Toon posts:

Goede speakers voor circa ¤250 per stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey,

Ik wil binnenkort nieuwe versterker gaan kopen met 2 boxen (later uitbreiden naar meer). Versterker heb ik al een leuke gevonden, namelijk JVC-RX-8012R http://data3.jvc-europe.com/JvcCons/Products/ProductDetail.asp?ProductID=RX-8012R&Country=Nld&Lang=Nl of raden jullie aan ander aan in die prijsklasse? (500 euro).

Nu zoek ik alleen nog 2 goede boxen erbij van circa 250 euro per stuk. Iemand met een suggestie?

En weet toevallig iemand een site met online prijzen van boxen ed.

Bart

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ga maar een keer bij Richer sounds luisteren; die hebben vrij veel tegen scherpe prijzen.

Het is al veel vaker gezegd, maar wat mooi is moet je echt zelf uitzoeken. Maar het kan zeker wel hoor!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik weet niet of je in de randstad woont, anders moet je eens kijken bij Polectro Plaza (amsterdam). Daar staan nu de B&W DM 602 S2 te koop voor ongeveer 350euro (2 stuks). Terwijl ze normaal rond de 540 euro zijn.

Dit zijn goede speakers (120 watt) en als je eens rondkijkt op dit forum zal je zien dat je niet de enige zal zijn met die speakers. :)

PS: heb ze zelf ook, maar dat had je vast wel door ;)

Succes is een keuze

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

voor 500 euro een JVC versterker ??? :D Dat is hetzelfde als voor een ton een trabant halen :D Kijk is voor Marantz, Denon, Yamaha enzovoort.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
HK versterker, met B&W 602 S3... mooie combo.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Xanadu, KEF, JMLab, afhankelijk wat je zelf mooi vind klinken.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Kzou ff een heel klap zaken afgaan, betere hfi zaken niet de megapool, en daar even luisteren naar wat je een beetje goed vindt klinken. Ieder z'n eigen smaak namelijk.

En die JVC, sta, zelf zou ik een andere nemen, meer richting Denon of H/K. Alleen al om het merk zou ik geen JVC nemen, maargoed, dat is mijn handicap. Ik heb het ding verder nooit gehoord.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Duck-Twacy
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Als je 5.1 wil is de Kef KHT2005 wel aardig. Die kost nu euro 825 bij mediacheckpoint.de (excl. 30 euro verzendkosten), wat een vrij scherpe prijs is.

Verders kun je eigenlijk alleen op je eigen oren vertrouwen. Alleen die kennen je smaak.

Die JVC is best aardig, maar ieder heeft hier zijn eigen favoriete merken. HK, Marantz, Denon hebben wat meer fans :)
Daarna Yamaha, Pioneer, Onkyo en Sony. JVC zit samen met Technics en Philips een beetje in het verdomhoekje. Is voor 80% een marketing kwestie.

edit. vind die usb aansluiting op de JVC wel interessant, wat kun je daarmee doen, MP3 streams opsturen? Of het normale wavs? Kun je hem ook als geluidskaart gebruiken of zow??

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Topicstarter
825 euro voor een versterker vind ik teveel, en als ik kijk wat deze JVC biedt voor 500 euro. Maargoed ik sta open voor andere versterkers. Naar die speakers ga ik binnenkort maar eens luisteren dan.

die USB aansluiting kun je gewoon in je PC duwen, dan is de receiver je geluidskaart.....enige wat te de PC is digitaal signaal naar je receiver toe sturen.

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
Op woensdag 30 januari 2002 16:16 schreef Bart-n het volgende:
825 euro voor een versterker vind ik teveel, en als ik kijk wat deze JVC biedt voor 500 euro. Maargoed ik sta open voor andere versterkers. Naar die speakers ga ik binnenkort maar eens luisteren dan.
Het is een 5.1 setje, inclusief speakers en sub.
Afbeeldingslocatie: http://db1.onecall.com/Image%5FProducts%2FKef%2Fkht2005%2Egif
Ik ken 'm zelf ook niet, maar was gewoon benieuwd ;)

Persoonlijk heb ik 't niet zo op van die kleine sattelietjes, maar klinkt dit?

Verwijderd

Wat dacht je van de Blueroom minipod? Past precies in je budget, http://www.blueroom.nl/producten.php
Koop je eventueel later de sub erbij.
Heb zelf de JVC RX-6012r bij m'n pc, geluid is acceptabel voor Home Cinema, maar wil je ook rustig naar muziek kunnen luisteren is het een 'bagger ding' vergeleken bij m'n Rotel set :)
Maar de Blueroom speaker is echt een toppertje, heb er zelf 6 plus de sub. En je hebt nog een stukje design in je huiskamer ook!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Design? gat-ver-damme! wat een lelijke dingen :r
Sorry :)

• Duck-Twacy
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op woensdag 30 januari 2002 18:44 schreef thefirstikke het volgende:
Design? gat-ver-damme! wat een lelijke dingen :r
Sorry :)
Ach, je kunt ze toch leuk kleuren met Pasen :)

Over het algemeen wordt de KHT2005 zeer goed beoordeeld in zijn klasse. Natuurlijk blijven satellieten zo hun beperkingen houden. Deze gaan tot ongeveer 100 Hz, de de wisselfrequentie is redelijk laag.

Edit, o wacht je bedoelde de Minipods (die zijn al gekleurd) en niet die eieren van Kef |:(

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Gelukkig bestaat er zoiets als persoonlijke smaak :)
Maargoed, ik geef alleen maar een tip. En het blijft design, of je het nu mooi vind of niet! Tevens wordt deze speaker in alle bladen erg goed gestest.
Dus...

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Op woensdag 30 januari 2002 13:27 schreef Maxster4th het volgende:
Ik weet niet of je in de randstad woont, anders moet je eens kijken bij Polectro Plaza (amsterdam). Daar staan nu de B&W DM 602 S2 te koop voor ongeveer 350euro (2 stuks). Terwijl ze normaal rond de 540 euro zijn.

Dit zijn goede speakers (120 watt) en als je eens rondkijkt op dit forum zal je zien dat je niet de enige zal zijn met die speakers. :)

PS: heb ze zelf ook, maar dat had je vast wel door ;)
Sjees das bijna voor niks... hebben ze daar ook 603S2 en 604S2's? Misschien ook wel goedkoop :) Ik wil me 602S2's (front) upgraden namelijk...
Pagina: 1