begonnen met een Atari 600XL
daarna NES, SNES
daarna NES, SNES
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
In die tijd ging het ook nog niet echt om Graphics, puur om de gameplay. Die tijd was ik ook echt verslaaft. Toen ik die NES en Megadrive had heb ik heel weinig zonlicht gezien.Op donderdag 31 januari 2002 17:33 schreef PromWarMachine het volgende:
JAAAH, ik dacht dat ik niet kon meepraten, maar toen herinnerde ik me in een faag verleden de Super Nintendo! Humor man, Mario, wow, I was an addict
zonlichtOp donderdag 31 januari 2002 17:38 schreef Ed_Capone het volgende:
[..]
In die tijd ging het ook nog niet echt om Graphics, puur om de gameplay. Die tijd was ik ook echt verslaaft. Toen ik die NES en Megadrive had heb ik heel weinig zonlicht gezien.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
He who controls the Spice, controls the Universe.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Het is FRIET!
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
hehe, ik heb 'm ook maar op koninginnedag gekocht, er staat een datum op van 1979, 6 jaar later werd ik geborenOp donderdag 31 januari 2002 16:48 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook heb gehadZal eerlijk zeggen dat ik toen geen idee had wat het was, het was alleen ontzettend l33t om zo'n ding te hebben.
Ok, hij was eigenlijk van een vriend van me, die kwamer uit Amerika en de oma van dat mannetje had een Atari cadeau gegeven. Later heb ik hem over gekocht. Nou ja, mijn oudersIk kan niet veel ouder geweest zijn dan 7-8 jaar.
Extreem gaaf met asteroids
Waarom een Nintendo en een panasonic gamecubeOp donderdag 31 januari 2002 20:01 schreef elroy het volgende:
- Nes
- Super Nintendo
- GameCube
- Panasonic GameCube Q (binnenkort)
Verwijderd
Nothing to see here
Verwijderd
Waarom domme mensen het niet kunnen laten om een normale posts te verneuken met dit soort bullshit...Op dinsdag 05 februari 2002 12:22 schreef edonyx het volgende:
maar ik ben er8er gekomen dat consoles om tezijn
PC Rulezz
Waar slaat dit opOp dinsdag 05 februari 2002 16:33 schreef bas_konings het volgende:
Ontzettende Rot schop
Ja zo heb ik een cd voor de playstation met honderden NES games.Op dinsdag 05 februari 2002 14:06 schreef Frank128 het volgende:
Gameboy en Playstation.
En de rest dmv emu's op m'n pc, via de tv-out, net echt
Verwijderd
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
En RTS niet te vergeten.Op dinsdag 05 februari 2002 18:29 schreef loekos het volgende:
Megadrive, heel kort voor virua racing! snel verkocht.
Supernes, aardig wat mee gespeeld en verkocht.
Jaguar, lekker veel titels voor uit gekomenheb hem nog.
Playstation,ik flipte van rr en wipeout! heb hem nog.
Saturn,SEGA RALLY!!!! heel veel gespeeld heb hem nog.
Dreamcast, f355 en sega gt...te mooi om waar te zijn... ik snap nog niet dat ie geflopt isheb hem nog.
Playstation2, GT FUCKING 3!!!! zeiknatte jongens droom!!! absurd gaaf spel! ik moet nog zien wie daar overheen gaat...ik denk gt4. ook nog in mijn trotse bezit.
En strax de ALMIGHTY X-BOX. in DAO3 zijn alle opties van al de nvidia tech demotjes bij elkaar geveegd, maar dan nog tig keer beter..dat spel moet je zien draaien om te geloven hoe godvergeten goed het is![]()
m'n eerste pc zat trouwens tussen de saturn en de dreamcast in, en daar zijn ook wel een paar goeie spellen voor hoor
Pc = FPS!
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Tijd moet je maken.Op woensdag 06 februari 2002 12:40 schreef Speedpete het volgende:
Voorlopig koop ik helemaal geen consoles meer, gebrek aan tijd..
En daar sluit ik me helemaal bij aanOp donderdag 07 februari 2002 16:59 schreef Ed_Capone het volgende:
[..]
Tijd moet je maken.
Werk om te leven, leef niet om te werken.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
" Play the violent strings of my symphony "
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
dus...
Verwijderd
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Rebuilding knowledge database
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
ik alleen de atari lynx, nog ff de n64 gehad maar na een week ingeruild voor $$$Daarna een Atari Lynx, zwaar ondergewaardeerde handheld.
___________________________*
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Verwijderd
Assume there are no rules and it's one big free for all
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
nondeOp donderdag 21 maart 2002 19:53 schreef uppie83 het volgende:
Hier nog een verzamelaar, keb nog niet zoveel dus als je nog een werkende console heb staan, ik ben waarschijnlijk wel geinterreseerd.
Mail me : uppie83@hotmail.com
edit:
Mogen ook accessoires zijn
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Zeker. Als je Shenmue II op de Dreamcast (ook een heerlijke game) hebt uitgespeeld, krijg je een techdemo van Shenmue op de Saturn: mip-mapping, 30fps, mooie textures voor de gezichten (relatief): het zat er allemaal in, echt tof om te zien.Nog een console waarvan ik het jammer vind dat ie nooit echt goed tot zijn recht is gekomen, is de saturn.
Verwijderd
Verwijderd
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Verwijderd
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
[ Voor 12% gewijzigd door Turbosjaak op 24-03-2007 11:17 ]