De mod BULLDOG heeft me bedreigd! hij beweerd al mijn botten te breken. Dit vind ik echt niet kunnen! Als je de kwaliteit van een forum hoog wilt houden moet je niet met dit soort onzin beginnen!
Goh.. spannend zeg... misschien is het wel terecht... kan ik niet beoordelen zonder verdere info.
ja ik vin het echt niet kunnen hoor!!!!!!!
blup
Even te verduidelijk hij bedoelt dit topic.
Bulldog heeft groot gelijk als je het ana mij vraagt.
[topic=395887]
[topic=395887]
dat heeft ie bij mij ook weleens gedaan 
Tip: hou al je deuren en ramen gesloten, en huur een bodyguard in.
Tip: hou al je deuren en ramen gesloten, en huur een bodyguard in.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Jij zegt het zelf al, wat jij doet is onzin posten en dus een daling van het niveau!Als je de kwaliteit van een forum hoog wilt houden moet je niet met dit soort onzin beginnen
En terecht dat Bulldog zo reageerd, jij bent gewoon irri bezig vindt je niet ?
Wat denk je nu ..... hij kent je aderes niet man lekker boeie ik ben ook niet echt vrienden met veldmuis....
(
)
mja zo erg zal het toch niet zijn ?

idd...en dat van die botten zie ik nergensOp dinsdag 29 januari 2002 20:52 schreef DarkJedi het volgende:
Even te verduidelijk hij bedoelt dit topic.
[topic=395887]

LOL
Bulldog heeft ge-edit.
Het staat er niet meer.
Bulldog heeft ge-edit.

Het staat er niet meer.
fleem!Op dinsdag 29 januari 2002 20:53 schreef RS_003 het volgende:
Wat denk je nu ..... hij kent je aderes niet man lekker boeie ik ben ook niet echt vrienden met veldmuis....(
)
En ook al 31 posts ja

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
1 tip: huur Daniel inOp dinsdag 29 januari 2002 20:51 schreef TheMaSt3R het volgende:
De mod BULLDOG heeft me bedreigd! hij beweerd al mijn botten te breken. Dit vind ik echt niet kunnen! Als je de kwaliteit van een forum hoog wilt houden moet je niet met dit soort onzin beginnen!
warez, dit levert je een OW op.Op dinsdag 29 januari 2002 20:53 schreef TheMaSt3R het volgende:
Groot gelijk? ik heb het altijd netjes gehouden! (morgen neem ik medal of honor mee. 5 euro he)

Hey bulldog snel je reply veranderen das ook niet echt netjes.
Ik sta ook altijd achter me posts.
Verwijderd
Bulldogs zijn wel vaker aggressief he? 
Geef die gast een ban man! (BULLDOG niet dus he?
)
Geef die gast een ban man! (BULLDOG niet dus he?
Ik hoop dat je steriel bent, voortplanten is een beetje zonde van het mensenras.Op dinsdag 29 januari 2002 20:51 schreef TheMaSt3R het volgende:
Ongelooflijk oen dat je bent.

ik ookOp dinsdag 29 januari 2002 20:54 schreef DarkJedi het volgende:
Hey bulldog snel je reply veranderen das ook niet echt netjes.
- Flame, waarom kan die gast nog steeds hier posten ?Op dinsdag 29 januari 2002 20:54 schreef TheMaSt3R het volgende:
WTF bulldog heeft zen reactie aangepast. WAT EEN PISNICHT ZEG
Weer een OW.Op dinsdag 29 januari 2002 20:54 schreef TheMaSt3R het volgende:
WTF bulldog heeft zen reactie aangepast. WAT EEN PISNICHT ZEG
DAAAAAAAAAAG!!!

WAHHAHAHOp dinsdag 29 januari 2002 20:55 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je steriel bent, voortplanten is een beetje zonde van het mensenras.
die zit
oen? wat een passe woord zegOp dinsdag 29 januari 2002 20:55 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je steriel bent, voortplanten is een beetje zonde van het mensenras.
Jij weet wel betere scheldwoorden te verzinnen heOp dinsdag 29 januari 2002 20:56 schreef TheMaSt3R het volgende:
[..]
oen? wat een passe woord zeg
Verwijderd
30 posts in 3 minuten 
LOL
Ik zag de post van BullDog staan en dacht: Hmmmm komt een LA topic van ....
LOL
Ik zag de post van BullDog staan en dacht: Hmmmm komt een LA topic van ....
inderdaadOp dinsdag 29 januari 2002 20:56 schreef TheMaSt3R het volgende:
[..]
TheMaSt3R ? wat een passe woord zeg
Verwijderd
Als themast3r een ow zou krijgen voor zijn woorden tegen buldog zou buldag dat zelf ook moeten krijgen.
Maar ik denk dat ie wel om een andere reden geband wordt
Maar ik denk dat ie wel om een andere reden geband wordt
Moet ie jouw dan volschelden met een of ander nog-nooit-door-iemand-gehoord-scheldwoordOp dinsdag 29 januari 2002 20:56 schreef TheMaSt3R het volgende:
Je moest eens zien wie zo passe is.Op dinsdag 29 januari 2002 20:56 schreef TheMaSt3R het volgende:
[..]
Je zet jezelf wel erg te kijk.
Verwijderd
Dat was alles wat ie te zeggen hadOp dinsdag 29 januari 2002 20:56 schreef TheMaSt3R het volgende:
[..]
Och, och.. heeft meneer mod stout gedaan?Op dinsdag 29 januari 2002 20:51 schreef TheMaSt3R het volgende:
Je bent ook een [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/45668]beetje irritant[/url] eh..
Verwijderd
Meer ben je niet waard.Op dinsdag 29 januari 2002 20:56 schreef TheMaSt3R het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je vraagt er toch om ???
Bewijs komt eraan dat Bulldog dit echt heeft gezegt.
Door my man michiel en dan zien jullie allemaal dat bulldog een beetje mietjes achtig is No flame intented (wat was de afk ook alweer?)
Door my man michiel en dan zien jullie allemaal dat bulldog een beetje mietjes achtig is No flame intented (wat was de afk ook alweer?)
Verwijderd
Dit soort topics trekt mensen aan he??Op dinsdag 29 januari 2002 20:56 schreef ItSnows het volgende:
30 posts in 3 minuten
LOL
Kijk daar, houwerij!!! Lachuuuh!
TheMaSt3R als je je zo vreselijk benadeeld voelt zou ik me maar een klein beetje anders opstellen hier. 
Ik denk dat je weinig soepelheid van je modjes kan verwachten als jij je zo vreselijk irritant gaat gedragen hier.
Ik zou maar heel snel inbinden anders zien we jou hier niet zo snel meer terug.
Maar misschien is het daar ook al wel te laat voor.
Ik denk dat je weinig soepelheid van je modjes kan verwachten als jij je zo vreselijk irritant gaat gedragen hier.
Ik zou maar heel snel inbinden anders zien we jou hier niet zo snel meer terug.
Maar misschien is het daar ook al wel te laat voor.

hahahahah, moet je 's een search doen op zijn nick..... 
Die gast is nog dommer dan Kelly......
Verwijderd
Veldmuis is liefOp dinsdag 29 januari 2002 20:53 schreef RS_003 het volgende:
Wat denk je nu ..... hij kent je aderes niet man lekker boeie ik ben ook niet echt vrienden met veldmuis....(
)
Dat acht ik onmogenlijkOp dinsdag 29 januari 2002 21:00 schreef ecteinascidin het volgende:
Inderdaad... mijn eerste reactie in desbetreffende topic bestond inderdaad uit andere woorden (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/395887/1?limit=100).
Mwhja... hou achterlijk kun je nou ook zijn?.
Eerst opent ie dit topic: [topic=395878/1/100]
En vervolgens...: [topic=395887/1/100]
En eerder op de dag ook nog andere crap: [topic=395792/1/100]
Sja...
.
Mwhja... hou achterlijk kun je nou ook zijn?.
Eerst opent ie dit topic: [topic=395878/1/100]
En vervolgens...: [topic=395887/1/100]
En eerder op de dag ook nog andere crap: [topic=395792/1/100]
Sja...

Verwijderd
Volgens mij is BullDog aan het afkoelen anders was tie allang langsgeweest
LOL
Ik lig in een deuk hier.
edit: HEY kon je niet ff een minuutje wachten tot ik dit gepost had
Ik lig in een deuk hier.
edit: HEY kon je niet ff een minuutje wachten tot ik dit gepost had
Beetje lame wat je nu doet.Op dinsdag 29 januari 2002 21:00 schreef Lighteye het volgende:
Hiero een screenie omdat bulldog zijn post al heeft ge-edit:
[afbeelding]
FoeiiOp dinsdag 29 januari 2002 21:01 schreef Bulldog iets.
Verwijderd
Waarom, als 'ie iets fout doet, en hij bedenkt zich dan mag 'ie het toch zeker wel aanpassen??Op dinsdag 29 januari 2002 21:01 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Beetje lame wat je nu doet.
Ok nog een screen van mij

Bulldog heeft grote gelijk om hem te bannen maar kom op wees een man en niet je post editen.

Bulldog heeft grote gelijk om hem te bannen maar kom op wees een man en niet je post editen.
Go bulldog. Kill Kill
[disclaimer] * Delerium denkt dat Bulldog het rustig op een gevalletje uitlokking kan gooien.
[disclaimer] * Delerium denkt dat Bulldog het rustig op een gevalletje uitlokking kan gooien.
eik zouden ze alle buldugs gemuilkort rondmoeten laten lopen..
maar dis veels te leuk
alleen jammer dat je je post edite
maar dis veels te leuk
alleen jammer dat je je post edite
blup
Verwijderd
Nah, een bot heeft ie veel liever denk ik.Op dinsdag 29 januari 2002 21:03 schreef robinvreuls het volgende:
Geen koekje voor Bulldog
Verwijderd
Ik heb er bezwaar tegen als hij zijn originele post weer terugzet...Op dinsdag 29 januari 2002 21:03 schreef DarkJedi het volgende:
Ok nog een screen van mij
[IMG=http://members.home.nl/h.a.j.loeff/flame.jpg][/IMG]
Laat maar lekker zo...
* BachW denkt gaat lekker hier... 
Gooi dicht man deze zooi....

Gooi dicht man deze zooi....
ik vind dit niet kunnen hoor, wat Bulldog gedaan heeft...
hij had er op z'n minst bij kunnen zetten "EN DIE VAN JE KANARIE OOK"
hij had er op z'n minst bij kunnen zetten "EN DIE VAN JE KANARIE OOK"
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
* veldmuis agreesOp dinsdag 29 januari 2002 21:04 schreef ecteinascidin het volgende:
Go bulldog. Kill Kill
[disclaimer] * veldmuis denkt dat Bulldog het rustig op een gevalletje uitlokking kan gooien.
is niet lame ook, eerst gaan kutten, dan doet er iemands iets terug, en dan gaan uithuilen
stoer hoor

Ok... zit een puntje van waarheid in. Dit was gewoon echt mijn allereerste reactie... ik had echt zoiets van, .... ach, laat ook maarOp dinsdag 29 januari 2002 21:03 schreef DarkJedi het volgende:

Gewoon even een frustratie uiting, en dat moet kunnen... komop zeg
In dat geval..Op dinsdag 29 januari 2002 21:05 schreef Cheatah het volgende:
Ik heb er bezwaar tegen als hij zijn originele post weer terugzet...

Je hebt gelijk, ik ben niet tegen het aanpassen maar meer de pics waar de orginele tekst op staat.Op dinsdag 29 januari 2002 21:03 schreef DarkPipo het volgende:
[..]
Waarom, als 'ie iets fout doet, en hij bedenkt zich dan mag 'ie het toch zeker wel aanpassen??
Hij veranderd dit niet zonder een reden
Is zie weinig reactie van de hoofdpersoon. IS hij al gebanned
Verwijderd
Ik zou precies het zelfde doen maar ik zou dan waarschijnlijk wel een ow krijgen misschien ook niet.Op dinsdag 29 januari 2002 21:06 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Ok... zit een puntje van waarheid in. Dit was gewoon echt mijn allereerste reactie... ik had echt zoiets van, .... ach, laat ook maar. Ik typte het... en wist dat wat ik typte fout was... 1min. later heb ik het gecorrigeerd /weggehaald.
Gewoon even een frustratie uiting, en dat moet kunnen... komop zeg.
Verwijderd
Geef jezelf voor straf 2 dagen geen BanRechten ofzo.Op dinsdag 29 januari 2002 21:06 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Ok... zit een puntje van waarheid in. Dit was gewoon echt mijn allereerste reactie... ik had echt zoiets van, .... ach, laat ook maar. Ik typte het... en wist dat wat ik typte fout was... 1min. later heb ik het gecorrigeerd /weggehaald.
Gewoon even een frustratie uiting, en dat moet kunnen... komop zeg.
LOL. LOL.
k weet niet hoor, maar iedereen kan zoiets toch krijgen 
dat gewoon nogal boos bent, en zo een reactie plaatst zonder erover na te denken.
misschien niet helemaal juist, maar omdat Bulldog een moderator is wordt het veel zwaarder opgevat
iedereen kan zoiets overkomen...
de post is geedit, lijkt me clear dat het niet serieus bedoelt was
maarja...just my 2 €cents ofzo
dat gewoon nogal boos bent, en zo een reactie plaatst zonder erover na te denken.
misschien niet helemaal juist, maar omdat Bulldog een moderator is wordt het veel zwaarder opgevat

iedereen kan zoiets overkomen...
de post is geedit, lijkt me clear dat het niet serieus bedoelt was
maarja...just my 2 €cents ofzo
Als we de kwaliteit echt hoog wilden houden zouden we een toelatingstest moeten doen waarna jij dan zonder pardon zou worden afgewezenOp dinsdag 29 januari 2002 20:51 schreef TheMaSt3R het volgende:

een tempbanrechtbanOp dinsdag 29 januari 2002 21:08 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Geef jezelf voor straf 2 dagen geen BanRechten ofzo.
LOL. LOL.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
geen enkele andere mod heeft het gezien, snel genoeg geedit...als jij dat post en snel weer edit zonder dat iemand het ziet/kwoot kan er nix tegen gedaan wordenOp dinsdag 29 januari 2002 21:07 schreef DMS het volgende:
[..]
Ik zou precies het zelfde doen maar ik zou dan waarschijnlijk wel een ow krijgen misschien ook niet.
toch
Verwijderd
He laten we dit ff serieus houden, een mod hoort zich ten slotte niet door zijn gevoelens te laten leiden ook al wordt ie gesteund door de users !
Ik wil je niet afzeiken, maar je bent net 5 dagen geregd, dus echt meepraten hierover kun je nog niet.Op dinsdag 29 januari 2002 21:09 schreef Lighteye het volgende:
He laten we dit ff serieus houden, een mod hoort zich ten slotte niet door zijn gevoelens te laten leiden ook al wordt ie gesteund door de users !
Dit is toch het bewijs, die opmerking kwam van de echte bulldog. Hij corrigeerde het snel toen hij zag wat andere mensen er van vonden. Die tekkel sucks gewoon
Verwijderd
Behalve als ik 'm verklikOp dinsdag 29 januari 2002 21:09 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
geen enkele andere mod heeft het gezien, snel genoeg geedit...als jij dat post en snel weer edit zonder dat iemand het ziet/kwoot kan er nix tegen gedaan worden
toch
Stoute modjes
een mod is gewoon een user met dat beetje extra rechtenOp dinsdag 29 januari 2002 21:09 schreef Lighteye het volgende:
waar kan je echt moeilijk over doen

lijkt me wel dat er een logje van is eigenlijkOp dinsdag 29 januari 2002 21:09 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
geen enkele andere mod heeft het gezien, snel genoeg geedit...als jij dat post en snel weer edit zonder dat iemand het ziet/kwoot kan er nix tegen gedaan worden
toch
Verwijderd
Hou op zeg. Ik kom echt niet meer bijOp dinsdag 29 januari 2002 21:11 schreef TheMaSt3R het volgende:
Dit is toch het bewijs, die opmerking kwam van de echte bulldog. Hij corrigeerde het snel toen hij zag wat andere mensen er van vonden. Die tekkel sucks gewoon
Wil je even op xmvl33 zoeken?Op dinsdag 29 januari 2002 21:10 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ik wil je niet afzeiken, maar je bent net 5 dagen geregd, dus echt meepraten hierover kun je nog niet.
Hij heeft een nieuwe account die pas 5 dagen werkt maar daarvoor al maanden lid
Kon je ook niet weten I know.
en jij fleemt continue tegen hem...en hij mag nix terugdoen want jij bent zieligOp dinsdag 29 januari 2002 21:11 schreef TheMaSt3R het volgende:

get a life..en liefst zonder GoT

Waarom hij is toch ook een mens, ook al doet zijn nickname anders vermoedenOp dinsdag 29 januari 2002 21:09 schreef Lighteye het volgende:
In eerste instantie was zijn reactie misschien wat te vel, maar zeg nou eerlijk die Master was gewoon ontzettend irri.
En hij heeft zijn reactie veranderd omdat hij zelf inzag dat deze "fout" was, ik vindt het een beetje onzin om hierover zo'n poeha te maken.
Die tekkel sucks gewoon

Kloontjes mogen niet.Op dinsdag 29 januari 2002 21:12 schreef DarkJedi het volgende:
[..]
Wil je even op xmvl33 zoeken?
Hij heeft een nieuwe account dus hou jij er even buiten ja, laat dit aan de grote mensen over.

Verwijderd
Een mod is ook maar een mens, die uit (gezien de eerdere topics van topicstarten volkomen terechte) frustratie wel eens iets roept/post, waar ie later spijt van heeft en het terugneemt....Op dinsdag 29 januari 2002 21:09 schreef Lighteye het volgende:
Verwijderd
Hlpdsk vind mij ook niet bijster aardig 
Vervelend kereltje. Ik heb al wat replies naar dev/null gesmeten.
Hehehe interesseerd mij wat
Ander antwoord: jaOp dinsdag 29 januari 2002 21:13 schreef pc-reactive het volgende:
Andere vraag: moet dit per se in LA??
KUT jullie hebben me al gequote voor me edit 
Hij wilde alleen nieuwe nick das alles.
Hij wilde alleen nieuwe nick das alles.
Je bent best brutaal he, pubertje...Op dinsdag 29 januari 2002 21:11 schreef TheMaSt3R het volgende:
Ga nou maar lekker weg van GoT en ga op forum.fok.nl kutten, dan is iedereen hier weer blij.
Nog een goedenavond trouwens.
Laten we het anders doen, wij stemmen jouw weg! mijn stem heb jeOp dinsdag 29 januari 2002 21:14 schreef TheMaSt3R het volgende:
ik flamede niet. We gaan bulldog gewoon weg stemmen! mijn stem heeft ie. Kom op met die van julllie
Als jij zo'n Grootmongool uithangt lukt het je wel ja, dan zal een professioneel modje als Bulldog (nieuwe sig Bulldog volgende week) op den duur ook niet-modwaardig gedrag vertonen.
Het feit dat het jou gelukt is Bulldog zover te krijgen zegt meer iets over jou niveau dan over de huismod hiero...
Dat je nog kan posten mag een godswonder heten...
* Delerium denkt dat je niet voldoende hersenen hebt om 1 vinger aan te sturen.
Het feit dat het jou gelukt is Bulldog zover te krijgen zegt meer iets over jou niveau dan over de huismod hiero...
Dat je nog kan posten mag een godswonder heten...
* Delerium denkt dat je niet voldoende hersenen hebt om 1 vinger aan te sturen.
Verwijderd
Ik stem jou weg, mag dat ook???Op dinsdag 29 januari 2002 21:14 schreef TheMaSt3R het volgende:
ik flamede niet. We gaan bulldog gewoon weg stemmen! mijn stem heeft ie. Kom op met die van julllie
(en ik weet wel wie er nu meer stemmen krijgt
GoT is geen democratie ofzo..Op dinsdag 29 januari 2002 21:14 schreef TheMaSt3R het volgende:

mijne ookOp dinsdag 29 januari 2002 21:15 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Laten we het anders doen, wij stemmen jouw weg! mijn stem heb je
En wat heeft dat met dit topic te makenOp dinsdag 29 januari 2002 21:13 schreef Shaggy16 het volgende:
Hlpdsk vind mij ook niet bijster aardig
Hmm, BULDOGG is toch een tweaker? Dan heet het geen botten breken, maar skelet modden.
binnenkort op dit forum:
[mod]skelet getweaked. met pics, modemers opgelet
binnenkort op dit forum:
[mod]skelet getweaked. met pics, modemers opgelet
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Precies, we stemmen jou weg.Op dinsdag 29 januari 2002 21:14 schreef TheMaSt3R het volgende:
Verwijderd
Nee , en.....Op dinsdag 29 januari 2002 21:16 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
En wat heeft dat met dit topic te maken
Dit topic is gesloten.