Toon posts:

Zeer binnenkort New World Order mp-demo!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 764 views sinds 30-01-2008

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 14:20
Coole site! ;)
Ja volgens het laatste contact dat ik met het hoofd PR van Project 3 heb gehad zou de demo deze week gereleased worden. Maar aangezien ze de demo er pas uit gooien wanneer hij perfect is, kan het nog wel langer duren.
Maar laten we niet te negatief doen: Hij komt deze week uit :D

Zijn er al mensen die een nwo server gaan draaien? Misschien wat mensen die een 100Mbit lijn ter beschikking hebben :) Mail me: michel@newworldorder.nl

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:38
niet leuk meer :(, ik kan niet langer wachten op de demo
magoed, we zullen wel weer moeten

Verwijderd

De screens zijn veelbelovend, maar zal het genoeg zijn om me weer te laten gamen?

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Op hun site (www.teamfactor.com) staat dat de demo 28 Maart komt, somebody kill 'em! :-)

..Nadat ze 't hebben uitgebracht please :]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:33

Vos

AFCA

NWO en team factor zijn toch verschillende games :?

• Switch
Lol, dom van mij. Ik zie 't net ook, zijn twee verschillende games :-)

Ik zocht op Gamres.nl over nieuws, kijkwen of ik de officiele site er tussen zag zitten, toen stond er iets van Nieuw site geopend.. :-)

Anyway, trek 't je niks aan :P

• Crash
  • Laatst online: 21:44
dat ze maar es opschieten, ik ben toe aan een nieuwe game :9~

• Switch
Kan iemand effe de officiele site posten? :-)

• Crash
Op maandag 18 maart 2002 16:56 schreef Shock3r het volgende:
Kan iemand effe de officiele site posten? :-)
1 blz terug
Op maandag 18 maart 2002 13:10 schreef Stellarc het volgende:

[..]

Hiero: http://www.newworldorder.nl/index.shtml
:)

• Switch
Da's een fan site :-)

www.p3int.com is de officiele.. Maar kwil die demo nu wel is.. Stomme huppelende kutjes daaro :\

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:53
Hoe lang duurt het nog? is er iemand die hem gaat hosten?

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:55

MartNL

wie heeft hem allemaal al??

Verwijderd

Niemand, want de demo is nog niet uit.. :{ :)

Verwijderd

Dit spel gaat cs dus echt NIET verslaan. simpel omdat wat ik ervan gezien heb zuigt. Verrotte player models, slechte wapen models. en andere engine dan hl. De hl netcode roelt al keihard en de physics al helemaal. CS wordt niet gekilled, alleen tf2 of cs2 kan dat ;)

• MartNL

MartNL

Op dinsdag 19 maart 2002 11:00 schreef VanCap het volgende:
Dit spel gaat cs dus echt NIET verslaan. simpel omdat wat ik ervan gezien heb zuigt. Verrotte player models, slechte wapen models. en andere engine dan hl. De hl netcode roelt al keihard en de physics al helemaal. CS wordt niet gekilled, alleen tf2 of cs2 kan dat ;)
Cs is al half gekilled.
Misschien heb je het nog niet door. ;)
Maar er zijn al zoveel mensen mee opgehouden door de cheaters.
En dat zullen er alleen maar meer worden.

Dus zodra er iets op de markt komt, wat bijna net zo goed is.
Maar dan zonder cheaters word het weg gevaagd ,en spelen er alleen nog mensen zoals jij.
Met de ogen dicht. :+

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 11:00 schreef VanCap het volgende:
Whahhahahahahahahahaha en cs heeft geen Verrotte player models, slechte wapen models ?
En duh, tuurlijk is t niet op de hl engine, thank god, t is een gare kut engine, kijk maar naar de duizenden cheats die er zijn...

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 11:29 schreef MartNL het volgende:

[..]

Cs is al half gekilled.
Misschien heb je het nog niet door. ;)
Maar er zijn al zoveel mensen mee opgehouden door de cheaters.
En dat zullen er alleen maar meer worden.

