hoi eens kijken wat jullie van mijn eerste casemod vinden lian-li 70 gekruist met een koolance 
http://www.xs4all.nl/~mjwkoorn/
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Samen staan we sterk!
Verwijderd
laten we het gezellig houden he?Op woensdag 30 januari 2002 19:26 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
eeeeeeeeeejjjjjjj ik ben alles moet zijn kankerhooft houden !!!!!!! tis echt prachtig gozer goed afgewerkt en goed over nagedacht! Als ik ben alles zelf iets moois heeft gemaakt neem ik mijn woorden trug.
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Verwijderd
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hmmm vandaag nog in de spiegel gekeken snotjong..Op woensdag 30 januari 2002 19:37 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
dus ik vind dat z'on zuigeling als jij je mondje moet houden als er tocg nix zinnigs uit komt
Verwijderd
Verwijderd
Die in het dak naar buiten laten blazen, maar dan wel ff de ruimte tot de radiator afdichten.Op woensdag 30 januari 2002 19:43 schreef rilot het volgende:
bedankt maar ik zit met de koelers laten blazen of zuigen ik heb geen idee dat is ook een reden waarom mijn kabels er zo bijhangen
Verwijderd
Precies.Op woensdag 30 januari 2002 19:44 schreef Archangel2001 het volgende:
OMG!! Wat een gezeik zeg!! Hij vraagt om je mening!! Als iemand het niet mooi vindt mag diegene dat zeggen en iemand die die mening niet respecteert zoals Boolio kan van mij lekker oprotten hiero!! Dit soort gasten hebben we niet nodig!! Iemand z'n mening is iets wat DIEGENE ervan vindt en als digene het niet mooi vindt vindt ie dat toch lekker!!
Ik ga jou toch ook nie lopen afkraken omdat jij misschien wel voor Feyenoord of PSV bent, of zal ik een kogel door je hoofd jagen voor die mening?? (niet letterlijk nemen dit, ff voorbeeldje) Wat een onzin toch weer zeg!!
Haal NOOIT een spookrijder in !
Verwijderd
2 stille (weinig cfm) 12cm fans op 5V of 7V is ook een geile optie iddOp woensdag 30 januari 2002 19:47 schreef rilot het volgende:
sorrie maar ik had die herrie niet vewacht en nu zit er een groot gat in aan de bovenkant misschien 2x12 cm?
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
eeeeeuh smaken verschillen nou eenmaal !!Op woensdag 30 januari 2002 19:29 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
sorry voor de taal maar ik kan me echt doodergeren aan mensen die prachtige creaties afkraken! Als je nou iets hebt neergezet waar nog niemand aan heeft weten te tippen mag dat maar anders nie
Verwijderd
bied maar . is wel in rotterdamOp woensdag 30 januari 2002 20:05 schreef funksngrooves het volgende:
1 zin': wat doe je met die kooleance kast, verkopen, dan ben ik bieder nr1 denk ik
Leuk gedaan trouwens! Die Lian-Li's zijn supermooie kasten. Die koolance vond ik zelf ook niet verkeerd, maar het is zo wel mooier. Tja en het heeft je redelijk veel geld gekost, als je er dat er voor over hebt prima!
Verwijderd
idd dit voor forum word door jong en oud gelezen en deze woorden worden hier volgens mij NIET geaccepteerdOp woensdag 30 januari 2002 19:28 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
laten we het gezellig houden he?
Verwijderd
Kan je hem ff in vraag en aanbod zetten of een mail geven? Anders vervuilt dit topic nog ergerOp woensdag 30 januari 2002 20:08 schreef rilot het volgende:
[..]
bied maar . is wel in rotterdam
Verwijderd
I reject your reality, and substitute my own.
I'm not weird, I'm a limited edition
Ik heb niet gezien dat phreak iemand een officele waarschuwing heeft gekregen over het spotten met ziektes. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen en dit moeten we tegen gaan. Mensen met kanker die dit lezen en zien dat er niet tegen gewaarschuwd worden voelen zich hierdoor niet welkom en flamers juist wel.Op woensdag 30 januari 2002 19:44 schreef Archangel2001 het volgende:
OMG!! Wat een gezeik zeg!! Hij vraagt om je mening!! Als iemand het niet mooi vindt mag diegene dat zeggen en iemand die die mening niet respecteert zoals Boolio kan van mij lekker oprotten hiero!! Dit soort gasten hebben we niet nodig!! Iemand z'n mening is iets wat DIEGENE ervan vindt en als digene het niet mooi vindt vindt ie dat toch lekker!!
Ik ga jou toch ook nie lopen afkraken omdat jij misschien wel voor Feyenoord of PSV bent, of zal ik een kogel door je hoofd jagen voor die mening?? (niet letterlijk nemen dit, ff voorbeeldje) Wat een onzin toch weer zeg!!
Samen staan we sterk!
klopt zitten er nu 8 stuks in maar ik wil eens een ander merk proberen kijken of het z'n geld waard is ik heb geen idee en het idee om 2x 12 cm te plaatsen is ook niet gekOp woensdag 30 januari 2002 21:17 schreef lowrider het volgende:
wow !! kewl man !! dat ziet er echt vet uit...
maar ehh.. ik zie dat je aan de achterkant nog ruimte hebt voor een casefan (boven die andere), gelijk d'r een bij knallen ! en je weet 't he, hoe groter en hoger de fan hoe stiller (heeft met de stand van de bladen te maken)
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
mooie mod zou ik nooit zelf kunnen maken.Op woensdag 30 januari 2002 21:37 schreef masternewman het volgende:
Samen staan we sterk!
je kan dit ook als een flame zien wat jij heir schrijft, ik had inplaats van edit quote gebruikt om mijn mening wat minder vooruit te laten komen, sorry voor ongemak maar jij bent er als 1e bij om het te meldenOp woensdag 30 januari 2002 21:38 schreef IkBenAlles het volgende:
Waarom... ik vind het gewoon niet kunnen.
het hoort ook niet.
Aanstellen? jij durft wel he. Flamen nadat phreak heeft gezewgd van niet.
ow dus zolang er niet gezegd word dat flamen niet mag dan kan ik bij iedere 1e of 5e post etc. zeggen wat ik wil? denk het neit zo werkt het niet... (in theorie) in praktijk blijkbaar wel.
MASTERNEWMAN.... je mag wel faq lezen hoor voordat je dom gaat doen... je kan berichten editen.
Samen staan we sterk!
ik heb nooit gezegd dat je je niet keurig gedraagt, ik geef alleen mijn mening over het gebruik van het woord k****r en degene die er last van hebben en volgens jou mag ik net zo goed negatieve of positieve dingen replyen so be itOp woensdag 30 januari 2002 21:49 schreef IkBenAlles het volgende:
Ja dat kan... alleen ik gedraag me wel keuriger dan anderen hier.. jij begon over het aanstellen...
Samen staan we sterk!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Samen staan we sterk!
Verwijderd
die koolance radiator + fans + lcd bovenop z'n kast gemonteerd misschien duhuhOp woensdag 30 januari 2002 22:06 schreef masternewman het volgende:
uit die fotos is niet echt duidelijk wat ie nou heeft gedaan dus wat moeten we hier zo geweldig aan vinden, kwaliteit van foto's?
Verwijderd
door wie danOp woensdag 30 januari 2002 19:24 schreef IkBenAlles het volgende:
Slecht want je hebt 2 kasten samen gebouwd en niet zelf echt iets gefrabriceerd
Dit Antwoord is omdat er naar mijn mening gevraagd werd
wat wil je weten zeg het maarOp woensdag 30 januari 2002 22:06 schreef masternewman het volgende:
uit die fotos is niet echt duidelijk wat ie nou heeft gedaan dus wat moeten we hier zo geweldig aan vinden, kwaliteit van foto's?
hoe ie het gedaan heeftOp woensdag 30 januari 2002 22:12 schreef rilot het volgende:
[..]
wat wil je weten zeg het maar
ik heb je url in je sig bezocht VETTE BAK!!!! damn lekker veel fans en black light en shit so cool!Op woensdag 30 januari 2002 22:16 schreef D-FENCE het volgende:
Wreed man, Lians rulen naar mijn mening
Cool gedaan met koolance!!
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
heel veel meten en twijfelen aftekenen en zagen .zweet druppels weg wrijven weer meten het was niet zo simpel als dat het lijkt de hoogte tussen fans en koelblok klopte niet meer slangen waren tekort en nog meer van dat soort dingen tog wel even mee bezig geweest en dan aan de airflow beginnen .ik ben nog niet klaar maar het water is een stuk koeler dan in zijn eigen kast 22graden in plaats van rond de 30 temp van prok geen idee .word rrar gemeten ik heb niks aan ongeveer zo is dit genoegOp woensdag 30 januari 2002 22:14 schreef masternewman het volgende:
[..]
hoe ie het gedaan heeft
Verwijderd
doe eens mak aan johOp woensdag 30 januari 2002 19:26 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
eeeeeeeeeejjjjjjj ik ben alles moet zijn kankerhooft houden !!!!!!! tis echt prachtig gozer goed afgewerkt en goed over nagedacht! Als ik ben alles zelf iets moois heeft gemaakt neem ik mijn woorden trug.
Verwijderd
Met wat voor soort verf hebbie die cdroms & diskstations gespoten.?Op woensdag 30 januari 2002 19:23 schreef rilot het volgende:
hoi eens kijken wat jullie van mijn eerste casemod vinden lian-li 70 gekruist met een koolance
bedankt.Op woensdag 30 januari 2002 23:26 schreef typer72 het volgende:
[..]
Met wat voor soort verf hebbie die cdroms & diskstations gespoten.?
Graag merk en type graag (, kheb ook lian li en zoek al een tijdje naar de goede kleur en deze ziet er net echt aliminumkleurig uit)
By the way echt cool gecrossed die twee, het beste uit twee he
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
K thx ga ik morgen ff halenOp woensdag 30 januari 2002 23:31 schreef rilot het volgende:
[..]
bedankt.
het is een spuitbus van de hema metallic aluminium
code 62.883.08
let wel een beetje op hoe dik auto spuiters kunnen meer kleuren uit een bus halen begin dunOp woensdag 30 januari 2002 23:41 schreef typer72 het volgende:
[..]
K thx ga ik morgen ff halen
Verwijderd
Zal ik doen, want daar heb ik inderdaad ervaring van wat ik heb gedaan met mijn oude kastOp woensdag 30 januari 2002 23:45 schreef rilot het volgende:
[..]
let wel een beetje op hoe dik auto spuiters kunnen meer kleuren uit een bus halen begin dun
Verwijderd