Toon posts:

Silverado NoiseControl op ASUS A7M266 ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik zou zo een Silverado Noisecontrol willen bestellen maar ik weet niet zeker of die wel gaat passen op mijn ASUS A7M266 MoBo !? :?
Kan er iemand mij met zekerheid zeggen of dit past? Ik denk dat ik tegen de condensatoren ga zitten aan de ene kant !?
hier is het plaatje vh MoBo :
Asus A7M266

mvg,
Steekie.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 03:05
Yep, dat past. Heb ik ook nml. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Topicstarter
en die raakt die condensatoren niet?? ik heb juist gemeten en ik denk dat die aan elke kant 0.5cm langs de socket uitsteekt!
maar als gij zo ook een mobo hebt geloof ik u hoor *D

ben je er tevreden over?? welke temps heb je nu??

mvg,
Steekie.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 03:05
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden... :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.hoeksema/got/MBM-02-02-02.jpg

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Ik ben ook wel goed te spreken over de Silverado. Mijn 1200 dondervogel gewoon 50 graden stressed. Weliswaar op een A7V, maar bij Abit mobo's heb je meer problemen om een grote koeler erop te monteren. Bij Asus houden ze (blijkbaar) rekening mee ;)

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

mijn silverado doet het ook super, lekker stil en toch goede koeling, ik ga alleen binnekort over op water :9~ das beter voor het OC-en hè!

dus als je nog een silverado moet B-) hier ligt er binnekort eentje.

en owja, ik kan je ook wel verzekeren dat de condensatoren niet in de weg zitten, de silverado steekt namelijk alleen onder en boven je socket uit, en niet aan de zijkant (zoals de Superorb [aarg, wat een klote ding was dat :( ])

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Verwijderd

Topicstarter
thanx manne voor de respons,

nu ben ik er zeker van en heb ik h'm ondertussen al besteld B-)
ik hoop dat ik er veel plezier aan ga hebbe *D

mvg,
Steekie.

Verwijderd

silverado + MSI kt7 turbo2 + duron 800@950 = 41 graden stressed :)

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is het gewicht niet een probleem?

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Op zondag 03 februari 2002 20:16 schreef Steekie het volgende:
thanx manne voor de respons,

nu ben ik er zeker van en heb ik h'm ondertussen al besteld B-)
ik hoop dat ik er veel plezier aan ga hebbe *D

mvg,
Steekie.
Lees eerst dit eens door voordat je meer topics maakt ...
[topic=359380/1/25]

en gebruik de alheilige search ...
http://gathering.tweakers.net/forum/find

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Nee, je krijgt allemaal 'frutseltjes' bij je silverado om je mamaplank te ondersteunen enzo. En gewoon niet haasten ;), maar rustig de tijd ervoor nemen (zoals de meesten dat dus niet doen |:(

Verwijderd

ik heb een silverado + msi 6384 (geloof ik) + amd tb 1400 @ 1463 die niet boven de 46 stressed uit komt

dus ik ben zeer tevrede over deze kooler

Verwijderd

Ikzelf heb een Alpha koelerblok en een Papst cooler erop, em ook deze voldoet prima. 42c unstressed en 52c stressed, met een XP 1600+.

Wat is dat Silverado-ding dan voor iets, wat 'm zo speciaal maakt?

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
Op dinsdag 05 februari 2002 09:37 schreef paxpex het volgende:
Ikzelf heb een Alpha koelerblok en een Papst cooler erop, em ook deze voldoet prima. 42c unstressed en 52c stressed, met een XP 1600+.

Wat is dat Silverado-ding dan voor iets, wat 'm zo speciaal maakt?
Heel simpel, hij is stil :) Een silverado is niet echt een cooler om mee te tweaken maar hij is gewoon heerlijk stil.
Pagina: 1