Dus zodra er iets op de markt komt, wat bijna net zo goed is.
Maar dan zonder cheaters word het weg gevaagd ,en spelen er alleen nog mensen zoals jij.
Met de ogen dicht. :+
Ok va die cheaters is idd waar. Maar ik denk tog niet dat NWO cs kan verslaan. Global -ops is imho ook een mislukte poging terwijl de makers daarvan nog meewerkte aan CS beta5.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Tijd zal het gewoon leren of het een CS-killer is. Ook CS heeft zich in 1e instantie moeten ontwikkelen tot wat ie nu is.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Crash
Op dinsdag 19 maart 2002 16:39 schreef VTec het volgende:
Tijd zal het gewoon leren of het een CS-killer is. Ook CS heeft zich in 1e instantie moeten ontwikkelen tot wat ie nu is.
ik vind dat iedere game z'n eigen sterke punten heeft
Global Ops heeft z'n sterke punten (weet alleen niet welke ;) )
CS heeft z'n sterke punten, speelbaarheid, gameplay, originaliteit
en NWO heeft ook weer z'n eigen sterke punten
IMHO kan geen van deze spellen de ander killen, omdat ze allemaal verschillend zijn
alleen een nieuwe CS van de makers van CS kan zijn voorganger eventueel killen :Y)

Verwijderd

ik wil demo :Z

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:40

Damian

Insane Obtrusion

zucht, ik wil ook demo!!! :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Oakley
Tot dat de demo er is. Kunnen jullie wel ff kijken naar een nieuwe fansite: www.nwonation.com!!

• Oakley
Goed nieuws mede-tweakers! De demo is eindelijk klaar! Hij zal dinsdag 26 Maart gereleased worden.
Dus breng je servers in gereedheid om de demo te draaien :)

Zie mijn sig...

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op zaterdag 23 maart 2002 10:36 schreef Oakley het volgende:
Goed nieuws mede-tweakers! De demo is eindelijk klaar! Hij zal dinsdag 26 Maart gereleased worden.
Dus breng je servers in gereedheid om de demo te draaien :)

Zie mijn sig...
Werd wel eens tijd ook :D

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
demo heeft 1 map, Sweden, is 150 mb en systeemeisen zijn best flink :)

http://www.gamers.nl/nieuws/12328

Verwijderd

het ziet er vet uit :)

• Crash
laat maar komen die handel :P

• Oakley
Heel veel nieuwe info en screens aanwezig op mijn site.

Check me sig!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10
(A) verrotte player models --> Je hebt het over oude screenshots toen ze nog bezig waren te boel te fine-tunen.

(B) slechte wapen models --> idem als (A)

(C) andere engine dan hl --> De DVA engine rouleert gigantisch! Alles wat niet zichtbaar is omdat er een voorwerp VOOR zit wordt ook NIET gerenderd. Dus wallhacks, no-clipping hacks etc. is simpelweg ONMOGELIJK! Je kunt niet door een muur kijken omdat er simpelweg niks achter zit. Dit bespaart ZOVEEL rekenkracht wat het beeld dat -wel- zichtbaar is enorm ten goede komt. Ik had bij Global Operations met een oude driver voor m'n Radeon dat ik door muren kon kijken. Dan zie je ineens wat er allemaal ZINLOOS veel polygonen getekend worden die je helemaal niet hoort te zien omdat er een muur voor staat. Maar dat kost wel allemaal rekenkracht!

En het geluid van NWO gaat ook zo zwaar rouleren! Volledig HRTF (3D positioneel) geluid zowel voor als achter en, en, en, en.... Kijk maar op de
site !!!

• Crash
die demo, dat was toch morgen he :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 15:41 schreef Crash-Override het volgende:
die demo, dat was toch morgen he :?
Yepz, 12.00u. Ik denk alleen dat die 150MB iets te enthousiast is voor mijn ISDN-lijntje.

