Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Verwijderd
-nes
-snes
-megadrive2
-3DO
-playstation
-DC
-PS2
-Gamecube
handhelds niet bijgerekend./...
best wel een pats topic
goede tijden waren dat
ben gestopt met consoles omdat zo duur is (spellen, en illegaal doe ik niet aan, zonde van de 'sfeer')
Atari 2600, favorite spel was een soort van snake, maar dat kon dan met z'n 2en, moest je elkaar insluiten.
NES, hier heb ik de meeste vreugde aan beleeft. dagenlang mario 2, zelda, Double Dragon 3, Contra en Turtles 2 gespeeld.
Megadrive 2, met Streets of Rage 2, dat was een vette game.
Sony Playstation, hier waren het Tekken 2, Gran Tourismo 2 en Final Fantasy 8.
Dit zijn natuurlijk niet alle spellen die ik heb gehad, maar wel de spellen die ik het mooiste vond.
Achteraf denk je wat heeft dit me een geld gekost, maar het was het zeker 10 keer waard. Ik heb er eigenlijk toch wel spijt van dat ik ze heb verkocht.
Verwijderd
De NES was echt een topper. 8-bit periode moesten de spellen het nog hebben van gameplay en sfeer. Zelda was inderdaad echt een uniek stukje werk. Denk er nog steeds met veel plezier aan terug.Op donderdag 31 januari 2002 09:58 schreef Ed_Capone het volgende:
Zelf heb ik de volgende consoles gehad.
Atari 2600, favorite spel was een soort van snake, maar dat kon dan met z'n 2en, moest je elkaar insluiten.
NES, hier heb ik de meeste vreugde aan beleeft. dagenlang mario 2, zelda, Double Dragon 3 en Turtles 2 gespeeld.
Megadrive 2, met Streets of Rage 2, dat was een vette game.
Sony Playstation, hier waren het Tekken 2 en Gran Tourismo 2.
Achteraf denk je wat heeft dit me een geld gekost, maar het was het zeker 10 keer waard. Ik heb er eigenlijk toch wel spijt van dat ik ze heb verkocht.
Double Dragon II was trouwens wel het beste deel hoor.
Atari roelde. Relaxte spellen zeg.
Track en Fields.. daar heeft menig gamer zijn knokkels op verneukt.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Daarna een Atari Lynx, zwaar ondergewaardeerde handheld.
Gameboy Color voor in het vliegtuig toen ik geregeld naar Amerika vloog.
Sega Dreamcast toen bleek dat games te kopieren waren.
Playstation 2, binnen 2 weken verkocht omdat ik het gewoon k#tgames vond. (Uitgezonderd GTA3, maar die speel ik straks wel op de pc of Xbox)
En nu speel ik dagelijks op m'n Xbox. Wereldconsole.
(Tussendoor ook pc's om te gamen, maar dat was de vraag niet geloof ik...)
Dit was echt een machtig mooi apparaat. Van die geweldige bandjes met tig spellen erop
Binnenkort komt er eindelijk een nieuwe op m'n kamer te staan. Jawel de X-Box
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
- NES
- SNES
- Lynx
- Gameboy
- Playstation
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
De C64 was geen console maar een 'home-computer'Op donderdag 31 januari 2002 10:11 schreef Ruud2001 het volgende:
Ik zie nu dus dat ik blijkbaar wel een console heb gehad, namelijk de C64
Hier mijn lijst(je) :
- Zo'n Pong achtig-iets
- Atari 2600 (ondertussen reeds verkocht)
- Sinclair QL (geen console maar ja) (heb ik nog)
Hier tussen zit een periode van +- 10 jaar dat ik enkel met pc bezig was ...
- Nintendo64 (heb ik nog)
- Playstation 1 (heb er 2) (heb ze nog)
- Playstation 2 (heb er 2) (heb ze nog)
- Sega Dreamcast (heb hem nog)
Binnenkort :
- Microsoft X-Box
- Nintendo Game-Cube
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Ik blijf NEOGEO het beste voorbeeld vinden. De neogeo arcade kasten hebben dan wel menig arcade hall gesierd, maar de home console was erg duur. Voor de mensen die nog nooit van deze console gehoord hebben, NEOGEO was (en is) een 16 bit console die ongeveer tegelijk met de SNES uitkwam. Wie de twee naast elkaar houdt ziet dat de NEOGEO de snes op erg veel fronten verslaat. Enkele minpunten waren: No transparant layer support. en vooral erg veel arcade spellen, zoals Beat 'm up en sidescrollers. Deze waren dan ook wel erg goed.
Het is zo dat in Japan nog steeds neogeo titels geproduceerd worden. Voorbeelden van titels die recentelijk zijn uitgekomen zijn, SenGoku3, King of fighters 2000 en 2001. Officieel mag volgens een nieuw artiekel een emulator wel, zolang ie maar geen spellen emuleerd die minder dan twee jaar oud zijn. Deze regel is vrij recentelijk ingesteld. (ik heb toch mijn handen kunnen leggen op een build die nieuwe titels draait, maar dat ter zijde)
Nog een console waarvan ik het jammer vind dat ie nooit echt goed tot zijn recht is gekomen, is de saturn. Een console die wederom in arcade hallen wel heeft gestaan met titles als, virtua fighter, virtua racing, virua cop e.d.
Maar ook spellen als Darkstalkers, en PocketFighter. (2d spellen)
En wat je er ook van kan zeggen, emulatie voelt nooit zo goed als het echte werk, en ook al doe ik er veel mee, ergens doe je toch mensen onrecht aan...
Verwijderd
Dat ding stelde ook niet veel voor, 2 32 bits processoren en hem dan 64 bits noemen, zo kan ik het ook.Op donderdag 31 januari 2002 10:39 schreef Ed_Capone het volgende:
Wat dacht je van de ATARI Jaguar. Een 64 bits console. Deze was al lang te verkrijgen voordat de 32 bits playstation uitkwam. Tja....... ATARI. Droevig einde. Jammer dat het zover heeft moeten komen.
Ja dat mag ook wel als je voor één spel zo'n 400 gulden vraagtOp donderdag 31 januari 2002 10:29 schreef PsyFlash het volgende:
Ik blijf NEOGEO het beste voorbeeld vinden. [...]
en vooral erg veel arcade spellen, zoals Beat 'm up en sidescrollers. Deze waren dan ook wel erg goed.
Was de Neo-geo trouwens geen 24-bit ipv 16-bit?
Oh ja, mijn lijstje:
- NES (I miss you baby)
- cheapass Gameboycloon-waarvan-ik-de-naam-niet-eens-meer-weet
- Gameboy (classic)
- Sega Megadrive II
- Playstation 1
- Playstation 2
mmm. valt ook tegen. Toch maar een DC en ooit een GC regelen dan?
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
Playstation
Ben niet zo'n console maniak
Ga denk ik wel voor de Xbox die lijkt me wel cool.
Verwijderd
Daarna:
* Gameboy
* NES
* SNES
* N64
* Dreamcast
* Gameboy advance
En tussen door ook nog met computertjes gespielt
Verwijderd
* Snes
* N64

* DC
* PSX
* GBpocket
* GBclassic
* Megadrive
* Atari Linx (was ik vergeten

/me vond PSX het leukst in combinatie met de resident evil serie en MGS
We hebben ze nog beiden, maar wordt niet vaak meer mee gespeeld.
Verwijderd
Snes...
PSX
Kheb:
GB
GBA
Sega 6 bit of zo?
N64
DC
PS2
en nog een atari nog wat
ik wil:
NGC
alleen atari 2600
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Dat wist ik niet, maar dan nog. Hij was er toch een stuk eerder dan de Playstation.Op donderdag 31 januari 2002 11:10 schreef yhtomit het volgende:
Dat ding stelde ook niet veel voor, 2 32 bits processoren en hem dan 64 bits noemen, zo kan ik het ook.
Verwijderd
GBA.
Gameboy (de eerste)
Atari 2600.
Dreamcast.
Lynx.
Deze heb ik inmiddels niet meer, maar heb hier nu wel een PS/2 staan en op 3 mei (hopelijk
Verwijderd
Pong-kloon
Gameboy (classic)
GBA
N64
Advance wars heb ik net voor de GBA, echt SUPER!
welke hoort niet in het rijtje
edit damn en lynx...erg veel plezier mee gehad
De vos loopt door het bos.
Ter land, ter zee en in de kroeg
- Snes (voor benede
- Snes (voor boven
Deze heb ik nog:
- Gameboy
- Gameboy Advance
- Playstation
- Playstation 2
Komt nog bij dat ik die PC tóch nodig heb. (Textverwerking, Autocad, Pro/Engineer, webdesign, zie ik allemaal nog niet gebeuren op een XboX....) Dus een apparaat dat ik tóch al heb staan is toevallig ook uitermate geschikt voor games. Wat wil je nog meer?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
• Mastersystem (SEGA's 8-bitter)
• Mega Drive (SEGA's 16-bitter)
• Nintendo 64
• Dreamcast
En hopelijk snel een GameCube
edit: Zusje heeft GBA maar da's meer een handheld
Verwijderd
Wat je ermee moet?Op donderdag 31 januari 2002 15:29 schreef devv05 het volgende:
C64 en een Gameboy Advance.. Thatz it.. Wat moet je nou met die dure N64/Gamecube/Xbox/Dreamcast/Playstation rotzooi als je een pc hebt... snap ik nog steeds niet..
Metal Gear, Final Fantasy, Tekken, Silent Hill, Gran Turismo, Mario, Zelda, Metroid en Sonic spellen spelen....
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
pocket gamecomputer in KLEUR
super was al in kleur toen de gameboy daar nog nooit over na had gedacht. keb uren sonic en james pond gespeeld. en natuurlijk collums.
en offroad (ofzowiets) die was ook erg wreed, is geloof ik ook een pc versie van.
keb um nu nog steeds en heel af en toe als ik me verveel speel ik nog wel is sonic.
mzzl
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
-Atari 2600 plastic
-Philips MSX2 (gebruikte ik als console)
-NES
-SNES
-Megadrive II
-Master System II
-Game Gear (= handheld, maar eigenlijk een draagbare Master System
-PSX
Verwijderd
Gameboy BX
Gameboy Advance
Ik denk dat ik die ook heb gehadOp donderdag 31 januari 2002 16:17 schreef Masterdam het volgende:
-Atari 2600 hout
Ok, hij was eigenlijk van een vriend van me, die kwamer uit Amerika en de oma van dat mannetje had een Atari cadeau gegeven. Later heb ik hem over gekocht. Nou ja, mijn ouders
Extreem gaaf met asteroids
Atari (weet niet precies wat voor een, was toen 5 ofzo
In die tijd ging het ook nog niet echt om Graphics, puur om de gameplay. Die tijd was ik ook echt verslaaft. Toen ik die NES en Megadrive had heb ik heel weinig zonlicht gezien.Op donderdag 31 januari 2002 17:33 schreef PromWarMachine het volgende:
JAAAH, ik dacht dat ik niet kon meepraten, maar toen herinnerde ik me in een faag verleden de Super Nintendo! Humor man, Mario, wow, I was an addict
zonlichtOp donderdag 31 januari 2002 17:38 schreef Ed_Capone het volgende:
[..]
