Ik heb een probleen ik heb alles gelezen of netwerk en zo hier in de forum, maar begrijp er nix van teveel infomatie denk ik . Maar het probleem is ik wil internet en files share met my computer met chello en OS Win2k naar een winMe ZONDER ander programs en router te moeten gebruiken. Want als het goed is kan dat met Win2k. Maar nu wil ik alleen weten hoe het gedaan moet worden. Want ik weet het echte niet meer,kan iemand dat duidelijke uitlegen aan my. Me voorbate bedankt.
dankje KHdV
Het netwerk lukt nu wel maar met share van internet nog niet. Ik heb twee netwerkkaart in my computer die op Win2K draait en verbinding met chello op de computer met WIN2K en de ander op een hub met een computer er aan met die op winMe draait. Als het goed is hoef ik geen programa te downloaden om internet share. Omdat win2K dat ondersteund.
Maar als ik de interverbinden delen aan zet in Win2K dan valt de verbinding weg van chello netwerk. Dus dan kan ik niet op internet. Maar win2k zegt dat ik my ip moet verander maar dat lukt het ook niet want dan kom ik niet meer op chello.
Want met twee computer met winMe kan het wel.
Ik hoop dat iemand my kan helpen.
Het netwerk lukt nu wel maar met share van internet nog niet. Ik heb twee netwerkkaart in my computer die op Win2K draait en verbinding met chello op de computer met WIN2K en de ander op een hub met een computer er aan met die op winMe draait. Als het goed is hoef ik geen programa te downloaden om internet share. Omdat win2K dat ondersteund.
Maar als ik de interverbinden delen aan zet in Win2K dan valt de verbinding weg van chello netwerk. Dus dan kan ik niet op internet. Maar win2k zegt dat ik my ip moet verander maar dat lukt het ook niet want dan kom ik niet meer op chello.
Want met twee computer met winMe kan het wel.
Ik hoop dat iemand my kan helpen.