inbelprobs

Pagina: 1
Acties:

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 12:33
Ik heb sinds 2 weken ofzo weer problemen met het inbellen bij providers van KPN (zoals Planet Internet). Over het algemeen de foutmelding van verkeerd wachtwoord terwijl dat toch echt goed is. Ik hoor dit ook van andere mensen. Dit probleem (capaciteitstekort dacht ik) hadden ze toch een tijdje geleden opgelost??? Nog meer mensen hier last van? Ik heb het iig elke doordeweekse avond tussen 7 en 1.. :( :(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Het is bekend probleem. Maak ff een acountje aan bij TMF Web, wat een goede gratis provider is met leuke extra's :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Of probeer het eens bij Wish. Zij zijn, op enkele opstartprobleempjes na, tegenwoordig echt goed!

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Ehm...is het zo dat _iedereen_ met een dial-up verbinding (dus ook Wish en TMFWeb) van KotsPN lijnen gebruik maakt?? Dus je provider maakt echt dat capaciteitsprobleem minder ofzo....

Ik heb dit probleem ook bij WXS btw...

Misschien dat het komt door Superweb gebruikers...KotsPN schijnt DaZZle op de 'blacklist' te hebben staan >:) ;).

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
12move heeft het ook... :'( :(
En d'r maakt mij op dit moment niemand wijs dat het geen capaciteitsprobleem is... stelletje lamzakken daar bij de KPN :( :( :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Dat ene proggie, Superdial >:) schijnt wat problemen te veroorzaken bij KotsPN...overbelaste centrales enzo >:) >:)
Pagina: 1