In die tijd ging het ook nog niet echt om Graphics, puur om de gameplay. Die tijd was ik ook echt verslaaft. Toen ik die NES en Megadrive had heb ik heel weinig zonlicht gezien.
maar de consoles die ik allemaal gehad heb zijn:
SNES (verkocht)
N64 (heb ik nog, iemand kopen?
niet zo veel dus, ik hoop dat ik tussen nu en een jaar een GC heb
Dat was het, ghehe.
Voor de rest nooit de behoefte gehad. Ik heb wel wat n64 en PSX games gespeeld bij anderen, maar na een uurtje vind ik dat ook wel weer genoeg. Het blijft bij mij PC games. Dat zijn de enige die mij uren van de straat kunnen houden.
- sega MegaDrive (heb ik nog)
- Gameboy classic (stuk geslagen op me hoofd
- PSX (heb ik nog)
- PS2 (heb ik ook nog)
Leukste was MD omdat ik toen echt vet verslaafd was. Vooral Fifa International Soccer (de eerste dus)
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Beetje jammer dat er weinig games werden gemaakt
- Super Nintendo
- GameCube
- Panasonic GameCube Q (binnenkort)
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik heb nog steeds: N64, PSX, DC en GBA.
Ik had: MD. C64.
Ik ga halen: een GC uiteraard!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
oud philips geval....
uhu that's it
Het is FRIET!
Voor de rest niks.
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
hehe, ik heb 'm ook maar op koninginnedag gekocht, er staat een datum op van 1979, 6 jaar later werd ik geborenOp donderdag 31 januari 2002 16:48 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook heb gehadZal eerlijk zeggen dat ik toen geen idee had wat het was, het was alleen ontzettend l33t om zo'n ding te hebben.
Ok, hij was eigenlijk van een vriend van me, die kwamer uit Amerika en de oma van dat mannetje had een Atari cadeau gegeven. Later heb ik hem over gekocht. Nou ja, mijn oudersIk kan niet veel ouder geweest zijn dan 7-8 jaar.
Extreem gaaf met asteroids
Waarom een Nintendo en een panasonic gamecubeOp donderdag 31 januari 2002 20:01 schreef elroy het volgende:
- Nes
- Super Nintendo
- GameCube
- Panasonic GameCube Q (binnenkort)
Verwijderd
-nes
-snes
-n64
-sega (16-bits geval)
-en ik heb nog een atari 8ig geval op zolder liggen die je moet besturen door aan een knopje te draaien, kun je lekker pong gaan spelen)
maar ik ben er8er gekomen dat consoles om te

PC Rulezz
Wil je m kwijt mail dan ff naar bas@minddigger.com
Ik elk geval een fantastisch apparaat, heb ik me altijd mee vermaakt. Vooral Super Mario World, Super Mario Kart & Zelda zijn echte toppers.
Nothing to see here
Verwijderd
Waarom domme mensen het niet kunnen laten om een normale posts te verneuken met dit soort bullshit...Op dinsdag 05 februari 2002 12:22 schreef edonyx het volgende:
maar ik ben er8er gekomen dat consoles om tezijn
PC Rulezz
- GameBoy
- NES
- SNES
- N64
- PSX
- PS2
- DC
That's it
En de rest dmv emu's op m'n pc, via de tv-out, net echt
Waar slaat dit opOp dinsdag 05 februari 2002 16:33 schreef bas_konings het volgende:
Ontzettende Rot schop
Kunnen mensen zoals jouw niet gewoon een reply sturen. Als je zoiets wilt sturen zeg dan nix.
Want wie nix zegt kan ook nix verkeerd zeggen.
Ja zo heb ik een cd voor de playstation met honderden NES games.Op dinsdag 05 februari 2002 14:06 schreef Frank128 het volgende:
Gameboy en Playstation.
En de rest dmv emu's op m'n pc, via de tv-out, net echt
Verwijderd
Supernes, aardig wat mee gespeeld en verkocht.
Jaguar, lekker veel titels voor uit gekomen
Playstation,ik flipte van rr en wipeout! heb hem nog.