• Oakley
Dan moet je ff w8en tot de Pc-Zone ofzo uit komt, daar zit ie op de cover ceedee.

• Crash
Op dinsdag 26 maart 2002 01:03 schreef 007 het volgende:

[..]

Yepz, 12.00u. Ik denk alleen dat die 150MB iets te enthousiast is voor mijn ISDN-lijntje.
heb je dat er niet voor over dan :? ;)

Verwijderd

whaa nog een paar uurtjes >:) >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

op welke site kan ik hem b.t.w vinden? -=de demo?=-

Verwijderd

Of NWO een cs-vervanger wordt hangt ook af van de speelstijl. Moeten er objectives worden gehaald net als in CS? Of kun je gewoon door blijven respawnen vanwege de grote maps.

• morbid
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:47

morbid

<--

Op dinsdag 26 maart 2002 09:27 schreef mazerati het volgende:
op welke site kan ik hem b.t.w vinden? -=de demo?=-
Vast wel op www.gamers.nl? of spelletjesgarnaal? meestal zijn die toch aardig snel of niet?

-->

Verwijderd

45 min to go *D

• urf
  • Niet online

urf

Ik word al zeenuwachtig :9

Verwijderd

16 min to go!!

al ff kijken welke sites hem zullen hebben.

8-)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Check ook even

www.newworldorder.nl

hmmmmm nog 15 minuten......:9~

Lucky Goldstar

Verwijderd

10 mins Whaaaaaaaaaaaaaaaa!

moet dit btw over gamespy :r ??! hope not!

Verwijderd

5 min

• DarkShadow
4 minuten, ik ben speciaal hiervoor vroeger uit mn bed gekomen :D

• DJkim

DJkim

Ik hoor geruchten dat het niet door gaat.

Is dit waar?

Lucky Goldstar

• DarkShadow
jammer jongens :'(

**** PRESS RELEASE ****

NEW WORLD ORDER BETA DELAYED

Project Three this morning announced it has halted the countdown for the Public Multiplayer Beta of New World Order on
T-03.25 hrs before intended release.

"During testing we got confronted with a bug. Termite has been working around the clock to get it fixed, but last night it became clear we would not make the intended deadline. The game is very much playable and could have been released with this specific feature that is bugging us turned off, but we want it to be perfect and decided to postpone the release of Beta", said Project Three CEO Robert Ercevic.

A spokesperson for Project Three stated they now expect the Beta to be released during Easter weekend.

Verwijderd

op games.nl en spelletjesgarnaal.be heb ik er nog niks over gevonden.. :?

• VTec
Ik zag het ook net staan :(

• DarkShadow
tyfuslijers, dit is echt de zoveelste keer dat dat ding wordt uigesteld, naja ze willen natuurlijk een perfect product leveren, wat op zich wel goed is, maar ik wil spelen :(
Gelukkig is jedi knight 2 binnen 2 uur binnen hierzow

Verwijderd

Helaas jongens, ik moet jullie vertellen dat de MP beta is vertraagd!

Dit staat er op de P3i site:

**** PRESS RELEASE ****

NEW WORLD ORDER BETA DELAYED

Project Three this morning announced it has halted the countdown for the Public Multiplayer Beta of New World Order on
T-03.25 hrs before intended release.

"During testing we got confronted with a bug. Termite has been working around the clock to get it fixed, but last night it became clear we would not make the intended deadline. The game is very much playable and could have been released with this specific feature that is bugging us turned off, but we want it to be perfect and decided to postpone the release of Beta", said Project Three CEO Robert Ercevic.

A spokesperson for Project Three stated they now expect the Beta to be released during Easter weekend.

**** PRESS RELEASE ****
Het ziet ernaar uit dat we tot pasen moeten wachten, jammer, maar het is echt waar! Het is misschien een schrale troost, maar het komt de beta wel ten goede, we willen natuurlijk geen half product, ook al is het een beta! :'( :'( :'( :'(

• DarkShadow
huh? waar heb ik dat eerder gelezen ;)

trouwens dat van we willen geen half product ook al is het een beta, dat is echt bullshit, wat boeit een bugje nou, daarvoor is het toch een beta, release dan een fixje ofzow

• DJkim

DJkim

F*ck you!

Gewoon mensen lekker maken en nou dit.

Dit is geen stijl en het is ook heel toevallig dat ze gisteren die bug tegen kwamen.
Speelden ze gisteren voor het eerste keer of zo?
Ze hadden die Beta wel kunnen releasen met een aanduiding op die bug. Dan hadden wij tenminst een beeld kunnen vormen................:9
Blijf maar zo doorgaan!

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
Sick... Wat een eikels!

• urf
  • Niet online

urf

Laat maar :)

• DarkShadow
aarrggh ik wil protest, kunnen we geen DoS attack ofzow gaan doen, of een meelbom dur op, ze moeten dat ding gewoon releasen

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Er word in iedergeval hard aan gewerkt. :+
Volgens mij zitten die idioten de hele dag te blowen.
Waar ik trouwens zelf ook niet vies van ben. :7

Verwijderd

Wat een f*cking LEIPO"S daar jezus!

Geef gewoon die demo met een briefje d'r bij dat er bug in zit, en gaa daar een dag later een fix voor uit brengen!! deamn ckers ! :(

• VTec
Geef gewoon die demo met een briefje d'r bij dat er bug in zit, en gaa daar een dag later een fix voor uit brengen!!
Precies mijn gedachten. En misschien zitten er wel een aantal gasten bij die vlot de bug voor ze kunnen oplossen. Wat mij helemaal iriteert is dat het net voordat de demo uitkomt pas bekend wordt gemaakt.

Verwijderd

Stelletje vuile klotehonden daarzo....

En dan ook nog op het ALLERlaatste moment naar buiten gebracht: ik bedoel: dat had je toch al dagen van te voren moeten zien.

Echt amateuristich hoor...(belooft ook wat voor de toekomst van het spel)

Verwijderd

Kolerelijers, ik ga die honden ff mailen >:)

niet dat ik verw8 dat ze ooit terug m@ilen maar okee

Verwijderd

Lui hij is uitgesteld check http://www.gamers.nl maar

Verwijderd

anders mailen we die honden allemaal ff >:)

gewoon een overload aan mail sturen met elkaar en die demo staat binnen de kortste keren onlnie :P

Verwijderd

Van mij mogen ze hun spel houden :(

Verwijderd

okee hier ff een lijstje van m@il van die F*ckers
BY EMAIL
Board of Directors

rob.ercevic@p3int.com

erik.schreuder@p3int.com

Legal Department

legal@p3int.com

Finance & Administration

finance@p3int.com

Development Department

development@p3int.com

For printed materials

printed.materials@p3int.com

Sales Department

sales@p3int.com

backoffice@p3int.com (additional sales support)

Marketing Press and Public Relations Department

marketing@p3int.com

pr@p3int.com

Helpdesk & Technical Support

helpdesk@p3int.com

For website related questions

webmaster@p3int.com

MAILEN die hap!! >:)
tjah wie hun sofware niet op tijd uitgeeft krijgt problemen met Tw*akerz

Verwijderd

heb ze allemaal dat mailtje gestuurd,

dit stond erin:

Hi,

I was just one of those many people who where waiting for de beta for months. It realy pisses me off that you decided to give away a release date wich has been aborted twice, and today you even cancel it's release less than half an hour before. :( I think that sucks realy hard. Nobody, I mean nobody gives a damn about that one little bug, it's simply impossible to produce a game from that size that is completly bugfree. You should release the test, and can release a patch after few days. This is Going to dissapoint a lot of people!!!

bye, .....

Ja, zit vol engelse fouten ik weet het, maar ik vond toch dat ik een poging moest doen om er iets heen te zenden >:)

• Crash
GVD @#&^%%$@$%#@ :(
stellen ze em uit
ik kom uit school met de gedachte: "yes, NWO downen en testen"
krijgen we dit :(

wanneer komt er nu wel de demo :?

• Oakley
Zijn jullie allemaal niet goed bij je hoofd ofzo?? Doe eens rustig! De demo wordt 5 dagen uitgesteld en jullie gaan compleet freaken!! heb je geen leven ofzo? Niks beters te doen. Damn wat ben ik teleurgesteld in gamend Nederland...

Natuurlijk ben ik teleurgesteld net als jullie, maar weet je wie pas echt teleurgesteld zijn?? De developers van NWO, de termite crew. Die mensen werken al 5 jaar aan deze game. Het bedrijf is twee keer bijna failliet gegaan en zijn nu gelukkig overgenomen door Project 3. Veel van de medewerkers daar in Zweden maken werkdagen van 16 uur. Bijna alle mederwerkers hebben al in geen maanden loon gehad. Goddamn! en jullie kunnen niet eens wachten tot de developers helemaal tevreden zijn met hun 'kindje'.

Geen wonder dat ze het uitstellen. Ze zijn als de dood dat enkele verwende gamers hun levenswerk binnen 5 minuten de grond in boren. Een bugje en de doorsnee gamer van tegenwoordig haakt al af (ook al is het slechts een beta-demo).

Ik hoop dat de 'echte' gamers het geduld kunnen opbrengen en niet meteen als een losgeslagen idioot mailtjes gaan sturen naar Project 3 (als of die het nog niet druk genoeg hebben nu trouwens).

Ik verwacht veel van de game (misschien zijn mijn verwachtingen ook wel veel te hoog), maar ik geef ze wel een eerlijke kans. Het is natuurlijk niet zo dat ik de game geweldig ga vinden, omdat Termite zo zielig is. Nee ik heb nog wel de tegenwoordigheid van geest om de game alleen te spelen als ie echt roeleert. Maar dat zullen we (hopelijk) aankomend weekend gaan zien).

Verwijderd

Systeem eisen zijn ook nog redelijk :)
binnenkort een Duron 1 GHz dus zal wel lukken :P

• Crash
Op dinsdag 26 maart 2002 15:30 schreef Oakley een lang verhaal:
op zekere punten heb je gelijk
maar waarom mogen we niet teleurgesteld zijn?
het zou gewoon een leuke bezigheid zijn geweest voor vanmiddag en vanavond, die demo

ik kan best nog wel ff wachten hoor, maar hoe sneller hoe beter ;)

• Oakley
Tuurlijk mag je teleurgesteld zijn Crash... Wat dacht je dat ik was... Daar gaat het in mijn verhaal ook niet om. Ik heb gewoon een hekel aan de reactie van enkele gasten hierboven. Alsof hun complete voortbestaan afhangt van de release van de demo vandaag.

Het is ook gewoon de hele mentaliteit van de gamer van tegenwoordig en vind je het ook vreemd met zoveel prachtige games op de markt. 80% van de gamers copieren ook nog eens alle games die ze spelen. Betalen dus geen rooie cent aan de hardwerkende game bouwer, maar wel klagen natuurlijk wanneer het allemaal niet werkt (of in dit geval wanneer de demo niet op tijd komt).

Ik ben vroeger eigenaar geweest van www.counter-strike.nl, ik geloof dat het was toen beta 7.1 uitkwam. Ik was nog een echt groentje op webmaster gebied en had dus de demo file gewoon op mijn standaard hosting pakketje neergezet. Toen begon men massaal te downloaden. Gevolg: Een hosting rekening van 3500 gulden die maand. Had ik een nieuwe pc van kunnen kopen en dan zijn er nog mensen die het nodig vinden om me lastig te vallen met mailtjes als: Het downloaden van jouw site is echt super traag... Ik haal maar 15 kb/sec! Ik kom nu nooit meer op je site. Of iets dergelijks.
Daar kots ik dan ff op, maar dat snap je wel.

Ik snap wel dat de gemiddelde gamer 15 jaar is en een realiteitszin heeft van een kleuter van 4, maar alsjeblieft heb eens wat waardering voor de mensen die jaren van hun leven geinvesteerd hebben om een kunstwerkje af te leveren.
Koop de games gewoon en als je er dan niet tevreden over bent? Vraag dan gewoon je geld terug...

• urf
  • Niet online

urf

Op dinsdag 26 maart 2002 16:28 schreef Oakley te veel om te quoten :)
Ben het wel met je verhaal eens. Alleen dat een gamer gemiddeld 15 is en denkt als een kind van 4 is niet waar imho.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op dinsdag 26 maart 2002 16:28 schreef Oakley het volgende:
Ik snap wel dat de gemiddelde gamer 15 jaar is en een realiteitszin heeft van een kleuter van 4,
Wat zeg je nou allemaal over jezelf :r |:(

iStockphoto

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:40

Damian

Insane Obtrusion

Zucht, ik wil hem spelen!!

ff wachten dan maar :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op dinsdag 26 maart 2002 16:28 schreef Oakley het volgende:

Ik snap wel dat de gemiddelde gamer 15 jaar is en een realiteitszin heeft van een kleuter van 4, maar alsjeblieft heb eens wat waardering voor de mensen die jaren van hun leven geinvesteerd hebben om een kunstwerkje af te leveren.
Koop de games gewoon en als je er dan niet tevreden over bent? Vraag dan gewoon je geld terug...
Okay.
Ehm.
Ja je hebt mensen die 15 zijn en die denken als een 4 jarige kleuter.
Maar das NIET HET meerendeel.
Het lijkt het meerendeel omdat hun meer opvallen.
Voorbeeld:
Allochtonen in nederland lijken er heel veel te zijn.
Ga je naar stats kijken...
Zijn de nederlanders zelf toch in overmate aanwezig.
Waarom lijkt het dan zo veel ? Omdat de allochtonen zo opvallen/opvallend gedragen.

Zo vallen ingames die 15-jarige-als-4-jarig-denkende-gamer
op mischien als: cheater, lamer, noob, gameverpester etc.

Maar imho, niet het meerendeel is zielig.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 17:12 schreef SeRRveR het volgende:
Allochtonen in nederland lijken er heel veel te zijn.
Ga je naar stats kijken...
Zijn de nederlanders zelf toch in overmate aanwezig.
Waarom lijkt het dan zo veel ? Omdat de allochtonen zo opvallen/opvallend gedragen.
|:(

En wat die vertraging betreft,
Jullie moeten gewoon niet zo zeiken. Niemand van diegenen die game maken is jullie ook maar iets verschuldigd.

Patience, Grasshopper. Good things come to those who wait.

• DJkim

DJkim

Ik wil even terugkomen op mijn eerdere reactie.

Ik was pissig omdat Termite niet op tijd had gemeld over vertraging. Ik ben een geduldig persoon en uiteraard hoop ik deze NWO een nieuwe sensatie gaat worden.

Maar feite dat ze vertraging pas rond 12 uur 's middags hadden gemeld.

Ik las ook dat deze bedrijf bijna failiet was door deze NWO, heb ik respect voor die crew members(ze misten 3 maanden loon).

Een bugfix lijkt mij vanzelfsprekend als je game beetje fatsoenlijk wil presenteren. Maar deze release blijft toch Beta en demo dus zij hadden ook best eerst beta kunnen uitbrengen en bugfix een paar dagen later ofzo.

Kortom ik heb alle respect voor Termite en ik wil NWO helemaal niet afkraken maar manier waarop ze delay hadden aangekondigd, dat maakt mij pissig.

Als ze nou vantevoren vertellen dat release een paar dagen wordt uitgesteld, dat vind ik prima. Maar om delay aankondigen rond release tijdstip dat vind ik geen professionele manier.

