Mega gave XBOX reclame

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 09:23

Potatoman

koniwa

Overexposure begint nu al, ik heb hem vandaag al drie keer gezien, en zoveel tv kijk ik niet :(
Dat verpest het weer, want het was op zich een leuk filmpje :'(

The cyclographing developer

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

ROFL :D

Wie zouden ze gestrikt hebben om in dat graf te gooien? ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 11:24

Puck

W32.Deadcode.A

Zeker vet!!!! Wanneer zou ie op TV komen? *D

Arrived anxious, left bored

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 20:22 schreef PuCK het volgende:
Zeker vet!!!! Wanneer zou ie op TV komen? *D
ik zag em net op tv ! bij net5 volgens mij best gaaf !

ben benieuwd of het nog een gouden looky (whatever) gaat winnen :)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kvinnum maar saai :{

C:\>_

Verwijderd

er zijn er nu 2 he.. een hele korte met alleen de X erin en een internet adres, maar ook die met die baby die dan steeds ouder wordt..

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 20:46
:)

Feyenoord!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 18:20 schreef Ceyene het volgende:
coooohoool!!! alleen niet errug overtuigend - denk niet ineens van 'EN NOU GA IK EEN XBOX HALUH!!' - door deze reclame :? - weeeeiiird!!
jah yooow, dat geldt voor praktisch elke reclame.
Op woensdag 06 maart 2002 13:33 schreef daFubar het volgende:
hoewel, de neogeo pocket (geloof ik), had ook als reclame slogan "Game Over, Boy" wat duidelijk de gameboy een schop gaf.
das wel lache jah

Dat doet Grolsch in feite ook bij Heineken. Heineken promoot met zn "biertjeh?" en grolsch zegt dan: "je hebt bier en je hebt grolsch"

Verwijderd

wel grappig... maar wat heeft het met de billbox te maken?

Verwijderd

Nou, volgens die kearl doet microsoft ook iets dergelijks met zn billbox .. om hiermee PS2 af te zeiken.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik weet niet of het hier over de reclame gaat waarin de baby wordt gelanceerd en in een doodskist crasht, maar als dat zo is:
ik vind die reclame ziek.

Ben ik de enige? :?
Op donderdag 07 maart 2002 13:00 schreef Dr.DK het volgende:
[..]

das wel lache jah

Dat doet Grolsch in feite ook bij Heineken. Heineken promoot met zn "biertjeh?" en grolsch zegt dan: "je hebt bier en je hebt grolsch"
Hoe lang heeft Grolsch al wel niet de reclame 'Op een dag drink je geen bier meer, dan drink je Grolsch?' ?? Veel langer dan de 'biertje?' kreet van Heineken volgens mij.

Moet dit topic niet in NSTM?

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Op donderdag 14 maart 2002 01:02 schreef Helsie het volgende:
Ik weet niet of het hier over de reclame gaat waarin de baby wordt gelanceerd en in een doodskist crasht, maar als dat zo is:
ik vind die reclame ziek.

Ben ik de enige? :?
het gaat idd om die reclame en ik sluit me aan bij het feit dat ik het een bijzonder zieke reclame vind. Hij is kortzichtig, gehaast, de relatie tussen kort leven het 't aanschaffen van een Xdoos ontgaat mij volledig.

Zoals je misschien wel opgevallen is is dat Microsoft wijselijk zijn naam uit de commercial houdt en alleen de naam XboX promoot, ze zien zelf misschien ook wel in dat mensen negatyieve associaties krijgen jegens MS als ze deze commercial zien.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 09:20 schreef aardbeix15 het volgende:

[..]

het gaat idd om die reclame en ik sluit me aan bij het feit dat ik het een bijzonder zieke reclame vind. Hij is kortzichtig, gehaast, de relatie tussen kort leven het 't aanschaffen van een Xdoos ontgaat mij volledig.

Zoals je misschien wel opgevallen is is dat Microsoft wijselijk zijn naam uit de commercial houdt en alleen de naam XboX promoot, ze zien zelf misschien ook wel in dat mensen negatyieve associaties krijgen jegens MS als ze deze commercial zien.
Ik denk dat het ook typisch een reclame is die brakkies (excuses voor de 20-plussers die het ook 'kicken' vinden) aanspreekt, maar bij anderen een beetje té cru overkomt...

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:01

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik vind dat die reclame veelste vaak op TV komt momenteel

:( :(

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 09:20 schreef aardbeix15 het volgende:

[..]

Volgens mij komt die naamer niet in voor om jouw reden, maar ook omdat aan die TV rteclame niet te zien is wat de Xbox is :) Als er dan MS bijstaat denken ze dat het en OS is ofzo..
Pagina: 1 2 Laatste