Je weet dat het hier geen warez-forum is... dat is al zo vaak gezegd. De eerste de beste admin die hier langs komt zal dit draadje sluiten.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
closen maar...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
closen maar dus he?!
doe niet zo dom tracer, bij het aanmelden kreeg je wel 10 keer te zien dat je GEEN ILLIGALE SHIT mocht posten, wil je soms dat tweakers die illigale shit controleerders over zich heen krijgen?!
dan nog is het ontiegelijk dom om zoiets te vragen..., die zooi vind je toch overal!?
doe niet zo dom tracer, bij het aanmelden kreeg je wel 10 keer te zien dat je GEEN ILLIGALE SHIT mocht posten, wil je soms dat tweakers die illigale shit controleerders over zich heen krijgen?!
dan nog is het ontiegelijk dom om zoiets te vragen..., die zooi vind je toch overal!?
Verwijderd
Ho mensen, hij heeft nergens gevraagd om illegale software. Als hij dus een freeware cd'tje wil downloaden is hij niet strafbaar en mag deze topic dus niet geclosed worden. En tot nu staat er nog geen illegaal linkje in de hele topic. (tenzij die nu net gepost wordt)
Hele cds??
Ga dan niet naar deze zoekmachine:
www.audiogalaxy.com
Als je een backup wilt van je eigen CD Collectie kun je hier wel vaak de desbetreffende cds vinden.
Ga dan niet naar deze zoekmachine:
www.audiogalaxy.com
Als je een backup wilt van je eigen CD Collectie kun je hier wel vaak de desbetreffende cds vinden.
waar hangt rick toch uit,....
Riiiiiccckkkkk!!!
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
sjeesis wat een stelletje moederkindjes zijn jullie voor het grootste deel zeg pffff begint gelijk te roepen om de admin,
mammie hij doet iets fout zie je dat...ik ben braaf, mag ik nou een kusje ? Ga lekker met je knikkers spelen is mijn advies
mammie hij doet iets fout zie je dat...ik ben braaf, mag ik nou een kusje ? Ga lekker met je knikkers spelen is mijn advies
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
ennuh,...wat kom jij uitleggen met je 14 posts???? tOcoOl32
Is er iets?
Ik denk dat tracer wel "the message" gekregen heeft..
Ik denk dat tracer wel "the message" gekregen heeft..
Duh... op je hoofd gevallen ofzo? Een freeware cd'tje downloaden...Als hij dus een freeware cd'tje wil downloaden
Closen die handel!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
* havana heeft een goed idee: close the topic
De topic lijkt geen kwaad meer te kunnen.
Het zelfregulerend karakter van het forum heeft toegeslagen.
Het zelfregulerend karakter van het forum heeft toegeslagen.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Nou ja dan sluit ik em maar. Niet mee eens? Blame havana 
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()