Ik wacht maar rustig af tot PASEN. Dus ik wens hun nogmaals succes.

:(

Lucky Goldstar

• Oakley
Helemaal gelijk in SeRRveR, natuurlijk is de gemiddelde gamer niet een 15 jarige lamer, maar soms lijkt het wel zo...

Anyway, om nog ff op die delay terug te komen. Het probleem ligt aan de combinatie van sommige drivers met de schaduw in de game. Wanneer die bug optreedt crashed de game compleet. Ze kwamen hier bij toeval op het laatste moment achter en hebben besloten om de release even uit te stellen.

Ik sta achter hun beslissing om de release uit te stellen en hoop op een release dit weekend.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 17:33 schreef Blues het volgende:
|:(

En wat die vertraging betreft,
Jullie moeten gewoon niet zo zeiken. Niemand van diegenen die game maken is jullie ook maar iets verschuldigd.

Patience, Grasshopper. Good things come to those who wait.
Hoezo |:( ? Lekkere onderbouwing hoor. En ja, ze zijn ons zeker wat verschuldigd. Ze maken toch een belofte dat die demo er is om 12.00u? Dan zijn ze ons toch gvd verschuldigd dat die demo er dan ook is en wij niet (voor de zoveelste keer) teleurgesteld worden.

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op dinsdag 26 maart 2002 18:23 schreef 007 het volgende:

[..]

Hoezo |:( ? Lekkere onderbouwing hoor. En ja, ze zijn ons zeker wat verschuldigd. Ze maken toch een belofte dat die demo er is om 12.00u? Dan zijn ze ons toch gvd verschuldigd dat die demo er dan ook is en wij niet (voor de zoveelste keer) teleurgesteld worden.
En als jij dan high detail alles aan hebt dat je game crashed. Dan ben je ook niet tevreden.....

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 16:41
Grrr....ik snap et niet ehh .. owkey owkey ik had ehm ook verwacht ... maar ik wist gister avond al dat er probs waren (mocht et niet posten, sorry) maar je hoort OVERAL demos uitgesteld dit ...demo dat .. waarom nu met NWO ZOVEEL gejank (sorry wat moet ik et anders noemen)

Snap dat jullie pissed zijn .. maar wat denk je wat er door termite crew hun hoofden gaan ... the community laten spelen met een bug die HUN hun kop kunnen kosten ... als bij iedereen zn pc vast loopt .. moeten jullie es opletten wat een afkraker dat word!!! ook al is et een beta (demo)

Daar gaat et dus om ..werk je 5 jaar .. boem 5 min later GAAR!!!!! om je oren krijgen nee das lekker ... dan zit je diep in de shit .. je moet effe verder nadenken dan dat je met je neus voor je beeldschermpie zit ...en naatuurlijk ik baal ook behoorlijk .. als FANsite wil je ook wel es wat exclusives hebben ...

Maar goed ik wacht gewoon 5 dagen ... wat jullie doen moeten jullie zelf weten maar om nu al te zeggen .. NWO zuigt en NWO dit .. vind ik een beetje overdreven!!

EN owjah .. lol om p3int allemaal mails te sturen .. :PP ik denk dat je niet veel mails trug moet verwachten aangezien ze genoeg uitleg op forum geven en niet echt in de stemming zijn om nu effe ALLL die mails te replyen :P

Groeten,

Pixxa
www.nwonation.com

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 00:33

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hè jammer van die delay. Toch vind ik dit ergens wel vertrouwen inboezemen. Die gasten doen er alles aan om een goed spel af te leveren. Ik zie de demo met smart tegemoet.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

bl44t

[edit]

Verwijderd

ik heb mijn sorry al over mail verstuurt :D

Het was super ego van mij :r

ach die paar dagen who cares ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik geef ze nog 24 uur. Is 'ie er dan nog niet, ga ik er persoonlijk met een Bazooka op af. >:) Helaas moet ik morgen naar SixFlags, voor het geval ze zich nu eens aan hun beloften houden.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:29
edit:

laat maar zitten, hier stond iets doms

• Oakley
Jokke (what's in a name) heeft aangegeven op de P3 forums dat de demo morgen 2 april uitkomt.
Ok guys, first of all we are sorry for the delays and troubles we had with the test, but you have to understand that if we dalayed it was because we want you to have the right impression concerning the game so you can give us the best feedback.

