kreeg net deze link doorgemaild:
http://195.92.178.248/media2/01_02/champagne.wmv
Echt heeeeel erg gaaf!
http://195.92.178.248/media2/01_02/champagne.wmv
Echt heeeeel erg gaaf!
eraf gewaaidOp donderdag 31 januari 2002 15:34 schreef Thunder het volgende:
Hij's vaag
Het jochie heb geen geslachtsdelen![]()
Verwijderd
vind je dat jammer ofzoOp donderdag 31 januari 2002 15:34 schreef Thunder het volgende:
Hij's vaag
Het jochie heb geen geslachtsdelen![]()
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
🌞🍃
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
tampert, kriminalpolizei
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Zonet ging dat ook niet... Maar nu doet 'ie het wel gewoonOp donderdag 31 januari 2002 18:42 schreef C}{@0$ het volgende:
Haha, wat flauw
Je kan hem wel bekijken als je rechtermuisknop -> opslaan als doet
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Verwijderd
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
beetje geript van reebok, die had vroeger de slogan Life is short, play hardOp donderdag 31 januari 2002 19:33 schreef AtHomer het volgende:
Life is short. Play more.
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
300 kb/sec met @Home (Sneek Centrale)Op donderdag 31 januari 2002 18:03 schreef AtHomer het volgende:
Ik kom d'r niet bij met mijn @Home verbindinkje
De pagina kan niet worden weergegeven.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Jaja ik weet het. Zie mijn reply van 19:33Op donderdag 31 januari 2002 21:10 schreef Chimera2k2 het volgende:
[..]
300 kb/sec met @Home (Sneek Centrale)
nauw... in xp reclame vliegen ze niet zó hard!Op donderdag 31 januari 2002 17:12 schreef IceStorm het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind hem echt slecht. Beetje winXP reclame achtig.
...Make every cut count, even if it is one frame...
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
Verwijderd
WTF !!! Je hebt al 2 consoles?Op maandag 04 februari 2002 14:43 schreef loekos het volgende:
...
maarja... voor mij was het voor dit filmpje ook al vrij duidelijk dat die ietwat lompe xbox naast m'n dreamcast en ps2 komt te staan
...
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
Click the Refresh button, or try again later.
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP).
If your Network Administrator has enabled it, Microsoft Windows can examine your network and automatically discover network connection settings.
If you would like Windows to try and discover them,
click Detect Network Settings
Some sites require 128-bit connection security. Click the Help menu and then click About Internet Explorer to determine what strength security you have installed.
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Click the Back button to try another link.
Cannot find server or DNS Error
Internet Explorer
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Och.. als spellen echt goed zijn ben ik best bereid om er anderhalf meier voor neer te kwakken... alleen veranderd dat gevoel zodra er inderdaad mensen zijn die de eerste kopieen zitten te spelen, dan denk ik ineens ik zou wel goed achterlijk zijn als ik er wel de volle mep voor betaal terwijl de halve wereld lekker voor nix zit te spelen, zoiets heet dan een dief van uw eigen portemonnaieOp maandag 04 februari 2002 16:08 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
WTF !!! Je hebt al 2 consoles?
Ik ga 14 maart ook de X-box kopen, maar dat wordt toch echt mijn eerste console sinds de C64
Heb je wel in de gaten dat je voor de X-box voorlopig nog geen spellen kunt kopieren?
Verwijderd
PffffOp dinsdag 05 februari 2002 09:40 schreef Gordijnstok het volgende:
Er zit een kern van waarheid in![]()
Die man crashed -> De Xbox ook
+1 InzichtvolOp woensdag 06 februari 2002 02:51 schreef Nariman het volgende:
[..]
PffffJe kom tegenwoordig overal van die Anti-Microsoft gasten tegen.
Ze zeggen dat X-Box crasht, terwijl ze hem nog nooit van dichtbij gezien (/gespeeld) hebben.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
-1 happenOp woensdag 06 februari 2002 02:51 schreef Nariman het volgende:
[..]
Ze zeggen dat X-Box crasht, terwijl ze hem nog nooit van dichtbij gezien (/gespeeld) hebben.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Offtopic: Wordt er ook gek van. Vooral omdat de meeste dan toch Windows op hun pc hebben staan. Als je tegen Windows/Microsoft bent koop dan maar een mac (en ga dan maar om apple zeurenOp woensdag 06 februari 2002 02:51 schreef Nariman het volgende:
[..]
(beetje late reactie)Op donderdag 31 januari 2002 22:35 schreef Soccubus het volgende:
Zeer gedurft, maar ook eruuug goeddat betekent nog niet dat ik een X ga kopen of het moet voor Blood Omen II zijn
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
W00TT!!! Die is nog veel cooler!!!Op donderdag 07 februari 2002 00:03 schreef psych-0 het volgende:
Ik vind em ook erg cool...
Hier heb je er nog eentje die je misschien iets meer info over de xbox zelf geeft
http://xboxmaniak.com/video/sim_online.wmv
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Dude, deze post is 2 maanden oud, waarom reageer je nogOp woensdag 06 maart 2002 01:28 schreef neggix het volgende:
volgens mij weten sommige mensen nog niet dat de "kreet" of hoe je dat ook moet zeggen van X-box "play more" is.. daarom wordt dat is verband gebracht hiermee.. tis idd wat lomp maar goed..
de reclame is wel prachtig. Alhoewel ik toch gewoo lekker op me psx,dc en ps2 blijf spelen en de X-box er misschien in mei aan komt. Eerst ff w88 wat er gebeurt als ie hier uiteindelijk echt uit is. Ff reactie horen van mensen en ff langs wat mensen gaan die hem dan al waarschijnlijk hebben. Zelf ben ik er van overtuigd dan als de X-box echt aan gaat slaan en de spellen dan ook goed gemaakt worden zodat het allemaal volledig benut gaat worden het een Top console wordt. En jah. blauwe schermen zijn we al gewend van win98 (gelukkig heb ik 2k) maar daar ga ik me echt nie druk om maken.
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
moet toch wat doenOp woensdag 06 maart 2002 10:11 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Dude, deze post is 2 maanden oud, waarom reageer je nog
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Lekker Xfiles zitten kijken zekerOp woensdag 06 maart 2002 12:57 schreef Skeleton het volgende:
Het volgende vind ik HEEEL vergezocht, en geloof ik niet echt, maar ik wou het toch even kwijt
Volgens bepaalde mensen, zitten in die 2 woorden enkele achterliggende woorden
"PLAY MORE" : PLAY verwijst naar PLAYstation en MORE verwijst naar DOOD (als je MORE uitspreekt klinkt dit hetzelfde als het franse woord : MORTE = DOOD)
PLAY MORE = PLAYSTATION DOOD !
Dit zijn dus niet mijn woorden
Daar heb je gelijk inOp donderdag 31 januari 2002 18:02 schreef DataBeest het volgende:
Ik snap alleen de bedoeling niet echt; ze laten alleen maar zien hoe snel de XBOX al versleten is.. nou... leuk.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq