Goedendag,
Gister heb ik mij 4 maal proberen te registreren zonderr succes. Ik heb dit als zeer enerverend ervaren!
Gister heb ik mij 4 maal proberen te registreren zonderr succes. Ik heb dit als zeer enerverend ervaren!
Das dan toch goed?Op donderdag 31 januari 2002 10:56 schreef RANZAAP het volgende:
<knip>Ik heb dit als zeer enerverend ervaren!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
je hebt zeker een zwak hartOp donderdag 31 januari 2002 10:56 schreef RANZAAP het volgende:
Goedendag,
Wat voor mailtje ? Dat je geregistreerd bent ?Op donderdag 31 januari 2002 11:01 schreef RANZAAP het volgende:
Ik heb dus geen mailtje gekregen van got.
Aannames zijn fataal.
ja enOp donderdag 31 januari 2002 11:01 schreef RANZAAP het volgende:
Ik heb dus geen mailtje gekregen van got.
Dat meen je niet ?Op donderdag 31 januari 2002 11:03 schreef Markiedam het volgende:
Yes.... TheMast3r is back in the house.... he RANZAAP
Verwijderd
[zwaar off-topic]Zit je op schoolOp donderdag 31 januari 2002 11:04 schreef Garfield het volgende:
[..]
Dat meen je niet ?
Op donderdag 31 januari 2002 11:04 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
haha, hij heeft wel humor
Verwijderd
Ik kan mij natuurlijk vergissenOp donderdag 31 januari 2002 11:05 schreef RANZAAP het volgende:
The mast3r? Markiedam?
[zwaar off topic]Op donderdag 31 januari 2002 11:05 schreef Lighteye het volgende:
[..]
[zwaar off-topic]Zit je op school[/zwaar off-topic]
Op donderdag 31 januari 2002 11:07 schreef RANZAAP het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn the mast3r en markiedam 1 en dezelfde persoon. Ik word direct al in allerlei conspirysies betrokken hiero!
Aannames zijn fataal.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq