?id=174405
Draait supergoed, nvidia heeft al weer een flinke tijd drivers voor linux met zeer goede OpenGL support, ik krijg zelfs meer frames uit mn kaartje geperst onder linux dan onder windows..Kan jij wel Unreal en Quake onder Linux spelen? Dacht dat dat alleen op DOS en Windows kon.
Naast q2/q3 en unreal zijn er nog veel andere 3d spellen die je kunt spelen (native of port), de meeste spellen die gebaseerd zijn op q3 of unreal iig, mohaa heeft bijvoorbeeld nog geen linux binaries, maar draait wel 99% perfect onder linux, je bent alleen afhankelijk van de uitgever of ie er binaries van maakt, doet ie dat niet dan krijgt ie van mij geen cent voor zn spel en dan speel ik de "gevonden" versie het maar noodgedwongen op mn windows installatie, volgende maand ga ik ff rctw halen aangezien daar nu ook linux binaries voor zijn...
Verwijderd
ja idd ik had het ff weg moeten harkenOp woensdag 13 februari 2002 15:07 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Dus [i]ECHT[/i] wel dat ik hier het gras ff had geharktDit ziet er jammer genoeg niet uit, want die auto is wel
Shit, je bent mij net voor. Ik wou ook al ff een mooie Multi-OS desktop posten (VMWare of VirtualPC).Op donderdag 14 februari 2002 00:45 schreef Brazza het volgende:
Dat is Vmware.. Kan je een ander OS installeren.
Nou ja als ik tijd hebt sleutel ik wel alsnog wel ff een mooie in elkaar.
Dit topic is gesloten.