Ze zijn nu mirrors aan het zoeken, dus dat kan nooit lang meer duren. Verheug me echt op deze CS-killer, tenminste dat hopen we dan maar.
Lees hier meer.
Lees hier meer.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Niet op voorraad.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Fout!Op zondag 03 februari 2002 15:51 schreef Captain Pervert het volgende:
hoe heette die ook alweer... Global Warfare, Urban Operations, ja dat laatste geloof ik.

OwnageOp zondag 03 februari 2002 16:29 schreef 007 het volgende:
Global Operations is een concurrent van New World Order, niet dezelfde game dus. NWO heeft dezelfde precisie als de HL-engine, en daarom gaat deze game rulen.
Voor wie nog niet overtuigd is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon een game die je moet kopen. Ik hoop overigens dat de mp demo snel uit komt. Is hij al gespot?Op zondag 03 februari 2002 16:53 schreef DazZta het volgende:
is het een mod of is het gewoon een game die je moet kopen
Een mod? Voor wat danOp zondag 03 februari 2002 16:53 schreef DazZta het volgende:
is het een mod of is het gewoon een game die je moet kopen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
🌞🍃
Op zondag 03 februari 2002 16:29 schreef 007 het volgende:
Global Operations is een concurrent van New World Order, niet dezelfde game dus. NWO heeft dezelfde precisie als de HL-engine, en daarom gaat deze game rulen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Dit zal wel het hoogste detail-level zijn geweest, en las op hun forum dat je ook al met P466Mhz dit spelleke kan draaien met een TNT2. En dat is vergelijkbaar met CS. Trouwens, CS heeft toch ook een reputatie op moeten bouwen?Op zondag 03 februari 2002 21:07 schreef TheRealFreeMan het volgende:
2 wat denk je dat die omte kwijlen graphics voor systeem eisen zullen stellen??????
Verwijderd
Het draait geloof ik niet op de HL-Engine... dit is sowieso een (hevig) aangepaste Quake1 Engine, en is best verouderd... ik weet niet precies welke engine het maar ik denk niet de hl/q1 engine.. zeker als ik naar de graphics kijkOp zondag 03 februari 2002 16:29 schreef 007 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Counterstrike draait zelfs op een Pentium1 133 met 8mb voodoo2Op zondag 03 februari 2002 21:42 schreef 007 het volgende:
[..]
Dit zal wel het hoogste detail-level zijn geweest, en las op hun forum dat je ook al met P466Mhz dit spelleke kan draaien met een TNT2. En dat is vergelijkbaar met CS.
Verwijderd
Dat is echt NIET waar, op mijn pc* schokt hij al regematig, vooral in eht beginOp zondag 03 februari 2002 22:19 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
Counterstrike draait zelfs op een Pentium1 133 met 8mb voodoo2
Dat zal je met NWO NIET snel gedaan krijgen...
HL draait wel op een P133 met Voodoo2. CS niet.Op dinsdag 05 februari 2002 13:53 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
Dat is echt NIET waar, op mijn pc* schokt hij al regematig, vooral in eht begin
*mijn pc: p350, voodoo3, 64mbram
Wel man,effe wat tweaken.Op dinsdag 05 februari 2002 13:57 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
HL draait wel op een P133 met Voodoo2. CS niet.
Thy will see the light...
ja draait lekker joh...Op dinsdag 05 februari 2002 14:40 schreef 7th het volgende:
[..]
Wel man,effe wat tweaken.
En low poly models installeren.(Moddel pack met models die erg wienig poly's bevatten en oerlelijk zijn.
Draait wel hoor alleen moet je geen competitie's mee doen.
Over de systeemeisen:New World Order draait op een geheel nieuwe engine ontwikkeld door Termite Games zelf. De DVA Engine. Een zeer realistische engine die het maximale uit je 3D kaart haalt.
Deze game gaat echt zooooo coool worden!!!Minimale systeem vereisten:
- P3 400
- 32 bit 3D kaart, nVidia TNT2 of iets dergelijks
- 128 MB intern geheugen
- Direct X 8.1
Aanbevolen systeem vereisten:
- P3 900+
- Geforce 2, ATI 8500 Radeon (64 MB)
- Direct X 8.1
aahh durka durka durka
Verwijderd
The first casualty in war is always the truth...
Ik vind die dat playermodel wat ik zie een beetje crappy.
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je nu dit weekend, of het weekend over 8 dagen?Op vrijdag 15 februari 2002 11:06 schreef Oakley het volgende:
Ja inderdaarZe hebben het nu ineens weer over het volgend weekend, maar of ik dat mag geloven... Ze zijn er behoorlijk vaag mee. Nou ja al de uiteindelijke demo maar vet is!
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Toch zien ze er nog zeer sfeervol en mooi uitOp donderdag 14 februari 2002 11:06 schreef Oakley het volgende:
Ik weet niet welke graphics je precies bedoelt, maar dat zal wel van die ingame screenshots zijn. Die zijn namelijk genomen op een afgekaaide bak, met alle opties op low. Waarom ze dat gedaan hebben mag joost weten, maar de feitelijke grpahics moeten een stuk beter zijn. We zullen het wel zien in de demo.
Laten we het hopenOp zondag 24 februari 2002 10:47 schreef zeven het volgende:
zal dan deze week wel komen denk ik
Voor meer info moet ik je naar mijn sig doorverwijzenWe're going to release a public multiplayer test. What we will release soon cannot possibly be 'the full mamajama without singleplayer' as that is a PR disaster, even if we had it all done. The publisher would want to get some exclusives out to magazines and all that, for such a version.
What you should expect from this MP test;
1) Counter-Strike-like gameplay running on the DVA engine with all the stuff and graphics detail you've seen from the tech-movies.
2) Tons of fun!
(I'm trying to keep expectations low now, on purpose)
What we (Termite and P3) are looking for;
1) We want to see on what hardware and drivers the game runs real stable on, and if not so stable on others we want that info too. (to send to the driver coders
2) We want to get you guys reactions to NWO's gameplay - player speed, weapon handling, level design and overall 'feel' of the game.
3) We want to get info on how the networking performs during net-play, and test the beta master-server.
Sound good?
Verwijderd
kijk das nu de juiste instelling,Op zaterdag 02 maart 2002 23:31 schreef Oakley het volgende:
Eeeh.. Hoe langer het duurt hoe beter ie wordt (of was dat nou met wijn??) anyway ik ga in de tussentijd een potje cs-en. Die game komt heus wel. Ze zijn nog ff wat bugs eruit aan het trekken en dan gooien ze em online.
Mwah ik had dus no geen jaar geleden nog een pentium 1 waarop ik ook cstrikte (tegen bots, online kreeg ik time-out) Had alles getweakerd (lees ALLES) en ik liep stabiel op 15 fps wat ik al soepel vind want ik ben gewend om 4fps spellen te spelen (lees quake1 op een 386-er onlineOp vrijdag 08 februari 2002 14:50 schreef Frank128 het volgende:
[..]
ja draait lekker joh...
op mijn P233mmx@266 + voodoo3 (wickedgl drivers) met high fps player models en wapen models uit en verder alles getweaked liep het op 5 frames met één tegenstander in beeld.
hoe het dan op een P133 met voodoo2 draait wil ik niet eens weten, alles behalve speelbaar iig
Juist niet. Dan komt namelijk NWO niet onder de cheaters te zitten.Op zaterdag 02 februari 2002 10:25 schreef FiZz het volgende:
Hopelijk wordt het dan weer beetje rustig op CS serversen vooral die cheaters moeten weg gaan
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
wie nietOp maandag 04 maart 2002 16:13 schreef RexomniuM het volgende:
Sorry, maar effe een kickje...
Waar blijft nou die beloofde demo? Is daar al wat van bekend? Ik wil graag ff testen
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
deze game draait op h/l engine uit de jaren 40.Op zondag 03 februari 2002 22:16 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
Het draait geloof ik niet op de HL-Engine... dit is sowieso een (hevig) aangepaste Quake1 Engine, en is best verouderd... ik weet niet precies welke engine het maar ik denk niet de hl/q1 engine.. zeker als ik naar de graphics kijk
waar heb je die info vandaan?Op maandag 18 maart 2002 12:59 schreef Stellarc het volgende:
In de week van 18 maart komt hij. En dat is het nu dus.
Verwijderd
Hiero: http://www.newworldorder.nl/index.shtmlOp maandag 18 maart 2002 13:00 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
waar heb je die info vandaan?
ennuh, tis vandaag de 18e, dus deze week zou ie dan moeten komen?
/me Crash hoopt zeer zekerz van wel
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq