Toon posts:

[CM] casemod lian(kool)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Dit is echt waanzinnig vet... :P
Maar flink veel $$$

Het ziet er echt superstrak uit, geen kabeltjes naar buiten, alles netjes weggewerkt in je kast.
Ik geef deze CoolingMod een 9.2 (op een schaal van 0 tot 10)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op woensdag 30 januari 2002 19:44 schreef Archangel2001 het volgende:
OMG!! Wat een gezeik zeg!! Hij vraagt om je mening!! Als iemand het niet mooi vindt mag diegene dat zeggen en iemand die die mening niet respecteert zoals Boolio kan van mij lekker oprotten hiero!! Dit soort gasten hebben we niet nodig!! Iemand z'n mening is iets wat DIEGENE ervan vindt en als digene het niet mooi vindt vindt ie dat toch lekker!!
Ik ga jou toch ook nie lopen afkraken omdat jij misschien wel voor Feyenoord of PSV bent, of zal ik een kogel door je hoofd jagen voor die mening?? (niet letterlijk nemen dit, ff voorbeeldje) Wat een onzin toch weer zeg!! |:(
Precies.

Een beter GoT begint bij jezelf :P

Errug mooie mod btw. Heeft je zeker wel heel wat pegeltjes gekost.

Verwijderd

Topicstarter
kijk hier heb ik wat aan bedankt die 2aan de voorkant blazen tegen m'n resevoir aan dus niet goed?

Verwijderd

Erg kewl , maar volgens mij bent u ene der weinigen die geld kan schijten ...

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 10:12
puik werk jongeman ! :9

toch jammer dat het topic ter ere van dit kunstwerk vooral gezanik bevat (nu draag ik er zelf aan bij :'( )

gewaagd is het wel, 2 peperdure kasten omtoveren in 1

Haal NOOIT een spookrijder in !

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Als iemand iets neer zet ben jij net zo vrij om een negatieve mening neer te zetten als dat je positieve neer zet. Dat je dan gelijk ook nog met zo'n scheldwoord komt(dat woord ligt mij ook zwaar) vind ik helemaal dom. Ik heb hier verder niks over te zeggen. Maar ik vind wel dat jee een officiele waarschuwing verdient.

[onntopic]
Ik vond het een zeer geslaagde combi zo hoor, mooi gedaan.

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 19:47 schreef rilot het volgende:
sorrie maar ik had die herrie niet vewacht en nu zit er een groot gat in aan de bovenkant misschien 2x12 cm?
2 stille (weinig cfm) 12cm fans op 5V of 7V is ook een geile optie idd :)

Ik heb 2 papst 4412/2 fans op 5V en dan zijn ze net te doen... Zorg ervoor dat je je fans met demping ertussen bevestigd om resantie te beperken.

Verwijderd

Topicstarter
oké lang gespaard voor lian-li was show model dus goedkoper en koolance 2de hands valt best wel mee ik doe er tenminste nog jaren mee langer dan met proc of mobo toch ?

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

goed gedaan...kostbaar iets maar ja, euro's moeten rollen zullen we maar zeggen.

[offtopic] heb respect voor je mede tweakers jongens...

Tubes....It's what make music music!

• NexuZ
  • Laatst online: 08-07 22:20
Horny, ik denk dat ik ook maar eens moet beginnen aan een casemod.

Verwijderd

Topicstarter
toffe optie 2x12 en is dat minder herrie dan wat ik nu heb

Verwijderd

een woord..
strak ;)

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 19:29 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
sorry voor de taal maar ik kan me echt doodergeren aan mensen die prachtige creaties afkraken! Als je nou iets hebt neergezet waar nog niemand aan heeft weten te tippen mag dat maar anders nie
eeeeeuh smaken verschillen nou eenmaal !!

Hij vind het niet mooi.

Ik vind het ook geen supermod, wel leuk maar nie super.

