De film: Lord of the rings was echt goed....
weet iemand of er al een spel in de maak is??
/me wil het hebbuh
weet iemand of er al een spel in de maak is??
/me wil het hebbuh
There is no magic.
There is no magic.
ja ik ook maar je moet wel rekening houden met het feit dat het dan een GIGA groot spel word, daarom zal een stijl alsOp dinsdag 29 januari 2002 18:55 schreef unrealer het volgende:
/me vind 3D aktie/adventure spellen leuker
Verwijderd
wat is het danOp dinsdag 29 januari 2002 18:55 schreef The_Will het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaargggghhh..... DIABLO IS GEEN RPG (kan dat niet in de FAQ?)
Zo dat moest ik ff kwijt.
Welk starwars spel bedoel je trouwens?
Verwijderd
ik denk Jedi Knight 2: Obi WanOp dinsdag 29 januari 2002 18:55 schreef The_Will het volgende:
doh ik zeg toch ook nie dat het een rpg is ofzoOp dinsdag 29 januari 2002 18:55 schreef The_Will het volgende:
Verwijderd
hack&slash volgens velen...Op dinsdag 29 januari 2002 18:56 schreef arko19 het volgende:
[..]
wat is het dan
There is no magic.
Verwijderd
hmmmm, het lijkt me leuker a la de view van Dark Age of Camelot.Op dinsdag 29 januari 2002 18:58 schreef unrealer het volgende:
Giants was ook 1 gigabyte, ook leuk spel
aan rpg denk ik meer aan een plat spel (breath of fire)
maar als diablo soort lijkt me het als nog super cool
There is no magic.
Verwijderd
iddOp dinsdag 29 januari 2002 18:59 schreef The_Will het volgende:
Vanwaar de bold letters
Verwijderd
om op te vallen???Op dinsdag 29 januari 2002 18:59 schreef The_Will het volgende:
Vanwaar de bold letters
zat net in de faqOp dinsdag 29 januari 2002 18:59 schreef The_Will het volgende:
Vanwaar de bold letters
There is no magic.
Verwijderd
Nee, alles behalve Diablo, als er een spel van uitkomt moet het een Die-Hard RPG zijn, de screenies die ik van EA heb gezien beloven niet veel soepsOp dinsdag 29 januari 2002 19:03 schreef Mini-bad het volgende:
Dit lijkt me wel supervet
Zoiets als diablo maar dan met de characters van LotR. Met de missie om sauron plat te leggen
There is no magic.
Het is een ELFOp dinsdag 29 januari 2002 19:05 schreef unrealer het volgende:
(man met pijl en boog)
Voor dit soort acties zou je de film verplicht 10x achter elkaar moeten zien (onder mijn begeleiding, kan ik hem ook 10x zienOp dinsdag 29 januari 2002 19:05 schreef unrealer het volgende:
met legolas (man met pijl en boog) alle orks neer schieten,
There is no magic.
Verwijderd
Jedi Knight 2 heet Jedi Outcast. Obi-Wan is een losstaand game op de Xbox, en ik ben er op afgeknapt... Je 'groeit' niet in dat spel. In JK kreeg je tenminste afhankelijk van je prestaties force-powers, en je kon zelf kiezen of je light of dark jedi werd.Op dinsdag 29 januari 2002 18:57 schreef DjeV het volgende:
ik denk Jedi Knight 2: Obi Wan
Mag ik er ook bij zitten als de film 10x wordt herhaaldOp dinsdag 29 januari 2002 19:11 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Voor dit soort acties zou je de film verplicht 10x achter elkaar moeten zien (onder mijn begeleiding, kan ik hem ook 10x zien)..
Legolas een man.....
bij Planet Internet, kzal wel es zien of ik er weer aan kan komenOp dinsdag 29 januari 2002 19:13 schreef The_Will het volgende:
LOL
Btw Soccubus, waar heb jij die pics van LoTR gevonden? Ik kan ze namelijk niet vinden op de site van EA
in de film een elfOp dinsdag 29 januari 2002 19:11 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Voor dit soort acties zou je de film verplicht 10x achter elkaar moeten zien (onder mijn begeleiding, kan ik hem ook 10x zien)..