Saturn,SEGA RALLY!!!! heel veel gespeeld heb hem nog.
Dreamcast, f355 en sega gt...te mooi om waar te zijn... ik snap nog niet dat ie geflopt is
Playstation2, GT FUCKING 3!!!! zeiknatte jongens droom!!! absurd gaaf spel! ik moet nog zien wie daar overheen gaat...ik denk gt4. ook nog in mijn trotse bezit.
En strax de ALMIGHTY X-BOX. in DAO3 zijn alle opties van al de nvidia tech demotjes bij elkaar geveegd, maar dan nog tig keer beter..dat spel moet je zien draaien om te geloven hoe godvergeten goed het is
m'n eerste pc zat trouwens tussen de saturn en de dreamcast in, en daar zijn ook wel een paar goeie spellen voor hoor
Pc = FPS!
nes
gb
gbc
gba
game gear
snes
master system
mega drive
mega drive II+ mega cd
psx
psx2
dc
n64
hoop dat ik niks ben vergeten
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
-Sega Megadrive (heb ik niet meer
-Sega Saturn (heb ik nog
-Sega Dreamcast (heb ik nog) Ook geweldig maar niet zo als de Saturn.
nes
Gameboy color
psx
En RTS niet te vergeten.Op dinsdag 05 februari 2002 18:29 schreef loekos het volgende:
Megadrive, heel kort voor virua racing! snel verkocht.
Supernes, aardig wat mee gespeeld en verkocht.
Jaguar, lekker veel titels voor uit gekomenheb hem nog.
Playstation,ik flipte van rr en wipeout! heb hem nog.
Saturn,SEGA RALLY!!!! heel veel gespeeld heb hem nog.
Dreamcast, f355 en sega gt...te mooi om waar te zijn... ik snap nog niet dat ie geflopt isheb hem nog.
Playstation2, GT FUCKING 3!!!! zeiknatte jongens droom!!! absurd gaaf spel! ik moet nog zien wie daar overheen gaat...ik denk gt4. ook nog in mijn trotse bezit.
En strax de ALMIGHTY X-BOX. in DAO3 zijn alle opties van al de nvidia tech demotjes bij elkaar geveegd, maar dan nog tig keer beter..dat spel moet je zien draaien om te geloven hoe godvergeten goed het is![]()
m'n eerste pc zat trouwens tussen de saturn en de dreamcast in, en daar zijn ook wel een paar goeie spellen voor hoor
Pc = FPS!
Playstation 2. GTA3, GT3, en om Final Fantasy's te kunnen spelen
Playstation 1 (omgebouwd) wil ik nog hebben voor import Final Fantasy games, de oudere delen!
Valt eigenlijk heel erg mee
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Vectrex
NES
Master System
Megadrive I
Megadrive II
32X
Saturn
Dreamcast
Nintendo64
Gameboy
Gameboy Color
Behalve de G7000 heb ik ze allemaal nog.
-NES
-N64
-Gameboy
-Dreamcast
Voorlopig koop ik helemaal geen consoles meer, gebrek aan tijd..
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Tijd moet je maken.Op woensdag 06 februari 2002 12:40 schreef Speedpete het volgende:
Voorlopig koop ik helemaal geen consoles meer, gebrek aan tijd..
Werk om te leven, leef niet om te werken.
En daar sluit ik me helemaal bij aanOp donderdag 07 februari 2002 16:59 schreef Ed_Capone het volgende:
[..]
Tijd moet je maken.
Werk om te leven, leef niet om te werken.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
-megadrive
-gameboy
-dreamcast
" Play the violent strings of my symphony "
SNES
N64
Dreamcast
PSone
PS2
Game Boy
Game Boy Colour
Game Boy Advance
Nintendo GameCube
Als iemand er nog 1 kwijt wil tegen een zacht prijsje, dan mag je mailen!
toaster1st@lycos.nl
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Dit topic is gesloten.