We have been working non stop these days and I am proud to announce that the test will be avaliable for download 02/04 (April 2) at about 6:00 PM CET

There will be about 10 mirrors at the time of the release so you guys dont collapse our server :) . The file should be 140 MB Approx.

If you have any questions regarding the test please feel free to ask.

Jokke
Termite Crew
Ongeveer een uur nadat deze post geplaatst is door Jokke is hij weer verwijderd. Dit kan twee dingen betekenen:
1. Het is een misplaatste 1 April grap
2. Hij heeft zijn mond voorbij gepraat, ik neem aan dat de crew van P3 zulk nieuws eerst via een press release willen uitbrengen.

We hopen er maar op dat de demo morgen uitkomt.
Je kan hem dan in ieder geval downloaden op: www.nwonation.com / www.p3int.com / www.newworldorder.nl / www.gameone.nl

• DarkShadow
mwah, een demo hoef je echt niet perse met een pressrelease vrij te geven, dat soort dingen lekken wel vaker uit via fora

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

even over betatests. Ik hoorde iemand noemen " en daar komen ze nu achter hebben ze daarvoor niet getest ofzo?"

Jah was het maar zo makkelijk.
Neem sf bijvoorbeeld een UT mod, wekenlang getest door een groep van ongeveer 50 testers. 1 bepaalde heel vervelende bug was opgelost, de "final build" word gemaakt en voila de bug is terug. Hoe dat komt nobody knows, maar het is er.
Betatesten staat gelijk aan op de meest vreemde momenten de meest vreemde bugs tegenkomen, en to be honest een bug die de demo zou crashen is dodend voor een spel.

www.simsport-racing.com

Verwijderd

still geen demo :(

• DarkShadow
Er stond ook 6:00 PM CET
oftewel, 6 uur smiddags, centrale europese tijd |:(

Verwijderd

vanavond 6 uur kan niet w88 :)

Verwijderd

//edit

blaat

• Crash
hij komt vandaag dus uit, en het was dus geen 1april grap :?

• urf
  • Niet online

urf

Nu maar hopen dat'ie echt komt om 6 uur 8-)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Zzzz hij komt niet, dat bericht was door iemand anders gepost die pissed off dat ie delayed was ofzo... dat stond iig ergens...

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:30 schreef Un4GiveN het volgende:
Zzzz hij komt niet, dat bericht was door iemand anders gepost die pissed off dat ie delayed was ofzo... dat stond iig ergens...
Idd, lees het 5 min geleden ook, was een 1 april grap van een of andere lamer

• Crash
Op dinsdag 02 april 2002 16:21 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Idd, lees het 5 min geleden ook, was een 1 april grap van een of andere lamer
aha, dan had ik het toch goed :(

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha! Amateurtjes daar zeg. Mijn hoop is nu onder het kwik gedaald. Zeker na die screenshots die er echt niet mooi uitzien.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 16:41
lol 007,

plz wacht nu maar totdat je echt speelt!

de pics zijn op een 'trage' pc geschoten.
lage resolutie gespeelt
schadows staan niet aan.

En hij was nog niet full compiled

(owk slechte indruk dus)

Maar de demo komt echt wel.
Ik verwacht ehm over 5 dagen.

Verwijderd

dan zou hij dus morgen komen volgens jou>? ik geloof er geen hol meer van. dat hele spel is One Big Joke :)

nee hoor lijkt me puntje gaaf

maar waar blijft die demo :'(
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.