Op woensdag 30 januari 2002 19:44 schreef Archangel2001 het volgende:
OMG!! Wat een gezeik zeg!! Hij vraagt om je mening!! Als iemand het niet mooi vindt mag diegene dat zeggen en iemand die die mening niet respecteert zoals Boolio kan van mij lekker oprotten hiero!! Dit soort gasten hebben we niet nodig!! Iemand z'n mening is iets wat DIEGENE ervan vindt en als digene het niet mooi vindt vindt ie dat toch lekker!!
Ik ga jou toch ook nie lopen afkraken omdat jij misschien wel voor Feyenoord of PSV bent, of zal ik een kogel door je hoofd jagen voor die mening?? (niet letterlijk nemen dit, ff voorbeeldje) Wat een onzin toch weer zeg!!

Ik heb niet gezien dat phreak iemand een officele waarschuwing heeft gekregen over het spotten met ziektes. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen en dit moeten we tegen gaan. Mensen met kanker die dit lezen en zien dat er niet tegen gewaarschuwd worden voelen zich hierdoor niet welkom en flamers juist wel.
Ik schrijf alles met respect voor anderen en ik weet beter dan schelden.(!!!)
En zo is dat... er word naar mijn mening gevraagd en die geef ik zonder "SCHUTTINGSTAAL" dus geef ik op een nette manier mijn mening: ik vergelijk de case met anderen als ik dat niet deed dat zou die heel erg mooi zijn ik je moet altijd kritisch zijn. Tot nu toe heb ik niemand uitgescholden voor zuigeling ofzo. Mensen die dat doen horen hier niet thuis.
En boogio hoe je ook heten mag sorry zeggen maakt zeker alles goed nadat je iemand voor kankerhooft hebt uitgescholden. Nee dus. Er werd naar mijn mening gevraagd en ik heb mijn mening gegeven. Als mijn mening jouw niet bevalt dan kun je dat ook netjes zeggen of uitleggen waarom mijn argumentn iet klopt zonder scheldwoorden. Je trekt ook te snelleconclusies want je zegt dat ik eerst een mooie casemod moet maken maar wie weet heb ik dat gedaan maar niet op GOT laten zien.
Je noemt me eerst kankerhooft en dan zuigeling. Ik ben nu niet aan het flamen maar ben diep verbaast, ik ben nieuw op GOT (kom hier al een jaar als bezoeker) en dit verbaasd me werkelijk. Verder spijt het me voor deze off topic message maar ik wil eenmaal niet terrugescheleden en alles duidelijk uitleggen.
SOrry Phreak dat u misschien uit mijn message concludeert dat ik flame maar dit bedoel ik dan niet zo en zal dan proberen uit te leggen dat ik niet flame.
[anti-afkraak-voorzorgsmaatregel-niet-veilig-om-mening-te-geven-mode] Een prachtige case en verdient veel aanzien...
[/anti-afkraak-voorzorgsmaatregel-niet-veilig-om-mening-te-geven-mode]