Aangezien ik wel aardig op mijn standaardkleurtje van mijn TI-83 grafische rekenmachine ben uitgekeken, zat ik te denken om het ding een mooi kleurtje te geven.
Ikzelf zat te denken aan iets van Artic Silver ofzo (als dat een bestaande kleur is, that is). Een beetje blauwig metallic zilver.
Maar nu: Het oppervlak van de TI is aardig glad. Het is dan ook gewoon plastic.
Heb ik nu ook een primer nodig? En zoja, waar haal ik in vredesnaam een primer vandaan? Het enigste wat ík van een primer weet, is dat het ervoor dient, om de verflaag goed te hechten, that's all...
Oke: Het is dus gewoon plastic. Maar eigenlijk zijn al die model-auto's waar ook die verf voor is óók gewoon plastic.
Is het niet gewoon mogelijk, om het er gewoon overheen te kladden?
En als laatste: Hoe plak ik alle toetsen af. Als ik gewoon stickertjes van de goede groote eroverheen plak, dan komt er alsnog verf in de naden...
* Osiris wil graag een hele mooie GRM. Andere ideen zijn ook welkom
Ikzelf zat te denken aan iets van Artic Silver ofzo (als dat een bestaande kleur is, that is). Een beetje blauwig metallic zilver.
Maar nu: Het oppervlak van de TI is aardig glad. Het is dan ook gewoon plastic.
Heb ik nu ook een primer nodig? En zoja, waar haal ik in vredesnaam een primer vandaan? Het enigste wat ík van een primer weet, is dat het ervoor dient, om de verflaag goed te hechten, that's all...
Oke: Het is dus gewoon plastic. Maar eigenlijk zijn al die model-auto's waar ook die verf voor is óók gewoon plastic.
Is het niet gewoon mogelijk, om het er gewoon overheen te kladden?
En als laatste: Hoe plak ik alle toetsen af. Als ik gewoon stickertjes van de goede groote eroverheen plak, dan komt er alsnog verf in de naden...
* Osiris wil graag een hele mooie GRM. Andere ideen zijn ook welkom