Legolas een man.....
Elven archer class ( ranger ) specialty in long bow.Op dinsdag 29 januari 2002 19:05 schreef unrealer het volgende:
leuke levels, lekker in moria tegen die dwerg (mega)te vechten, met legolas (man met pijl en boog) alle orks neer schieten, dus kies ik meer voor'n 3D spel....
meer fun
Verwijderd
YO IK WIL MEEOp dinsdag 29 januari 2002 19:11 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Legolas een man.....
Er zijn verschillende uitgevers die de Lord of the Rings licentie hebbenOp dinsdag 29 januari 2002 19:31 schreef unrealer het volgende:
is er dan al een uitgever
zoja, welke
cool!Op dinsdag 29 januari 2002 19:33 schreef ItSnows het volgende:
Het spel dat EA uitbrengt wordt GEEN RPG maar een Shooter.
Nou ja, zo is EA he, op de grootste doel groep mikkenOp dinsdag 29 januari 2002 19:35 schreef unrealer het volgende:
[..]
cool!
Verwijderd
Zeker niet.Op dinsdag 29 januari 2002 19:35 schreef unrealer het volgende:
[..]
cool!
Verwijderd
Myst 3 suxs: 6 dagen was tie uitOp dinsdag 29 januari 2002 19:45 schreef unrealer het volgende:
ney dan Myst 3
Verwijderd
DuHOp dinsdag 29 januari 2002 19:30 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Legolas ruled dus wel echt he
<---------------
Verwijderd
Understatement of The YearOp dinsdag 29 januari 2002 19:49 schreef Mini-bad het volgende:
[..]
DuHheel LotR ruled
Verwijderd
Stel ik zou beweren dat ik hier op GoT LoTr het meest aantal keer heb gezien in de bios dan zal er iemand moeten komen die de film in ieder geval meer dan 5 keer gezien heeftOp dinsdag 29 januari 2002 19:57 schreef unrealer het volgende:
dus je vind LotR niet leuk ItSnows?
Waar slaat dat nou weer op, hoe hij een spel voor Lord of the Rings ziet klinkt een stuk leuker dan een simpele shooterOp dinsdag 29 januari 2002 19:57 schreef unrealer het volgende:
dus je vind LotR niet leuk ItSnows?
Verwijderd
Hij is aan het kattenOp dinsdag 29 januari 2002 20:01 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Warr slaat dat nou weer op, hoe hij een spel voor Lord of the Rings ziet klinkt een stuk leuker dan een simpele shooter
Merk ik, maar het zou zonde zijn dat dit topic daardoor wordt geslotenOp dinsdag 29 januari 2002 20:02 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Hij is aan het kattenWij 2 hebben ruzie
Verwijderd
Mijn versie: Engels; uitgiftedatum 1968 (eerste uitgave in 1 band).Op dinsdag 29 januari 2002 20:04 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Merk ik, maar het zou zonde zijn dat dit topic daardoor wordt geslotenLord of the Rings is gewoon het beste boek ooit geschreven, en de film is zeker meer dan de moeite waard
éh, ik geloof dat je een fan bentOp dinsdag 29 januari 2002 20:09 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Mijn versie: Engels; uitgiftedatum 1968 (eerste uitgave in 1 band).
Gekregen voor mijn 17de verjaardag. De dag dat ik volwassen werd (volwassen zijn ging dat jaar van 21 naar 18).
Boek durf ik niet meer aan te raken en lees alleen maar in de 1990 uitgave (ook engels).
LoTr: meer vertaald dan de bijbel en hard op weg het best gelezen boek te worden (bijbel staat op 1).
En het word ****** weer tijd voor een echte RPG
Arcanum was saai
Soccubus: wel op de smilies letten
Verwijderd
Nee ik bedoel de smilies waarvan jij denkt dat der een flamwar begintOp dinsdag 29 januari 2002 20:16 schreef Soccubus het volgende:
[..]
éh, ik geloof dat je een fan bent
over die smilies bedoel je zekr<--die, dat was meer voor wat er voor stond, 't zou zonde zijn dat dit topic wordt gesloten door een flamewar
![]()
Ik geloof dat ik een jaar of 14 was toen ik het eerst probeerde maar toen kwam ik er niet echt doorheenOp dinsdag 29 januari 2002 20:17 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de smilies waarvan jij denkt dat der een flamwar begintIk en oorlog is als friet met azijn.
/on topic/
Ik heb met 16 LoTr voor het eerst gelezen en dat is 17 jaar geleden
Verwijderd
Ik heb het boek op school mogen lezen voor mijn lijst. Telde als 1 boek maar ik had het ervoor overOp dinsdag 29 januari 2002 20:23 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een jaar of 14 was toen ik het eerst probeerde maar toen kwam ik er niet echt doorheenen met m'n 15e ben ik opnieuw begonnen en had ik hem binnen 2 weken uit
dat was echt een boek wat ik gewoon uit wou hebben, alles er zo'n beetje voor laten liggen wat de leraren niet altijd erg leuk vonden
dat is wel wat minder jaartjes terrug
een 6 jaartjes
Heb ik ookOp dinsdag 29 januari 2002 20:31 schreef ItSnows het volgende:
Heb ikke! Koste een hoop
Verwijderd
Board game:Join the gang in Middle-Earth and help them to destroy the ring that binds all. Your quest will lead to many dangers as you journey to the summit of the Mountain of Doom. There you must cast away the One Ring in order to fulfill your quest as Ring Bearer. Lord of the Rings was originally designed for the Commodore 64 and instead adapted for the PC.
Publisher: N/A Developer: Interplay Release Date: January 1, 1990
Ik heb hem laatst geprobeerd te draaien, werkte niet helemaal goed op m'n PC, er zijn 2 spellen gereleased, The Felloship(1991) en The Two Towers(1993)Op dinsdag 29 januari 2002 20:39 schreef ItSnows het volgende:
Iemand deze ooit gespeeld:
http://www.gamers.com/game/46847
Verwijderd
Warez request mogen nietOp dinsdag 29 januari 2002 20:50 schreef mr.oncreatief het volgende:
ik wil LotR spel hebben!
Ik zometeen ookOp dinsdag 29 januari 2002 20:46 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst geprobeerd te draaien, werkte niet helemaal goed op m'n PC, er zijn 2 spellen gereleased, The Felloship(1991) en The Two Towers(1993)
Het boek kun je gewoon in de betere boeken zaak kopenOp dinsdag 29 januari 2002 20:50 schreef mr.oncreatief het volgende:
ik wil LotR spel hebben!
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
er waren al een aantal comerciele LotR games, en sierra was al voordat de film er was bezig met een spel van LotR, maar ik zal es op die site zienOp dinsdag 29 januari 2002 20:59 schreef MrTinux het volgende:
Heren (en dames) Tolkien fans, kijkt hier: http://www.lysator.liu.se/tolkien-games/pd.html
Wat ik weet, is dat EA de rechten van de film heeft, en daar (een) spel(len) van maakt, en dat Sierra de rechten van het boek heeft (ja, dat maakt schijnbaar uit)...
Overigens zint het mij niet echt hoor, dat er nu commerciele LotR-games komen... ik denk dat de magie van het boek daar echt mee om zeep geholpen gaat worden
oke, oke... maar nú is echt het écht commercieel, met de hype van de film erbij etc... het worden natuurlijk spellen die een breed publiek moeten aanspreken dus dat zal wel neerkomen op senseless choppin'Op dinsdag 29 januari 2002 21:01 schreef Soccubus het volgende:
er waren al een aantal comerciele LotR games, en sierra was al voordat de film er was bezig met een spel van LotR, maar ik zal es op die site zien
Dat bedoel ik.edit:
waarschijnlijk zal de EA versie wel ongeloofelijk comercieel zijn
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
Das zeker waar, maar het id van EA spreekt me niet echt aanOp dinsdag 29 januari 2002 21:04 schreef ItSnows het volgende:
[afbeelding]
DIT kan ik me nog herinneren
Van mij mag het hele boek uitgemolken worden
Ik kan der toch nooit van mijn leven genoeg van zien.
Verwijderd
Idd. BioWare mag er niet aan beginnenOp dinsdag 29 januari 2002 21:18 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Das zeker waar, maar het id van EA spreekt me niet echt aan
daar heb je helemaal gelijk in!Op dinsdag 29 januari 2002 21:31 schreef JJJ het volgende:
Het leukst lijkt me natuurlijk een 3d spel waarin je 1 karakter speelt en waar je door heel middenaarde kan lopen, en ook kan vechten in oorlogen zoals die om minas tirith en een goede multiplayer etc.![]()
![]()
Een shooter staat me helemaal niet aan
Verwijderd
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Als NWN ooit nog uitkomt... ik heb m'n twijfelsOp woensdag 30 januari 2002 16:13 schreef DarkX het volgende:
Ik zou een 2d rpg prefereren, maar als het goed 3d gebeurd, so be it. Als het maar niet teveel actie zooi is en liever niet first person. Hmmm. Wat denkt men van de neverwinter nights engine?
Verwijderd
Heb je Spuit 11 ookOp woensdag 30 januari 2002 15:08 schreef IceStorm het volgende:
Ik sluit me bij ItSnows aan... ik EIS een goeie RPG.
Hoe ze het uitwerken, i DONT care.. zolang ze het maar goed doen.
Verwijderd
Neverwinter News!Op woensdag 30 januari 2002 16:15 schreef Celtic het volgende:
[..]
Als NWN ooit nog uitkomt... ik heb m'n twijfels
Verwijderd
Ohh, ik liep alweer achterOp woensdag 30 januari 2002 16:19 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Neverwinter News!
[Jan 24] We are pleased to announce that BioWare has resolved all legal disputes with Interplay, and that Neverwinter Nights will be published worldwide by Infogrames. We have published a press release with more information. Check it out!
http://www.bioware.com/bioware_info/press_releases/
Hmmmm. Infogrames. Die zitten toch in Eindhoven? (Sliver (of was het Silver) is ook van hun ??)
EA heeft de rechten op de film (van de screenies die ik heb gezien lijkt het me een 3D hack&slash), Sierra en nog een aantal bedrijven hebben de rechten op de boekenOp woensdag 30 januari 2002 16:09 schreef Crown_of_Creation het volgende:
nou ja, Ea heeft de rechten, dus zal wel weer iets worden als dat Harry Potter spel..had liever gehad dat blizzard de rechten zou krijgen, maar dan hebben we het spel over 5 jaar nog niet (blizzard is volgens mij nog nooit op tijd geweest met een spel)
Music Addicted
Er zijn erg veel Lord of the Rings spellen, daar zal IDD ook wel een snes versie bij zittenOp woensdag 30 januari 2002 18:21 schreef Boekster het volgende:
Er bestaat al een LoTR spel op de SNES, dat had mijn pa ooit es gekocht omdat ie fan was. Toenb was ik denk ik 8 a 9, dus da's al weer ff geleden. Was wel een aardig spel, beetje ala secret of mana, maar veeeeel simpeler qua gameplay en graphics. Was best pittig, en toen vond ik het ook niet zo heel erg leuk.
Mooi schaakspel trouwens! Hou alleen niet zo vvan schaken. Komt misschien omdat ik het niet kan.
waarom kan ik dan geen screenies vinden?Op woensdag 30 januari 2002 18:23 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Er zijn erg veel Lord of the Rings spellen, daar zal IDD ook wel een snes versie bij zitten
zeker een mooi schaakspel
Er zijn ooit screenies op planet internet geweest, ergens eind december, maar die zijn er nu van af gehaald.Op woensdag 30 januari 2002 18:59 schreef unrealer het volgende:
[..]
waarom kan ik dan geen screenies vinden?
dat zijn zulke oudespellen ,toen was er nog geen printscreen.Op woensdag 30 januari 2002 18:59 schreef unrealer het volgende:
[..]
waarom kan ik dan geen screenies vinden?
Verwijderd
Nja, dat was een legal probleem tussen bioware en interplay, maar de ENGINE is van bioware dus die kunnen ze gewoon gebruiken/verkopen. (dachtik)Op woensdag 30 januari 2002 16:15 schreef Celtic het volgende:
[..]
Als NWN ooit nog uitkomt... ik heb m'n twijfels
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Neej, dat is gewoon het genre, niet volgens velenOp dinsdag 29 januari 2002 18:58 schreef DjeV het volgende:
[..]
hack&slash volgens velen...
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
Verwijderd
2 weken??? Ik denk nog steeds dat ik het record hebOp dinsdag 29 januari 2002 20:23 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een jaar of 14 was toen ik het eerst probeerde maar toen kwam ik er niet echt doorheenen met m'n 15e ben ik opnieuw begonnen en had ik hem binnen 2 weken uit
dat was echt een boek wat ik gewoon uit wou hebben, alles er zo'n beetje voor laten liggen wat de leraren niet altijd erg leuk vonden
dat is wel wat minder jaartjes terrug
een 6 jaartjes
Op donderdag 31 januari 2002 10:56 schreef DarkX het volgende:
[..]
Nja, dat was een legal probleem tussen bioware en interplay, maar de ENGINE is van bioware dus die kunnen ze gewoon gebruiken/verkopen. (dachtik)
maar eigenlijk is de leukste vertolking toch wel kingdom o' magic
Bron: www.bioware.comFOR IMMEDIATE RELEASE
Interplay and BioWare reach settlement
Neverwinter Nights to be published worldwide by Infogrames
EDMONTON, Alberta, Canada January 24th, 2002 BioWare and Interplay have reached a settlement ending the dispute between the companies. Per the agreement, Neverwinter Nights, developed by BioWare, will be published by Infogrames worldwide subject to certain pre-existing Interplay licenses. In addition other matters have been resolved to both parties mutual satisfaction.
Ray Muzyka, joint CEO of BioWare Corp. said, "Were delighted that we have reached an amicable settlement agreement in our dispute with Interplay, and we look forward to completing the development work on Neverwinter Nights and having Infogrames publish this product."
Added Herve Caen, President of Interplay: "We are very pleased with the outcome of this situation and we are looking forward to a successful and mutually beneficial relationship with Infogrames and BioWare on this and other titles."
About BioWare Corp.
BioWare Corp. is an electronic entertainment company that develops computer and console games. Our published projects include: Shattered Steel, the genre-defining Baldurs Gate role playing game series, MDK2 for Dreamcast and PC, and MDK2: Armageddon for Playstation2. Recently, BioWare released Baldurs Gate: Throne of Bhaal, the massive expansion pack to Baldurs Gate II Shadows of Amn. BioWares developers are currently hard at work on two titles to be released this year; Neverwinter Nights - a Dungeons and Dragons® fantasy role playing game for singleplayer and multiplayer (to be published by Infogrames), and Star Wars® Knights of the Old Republic (to be published by LucasArts). As well, development is under way on a new, unannounced, third project.
YOU BASTARD!!!Op donderdag 31 januari 2002 18:21 schreef Soccubus het volgende:
Wat betekend datja, het komt uit
Tja, dat zou wel leuk zijnOp donderdag 31 januari 2002 18:24 schreef IceStorm het volgende:
[..]
YOU BASTARD!!!
Zie ik 'press release', 'Bioware' en 'settlement' in 1 post staan in een LoTR games topic..
Bah.. dacht ik toch heel even dat....
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq