Ow das wel beter ja ik zit er echt op te wachten.
heb hem nl had nodig
heb hem nl had nodig
Dat is mogelijk jaOp vrijdag 22 maart 2002 23:55 schreef bopitje het volgende:
maar wat me nog niet helemaal duidelijk is.
Als ik de cd heb kan ik kan gewoon op de cd nummers gaan zoeken en een mp3list maken en die in het geheugen op slaan???
kan dat dat is mijn vraag.
Ik hoop dat ik hem volgende week krijg![]()
![]()
Had je dat in je mailtje gevraagt?Op vrijdag 22 maart 2002 17:56 schreef PROnline het volgende:
Vandaag gebeld door Holland Global ter controle van de bestelling. Ze zijn binnen en worden maandag verstuurd. Dus dinsdag of woensdag zijn ze binnen
Ik schreef:
Ik zou graag de status van mijn bestelling willen weten.
Ik heb het volgende besteld:
iRiver IMP350 Silver
Order ID: xxxx
Dus alles komt goed.Zij antwoorden:
U bestelling wordt maandag verzonden de spelers komen dan binnen en worden direct verzonden.
Whatever.
Verwijderd
A vandaar, moet zegen dat het niet echt duidelijk is gedaan van ze.Op zondag 24 maart 2002 13:29 schreef meendering het volgende:
FF voor de duidelijkheid.
[..]
[..]
Dus alles komt goed.![]()
Verwijderd
Kijk hier ff voor (russische) screenshots, ook van de afstandsbedieningOp zondag 24 maart 2002 16:04 schreef AtlonXP1800 het volgende:
ik zit er dus ook over te denken om zo'n apparaat te kopen , maar ik kan nergens mooie foto's van dat lcd schermpje vinden. Wie kan er wat maken?
ik ben vooral benieuw hoe het er uit ziet als je de text van een nummer langs laat komen (als je dat met die caption editor hebt gemaakt), gebruikt hij dan ook echt 3 regels om de text te laten zien?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
dit was al een tijdje zo hoorOp zondag 24 maart 2002 20:17 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Ze linken nu vanaf mp3cdspeler.nl ook naar de review op Tweakers
Ik hoop dat je het volgende wat vind:Op zondag 24 maart 2002 16:04 schreef AtlonXP1800 het volgende:
ik zit er dus ook over te denken om zo'n apparaat te kopen , maar ik kan nergens mooie foto's van dat lcd schermpje vinden. Wie kan er wat maken?
ik ben vooral benieuw hoe het er uit ziet als je de text van een nummer langs laat komen (als je dat met die caption editor hebt gemaakt), gebruikt hij dan ook echt 3 regels om de text te laten zien?
39
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Probeer ff mp3-pro en laat ff weten of ie het doet, als ie dat doet gaat ik hem ook kopuh![b]
ontopic:
Ik krijg de mijne hoop ik morgen middag. Mp3-pro is toch wel belangrijk voor mij, bedoel ipv +10 uur 20 uur op een cd is toch wel cool. Dan neem ik gewoon 1 cd-tje en zet ik daar al mijn albums op welke ik regelmatig luister, done.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Flash je bios eens naar ver 2.00Op zondag 24 maart 2002 22:52 schreef Homedisc het volgende:
[..]
dit was al een tijdje zo hoor
[..]
Optie menu:
Het zijn foto's van mijn iRiver slimX
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Dus wie weetDear Martin
Thank you for your email.
iRiver has planning to support MP3pro in the future with firmware upgrade.
Please kindly wait.
If you have any enquiry, please feel free to contact me.
Best regards
Florence
39
Verwijderd
Okeej dan. Goed om te weten, altijd zo irritant dat je de hele middag moet thuis blijven, terwijl je nog boodschappen etc moet doen.Op dinsdag 26 maart 2002 15:02 schreef HermeS het volgende:
Heb mp3spelers even gebeld. Ik was bang dat ze namelijk niet uit korea binnen gekomen waren ofzo. maar ze zijn binnen en worden vandaag verstuurd.
Dus waarschijnlijk krijgen de mensen welke besteld hadden hem morgen.
Whatever.
Whatever.
Ligt het nou aan mij, of is die tekst op de 2e regel van het 1e plaatje een beetje vern**kt?Op woensdag 27 maart 2002 12:07 schreef meendering het volgende:
Hier nog een paar plaatjes van het display....
Heb direct ff de speler geflasht naar v2.00
[afbeelding]
[afbeelding]
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Hij was de titel aan het scrollen, daar komt het door.Op woensdag 27 maart 2002 12:27 schreef B_O_S_S het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is die tekst op de 2e regel van het 1e plaatje een beetje vern**kt?
Whatever.
Yeppers, piece of cake!Op woensdag 27 maart 2002 13:01 schreef HermeS het volgende:
Ik ben hem nu net 2 min geleden binnen gekregen, ik had er ook nog twwe 80mm cd-r tjes bij gedaan had wel verwacht dat ze die er dan bij zouden geven. maar niet dus.![]()
Maar waarom heb je hem geflashed naar v2 ?
Whatever.
Maar welke functies heeft hij nu extra, of zijn verbeterd?Op woensdag 27 maart 2002 13:58 schreef meendering het volgende:
[..]
Yeppers, piece of cake!
.hex file gedownload.
Deze op cdrw gebrand, in de speler en dat is alles.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De GUI is veel mooier..Op woensdag 27 maart 2002 14:11 schreef HermeS het volgende:
[..]
Maar welke functies heeft hij nu extra, of zijn verbeterd?
Ohwja, nog betere anti-shock!1. Renewing function's graphics and user interface so as to give the convenience of function operation.
2. Segmentation of back light time in order to give the freedom of selection.
3. Implementing Adaptor volume mode, which enables the user to change suitable volume automatically when the power is supplied from outside.
4. Adding Sound balance which enables the user to adjust the balance of left and right side output level.
5. Improved program mode for the easy programming.
6. Improved Caption display.
Whatever.
Verwijderd
Verwijderd
Ga je haarOp woensdag 27 maart 2002 17:15 schreef miekol het volgende:
Moet eerst me imp-250 kunnen slijten voor ik de imp-350 kan betalen?
Whatever.
Jah want wil de imp-350Op woensdag 27 maart 2002 19:51 schreef InfraC het volgende:
[..]
Ga je haarverkopen
Nee niet bepaald, wel wordt aangeraden om ze 1 keer in de maand te de-chargen en daarna weer uiteraard te re-chargen.Op woensdag 27 maart 2002 23:57 schreef meendering het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het opladen van die batterijen?
Vergt dit enige regelmaat?
39
Verwijderd
Oew, ik de-charge elke keer als ik um aan de lader hang. Zou dat kwaad kunnen (of juist goed zijn)? Fin, meestal zijn de batterijtjes al goed uitgeput (ik pers er dikwijls op de trein het laatste uit met de radio, kwestie van niet zonder muziek te vallenOp donderdag 28 maart 2002 08:13 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Nee niet bepaald, wel wordt aangeraden om ze 1 keer in de maand te de-chargen en daarna weer uiteraard te re-chargen.
Zelf heb ik nog Firmware 1.4 erop staan, maar die GUI van firmware 2.0 ziet er ook wel goed uit.
Verwijderd
dus het kan dan wel in de trein naar de radio luisteren.Op donderdag 28 maart 2002 08:55 schreef marcelleken het volgende:
[..]
Oew, ik de-charge elke keer als ik um aan de lader hang. Zou dat kwaad kunnen (of juist goed zijn)? Fin, meestal zijn de batterijtjes al goed uitgeput (ik pers er dikwijls op de trein het laatste uit met de radio, kwestie van niet zonder muziek te vallen), dus het dechargen neemt niet zo veel tijd in beslag.
Verwijderd
Inderdaad, dikwijls lukt het niet om ruisvrije ontvangst te krijgen (maar om te zeggen dat het absoluut onmogelijk is...). Meestal als ik vanop m'n werk vertrek is het vrij goed (Studio Bussel op 94.5 in Gent), maar eens buiten de stad is het echt niet meer om aan te horen (er is dan bijna geen enkele zender goed te ontvangen). Hoop dat ze daar in de volgende modellen es iets aan gaan doen (moet technisch toch wel mogelijk zijn). En RDS of zo mochten ze er voor die prijs ook wel bij gedaan hebben.Op donderdag 28 maart 2002 09:09 schreef bopitje het volgende:
[..]
dus het kan dan wel in de trein naar de radio luisteren.
Hoorde laatst dat het apzoluut niet kon.
het ding ging alleen maar ruizen en daar bleef het bij.
Maar het kan dus wel das wel beter.
Ligt natuurlijk ook waar in nederland en naar welke radio zender je luistert.
Verwijderd
Whatever.
Hee apart, jouw accu's komen van Sanyo.Op woensdag 27 maart 2002 12:39 schreef meendering het volgende:
FF een aantal pics gemaakt voor de liefhebber.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ja, dat was niet zo'n goede zet (bestellen bij Greycommerce) geloof ik. Ik het tot nu toe nog steeds geen mailtje teruggekregen (verstuurd 20 sept 2001Op woensdag 27 maart 2002 22:43 schreef miekol het volgende:
[..]
Jah want wil de imp-350Wij hadden trouwens bijna geluk die imp-250 of niet? Ik wou em eigenlijk ook bij mpwiz.com bestellen (goedkoper) maar had em toen al by GC besteld
Jazeker, alleen over het puntje dat de radio minder is ben ik het niet helemaal over eens.Op donderdag 28 maart 2002 19:45 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Hee apart, jouw accu's komen van Sanyo.
Maar ik wil even wat vragen. Die review op Tweakers.net heb ik geschreven zoals sommige al door hebben. Zijn jullie het over het algemeen ook eens over mijn bevindingen?
39
Ik vind de v1.4 firmware een beetje rommelig. v2.00 vind ik handiger.Op donderdag 28 maart 2002 21:15 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Alleen zit zelf nog wel te twijfelen of ik m'n IMP-350 update met firmware 2.00 aangezien de GUI van 1.4 ook erg mooi is
Whatever.
*compleet mee eens*Op donderdag 28 maart 2002 21:44 schreef meendering het volgende:
[..]
Ik vind de v1.4 firmware een beetje rommelig. v2.00 vind ik handiger.
Whatever.
Op letters? Lijkt me niet he, een iRiver heeft geen toetsenbordOp donderdag 28 maart 2002 21:48 schreef meendering het volgende:
Nu heb ik nog steeds geen antwoord op me vraag.
Ik vroeg me af of je ook kan zoeken op letters... (winamp de j-toets), lijkt me enorm handig.
Nee, maar ik kwam op het idee, toen ik de iRiver een naam kon geven. Daar zie je ook een mini toetsenbord waar je doorheen kan scrollen.Op donderdag 28 maart 2002 21:50 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Op letters? Lijkt me niet he, een iRiver heeft geen toetsenbord
Whatever.
Verwijderd
Ja, da's wel jammer dat je dat niet kunt instellen. Ook vind ik het jammer dat de scroll van de eerste versies veranderd is naar horizontal of vertical. VroegerOp vrijdag 29 maart 2002 16:11 schreef miekol het volgende:
ik wou dat je kon instellen hoe groot de letters zijn als je door je mp3's navigeert, soms heb je dan een album en dan zie je bij elke liedje alleen: 01 - artiest -, en dus nooit gelijk het liedje en als ze ut lettertype nou es wat kleiner maakte zie je ook wat meer
Verwijderd
Zeg dat wel, in Leuth en Beek is het ontvangst zwaar brak.Op zaterdag 30 maart 2002 12:25 schreef bopitje het volgende:
Maar hij zal buiten nijmegen wel minder doen.
Verwijderd
Verwijderd
Ja dan noem ook nog wat op.Op zaterdag 30 maart 2002 12:26 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Zeg dat wel, in Leuth en Beek is het ontvangst zwaar brak.
Op zaterdag 30 maart 2002 13:12 schreef bopitje het volgende:
SlimX Firmware Version 2.00(Type1)
Die moet ik dus op een cd zetten.
Mogen er ook nog nummers bij of moet het helemaal op een lege cd staan???
En de oude firmware word die er gewoon autom. er af gehaald???
Verwijderd
Haha ok dan ga ik dat ff doen.Op zaterdag 30 maart 2002 13:31 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Boerengat
Ik heb er ook niet voor gekozen hoor
Je kunt beter alleen de firmware erop drukken.
Verwijderd
Meen je dat ? (volgens mij was ik niet helemaal wakker toen ik probeerde de scroll te veranderen)Op zaterdag 30 maart 2002 12:22 schreef Scidd0w het volgende:
Het bovenstaande is dus gewoon in te stellen in het scroll menu hoor...
gewoon horizontal & vertical uitvinken.. En je hebt weer
je normale scroll terug...
Op zaterdag 30 maart 2002 19:04 schreef InfraC het volgende:
[..]
Meen je dat ? (volgens mij was ik niet helemaal wakker toen ik probeerde de scroll te veranderen)
Meteen ff checken ...
edit:
Thnx, ik dacht dat je alleen kon kiezen tussen horizontal en vertical en dat terwijl ik haar al sinds oktober 2001 heb![]()
39
Verwijderd
komt denk ik doordat ik van 1.02 naar 2.00 ben gegaan en er niet bij heb nagedacht. Zo zie je maar: fw upgrades zijn echt handig, ze geven het apparaat nieuwe optiesOp zondag 31 maart 2002 11:04 schreef Homedisc het volgende:
[..]
hahaha, zo zie je maar weer er zitten zoveel functies in zo'n ding dat je gewoon ze nog niet eens allemaal ondekt.
Hier ben ik dus ook nog niet achter en zou ik ook wel graag willen weten jah...Op zondag 31 maart 2002 19:06 schreef PROnline het volgende:
iemand een idee hoe je die -10/+10 knop kan veranderen in directory skip i.p.v. 10 nummer skip?
Verwijderd
Verwijderd
qua wat? firmware?Op donderdag 04 april 2002 12:09 schreef bopitje het volgende:
best handig alleen weet iemand al waneer de volgende versie uitkomt
39
Verwijderd
firmware ja sorry dat ik dat er niet bij zei.Op donderdag 04 april 2002 16:19 schreef Homedisc het volgende:
[..]
qua wat? firmware?
Verwijderd
Nope, bij mij is daar nog niets over bekend, misschien kun je eens kijken op het portables-forum van mp3.comOp vrijdag 05 april 2002 18:44 schreef bopitje het volgende:
[..]
firmware ja sorry dat ik dat er niet bij zei.
Maar weten jullie dat al??
39
Whatever.
hmmz misschien ligt het aan de mp3 maar hier heb ik daar nog nooit last van gehadOp zondag 07 april 2002 19:58 schreef meendering het volgende:
Ik heb me toch iets vaags meegemaakt.
Zit ik vandaag ik de bus naar huis (wintersport).
Ben ik lekker naar een liveset van Judge Jules (120minuten) aan het luisteren, slaat ie opeens over.... iets van 10min terug, terwijl de tijd gewoon doorloopt... vaag?!
39
Whatever.
Op dinsdag 09 april 2002 17:50 schreef meendering het volgende:
Okeej, zal dan wel aan de mp3 liggen.
Nog ff een andere vraag.... wat kan ik met die study mode?
De handleiding vind ik niet echt duidelijk.
Van Alfmeisters' site. Dus voor blinden/slecht-zienden maar ook om bookmarks te maken.STUDY BEEP
[Function-Mode-Study-Beep]
This mode is for the visually-disabled. Beep sounds let users know which
button is pressed.
1. Beep sound signals which button is used.
(Beep sound loudness can be set in the general setup menu.)
When a new song starts during fast search, a beep will sound.
2. Short press of '+10' button will rewind 5 seconds.
3. Long press of 'PROG' button will add, delete or move bookmarks.
You can use 20 bookmarks per disk. The number of beep sounds will let you know the order of the bookmark.
Whatever.
Verwijderd
Volgens mij heb ik dit al eens eerder geadviseerd in dit forum.Op donderdag 11 april 2002 09:09 schreef kroepoek_x het volgende:
Ik ben dus zeeeer ontevreden over mp3cdspeler.nl
Mijn bestelling van de Cyberviolet begin februari was nog steeds niet aangekomen bij mij thuis! Op mijn laatste 5 mailtjes reageerden ze zelfs niet!
Dan maar gemaild naar digimania.be, binnen het uur reactie!
Heb hem nu zelf afgehaald bij digimania.be winkel te Brussel. Zeer goede service! en e-i-n-d-e-l-i-j-k mijn eigen slimx!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq