[TI-83 paintjob] Kan dat zomaar?

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aangezien ik wel aardig op mijn standaardkleurtje van mijn TI-83 grafische rekenmachine ben uitgekeken, zat ik te denken om het ding een mooi kleurtje te geven.

Ikzelf zat te denken aan iets van Artic Silver ofzo (als dat een bestaande kleur is, that is). Een beetje blauwig metallic zilver.

Maar nu: Het oppervlak van de TI is aardig glad. Het is dan ook gewoon plastic.
Heb ik nu ook een primer nodig? En zoja, waar haal ik in vredesnaam een primer vandaan? Het enigste wat ík van een primer weet, is dat het ervoor dient, om de verflaag goed te hechten, that's all...

Oke: Het is dus gewoon plastic. Maar eigenlijk zijn al die model-auto's waar ook die verf voor is óók gewoon plastic.
Is het niet gewoon mogelijk, om het er gewoon overheen te kladden?

En als laatste: Hoe plak ik alle toetsen af. Als ik gewoon stickertjes van de goede groote eroverheen plak, dan komt er alsnog verf in de naden...

* Osiris wil graag een hele mooie GRM. Andere ideen zijn ook welkom :D :D :D

• miniK0bo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05-2024
volgens mij slijt het binnen de kortste keren er af

• Drama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11-2024
Gewoon naar een verfboer gaan en daar vragen om primer voor kunsstoffen.
Dan schroef je vervolgens de GRM uit elkaar en spuit het hele geheel.
Lak laagje erover heen en hij gaat een tijdje mee.

\0/

Verwijderd

vergeet niet de dubbele functies van de toetsen (geel bij mij) af te plakken (wordt onhandig bij een toets). Onze leraar heeft trouwens een TI-83+ Silver Edition. Daarbij is een gedeelte zilver en is het beschermkapje doorzichtig (ala Imac)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:17
Spul uit elkaar halen, bovenste gedeelte (als je enkel dat wil spuiten natuurlijk) met een fijn schuurpapiertje wat ruw maken, primer derop, met heel erg fijn schuurpapiertje perfect glad maken, dan verflaagje derover, weer heel fijn afschuren, en nog verflaagje derover é voila, c'est fait!

Zo doe ik het bij men auto toch en is nog altijd niets afgesleten hoor! :P

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 15:25
Hmm, misschien een primer gebruiken voor op plastic, en sowieso dat ding eerst uit mekaar halen. Die toetsen afplakken lijkt me een slecht idee.

Als je een primer gebruikt: eerst opschuren, primer aanbrengen, iets opruwen (met schuurpapier), en dan de echte laag er op, misschien 2 lagen. Als je wilt zelfs nog een extra laklaag er overheen doen voor slijtvastheid.

Zonder primer doe je gewoon hetzelfde, maar dan zonder primer :)

• Geckoo
  • Laatst online: 09:38

Geckoo

Good news, everyone!

Op donderdag 31 januari 2002 15:36 schreef Osiris het volgende:

* Osiris wil graag een hele mooie GRM. Andere ideen zijn ook welkom :D :D :D
Joystick maken voor snake :D en ander spelletjes, racestuurtje op aan sluiten
ideeen genoeg

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Het handigst is idd ff uit elkaar halen, ik zou ff uitkijken met je LCD (ik vind die aansluitingen iig kut om weer vast te krijgen. Je kan ook 't plaatje bij de display omdraaien, zwart op wit wordt dan wit op zwart :)
En je kan 'm ook meteen OCen als je toch bezig bent >:) links daarvoor zijn makkelijk te vinden

Specs

• Osiris
  • Niet online
Hmmm, spul uit mekaar halen... Strax dondert m'n hele GRM uit mekaar en doet ie het niet meer! :D

Bestaat die kleur 'Artic Silver' eigenlijk wel :? :? :?

Ennuh, hoe zit dat met die verf voor model-auto's? Daar is toch ook geen primer bij nodig?

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 22:25

reiker

dan jij!

nodig, nodig... het is net wat je zelf wilt !
primer is alleen handig als je denkt dat de verf beter hecht. wat meestal zo is. als je het teveel moeite vindt moet je het niet doen. simpel zat.

er zal vast wel een verfkleur zijn die artic silver heet. dat spul heeft de raarste namen.
modelbouwverf kan je gebruiken zonder primer. gewone verf ook. zoals hierboven gezegd, het is afhankelijk van wat je zelf wilt.

Zo gezegd, zo gedaan.

• Osiris
  • Niet online
Hmm, gewoon ff opschuren en kladden die hap dus >:)

Weet trouwens nog niet, of m'n ouders het goed vinden. Zij hebben ervoor betaalt, dus ik zie het somber in :'(

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 15:36 schreef Osiris het volgende:
Oke: Het is dus gewoon plastic. Maar eigenlijk zijn al die model-auto's waar ook die verf voor is óók gewoon plastic.
Is het niet gewoon mogelijk, om het er gewoon overheen te kladden?
Mja maar die zijn er voor gemaakt om stil te laten staan ;)

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 15:42 schreef Osiris het volgende:
Hmmm, spul uit mekaar halen... Strax dondert m'n hele GRM uit mekaar en doet ie het niet meer! :D

Bestaat die kleur 'Artic Silver' eigenlijk wel :? :? :?

Ennuh, hoe zit dat met die verf voor model-auto's? Daar is toch ook geen primer bij nodig?
ArCtic Silver volgens mij wel.

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 15:56 schreef Egrimm het volgende:

[..]

Mja maar die zijn er voor gemaakt om stil te laten staan ;)
Jah, maar alsof ik m'n GRM van 170 gulden achter m'n fiets aan een touwtje bind :P

Door handelen met vingers slijt verf toch niet zo snel, of zie ik dat verkeerd...
Op donderdag 31 januari 2002 15:58 schreef Mateyo het volgende:

[..]

ArCtic Silver volgens mij wel.
Jah, zoiets in die richting. Is dat een beetje blauwig zilver zoals ik dacht?

Verwijderd

ik zou em maar nie gaan spuiten, ik heb deze rekenmachine ook en ik heb er ook over ged8 zoiets te doen. mijn buurjongen is autospuiter en die heb er eens naar gekeken maar het leek em geen goed id omdat de verf nooit goed kan hechten op het oppervlak en je em niet goed af kunt plakken bij de toetsen, als je het wil doen kunje bter het omhulsel eraf halen en deze apart spuiten.....

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
bij mijvliegt hij de hele dag door mn tas dus zou het goed moeten pakken, maar ik vind het wel een vet idee. maar is er ook een soort metalic blauwe verf voor zoals die modelbouw auto's?? want dan wil ik het wel gaan proberne :)

• Osiris
  • Niet online
Als ik nou toestemming van m'n ouders krijg om dat ding te verfen, dan sloop ik hem uit mekaar (frontje eraf) en klad ik er een bende modelbouw-verf overheen... Ik post wel ff of dat goed gaat :P :D :D

Mag toch niet, denk ik ;(
Op donderdag 31 januari 2002 16:00 schreef juanp het volgende:
bij mijvliegt hij de hele dag door mn tas dus zou het goed moeten pakken, maar ik vind het wel een vet idee. maar is er ook een soort metalic blauwe verf voor zoals die modelbouw auto's?? want dan wil ik het wel gaan proberne :)
Volgens mij heb ik nog zo'n kleur ergens staan, in zo'n klein potje...

Hoe verf ik btw met van die modelbouw-verf? Penseel ofzo?

• juanp
ik weet niet of ik het mag, maar ik doe het gewoon wil het toch netjes doen dus ja :) of zoiets als fuoriserend geel :)

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:05 schreef juanp het volgende:
ik weet niet of ik het mag, maar ik doe het gewoon wil het toch netjes doen dus ja :) of zoiets als fuoriserend geel :)
Nee, man, dat valt dan wel op, maar ziet er niet echt flex uit ofzo...

• juanp
das waar, het zal er minder uit zien, maar zoals jij zei een soort van artic silver lijkt me ook vet gaaf :)

• Osiris
  • Niet online
Je hebt wel een zilveren, maar die kost voor zo'n laagje verf direct héél wat duurder! :(

Dat kunnen wij Tweakers toch zeker zelf! >:)

• juanp
pcies :) ben wel weer wat in voor wat modden, maar dan moet hij wel morgen af zijn dus ik ga zo ff voor verf kijken :)

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:09 schreef juanp het volgende:
pcies :) ben wel weer wat in voor wat modden, maar dan moet hij wel morgen af zijn dus ik ga zo ff voor verf kijken :)
LOL!

* Osiris gaat ook ff kijken, wat voor modelbouw-verf ie nog over heeft! :D

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Als je ouders zeggen dat 't niet mag, zeg je toch gewoon dat als je zelf een nieuwe betaalt als je 't ding moert :?
Ik zie niet wat er mis is met je rekenmachine modden... Ik heb bij m'n eigen rekenmachine het schermpje rood gemaakt met een watervaste stift en het wit van de texten bij de toetsen ook, maar dat heb ik echt niet eerst aan m'n ouders gevraagd

Specs

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:15 schreef Masterdam het volgende:
Als je ouders zeggen dat 't niet mag, zeg je toch gewoon dat als je zelf een nieuwe betaalt als je 't ding moert :?
Ik zie niet wat er mis is met je rekenmachine modden... Ik heb bij m'n eigen rekenmachine het schermpje rood gemaakt met een watervaste stift en het wit van de texten bij de toetsen ook, maar dat heb ik echt niet eerst aan m'n ouders gevraagd
Ik weet niet over wat voor rekenmachine jij het hebt, maar die van mij was 170 gulluh... Ga ík niet betalen iig...

• juanp
ja net hoe je ouders zijn, ik doe gewoon voorzichtig en anders boeie wat moet er nog met dat ding gebeuren ?? hou hem toch.

als ik hem voor mn volgende opleiding niet kan gebruiken dan verkoop ik hem en verf ik hem nog wel een keer dan is hij mooier dan clock ik hem gaat hij harder en weet ik veel wat nog meer.

Verwijderd

Hoe je dat verft? Spuiten is ut bestuh! Gewoon een niet al te duur spuitgeval kopen (bijv. gewoon bij speelgoedzaak) en dan wat verf durin, en gewoon ff lezen hoe je dat ut beste kunt doen. Met penseel wordt het echt nooit mooi!!

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:23 schreef lil_bow_wow het volgende:
Hoe je dat verft? Spuiten is ut bestuh! Gewoon een niet al te duur spuitgeval kopen (bijv. gewoon bij speelgoedzaak) en dan wat verf durin, en gewoon ff lezen hoe je dat ut beste kunt doen. Met penseel wordt het echt nooit mooi!!
Da's toch airbrushen? Ff naar de Intertoys dus :D

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op donderdag 31 januari 2002 16:17 schreef Osiris het volgende:

[..]

Ik weet niet over wat voor rekenmachine jij het hebt, maar die van mij was 170 gulluh... Ga ík niet betalen iig...
Ja, dan moet je ook niet zeiken (ik heb precies dezelfde, 1e lading 2e fase proefkonijn :( ). Als je mod neem je nou eenmaal zelf risico's, als je met 't modden je eigen mod je zooi molt is dat dus jouw probleem, maar als je gewoon voorzichtig doet is 'r dus niks aan de hand.

Specs

Verwijderd

Ja, dat is idd airbrushen!

• juanp
jaartje overgeslagen ofzo ben een paar dagen ouder en ben toch echt 2e lading 2e fase :)

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:25 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Ja, dan moet je ook niet zeiken (ik heb precies dezelfde, 1e lading 2e fase proefkonijn :( ). Als je mod neem je nou eenmaal zelf risico's, als je met 't modden je eigen mod je zooi molt is dat dus jouw probleem, maar als je gewoon voorzichtig doet is 'r dus niks aan de hand.
Jah, voorzichtig doen... Was ik heus van plan, maar vertel dat m'n ouders maar...

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:00

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Ik heb ook zo een rekenmachine, als het lukt laat dan ff een plaatje zien. Lijkt me namelijk wel wat.

iemand iets leuks?

• Osiris
  • Niet online
Trouwens, wanneer ben je 1e lading 2e fase proefkonijn?

* Osiris zit nu in 5 VWO...

• juanp
klote die zaak waar ze de goeie verf verkopen die is er nu niet meer precies als ik een keer tijd heb :(

maar ja misschien later

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 16:31 schreef juanp het volgende:
klote die zaak waar ze de goeie verf verkopen die is er nu niet meer precies als ik een keer tijd heb :(

maar ja misschien later
Probeer gewone speelgoedzaak, hebben ze vaak ook gewoon Revell modelbouwverf.

• juanp
offtopic:
doe havo en het jaar voor ik op de havo kwam was de 2e fase er ook al bij ons dus dat was de eerste lading proefkonijnen en ik ben de 2e lading want het is het 2e jaar dat ze het bij ons doen :( is toch een zooi

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:32 schreef lil_bow_wow het volgende:

[..]

