Elkaar vinden met Kazaa/klonen

Pagina: 1
Acties:

• zoefdehaas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-02-2020
Ik (woonachtig in Deventer) wil via Kazaa wat bestanden delen met een vriend in Apeldoorn. Op Kazaa (of enkele andere soortgelijke progies) kunnen we elkaars bestanden niet vinden. Hoe kan dit? En kan dit opgelost worden?

Verwijderd

Daar moet je ook geen kazaa voor gebruiken. Voor dat soort dingen heb je ftp of als je het helemaal makkelijk wilt doen dan gebruik de filetransfer functies die in de meeste chat proggrammaas zitten.
En ik zou dit (faq) ook maar eens lezen.

• jaspernl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11-2025

jaspernl

de tijd vliegt

probeer het eens met netmeeting.
heb ik ook eens gedaan, en dat werkte perfect.

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 16:02 schreef jaspernl het volgende:
probeer het eens met netmeeting.
heb ik ook eens gedaan, en dat werkte perfect.
Netmeeting voor filez uit te wisselen? :D
Tja, het is maar wat je handig vind.
volgens mij is toch de handigste manier om het via FTP te doen, of anders via ICQ bijvoorbeeld..

🌞🍃

• zoefdehaas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-02-2020
FTP en ICQ hebben we ook al geprobeerd, maar dan blijven we op +/- 10kB/s hangen. Mijn aansluiting op @Home schijnt een max. upload van 16 kB/s te hebben, maar met Kazaa heb ik af en toe uploadsnelheden van meer dat 20 Kb/s.

Heeft iemand anders enig idee waarom we elkaar via Kazaa niet kunnen vinden?

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:40

GaMbiNo

1337

Op vrijdag 01 februari 2002 19:08 schreef zoefdehaas het volgende:
FTP en ICQ hebben we ook al geprobeerd, maar dan blijven we op +/- 10kB/s hangen. Mijn aansluiting op @Home schijnt een max. upload van 16 kB/s te hebben, maar met Kazaa heb ik af en toe uploadsnelheden van meer dat 20 Kb/s.
Dat vertekend zwaar... je uploadsnelheid is met KaZaA echt niet hoger hoor... dat is dan omdat KaZaA je uploadsnelheid dan ff niet goed weet weer te geven.
Vooral kleinere bestanden waarschijnlijk en waarschijnlijk heb je een hoge beginsnelheid en zakt ie daarna in.. ;)
Pagina: 1