Verwijderd

1 zin': wat doe je met die kooleance kast, verkopen, dan ben ik bieder nr1 denk ik :)

Leuk gedaan trouwens! Die Lian-Li's zijn supermooie kasten. Die koolance vond ik zelf ook niet verkeerd, maar het is zo wel mooier. Tja en het heeft je redelijk veel geld gekost, als je er dat er voor over hebt prima! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 20:05 schreef funksngrooves het volgende:
1 zin': wat doe je met die kooleance kast, verkopen, dan ben ik bieder nr1 denk ik :)

Leuk gedaan trouwens! Die Lian-Li's zijn supermooie kasten. Die koolance vond ik zelf ook niet verkeerd, maar het is zo wel mooier. Tja en het heeft je redelijk veel geld gekost, als je er dat er voor over hebt prima! :)
bied maar . is wel in rotterdam

Verwijderd

:9~ :9~ :9~ wil je mij ook zo een geven voor mijn verjaardag? ;)

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 19:28 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

laten we het gezellig houden he?
idd dit voor forum word door jong en oud gelezen en deze woorden worden hier volgens mij NIET geaccepteerd

mooie mod btw :)

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 20:08 schreef rilot het volgende:

[..]

bied maar . is wel in rotterdam
Kan je hem ff in vraag en aanbod zetten of een mail geven? Anders vervuilt dit topic nog erger :)
Heb je voor mij een foto van de boven en binnenkant van de kast?

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Lekkere case man :9~

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mjwkoorn/w03.jpg
Nice case, maar misschien moet je die boven kant ook ff zilver spuiten :P

Verwijderd

Topicstarter
kast is aluminium en bovenkant is zilver er zijn teveel zilver en grijs tinten

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
1 woord > WREED

Verwijderd

erg mooi. :P
volgens mij heb jij flink geld teveel :)
(zo ja stort maar wat op me giro ben beetje blut :D )

Verwijderd

Kool kassie rinus is toch goed gelukt en wat nu veder het water koelen??

Verwijderd

Topicstarter
wa is er toch met dat geld ? het gaat om de kast of gaan we bij signature ook de prijs erbij zetten cool hoor lian-li =€317.65 koolance €+272.27 en ga zo maar door gaaaaaf

• snars
  • Niet online
Hmm...een KooLiance! :D

edit: en over hoe duur/origineel/knap deze mod is...DIKKE BOEIUH! Casemodden is nooit goedkoop. Het ziet er toch leuk uit?

I reject your reality, and substitute my own.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Volgende persoon die een flame neerzet krijgt een NOW.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

nette casemod m8 :)

Ik zou alleen toch de kabels wat beter bij elkaar binden.
Voor de rest: netjes gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil volgende keer wel verschillen uitwisselen met koolance bezitters over de temperatuur want niemand weet wat ze moeten doen geloof ik

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 20:59 schreef epsilon het volgende:
nette casemod m8 :)

Ik zou alleen toch de kabels wat beter bij elkaar binden.
Voor de rest: netjes gedaan.
ben nog met de airflow bezig .ik heb goeie ideen gekregen op deze topic zeer blij mee*D

• TheGhost
  • Laatst online: 03-08 12:28
wow !! kewl man !! dat ziet er echt vet uit...
maar ehh.. ik zie dat je aan de achterkant nog ruimte hebt voor een casefan (boven die andere), gelijk d'r een bij knallen ! en je weet 't he, hoe groter en hoger de fan hoe stiller (heeft met de stand van de bladen te maken)

I'm not weird, I'm a limited edition

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Op woensdag 30 januari 2002 19:44 schreef Archangel2001 het volgende:
OMG!! Wat een gezeik zeg!! Hij vraagt om je mening!! Als iemand het niet mooi vindt mag diegene dat zeggen en iemand die die mening niet respecteert zoals Boolio kan van mij lekker oprotten hiero!! Dit soort gasten hebben we niet nodig!! Iemand z'n mening is iets wat DIEGENE ervan vindt en als digene het niet mooi vindt vindt ie dat toch lekker!!
Ik ga jou toch ook nie lopen afkraken omdat jij misschien wel voor Feyenoord of PSV bent, of zal ik een kogel door je hoofd jagen voor die mening?? (niet letterlijk nemen dit, ff voorbeeldje) Wat een onzin toch weer zeg!! |:(
Ik heb niet gezien dat phreak iemand een officele waarschuwing heeft gekregen over het spotten met ziektes. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen en dit moeten we tegen gaan. Mensen met kanker die dit lezen en zien dat er niet tegen gewaarschuwd worden voelen zich hierdoor niet welkom en flamers juist wel.

Ik schrijf alles met respect voor anderen en ik weet beter dan schelden.(!!!)

En zo is dat... er word naar mijn mening gevraagd en die geef ik zonder "SCHUTTINGSTAAL" dus geef ik op een nette manier mijn mening: ik vergelijk de case met anderen als ik dat niet deed dat zou die heel erg mooi zijn ik je moet altijd kritisch zijn. Tot nu toe heb ik niemand uitgescholden voor zuigeling ofzo. Mensen die dat doen horen hier niet thuis.

En boogio hoe je ook heten mag sorry zeggen maakt zeker alles goed nadat je iemand voor kankerhooft hebt uitgescholden. Nee dus. Er werd naar mijn mening gevraagd en ik heb mijn mening gegeven. Als mijn mening jouw niet bevalt dan kun je dat ook netjes zeggen of uitleggen waarom mijn argumentn iet klopt zonder scheldwoorden. Je trekt ook te snelleconclusies want je zegt dat ik eerst een mooie casemod moet maken maar wie weet heb ik dat gedaan maar niet op GOT laten zien.

Je noemt me eerst kankerhooft en dan zuigeling. Ik ben nu niet aan het flamen maar ben diep verbaast, ik ben nieuw op GOT (kom hier al een jaar als bezoeker) en dit verbaasd me werkelijk. Verder spijt het me voor deze off topic message maar ik wil eenmaal niet terrugescheleden en alles duidelijk uitleggen.

SOrry Phreak dat u misschien uit mijn message concludeert dat ik flame maar dit bedoel ik dan niet zo en zal dan proberen uit te leggen dat ik niet flame.

[anti-afkraak-voorzorgsmaatregel-niet-veilig-om-mening-te-geven-mode] Een prachtige case en verdient veel aanzien...
[/anti-afkraak-voorzorgsmaatregel-niet-veilig-om-mening-te-geven-mode]

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 21:17 schreef lowrider het volgende:
wow !! kewl man !! dat ziet er echt vet uit...
maar ehh.. ik zie dat je aan de achterkant nog ruimte hebt voor een casefan (boven die andere), gelijk d'r een bij knallen ! en je weet 't he, hoe groter en hoger de fan hoe stiller (heeft met de stand van de bladen te maken)
klopt zitten er nu 8 stuks in maar ik wil eens een ander merk proberen kijken of het z'n geld waard is ik heb geen idee en het idee om 2x 12 cm te plaatsen is ook niet gek

• Fauna
  • Laatst online: 23:53
Nou waren deze twee kasten van zichzelf al schön, maar deze combo roelt!
Complimenten, en laat je portemonnee maar op adem komen...

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
wat een meesters hier, ik vind mooie mod zou ik zelf nooit maken..

sorry verkeerde knop moest edit hebben

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Sir Vega
[quote]Op woensdag 30 januari 2002 21:37 schreef masternewman het volgende:

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Sir Vega
[quote]
Op woensdag 30 januari 2002 21:37 schreef masternewman het volgende:
Op woensdag 30 januari 2002 21:37 schreef masternewman het volgende:
mooie mod zou ik nooit zelf kunnen maken.

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Waarom... ik vind het gewoon niet kunnen.
het hoort ook niet.
Aanstellen? jij durft wel he. Flamen nadat phreak heeft gezewgd van niet.

ow dus zolang er niet gezegd word dat flamen niet mag dan kan ik bij iedere 1e of 5e post etc. zeggen wat ik wil? denk het neit zo werkt het niet... (in theorie) in praktijk blijkbaar wel.

MASTERNEWMAN.... je mag wel faq lezen hoor voordat je dom gaat doen... je kan berichten editen.

Samen staan we sterk!

• Sir Vega
Op woensdag 30 januari 2002 21:38 schreef IkBenAlles het volgende:
Waarom... ik vind het gewoon niet kunnen.
het hoort ook niet.
Aanstellen? jij durft wel he. Flamen nadat phreak heeft gezewgd van niet.

ow dus zolang er niet gezegd word dat flamen niet mag dan kan ik bij iedere 1e of 5e post etc. zeggen wat ik wil? denk het neit zo werkt het niet... (in theorie) in praktijk blijkbaar wel.

MASTERNEWMAN.... je mag wel faq lezen hoor voordat je dom gaat doen... je kan berichten editen.
je kan dit ook als een flame zien wat jij heir schrijft, ik had inplaats van edit quote gebruikt om mijn mening wat minder vooruit te laten komen, sorry voor ongemak maar jij bent er als 1e bij om het te melden

wat noem je dom? fouten maken is menselijk? dat begrijp jij toch wel?

Verwijderd

Topicstarter
moet ik een nieuw topicje openen voor jullie?

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Ja dat kan... alleen ik gedraag me wel keuriger dan anderen hier.. jij begon over het aanstellen...

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Topicstarter
wie is jij ? en topic is er geen dank aub

• Sir Vega
Op woensdag 30 januari 2002 21:49 schreef IkBenAlles het volgende:
Ja dat kan... alleen ik gedraag me wel keuriger dan anderen hier.. jij begon over het aanstellen...
ik heb nooit gezegd dat je je niet keurig gedraagt, ik geef alleen mijn mening over het gebruik van het woord k****r en degene die er last van hebben en volgens jou mag ik net zo goed negatieve of positieve dingen replyen so be it

EDIT

wat is schutting taal volgens jou??? is aanstellen schuttingtaal?

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

JA.. je hebt blijkbaar niet opgelet bij het lezen van mijn tekst. ik zei geen schuttingstaal.

Samen staan we sterk!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een koeling in een kast zetten kan iedereen. Wat niet wegneemt dat het mooi is.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Ik beoordeelde originasliteit en zelf verichte knutsel LAS arbeid

Samen staan we sterk!

• Sir Vega
uit die fotos is niet echt duidelijk wat ie nou heeft gedaan dus wat moeten we hier zo geweldig aan vinden, kwaliteit van foto's?

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 22:06 schreef masternewman het volgende:
uit die fotos is niet echt duidelijk wat ie nou heeft gedaan dus wat moeten we hier zo geweldig aan vinden, kwaliteit van foto's?
die koolance radiator + fans + lcd bovenop z'n kast gemonteerd misschien duhuh |:(
superlijp
maar ik zou er zelf nooit aan durven beginnen met zo'n dure kast :'(

mja nog maar een maand op GoT
geen wonder dat ie het niet ziet :+

• Sir Vega
dank je :) ik d8 dat die koeling erbij hoorde.... als je dat niet weet, weet je ook niet wat ie heeft gedaan, ik heb ook absoluut geen kennis van kasten enzo checkte dit topic omdat ik meeste mods wel vet vind en ik heb nog nooit iemand dit zien doen.

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 19:24 schreef IkBenAlles het volgende:
Slecht want je hebt 2 kasten samen gebouwd en niet zelf echt iets gefrabriceerd

Dit Antwoord is omdat er naar mijn mening gevraagd werd
door wie dan :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 22:06 schreef masternewman het volgende:
wat wil je weten zeg het maar

• Sir Vega
nu snap ik ook die gequote reactie 2x naarbove hierboven, hij heeft toch een nieuwe koeling op een andere kast gecreeërd?

• Sir Vega
Op woensdag 30 januari 2002 22:12 schreef rilot het volgende:

[..]

wat wil je weten zeg het maar
hoe ie het gedaan heeft

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wreed man, Lians rulen naar mijn mening B-)
Cool gedaan met koolance!! *D

• Sir Vega
Op woensdag 30 januari 2002 22:16 schreef D-FENCE het volgende:
Wreed man, Lians rulen naar mijn mening B-)
Cool gedaan met koolance!! *D
ik heb je url in je sig bezocht VETTE BAK!!!! damn lekker veel fans en black light en shit so cool!

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:14
VETTT MAN!@

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 22:14 schreef masternewman het volgende:

[..]

hoe ie het gedaan heeft
heel veel meten en twijfelen aftekenen en zagen .zweet druppels weg wrijven weer meten het was niet zo simpel als dat het lijkt de hoogte tussen fans en koelblok klopte niet meer slangen waren tekort en nog meer van dat soort dingen tog wel even mee bezig geweest en dan aan de airflow beginnen .ik ben nog niet klaar maar het water is een stuk koeler dan in zijn eigen kast 22graden in plaats van rond de 30 temp van prok geen idee .word rrar gemeten ik heb niks aan ongeveer zo is dit genoeg

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 19:26 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
eeeeeeeeeejjjjjjj ik ben alles moet zijn kankerhooft houden !!!!!!! tis echt prachtig gozer goed afgewerkt en goed over nagedacht! Als ik ben alles zelf iets moois heeft gemaakt neem ik mijn woorden trug.
doe eens mak aan joh
ik ben alles heeft tot op zekere hoogte gelijk enkel ook hij had het anders kunnen brengen
en ja ik kom ook wel met een foto als ik klaar ben met me kast dus verspil vast maar geen woorden

het ziet er gelikt en mooi uit enkel van 2 in 1 maken snap ik wel enkel niet in deze opstelling van kasten
bijde hebben ze hun eigenschappen die mooi en goed zijn
de lian met zelf een water koeling in bouwen ook 1 met power daar heb je water koeling voor het moet koel zijn over klokken die handel
die koolance prestaties vallen een beetje tegen voor een water koeler

weet je wat tweakers leuk vinden knutsel werk het liefst van niet iets maken nog beter veel en veel word dan heel veel
het is te simpel hier hoef je niet over natedenken de kasten bestellen 2 dagen later met testen inbegrepen natuurlijk draait de 2 in 1 kast
ik vind hem echt mooi maar kom terug als je een raampje er in heb beetje neon lampjes er in of zo

Verwijderd

Topicstarter
oké ik kom terug als die helemaal klaar is, en neon is lekker goedkoop bij www.dil.nl €6.50 of zo

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 11-08 15:51
Wat een compositie! Wat een kleurgevoel!
Dit is KUNST!

Briljant!
Dit toont in perfecte symbiose de donkere kanten,
doch ook de schoonheid van onze wegwerpcultuur...

Verwijderd

Wat zijn dat voor'n kasten (linksonderaan, plaatje 1 & 2) ook Lian-li's :?

• Rempage0611
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

sweeeeet

Verwijderd

Topicstarter
nee mijn oude koolance kast

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 19:23 schreef rilot het volgende:
hoi eens kijken wat jullie van mijn eerste casemod vinden lian-li 70 gekruist met een koolance *D

http://www.xs4all.nl/~mjwkoorn/
Met wat voor soort verf hebbie die cdroms & diskstations gespoten.?

Graag merk en type graag (, kheb ook lian li en zoek al een tijdje naar de goede kleur en deze ziet er net echt aliminumkleurig uit)

By the way echt cool gecrossed die twee, het beste uit twee he >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 23:26 schreef typer72 het volgende:

[..]

Met wat voor soort verf hebbie die cdroms & diskstations gespoten.?

Graag merk en type graag (, kheb ook lian li en zoek al een tijdje naar de goede kleur en deze ziet er net echt aliminumkleurig uit)

By the way echt cool gecrossed die twee, het beste uit twee he >:)
bedankt.
het is een spuitbus van de hema metallic aluminium
code 62.883.08

• Han
  • Niet online

Han

Zeer geil! Netjes!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 23:31 schreef rilot het volgende:

[..]

bedankt.
het is een spuitbus van de hema metallic aluminium
code 62.883.08
K thx ga ik morgen ff halen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 23:41 schreef typer72 het volgende:

[..]

K thx ga ik morgen ff halen
let wel een beetje op hoe dik auto spuiters kunnen meer kleuren uit een bus halen begin dun

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 23:45 schreef rilot het volgende:

[..]

let wel een beetje op hoe dik auto spuiters kunnen meer kleuren uit een bus halen begin dun
Zal ik doen, want daar heb ik inderdaad ervaring van wat ik heb gedaan met mijn oude kast

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk vind ik hem iets te donker nou probeer ze

Verwijderd

heey kerel, echt fantastisch gemod
ik heb daar ook al eens over gedacht om die 2 samen de duwen tot 1 kast (daar bedoel ik verder niks mee). maar geen geld he :'( verderz suc6 met je fan's

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Zeeeeeeer vet gedaan, maar damm waar haal je al het geld vandaan. Dit moet toch wel de nodige duiten gekost hebben.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

uh :) :P wat hebbie met die koolance case gedaan??

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
ff terug lezen maar het viel mee show model en een 2de hands koolance . een hoop zweet

Verwijderd

damn echt vaag mooi deze case,
beetje jammer dat het topic zo brak is geworden maar
complimenten hoor ,ziet er zeeeer mooi uit :9

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 00:11 schreef ReseTTim het volgende:
uh :) :P wat hebbie met die koolance case gedaan??
is een eerste bieder voor als hij hem niet wil mail ik je
kost € 22.69

• Xiric
  • Niet online

Xiric

sMiLe

lekker overzichtelijk en mooie kleuren

Smile !!!

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 22:51

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

foutje...

[Dit bericht is gewijzigd door De_Koele_Man op 31-01-2002 18:55]

Meh!

Verwijderd

[ darth vader mode ] IMPRESSIVE, MOST IMPRESSIVE [ /darth vader mode ]

• Maximize
  • Niet online
kast. móóie kast.
:9~

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

mijn ervaring is dat een Lian Li kast zoiezo voor meer geluid zorgt dan een andere kast (ik vergelijk hem dan met mijn oude (noname kast), maar daar heb ik dan wel dezelfde bende in gehad. (heb dus ook geluidsisolatie aangebracht in mijn lian-li)

[off topic]
mening geven is OK;
iemand afzeiken is nioet de bedoeling van dit forum.
(ofniet dan)

dussssssss.............

[edit]/

aan de onderkant blazen de fans standaard al naar binnen,
vergeet je 3 standen schakelaar niet (of zit die niet op elk model)

Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.

Verwijderd

Boolio_Eglesias
eeeeeeeeeejjjjjjj ik ben alles moet zijn kankerhooft houden !!!!!!! tis echt prachtig gozer goed afgewerkt en goed over nagedacht! Als ik ben alles zelf iets moois heeft gemaakt neem ik mijn woorden trug.
BAN! :(

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
Op woensdag 30 januari 2002 19:28 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

laten we het gezellig houden he?
vind ik ook iets minder grof mag ook wel
coole foto's :)

Verwijderd

vette kast man! nog wel ff opspuiten die coolertjes ...

Verwijderd

Ik vind hem super kewl :9~:9~:9~

Verwijderd

nou pik omhoog je hebt voor wat opschudding gezorgt...maar ehhh NICE!!!!!bel je wel!!! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 21:14 schreef www.outer het volgende:
mijn ervaring is dat een Lian Li kast zoiezo voor meer geluid zorgt dan een andere kast (ik vergelijk hem dan met mijn oude (noname kast), maar daar heb ik dan wel dezelfde bende in gehad. (heb dus ook geluidsisolatie aangebracht in mijn lian-li)

[off topic]
mening geven is OK;
iemand afzeiken is nioet de bedoeling van dit forum.
(ofniet dan)

dussssssss.............

[edit]/

aan de onderkant blazen de fans standaard al naar binnen,
vergeet je 3 standen schakelaar niet (of zit die niet op elk model)
sorry beetje laat. hoe heb jij je lian-li geisoleerd

• Barreljan
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op woensdag 30 januari 2002 19:46 schreef Agony het volgende:
:P :P :P (waar haal je in ***snaam het geld vandaan ;))
exact! maar wel leuk kassie

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Topicstarter
oké ik ga mijn geheim prijs geven |:( een krantewijk en schappen vullen bij ah

Verwijderd

mooie kast hoor gast eh dat rijmt lol maar le niet op dat geK#n|< @nK€r van andere hij is SSSSWWWEEEETTTTT!!!!!¡¡¡¡¡

Verwijderd

Jep zeker mooi gedaan, beetje kabels wegwerken en voila, een nieuw kunstwerk is geboren

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Mijn kast heeft alleen een strak gespoten schuine donkere streep(foto's komen nog wel eens)

Maar dit is ECHT mooi! heel netje in elkaar gezet, ik zou alleen nog hier en daar wat verf opsmeren.. Die lelijke beige PC onderdelen ook... :(

[Durf het bijna niet te zeggen]
Ik durf er bijna niks van te zeggen, maar vind wel dat dat gescheld enzo dit mooie vrolijke en goede Forum vervuild. Denk dan scheldwoorden, maar schrijf ze dan niet. (maar hij begon..)
[/Durf het bijna niet te zeggen]

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 19:26 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Doe niet zo vreselijk banaal als je wil. Je weet niet wat je zegt en wat je voor emoties losmaakt als je kanker als scheldwoord gebruikt. Buiten dat moet je nodig eens je spelling en je leesbaarheid aanpassen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/wesleys/fok/worshippy.gifO, wat heb jij dat mooi gedaan, klasse man!
veel beter dan die koolance kast of die andere.
Deze kast schopt kont!

offtopic:
:( dat flammen van die gast,
Waarom zegt een modulator hier niks van
:(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 00:23 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Mijn kast heeft alleen een strak gespoten schuine donkere streep(foto's komen nog wel eens)

Maar dit is ECHT mooi! heel netje in elkaar gezet, ik zou alleen nog hier en daar wat verf opsmeren.. Die lelijke beige PC onderdelen ook... :(

[Durf het bijna niet te zeggen]
Ik durf er bijna niks van te zeggen, maar vind wel dat dat gescheld enzo dit mooie vrolijke en goede Forum vervuild. Denk dan scheldwoorden, maar schrijf ze dan niet. (maar hij begon..)
wat voor een beige pc onderdelen bedoel je :?
[/Durf het bijna niet te zeggen]

Verwijderd

Deze kast is echt zeeeeer!! MOOI >:)
Je zou eigenlijk wat dingen van deze af moeten kijken van D-FENCE deze is ook zeeeer!! MOOI :9~
Mijn complimenten voor beide heren B-)

P.S. dit is echt COOL wil ik ook leren :9~ heeft iemand wat URL's waar ik wat van kan leren + zien :?

Verwijderd

Hallo,
Ik wil nogmaals even mijn excuses aanbieden wegens het spotten met bepaalde ziektes! Niet dat ik het hiermee goedpraat maar ik wil wel even meedelen dat ik die dag net het verlies van mij grootmoeder, mijn paard en het stuk lopen van de relatie tussen mij en mijn vriendin heb meegemaakt. Ik hoop dat jullie mij kunnen vergeven en ik kan jullie vertellen dat zoiets niet nogmaals zal voorkomen.

Greetz
Boolio Eglesias

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Met beige PC onderdelen bedoel ik de kleur van het toetsenbord en de Standaard PC kast en zo.. :)

• D-FENCE
  • Niet online
Op vrijdag 01 februari 2002 19:28 schreef gekkehekke het volgende:
Deze kast is echt zeeeeer!! MOOI >:)
Je zou eigenlijk wat dingen van deze af moeten kijken van D-FENCE deze is ook zeeeer!! MOOI :9~
Mijn complimenten voor beide heren B-)

P.S. dit is echt COOL wil ik ook leren :9~ heeft iemand wat URL's waar ik wat van kan leren + zien :?
Mail me maar, ik heb wel wat tips of urls voor je! B-)
Pagina: 1 2 Laatste