Dan kun je direct ff een Intertoys airbrush meenemen :D

• juanp
Op donderdag 31 januari 2002 16:32 schreef lil_bow_wow het volgende:

[..]

woon maar in een klein dorpje en die speelgoed zaak is dus weg

• Rannasha
  • Laatst online: 19-08 14:11

Rannasha

Does not compute.

edit:
Reactie op Osiris

Als je nu in jaar van de uni zit... Maar niet alle scholen zijn in zo vroeg begonnen. Het meerendeel is een jaartje later begonnen (zo ook de mijne, ben zelf ook proefkonijn, zit in de 6e)

Ben wel benieuwd wat er met de TI83 gemaakt gaat worden. Ga de mijne niet modden, ben m'n apparaat niet lang geleden kwijt geraakt en heb net een nieuwe gekregen. Denk niet dat m'n ouders het erg zullen waarderen ;)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• juanp
he das ook wel beter als je hem bij ons kwijtraakt dan zie je hem ook niet meer terug omdat iedereen dezelfde heeft behalve dan dat je een $@#%se 2e a 3e klasser ziet met zo'n ding en waar die dan vandaan komt??
(waarschijnlijk uit jou tas)

als ik dan iemadn zie met mijn geverfde dan heeft die een oog wat een paar dagen dicht zit >:)
(werden dat ik kan bewijzen dat dat ding van mij is ;)

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:36 schreef juanp het volgende:
he das ook wel beter als je hem bij ons kwijtraakt dan zie je hem ook niet meer terug omdat iedereen dezelfde heeft behalve dan dat je een $@#%se 2e a 3e klasser ziet met zo'n ding en waar die dan vandaan komt??
(waarschijnlijk uit jou tas)

als ik dan iemadn zie met mijn geverfde dan heeft die een oog wat een paar dagen dicht zit >:)
(werden dat ik kan bewijzen dat dat ding van mij is ;)
Mooi op de achterkant je initialen airbrushen :D

• juanp
ja pcies

plexiglas plaatje erin maken (zal wel niet gaan, dan moet die heel dun zijn ofzo (in je kapje)).

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Die rekenmachine hebben mijn ouders idd betaald, maar ik doe d'r lekker mee wat ik wil. Ik bedoel ze betalen dat ding wel voor je, maar hij is wel van jou!!! Tsja als ie dan kapot gaat, loop je een kans dat je em zelf moet betalen!

|Specs|

• juanp
heb waarschijnlijk toch al geen garantie meer he hem al langer dan een jaar

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 16:40 schreef juanp het volgende:
ja pcies

plexiglas plaatje erin maken (zal wel niet gaan, dan moet die heel dun zijn ofzo (in je kapje)).
Wat moet je nou weer met dat plexiglas dan???

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:40 schreef Korn21 het volgende:
Die rekenmachine hebben mijn ouders idd betaald, maar ik doe d'r lekker mee wat ik wil. Ik bedoel ze betalen dat ding wel voor je, maar hij is wel van jou!!! Tsja als ie dan kapot gaat, loop je een kans dat je em zelf moet betalen!
Jah, volgens mij hadden mijn ouders hem ook 'gegeven'...

Desondanks ff vragen...

• juanp
Op donderdag 31 januari 2002 16:41 schreef lil_bow_wow het volgende:

[..]

Wat moet je nou weer met dat plexiglas dan???
heel dun nemen en dan zodat je je toetsen en je schermpje erdoorheen kan zien alleen dat word me een beetje teveel werk dar heb ik geen zin in. je zou dat plexiglas dan in je kapje kunnen klemmen als je het netjes pas maakt :)

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 16:46 schreef juanp het volgende:

[..]

heel dun nemen en dan zodat je je toetsen en je schermpje erdoorheen kan zien alleen dat word me een beetje teveel werk dar heb ik geen zin in. je zou dat plexiglas dan in je kapje kunnen klemmen als je het netjes pas maakt :)
Ow ja.. dat kan ook ja. Je kan op ti.com geloof ik doorzichtige hoesjes bestellen, in allerlei vrolijke kleurtjes.. :)

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 10:33
Die TI-83 plus silver edition is idd wel een stukje je duurder dan een TI-83, maar dan heb je wel het volgende:
- Plus editie, kun je je software gaan flashen
- Kabeltje voor pc erbij a 69,-
- ca 2 mb geheugen (weet niet meer precies hoeveel)

