Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik heb gelezen dat...

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen dat jullie moeten kunnen lezen dat ik heb gelezen dat ik dit moet neerzetten (snap je het nog?)

Maar goed...

Mijn topic: Edit mij (niet schrikken!)is gesloten en ik vindt dat onterecht!

Ik weet dat het een vreselijke foto is, maar als dat nou alles is... :?
En je mag toch wel een beetje LoL hebben???

(En als die topic niet meer unlocked wordt, laat OzBoz dan iig wel effies het resultaat posten als hij het echt beter/mooier/leuker kan !!! :( )

PS. --> Wat is HK??? :?

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat de huiskamer is staat hierin: [topic=192344/1/25]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
[b]Op donderdag 31 januari 2002 10:46 schreef En je mag toch wel een beetje LoL hebben???
Dat mag wel, maar daar is de huiskamer voor.. Anders wordt het in de tech-fora een zootje!

En gebruik de tip van garfield (hmm.. Die namechanges zijn maar verduiveld lastig! ;)) maar om erachter te komen wat het is..

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

LOL maken doe je in de HK.

Serieuze dingen doe je in de techfora.

Hoezo je nog niet in de HK mag en wat achterliggende gedachte daarvan is, kun je in de LA-FAQ checken. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Uit de FAQ:
Hee, ik zie geen Huiskamer/ Stuffis Generalis / Nieuws, Sport TV en Muziek
Het kan kloppen dat je deze forums niet ziet. SG, NSTM en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden.

Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten i.p.v. te helpen, zijn deze 3 forums verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze forums, hoef je alleen maar te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur.

SG en NSTM krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt. Deze posts noemen wij techposts.
Toegang tot de HK krijg je als je 60 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techforums geplaatst hebt.

Dit lijkt misschien veel, maar dat valt reuze mee. De chat forums zijn er gewoon om te ontspannen; een gunst dus
Je mag best lol hebben, graag zelfs :) (maar dan wel op de juiste plek), ik hoop dat je door bovenstaande te lezen wat de achterliggende gedachte is van het sluiten van het topic, we proberen de diverse fora te gebruiken waar ze voor zijn.

Snap je?

Verwijderd

Topicstarter
Het was ook een (beetje) serieus bedoeld... ;(

Maar ik heb alles gelezen ja... Dus het komt er op neer dat je eerst VEEL moet spammen, en daarna pas lol mag hebben >:)

Maar laat alles maar zitten, ik zal me wel gewoon goed gedragen hoor, en hiermee wacht ik ook wel...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Spammen zou ik maar niet doen, anders ben je waarschijnlijk al bij voorbaat uit de HK gebanned :o :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk wel uit!
Dit is het strengste forum dat ik ooit heb gezien!
Maar dat went vast wel...

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 13:36 schreef Phruster het volgende:
Ik kijk wel uit!
Dit is het strengste forum dat ik ooit heb gezien!
Maar dat went vast wel...
Dat went wel :), in het begin is het even wennen omdat je de regels misschien niet zo goed kent waardoor het super streng overkomt.
Maar daar heb je later echt wel profijt van als je die regels kent, dus lees die FAQ's [ff reclame maken voor de FAQ man Jaymz :Y)] dan zal je snel merken dat het wel meevalt.
En gebruik de tip van garfield (hmm.. Die namechanges zijn maar verduiveld lastig! ;)) maar om erachter te komen wat het is..
Het is idd even wennen al die mensen die ineens anders heten :)
"Verduiveld lastig" leuke woordspeling :+

Verwijderd

Topicstarter
De hele FAQ lezen???
Daar kan ik alleen van dromen!

Thuis heb ik een modempie en loopt mijn vader constant over de rekening te zeiken (maar krijg gelukkig binnenkort ADSL)

En dan zit ik nog eens bijna heel de dag op school, daar kan ik ook niet echt veel doen... (Ik heb bijv. Informatica, maar ze hebben niet eens Photoshop!)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Hmmmkey :z

1. Je klikt de link van Garfield aan.
2. Je verbreekt de internetconnectie.
3. Je leest de hele Faq van voor naar achter naar voor en nog drie keer door.
4. Je komt weer hier terug voor de gebruikelijke FAQ-toetsing.
5. Ik zou maar zorgen dat ik daarvoor slaag, de modjes kunnen heel streng zijn, ik heb er ook drie keer over gedaan. :o :D

Succes!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
en hoe groot is die faq???

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 13:54 schreef Phruster het volgende:
groot genoeg om jou ff bezig te houden :P

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> klik: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
"save as"
selecteer + alt-enter
Lees: 133.548 bytes

130Kbyte is wel te doen. Zet het op een floppy en je bent klaar :).

Succes!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 31 januari 2002 13:54 schreef Phruster het volgende:
'k wil um je wel mailen als faq-got.html.

Openen met je browsertje, en huppee: De GoT-FAQ. Je mist alleen de kleursetting enzo :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.