Voor dat kleine beetje extra geld is het dat best waard, het is niet alleen dat kleurtje dus.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• juanp
klopt alleen zo'n kabeltje kun je ook zelf maken een jongen uit mn klas verkocht ze vorig jaar voor 25,- alleen dat vond ik te durr je kon ze geloof ik voor 10,- maken (sorry dat zijn nog guldens).

en dat geheugen is wel grappig ja :)

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:48 schreef DustMan4u het volgende:
Die TI-83 plus silver edition is idd wel een stukje je duurder dan een TI-83, maar dan heb je wel het volgende:
- Plus editie, kun je je software gaan flashen
- Kabeltje voor pc erbij a 69,-
- ca 2 mb geheugen (weet niet meer precies hoeveel)

Voor dat kleine beetje extra geld is het dat best waard, het is niet alleen dat kleurtje dus.
Geheugen is idd wel vet, maar zo'n kabel heb ik al! :D

Lekker ASM proggen ed...

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03-2025
test eerst op een goedkope rekenmachine dan?

ze zijn toch van het zelfde stof gemaakt?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• thealterego1

thealterego1

hey lil bow wow hier heb je hem |:(

iemand iets leuks?

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:52 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
test eerst op een goedkope rekenmachine dan?

ze zijn toch van het zelfde stof gemaakt?
Hmm, ik heb idd wel een kapotte Casio liggen uit de 2e en 3e ofzo... Goed idee! :D

• juanp
Op donderdag 31 januari 2002 16:52 schreef thealterego1 het volgende:
hey lil bow wow hier heb je hem |:(
huh :?

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:54 schreef juanp het volgende:

[..]

huh :?
Ik denk dat ie doelt op het feit, dat iedereen dat wel weet...

Gokje...

• thealterego1

thealterego1

lil bow wow is nieuw en hij wou dat ding ff zien
dus laat ik hem ff zien

iemand iets leuks?

• juanp
aha vandaar, ik snap dan nog niet dat hij dat ding hier kan zien want ik zie geen foto. :?

Verwijderd

hopla weet je wat een goeie truuk is

een kras in je printplaat maken, dan krijg je een neiuwe, en vervolgens kleur je met een potlood dat ding weer in haha heb je er 2

heb ik ook gedaan :P

• ludo
  • Laatst online: 01-03 18:17
Bij mij op school deden mensen dat altijd tijdens CKV, het verven van die dingen. Want je verveelde je daar altijd de pleuris, dus dan maar even creatief doen :D.
Maar ik denk dat je het beste een spuitbus kan gebruiken. En misschien ook nog zo'n laag beschermende verf er over heen, tegen het krassen

• thealterego1

thealterego1

Misschien kan je ff de virtuele ti83 downloaden. Dan kan je hem met ps bewerken. Krijg je een klein beetje een idee hoe het eruit ziet.

iemand iets leuks?

• juanp
Op donderdag 31 januari 2002 16:59 schreef clvy82 het volgende:

een kras in je printplaat maken, dan krijg je een neiuwe, en vervolgens kleur je met een potlood dat ding weer in haha heb je er 2

bij ons was het zo als hij kapot is dan stuur je hem terug en krijg je een andere opgestuurd.

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 16:59 schreef clvy82 het volgende:

Moet je nog wel garantie hebben... Heb hem in de 4e gekregen en zit nu in de 5e... En er zit volgens mij maar één jaar garantie op...

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 10:33
Op donderdag 31 januari 2002 17:01 schreef Osiris het volgende:

[..]

Moet je nog wel garantie hebben... Heb hem in de 4e gekregen en zit nu in de 5e... En er zit volgens mij maar één jaar garantie op...
Nietes 2 jaar!!!

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
kzal effe aan een vriend vragen die alleen de beschermkap gedaan heeft of die foto's kan plaatsen. Zullen wel brak zijn, want webcam.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 15:38 schreef miniK0bo het volgende:
volgens mij slijt het binnen de kortste keren er af
als je het goed "schuurt" goede lagen lak en verf en nog is lak valt het reuze mee ;)

Verwijderd

hoe maak je een ti 83+ open
ik heb het geprobeerd maar het is niet gelukt
ik heb er 7 schoefjes uitgehaald
6 gewone en 1 bij de mem-baterij
en nog kreeg ik hem niet open
lijkt wel of ie gelijmt is!!

• Osiris
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 19:57 schreef uncleworm het volgende:
Misschien toch een beetje wrikken? Ergens op zo'n site staat, dat ie vast zit met klemmetjes ofzo. Als je genoeg kracht zet, dan 'springen' ze vanzelf los.
Als je hem in mekaar zet, dan zouden ze ook gewoon weer vast moeten klikken. (mits ze natuurlijk niet zijn afgebroken :D )

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:57 schreef uncleworm het volgende:
aan de zijkant hier en daar even schroevendraaier tussen zeten

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 23:42 schreef clvy82 het volgende:

[..]

aan de zijkant hier en daar even schroevendraaier tussen zeten
heb al geprobeerd, maar dan moet ik ondertussen hamer en beitel gaan gebruiken >:)

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Het beste kun je gewoon hem even open schroven en hem dan spuiten. Scheelt een hoop moeite want dan hoef je de toetsjes niet af te plakken. Je hebt dan ook meteen geen last meer van het probleem dat er dan verf tussen de "kiertjes" komt.

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 03:05 schreef Tweak-Freak het volgende:
Het beste kun je gewoon hem even open schroven en hem dan spuiten. Scheelt een hoop moeite want dan hoef je de toetsjes niet af te plakken. Je hebt dan ook meteen geen last meer van het probleem dat er dan verf tussen de "kiertjes" komt.
Maar als jij goed gelezen hebt (en dat heb je uiteraard), dan heb je ook gelezen, dat dat openmaken dus niet zo makkelijk gaat...

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-08 11:45
ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar bij mij staan 2/3 van de toetsaanduidingen OP het frontje, als je da ding dus gaat spuiten/verven zie je ook niet meer waar je op moet drukken!
de achterkant kun je wel verven als je wil, daar dit toch nik sbelangrijks op

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

LOL als je mijn rekenmachine ziet ga je flippen :P je ken niks meer lezen maar gelukkig weet ik alles uit mijn hoofd >:) en een zwart/wit beeldscherm is ook cool :P

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 13:50 schreef RocketKoen het volgende:
ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar bij mij staan 2/3 van de toetsaanduidingen OP het frontje, als je da ding dus gaat spuiten/verven zie je ook niet meer waar je op moet drukken!
de achterkant kun je wel verven als je wil, daar dit toch nik sbelangrijks op
Jah, dat klopt. En ik heb ook geen zin om al die dingen met een ander kleurtje er weer op te schilderen ofzo.

Wat je wel kunt doen idd, is de achterkant spuiten. Als je dan ook het klepje spuit, dan is het gaaf, zolang je je klepje er maar overheen houd...

Verwijderd

Wat misschien wel weer een optie is, is om die beschrijvingen boven de knoppen (van de second functie enzo) ff af te plakken, en daarna de hele zooi een kwakje verf te geven.

Als ie klaar is, trek je de plakkers er weer af, et voila. Nadeel(tje): de kleur komt dan niet overeen met je gespoten kleur, maw je ziet bijv. een zilveren achtergrond (die heb je gespoten) en dan de zwarte balkjes van de andere functies onder die knop...... Misschien het proberen waard?

Verwijderd

Ik heb hem ff getypsext (jaja, les was saai) en daarna met stift >:) niks moeilijk doen, zit er nog mooi uit ook :D

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
ik hep dr 10000 stikkers opzitten LOL

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 20:53 schreef Fat Tony het volgende:
Wat misschien wel weer een optie is, is om die beschrijvingen boven de knoppen (van de second functie enzo) ff af te plakken, en daarna de hele zooi een kwakje verf te geven.

Als ie klaar is, trek je de plakkers er weer af, et voila. Nadeel(tje): de kleur komt dan niet overeen met je gespoten kleur, maw je ziet bijv. een zilveren achtergrond (die heb je gespoten) en dan de zwarte balkjes van de andere functies onder die knop...... Misschien het proberen waard?
Jah, zat ik ook al aan te denken. Boeit natuurlijk verder niet zo heel erg veel, als er wat 'vlekjes' op zitten...
Op zaterdag 02 februari 2002 12:46 schreef BlubberZwijn het volgende:
ik hep dr 10000 stikkers opzitten LOL
>:) Ik heb nog wel zat casebadges van de Duron, Athlon en XP :D :D :D

Verwijderd

Je kan de achterkant silver maken, daarna over de voorkant een silver papiertje plakken (fotopapier) en waar de knopjes zitten gaatjes maken, evt. op dat silvere papiertje de 2nd functies zetten, of iets heel gaaf erop!.
Pagina: 1