Ik heb op m'n grafische rekenmachine ook tetris en dat is maar 12 kilobyte groot dus dat valt best meeOp dinsdag 12 februari 2002 19:52 schreef InfraC het volgende:
[..]
Nou het gaat wel tenkoste van het interne geheugen, ik weet niet hoe groot dat is. Dus als ze ipv spelletjes betere antishock kunnen geven, heb ik dat liever. Met die spelletjes mol je alleen maar je ab knopjes.
BTW die 'nieuwe' fw, dus 2.00, is echt super, alleen vind ik het navi menu nu veel te begrijpelijkook klopt de knop waar je op moet drukken om iets te doen niet. Je moet rw/fw (dus links/rechts) gebruiken om omhoog/omlaag te gaan in de subnavimenus
Verwijderd
weet iemand hoe het zit met de submappen?
kan de imp350 meerder submappen lezen?
voorbeeld:
ROOT
|
|-artiest1>
|..|--album1>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|..|--album2>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|.....|--cd3>
|-artiest2>
iemand?
voorbeeld:
ROOT
|
|-artiest1>
|..|--album1>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|..|--album2>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|.....|--cd3>
|-artiest2>
iemand?
Mijn iMP250 doet dit moeiteloos. De SlimX zal er dan ook wel geen problemen mee hebben.Op woensdag 13 februari 2002 23:14 schreef NDAsilenced het volgende:
voorbeeld:
ROOT
|
|-artiest1>
|..|--album1>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|..|--album2>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|.....|--cd3>
|-artiest2>
iemand?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
dank uOp woensdag 13 februari 2002 23:22 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Mijn iMP250 doet dit moeiteloos. De SlimX zal er dan ook wel geen problemen mee hebben.
Voor deze en andere vragen over de iRiver imp350: http://www.iriver.com/down/manual/imp350-e.exeOp woensdag 13 februari 2002 23:14 schreef NDAsilenced het volgende:
voorbeeld:
[..]
System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450
Verwijderd
'k Weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb de indruk dat de batterijtjes van die iRivers (en ik veronderstel ook wel van elk ander oplaadbaar apparaat) al gauw minder presteren als het wat kouder wordt. Die van m'n IMP-250 hebben het weer laten afweten (was deze morgen nogal frisjes op de fiets). Moet dus vandaag zonder muziek naar huis
Vanavond snel effe terug aan de lader hangen (wat zou een mens zijn zonder muziek
).
Dat niet. Maar hij zit wel in mijn jas verzonken momenteel. Ergo, JA ik heb hemOp dinsdag 12 februari 2002 23:26 schreef Pegasus81 het volgende:
[..]
Overigens, wie heeft de imp350 nu al werkelijk op z'n kamertje staan?
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Inderdaad hebben de accus mij ook nog niet verbaasd doen staan over de lange levensduur (maar nu 'zap' ik ook regelmatig nog naar andere nummers enzo, en dat freet batterijen!)Op donderdag 14 februari 2002 09:07 schreef marcelleken het volgende:
'k Weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb de indruk dat de batterijtjes van die iRivers (en ik veronderstel ook wel van elk ander oplaadbaar apparaat) al gauw minder presteren als het wat kouder wordt. Die van m'n IMP-250 hebben het weer laten afweten (was deze morgen nogal frisjes op de fiets). Moet dus vandaag zonder muziek naar huisVanavond snel effe terug aan de lader hangen (wat zou een mens zijn zonder muziek
).
Daarom heb ik voor die IMP350, ik weet niet of de IMP250 ook deze mogelijkheid biedt, de externe batterij houder (met mijn eigen oplaadbare batterijtjes) bij me! Dus als de accu leeg is, injecteer ik de externe batterijen, de reserve tank. Vaak net genoeg om thuis te komen.
Verwijderd
Je shockprooftijd hangt erg af van je bitrate. Hoe hoger je bitrate, des te lager je shockprooftijd (bij iriver gaan ze van 128kb/s uit en dat is 7,5 Mb).Op dinsdag 12 februari 2002 22:03 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gelezen. Dat zou overigens ook de shockproof tijd kunnen verklaren; 480 seconden mp3 komt overheen met 6 minuten, komt overeen met 6MB.
Firmware zal ook wel in die 8mb zitten.
Is het nou echt zo dat deze speler ook bij audio cds
een 1/4 sec gap laat horen tussen de tracks waar dit niet
hoort?
Is dit misschien in de nieuwe firmware opgelost?
Ik vind dit namlijk wel een aardig minpunt van deze
speler als dit echt zo is!!
hoort?
Hieronder even alle reviews van deze speler op
een rijtje...
DMusic
http://hardware.dmusic.com/reviews/slimx/
Mp3.com
http://hardware.mp3.com/hardware/individual/3826.html
CNet
http://electronics.cnet.com/electronics/0-6342420-1305-8591280.html?tag=rev-rev
Alfmeister
http://alfmeister.home.attbi.com/iRiverSlimX/IMP350.html
Vage chinees
http://kage11.uhome.net/imp350/mp350e.php
<edit>
ik kan me nog herinneren dat je hier gewone link tags kon gebruiken ?!?
</edit>
een rijtje...
DMusic
http://hardware.dmusic.com/reviews/slimx/
Mp3.com
http://hardware.mp3.com/hardware/individual/3826.html
CNet
http://electronics.cnet.com/electronics/0-6342420-1305-8591280.html?tag=rev-rev
Alfmeister
http://alfmeister.home.attbi.com/iRiverSlimX/IMP350.html
Vage chinees
http://kage11.uhome.net/imp350/mp350e.php
<edit>
</edit>
Verwijderd
Hijs echt zo cool ik heb hem nu ook besteld.
Nou en nou maar hopen dat ik hem ook snel krijg
Maar dat zal nou nog wel ff wachten zijn.
Wat waren die foto's die bij de review zaten mooi.
Ik vond vooral bij die chinese site de foto erg mooi.
Zie je de details goed
Nou en nou maar hopen dat ik hem ook snel krijg
Maar dat zal nou nog wel ff wachten zijn.
Wat waren die foto's die bij de review zaten mooi.
Ik vond vooral bij die chinese site de foto erg mooi.
Zie je de details goed
kan dus ookOp maandag 18 februari 2002 13:42 schreef Scidd0w het volgende:
<edit>
</edit>
Hieronder even alle reviews van deze speler op
een rijtje...
DMusic
DMusic
Mp3.com
Mp3.com
CNet
CNet
Alfmeister
Alfmeister
Vage chinees
Vage chinees
of bedoelde je dit niet?
hmm weird...
ik had het ook zo gedaan maar toen gaf ie alle
tags gewoon in code weer.
nah het zal wel
nah het zal wel
gewoon eerst je links posten en dan je post editen doe ik altijd. Gaat makkelijk en snelOp dinsdag 19 februari 2002 17:40 schreef Scidd0w het volgende:
hmm weird...
nah het zal wel
Verwijderd
Maar heeft iemand al iets gevonden dat het menu in het nederlands word. Ik vind het ook niet erg als ik het in het engels moet laten. Maar het is altijd handiger
Is geloof ik al eerder genoemd hier... Het is volgens mij niet zo dat je in alle gevallen de taal van de IMP350 kan veranderen... het gaat hem in ons geval waarschijnlijk puur om de carracters die gebruikt moeten worden..
Weet iemand misschien hoe de caption editor werkt? (dat is dat progje waarmee je als het goed is de lyrics gesynchroniseerd mee kan zien lopen op het lcd van de i350)
Alleen snap ik niet goed hoe dat programma werkt.
Hier kan je de caption editor downloaden.
Alleen snap ik niet goed hoe dat programma werkt.
Hier kan je de caption editor downloaden.
System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450
Caption editor is nie zo moeilijk...
Je opent een mp3 file...
Copy en paste de lyrics van een webpage in dat programma...
Je laat dat proggie die mp3 afspelen... en drukt op da knoppie bij elke nieuwe zin (dan schrijft hij er de tijd bij...)
Sla hem op (dan komt er een extra file bij).. Brand die file samen met die mp3 mee op een cd en dan werkt het superde duper!!
Succes
Je opent een mp3 file...
Copy en paste de lyrics van een webpage in dat programma...
Je laat dat proggie die mp3 afspelen... en drukt op da knoppie bij elke nieuwe zin (dan schrijft hij er de tijd bij...)
Sla hem op (dan komt er een extra file bij).. Brand die file samen met die mp3 mee op een cd en dan werkt het superde duper!!
Succes
Kan iemand misschien antwoord geven op deze vraag?Op maandag 18 februari 2002 13:02 schreef Scidd0w het volgende:
Is het nou echt zo dat deze speler ook bij audio cds
hoort?
1/4 seconde is het echt niet hoor. FW 2.0 i.c.m. de iRiver2 laat echter nog steeds een overgang horen. Ik eet mijn schoen op als de iMP350 dit niet heeft. Nou ja, de gebruiksaanwijzing dan maar, da's lichter verteerbaar.Op maandag 25 februari 2002 13:47 schreef Scidd0w het volgende:
[..]
Kan iemand misschien antwoord geven op deze vraag?
Zelf wil ik ook graag een IMP-350 hebben maar weet niet of het wel echt daadwerkelijk 289,- euro waard is.
Zijn de mensen die hem nu hebben erg tevreden over het dingetje of niet zo?
Hebben jullie misschien al probleempjes ontdekt dat niet goed werkt of gewoon brak is?
Alvast bedankt
Hebben jullie misschien al probleempjes ontdekt dat niet goed werkt of gewoon brak is?
Alvast bedankt
39
Ik heb dan nogmaals geen Imp-350 maar een iMP 250 die maar even goedkoper is. Ik vind hem elke gulden (gekocht in het pre-euro tijdperk dus leek hij NOG duurder
) waard en heb er nog altijd geen spijt van. Ik weet bijna wel zeker dat bijna iedereen die een 250 of 350 gekocht heeft er zo over denkt. Ik heb er in iedergeval nog niet 1 gehoord en toch al diverse gesproken. Gewoon kopen dus en genieten maar.
Hahahahaha... Echt waar, hij is TE GOEDKOOP!!!Op dinsdag 26 februari 2002 13:31 schreef Homedisc het volgende:
Zelf wil ik ook graag een IMP-350 hebben maar weet niet of het wel echt daadwerkelijk 289,- euro waard is.
Alvast bedankt
Ik heb hem nu 3 weken, en ik ben NOG NIETS, maar dan ook NIETS tegengekomen wat dat ding slecht maakt! Ik ben er enorm blij mee, en neem hem vaak gewoon mee, ook al weet ik dat ik misschien maar 1 minuutje tijd heb om te luisteren!
Nee, echt waar, dit ding is AF!
Ben idd ook nog niks tegengekomen wat me tegenvalt... batterijen gaan nog steeds super lang mee.. Dat is voor mij .. samen met geluidskwaliteit het belangrijkste van dat ding...
Ja, als ik dan toch een minpuntje mag aangeven: Het geluid. Het klint vaak iel. Erg licht. Ondanks dat ik de equilizer aan heb staan.Op donderdag 07 maart 2002 13:21 schreef trictrac het volgende:
Ben idd ook nog niks tegengekomen wat me tegenvalt... batterijen gaan nog steeds super lang mee.. Dat is voor mij .. samen met geluidskwaliteit het belangrijkste van dat ding...
Maar het kan ook aan de kwaliteit van de mp3 liggen, of aan de koptelefoon.
Zou 1 van jullie dat kunenn uitzoeken wat het precies is? want zelf heb ik hem besteld en krijg hem 22maart (vanaf dan zijn ze er weer bij mp3cdspelers.nlOp donderdag 07 maart 2002 15:23 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja, als ik dan toch een minpuntje mag aangeven: Het geluid. Het klint vaak iel. Erg licht. Ondanks dat ik de equilizer aan heb staan.
Maar het kan ook aan de kwaliteit van de mp3 liggen, of aan de koptelefoon.
Ik kan haast niet wachten
39
Verwijderd
Ik heb hem zelf ook en dit ding is echt te gaaf. De geluidskwaliteit is echt super, mits je andere hoofdtelefoontjes gebruik dan de originele. Deze hebben veel midden en hoge tonen, maar bijna geen bassweergave. Ik Heb er nu zelf Sony's op aangesloten met Groove bassweergave en als je en beetje een voor jou persoonlijk goede equalizer instelling maakt heb je dus echt top geluid!Op donderdag 07 maart 2002 15:48 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Zou 1 van jullie dat kunenn uitzoeken wat het precies is? want zelf heb ik hem besteld en krijg hem 22maart (vanaf dan zijn ze er weer bij mp3cdspelers.nl)
Ik kan haast niet wachten
Op donderdag 07 maart 2002 15:57 schreef AZZKIKR2 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ook en dit ding is echt te gaaf. De geluidskwaliteit is echt super, mits je andere hoofdtelefoontjes gebruik dan de originele. Deze hebben veel midden en hoge tonen, maar bijna geen bassweergave. Ik Heb er nu zelf Sony's op aangesloten met Groove bassweergave en als je en beetje een voor jou persoonlijk goede equalizer instelling maakt heb je dus echt top geluid!Het is natuurlijk ook afhankelijk van de kwaliteit van de MP3 file, maar dat is logisch lijkt me. Maar voor de rest is er niets aan te merken op de SlimX echt een kikke apparaatje.
Nog even een andere vraag, zijn er nog meer winkels die de imp350 verkopen ipv mp3cdspelers?
In een andere thread had ik een belgische winkel gevonden maar die doet geen rembours (ja, alleen in belgie zelf)
En ik wil hem perse met rembours doen.
Dus, is er nog een andere Nederlandse winkel die hem verkoopt?
Ohja nog 1 laatste vraag, hebben jullie al krassen op die remote control (LCD scherm)? of kun je die niet zo makkelijk krijgen op dat ding?
[edit]
Is die battery pack nou handig? dat lijkt mij een beetje lomp eigenlijk want dan bungelt constant zo'n ding naast je discman, of heb ik het mis?
Hoe lang doe je eigenlijk met je batterijen die "intern" zitten?
En is die cdklep een beetje goed en stevig?
Alvast bedankt
39
Zou iemand ook misschieb een foto kunnen maken waarbij de cdklep open is en je de cd ziet zitten?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
39
Echt tof apparaat maar zijn wel een paar kleine minpuntjes.
Het zoeken naar nummers gaat met vrij veel kabaal, zeker in een (uitzondelijk) stille lessen kijkt iedereen om zich heen waar die herrie nu weer vandaan komt.
Beetje veel kabel. Zit echt altijd in de knoop.
Je kunt er niet mee joggen maar dat kan met geen enkele cd-speler. Een mp3-speler met veel ram geheugen is eigenlijk het beste maar die zijn of onbetaalbaar of nog niet uitgevonden.
Dat rare batterijen houdertje is echt een wereldoplossing. Neem je gewoon mee en heb je altijd genoeg stroom.
Verder krijg ik niet het idee dat de FM-tuner echt goed is.
Verde is het echt een geweldig apparaat.
Het zoeken naar nummers gaat met vrij veel kabaal, zeker in een (uitzondelijk) stille lessen kijkt iedereen om zich heen waar die herrie nu weer vandaan komt.
Beetje veel kabel. Zit echt altijd in de knoop.
Je kunt er niet mee joggen maar dat kan met geen enkele cd-speler. Een mp3-speler met veel ram geheugen is eigenlijk het beste maar die zijn of onbetaalbaar of nog niet uitgevonden.
Dat rare batterijen houdertje is echt een wereldoplossing. Neem je gewoon mee en heb je altijd genoeg stroom.
Verder krijg ik niet het idee dat de FM-tuner echt goed is.
Verde is het echt een geweldig apparaat.
Verwijderd
maar werkt hij nou wel of niet die radio.
Maar de anti schok tijd is ook behoorlijk goed.
En is het schermpje goed verlicht is het duidelijk te lezen??
Maar de anti schok tijd is ook behoorlijk goed.
En is het schermpje goed verlicht is het duidelijk te lezen??
En mijn aller alleer laatste vraag (denk ik
) tot dat ik het ding zelf heb.
Wen je snel aan de bediening van het ding?
was het maar al 22maart
was het maar al 22maart
39
Verwijderd
Je went er heel snel aanOp vrijdag 08 maart 2002 18:29 schreef Homedisc het volgende:
En mijn aller alleer laatste vraag (denk ik) tot dat ik het ding zelf heb.
was het maar al 22maart
Zit de IMP350 een beetje stevig in elkaar?
Mijn soul is kapot gegaan omdat ik de speler tegen de bovenkant van een deurkozijn stootte(Was blij, juichen, handen omhoog. Daarna kon ik wel huilen
)
Mijn soul is kapot gegaan omdat ik de speler tegen de bovenkant van een deurkozijn stootte(Was blij, juichen, handen omhoog. Daarna kon ik wel huilen
ID4.1M Honey Yellow
Voor zover ik weet ligt dat met dat iele geluid inderdaad aan de koptelefoon die je op heb... heb namelijk super geluid hier...
Verder:
- Display is goed te lezen
- Batterypack sluit je alleen aan wanneer je xtra stroom nodig heb... dus in de weg zit ie inweze niet
- Speler is aardig stevig.. ik weet niet wat er bij jou kapot was maar je breekt die bovekant echt niet zo 123
- radio werkt hier ok... zolang je maar niet het hele draadje (van speler naar remote) op een hoopie gooit.. anders heeft ie idd weinig ontvangst
- Ik zou trouwens niet weten waarom je er niet mee kan joggen? zit een uitstekende anitshock op (gebruik hem zelf ook wel eens tijdens het hardlopen)
- Het is idd wel zo dat er wel heel erg veel kabel aan zit... Maar jah.. zolang je geen fm tuner gebruikt kan je 't snoertje van de speler naar remote oprollen en dan hebbie alleen nog 't snoertje naar je koptelefoon over
- Aan de bediening op de remote wen je razentsnel.. was daar zelf eigenlijk wel een beetje verbaast over maar ja.. hij word ook vrij intensief gebruikt
- Heb hier (na 3 weken intensief gebruiken) nog geen enkele kras op 't display zitten...
- Als je van directory veranderd dan hoor je de speler inderdaad even doorspinnen. Maar verder maakt de speler zelf weinig geluid..
Nou... tot zover even... als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel ....
Verder:
- Batterypack sluit je alleen aan wanneer je xtra stroom nodig heb... dus in de weg zit ie inweze niet
- Speler is aardig stevig.. ik weet niet wat er bij jou kapot was maar je breekt die bovekant echt niet zo 123
- radio werkt hier ok... zolang je maar niet het hele draadje (van speler naar remote) op een hoopie gooit.. anders heeft ie idd weinig ontvangst
- Ik zou trouwens niet weten waarom je er niet mee kan joggen? zit een uitstekende anitshock op (gebruik hem zelf ook wel eens tijdens het hardlopen)
- Het is idd wel zo dat er wel heel erg veel kabel aan zit... Maar jah.. zolang je geen fm tuner gebruikt kan je 't snoertje van de speler naar remote oprollen en dan hebbie alleen nog 't snoertje naar je koptelefoon over
- Aan de bediening op de remote wen je razentsnel.. was daar zelf eigenlijk wel een beetje verbaast over maar ja.. hij word ook vrij intensief gebruikt
- Heb hier (na 3 weken intensief gebruiken) nog geen enkele kras op 't display zitten...
- Als je van directory veranderd dan hoor je de speler inderdaad even doorspinnen. Maar verder maakt de speler zelf weinig geluid..
Bedankt voor de antwoordenOp vrijdag 08 maart 2002 22:13 schreef trictrac het volgende:
Voor zover ik weet ligt dat met dat iele geluid inderdaad aan de koptelefoon die je op heb... heb namelijk super geluid hier...
Verder:
Maar nog 1 echt aller aller aller laatste vraag
Is die bovenkap erg stevig? in een review las ik dat die kap van aluminium was maar in andere reviews lees ik daar niks over terug, dus was is het nou?
[edit] nog wat geblaat erbij gezet
39
Nou, ik loop zelf ook hard (tot 6x in de week, middenlange afstand loper) maar ik vind het toch niet echt prettig om zon groot, en dan toch ook wel zwaar, apparaat mee te sjouwen. In de hand houden is geen optie.Op vrijdag 08 maart 2002 22:13 schreef trictrac het volgende:
...
...
Kzou ook bang zijn dat ie op de grond mietert. En kheb al mijn concentratie nodig met rennen, anders knal ik in een putje, auto, of op de rand van de baan.
Ergo, maar dat is mijn persoonlijke mening, ik vind het geen ideaal apparaat om te rennen (maar ik heb hem hier ook niet voor gekocht)
[quote]
Op zaterdag 09 maart 2002 12:05 schreef 456 het volgende:
[..]
Op zaterdag 09 maart 2002 12:05 schreef 456 het volgende:
[..]
idd... Dat is waar.. heb 'm meestal in me binnenzak van m'n jasje... dan heb ik er geen last van .. vandaar.. Maar wat ik bedoelde was met oog op de antishock...ik vind het geen ideaal apparaat om te rennen (maar ik heb hem hier ook niet voor gekocht)
Kap is inderdaad van aluminium... Ik zie niet in dat als je hem een keer uit je handen laat vallen dat die kap kapot is... hooguit misschien de schanierpunten wat minder.. maar tegen een stootje kan ie wel orOp zaterdag 09 maart 2002 00:07 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Bedankt voor de antwoorden
Maar nog 1 echt aller aller aller laatste vraag
Is die bovenkap erg stevig? in een review las ik dat die kap van aluminium was maar in andere reviews lees ik daar niks over terug, dus was is het nou?
[edit] nog wat geblaat erbij gezet
Okee ik ben overtuigd ik bestel hem 
had hem al gisteren besteld
, kon namelijk al niet meer wachten
had hem al gisteren besteld
39
i'm going insaneOp zaterdag 09 maart 2002 23:45 schreef bopitje het volgende:
ik verlang al helemaal naar 22 maart niet meer normaal
Wil hem zo graag
Damn nog 12 daagjes wachten, maarja dan is het ook zo ver
39

39
Kben mijn Iriver al beu...
wie wil heb kopen van me?
GEINTJE
aaargghh, je bent echt een martelaarOp zondag 10 maart 2002 23:18 schreef 456 het volgende:
Kben mijn Iriver al beu...
GEINTJE
39
Is de vorige versie van het apparaat nog in Nederland te koop ? (250)
Ik zag wel een soortgelijke (Riovolt), maar daar zit geen remote met display bij.
Ik zag wel een soortgelijke (Riovolt), maar daar zit geen remote met display bij.
Volgens mij niet meer, kijk anders op een ibazaar site ofzoiets.Op maandag 11 maart 2002 16:02 schreef Smoed het volgende:
Is de vorige versie van het apparaat nog in Nederland te koop ? (250)
Misschien dat ze daar nog 2e hands worden aangeboden.
39
Verwijderd
Op maandag 11 maart 2002 17:57 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer, kijk anders op een ibazaar site ofzoiets.
Misschien dat ze daar nog 2e hands worden aangeboden.
offtopic:
Aaaah, hij is dus niet meer te koop, mooi, kan ik haar lekker voor veel geld verkopen, wie biedt er meer dan €350?
(grapje, maar ik blijf de 250 nog steeds mooier vinden dan de 350)
Aaaah, hij is dus niet meer te koop, mooi, kan ik haar lekker voor veel geld verkopen, wie biedt er meer dan €350?
Op maandag 11 maart 2002 19:57 schreef InfraC het volgende:
[..]
offtopic:
Aaaah, hij is dus niet meer te koop, mooi, kan ik haar lekker voor veel geld verkopen, wie biedt er meer dan €350?(grapje, maar ik blijf de 250 nog steeds mooier vinden dan de 350)
De IMP-250 heeft wel een hele andere aparte uitstraling dan de IMP-350.
Erg mooi aan de IMP-250 is het display wat op de cdspeler zelf zit
Maar voor mij blijft de IMP-350 nummer 1.
Toen ik hem voor het eerst zag was ik gelijk verliefd erop
Damn was het maar al 22 maart
39
homedisc;
Hieronder een link naar een review waarin ook een
duidelijk foto met klep open in zit.
Review
Ik heb hem trouwens en hijs super..
Review
wooohooo thnxOp maandag 11 maart 2002 21:22 schreef Scidd0w het volgende:
homedisc;
Review
39
Verwijderd
Heb nog een vraag maar denk dat het al niet kan.
Maar toch vraag ik het
.
Als je nou de cd er in heb zitten kan je dan nog mp3 selecteren en daar van een map maken.
Die je dan kan opslaan in het geheugen de map dan.
Maar ik neem toch aan dat je het van te voren moet doen.
Maar toch vraag ik het
Als je nou de cd er in heb zitten kan je dan nog mp3 selecteren en daar van een map maken.
Verwijderd
Je bedoelt dat je de mp3's nog in directories kunt ordenen als ze al op cd staan => niet mogelijk, want dan zou de imp350/250 moeten kunnen branden en dat kan die (nog) nietOp woensdag 13 maart 2002 18:54 schreef bopitje het volgende:
Maar toch vraag ik het.
hmmz wie voert de eerste mod uit?Op woensdag 13 maart 2002 19:42 schreef InfraC het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de mp3's nog in directories kunt ordenen als ze al op cd staan => niet mogelijk, want dan zou de imp350/250 moeten kunnen branden en dat kan die (nog) niet
39
Verwijderd
Uhm ja ik ben niet echt handig nog neit dus jongen ik laat het aan jullie over het modden.
neh mij niet gezien, vind ik het een te duur ding voorOp woensdag 13 maart 2002 23:02 schreef bopitje het volgende:
Uhm ja ik ben niet echt handig nog neit dus jongen ik laat het aan jullie over het modden.
39
Verwijderd
zit er ook een display op dat apparaat zelf eigenlijk?
hij ziet er wel mooi uit maar ik vraag me af of ie ook een beetje practisch is
hij ziet er wel mooi uit maar ik vraag me af of ie ook een beetje practisch is
Verwijderd
Dat zit er niet op alleen op de afstands bediening.
Ja wat mot je nou met een diskplay op de speler zelf zo handig is dat niet.
Meestal zit hij toch in je zak
Verwijderd
ik luister hem meestal in de trein/bus/auto en dan ligt ie gewoon op me schoot, het lijkt me irri om op zo'n kleine ab te pielenOp woensdag 13 maart 2002 23:26 schreef bopitje het volgende:
Dat zit er niet op alleen op de afstands bediening.
ik heb deze trouwens, alweer wat ouder maar ben er nog steeds blij mee

Er zit wel een hele uitgebreide prgrameer functie opOp woensdag 13 maart 2002 18:54 schreef bopitje het volgende:
Maar toch vraag ik het.
dus je kan wel een hele zooi mappen cq nummers programmeren
en die in het geheugen opslaan.
Maar zoals de rest al zei branden kan die (nog) nie...
Verwijderd
Ik twijfel nog over de aanschaf van dit apparaat, ik vind het wel errug duur voor een mp3 speler, oke het is het neusje van de zalm, maar moet hij dan echt zo duur zijn zou je hem nergens onder de 300 euro kunnen kopen??
Op www.mp3cdspelers.nl is ie 289 Euro..Op donderdag 14 maart 2002 10:04 schreef Walm het volgende:
Ik twijfel nog over de aanschaf van dit apparaat, ik vind het wel errug duur voor een mp3 speler, oke het is het neusje van de zalm, maar moet hij dan echt zo duur zijn zou je hem nergens onder de 300 euro kunnen kopen??
Zelf denk ik dat je hem nergens goedkoper dan 300 euro zal aantreffen, Holland global mp3 cdspeler is namelijk de nederlandse importeur van Iriver producten.Op vrijdag 15 maart 2002 15:38 schreef Walm het volgende:
dat klopt, 289 euro en dan nog 11 euro verzendkosten dan kom je op 300 euro uit.
39
W000000TTTT!!! 
3x raden wat ik terug typte
Ja juist, stuur maar op die hap a.s. maandag
Woei dan heb ik hem als het goed gaat a.s. dinsdag binnen
SWEET~!
toppie mp3cdspelers.nl!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Beste Fabian, Wij hebben gisteren een kleine zending iMP350s binnen gekregen deze zijn eigenlijk voor onze engelse klanten (www.exportmp3.com) maar we hebben er nog een paar over.Als je wilt kunnen we deze maandag opsturen of wil je liever nog even wachten tot 22 maart a.s ? Met vriendelijke groet, John Oostdijck Sales MP3 CD speler |
3x raden wat ik terug typte
Ja juist, stuur maar op die hap a.s. maandag
Woei dan heb ik hem als het goed gaat a.s. dinsdag binnen
SWEET~!
toppie mp3cdspelers.nl!
39
Verwijderd
ja das heel mooi.
heb ook een berichtje gehad en ze zouden hem ook sturen.
denk alleen dat dat pas volgende week is.
Want vrijdag krijgen ze de vracht toch pas binnen??
nee, je krijgt hem dan al deze week, wan ze zeggen juist dat ze er een paar over hebben van de lading die juist voor de export was.Op zondag 17 maart 2002 11:21 schreef bopitje het volgende:
ja das heel mooi.
Maar nu kunnen wij die al krijgen vandaar
39
Verwijderd
erm.. NiMH staat voor Nikkel Metaal Hydryde, dat kunnen OOK penlite's zijn, en volgens mij heb je daar geen apparte oplader voor nodig. Ik kreeg mij bijn iMP250 trouwens van die NiMH penlites. Voordeel van NiMH is dat je ze geen geheugeneffect hebben, dus je hoeft ze niet te ontladen voordat je ze oplaad, en ze gaan langer mee.Op woensdag 30 januari 2002 19:54 schreef trictrac het volgende:
LEZEN is ook een vak..
een NiMh accu oplader
En dus niet een penlite oplader waar jij heb over hebt
Ik heb hem ook binnen, wat een super ding zeg... echt het geld waard hoor.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Op www.mpwiz.com staan een car-kit met adapter en bandje.
Weet iemand of deze speeltjes ook in NL te koop zijn?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
gewoon een universele carkit kopen met zo'n adapter en bandje. voltage kan je instellen en er zitten diverse plugjes bij, dus gaat wel passen. Heb er ook één thuis liggen. Wel makkelijk, want ik ben al van Beatman naar nappa 380 overgestapt en die is ook alweer de deur uit. Iriver 350 is de volgende speler voor in de auto.Op maandag 18 maart 2002 11:10 schreef Deddiekoel het volgende:
Op www.mpwiz.com staan een car-kit met adapter en bandje.
Als ik dan toch een nadeel mag noemen: Het soms lang zoeken naar een nieuw nummer.
Zou het geheugen technisch mogelijk zijn om:
- Bij het opstarten METEEN muziek te krijgen. Ofwel, hij moet ondanks dat hij uitstaat toch nog zijn geheugen blijven vasthouden. Mij lijkt dat dit niet erg veel stroom zou moeten kosten om dit vast te houden. Voordeel is, dat bij aanschakelen, je meteen muziek krijgt. De cd heeft dan met zijn grote buffer, tijd genoeg om zijn buffer weer te vullen.
- Misschien dat hij steeds de eerste 30 seconde van de 2 of 3 nummers volgend op het huidige nummer alvast kan inladen. De buffer is zo enorm groot in mijn ogen, dat hier best wat op een anderemanier van gebruik kan worden gemaakt. Voordeel is dat bij het zappen naar een volgend nummer je meteen weer muziek hoort. De 30 seconden zou voldoende moeten zijn om de buffer wederom te vullen met restand van het nummer / ander nummer inladen.
Dat dit laatste meer stroom zal kosten zal wel degelijk; de leeskop zal meer handelingen moeten maken.
Maar is het verder technisch haalbaar denken jullie om dit in een komende bios update te verwerken?
Zou het geheugen technisch mogelijk zijn om:
- Bij het opstarten METEEN muziek te krijgen. Ofwel, hij moet ondanks dat hij uitstaat toch nog zijn geheugen blijven vasthouden. Mij lijkt dat dit niet erg veel stroom zou moeten kosten om dit vast te houden. Voordeel is, dat bij aanschakelen, je meteen muziek krijgt. De cd heeft dan met zijn grote buffer, tijd genoeg om zijn buffer weer te vullen.
- Misschien dat hij steeds de eerste 30 seconde van de 2 of 3 nummers volgend op het huidige nummer alvast kan inladen. De buffer is zo enorm groot in mijn ogen, dat hier best wat op een anderemanier van gebruik kan worden gemaakt. Voordeel is dat bij het zappen naar een volgend nummer je meteen weer muziek hoort. De 30 seconden zou voldoende moeten zijn om de buffer wederom te vullen met restand van het nummer / ander nummer inladen.
Dat dit laatste meer stroom zal kosten zal wel degelijk; de leeskop zal meer handelingen moeten maken.
Maar is het verder technisch haalbaar denken jullie om dit in een komende bios update te verwerken?
Dat laatste doet het apparaat ook. Je kunt best naar een volgend nummer zappen zonder dat deze moet zoeken.
Misschien heb je een instelling verkeerd staan??
Nee klopt. Alleen dit geldt maar voor 1 nr. Kben nogal van de zap als ik al meteen zie dat een nummer me niet bevaltOp maandag 18 maart 2002 17:05 schreef arnem_ het volgende:
Dat laatste doet het apparaat ook. Je kunt best naar een volgend nummer zappen zonder dat deze moet zoeken.
Ergo,zou hij er 2 of 3 in zijn geheugen kunnen zetten?
een geweldig apparatje zo telezen (en tezien
).
Er vind momenteel een twee strijd in mijn hoofd plaats.
Maar waarschijnlijk ga ik hem wel kopen.
Alleen zijn de foto's van arnem_ niet zichtbaar.
Iemand met foto;s van de Violet uitvoering?
Er vind momenteel een twee strijd in mijn hoofd plaats.
Maar waarschijnlijk ga ik hem wel kopen.
Alleen zijn de foto's van arnem_ niet zichtbaar.
Iemand met foto;s van de Violet uitvoering?
Verwijderd
Nee, ik denk dat daar het geheugen te klein voor is. Ook zal daardoor de gebruiksduur van een batterij omlaag gaan, ik bedoel minder uren luisterplezier op volle batterijen. Daarom hebben ze het misschien niet mogelijk gemaakt.Op maandag 18 maart 2002 18:26 schreef 456 het volgende:
[..]
Nee klopt. Alleen dit geldt maar voor 1 nr. Kben nogal van de zap als ik al meteen zie dat een nummer me niet bevalt
Ergo,zou hij er 2 of 3 in zijn geheugen kunnen zetten?
Heb het al gevonden.

tegenover:

maar kan hij al mp3-pro aan? of moeten we daar nog op wachten?

tegenover:

maar kan hij al mp3-pro aan? of moeten we daar nog op wachten?
erhm goede vraag of hij al mp3-pro aan kan
i dunno
39
Tzal zeker zo zijn, dat als hij het nog niet aankan nu, dat wel met een BIOS upgrade met de tijd te bereiken zal zijn.Op maandag 18 maart 2002 21:09 schreef Homedisc het volgende:
erhm goede vraag of hij al mp3-pro aan kani dunno
Ik kan het helaas niet testen.
eehm bios? Hou het ff op firmware.Op maandag 18 maart 2002 23:17 schreef 456 het volgende:
[..]
Tzal zeker zo zijn, dat als hij het nog niet aankan nu, dat wel met een BIOS upgrade met de tijd te bereiken zal zijn.
Ik kan het helaas niet testen.

Bios, firmware, microcode , Wat is het verschilOp maandag 18 maart 2002 23:59 schreef PROnline het volgende:
[..]
eehm bios? Hou het ff op firmware.
Waarschijnlijk weet je het zelf niet eens anders had je niet z'n reactie geplaats.
Maar 456 waarom kan je het niet testen? jij hebt er toch al eentje.
Vind het namelijk toch wel belangrijk ze kunnen wel zeggen dat het in de toekomst mogelijk word/is maar mp3-pro is wat dat betreft toch al weer een tijdje uit!
Mischien is het een royality probleem.
Verwijderd
Ja, royalty probleem d8 ik. Bij de introductie van de imp250 hadden ze ook al gezegd dat mp3pro bij de volgende fw erop zou komen, maar het is nog steeds niet gebeurd. Ze zeiden dat ze dan 1 dollar per fw moesten innenOp dinsdag 19 maart 2002 00:13 schreef HermeS het volgende:
[..]
Bios, firmware, microcode , Wat is het verschil
Waarschijnlijk weet je het zelf niet eens anders had je niet z'n reactie geplaats.
Maar 456 waarom kan je het niet testen? jij hebt er toch al eentje.
Vind het namelijk toch wel belangrijk ze kunnen wel zeggen dat het in de toekomst mogelijk word/is maar mp3-pro is wat dat betreft toch al weer een tijdje uit!

heeft iemand al wat gedaan met die caption editor? ik zou wel eens een foto willen zien van dat display met een text er op.
Inderdaad. Noem mij gaarne het verschil tussen een bios flashen en een firmware upgrade, en ik ben je man.Op dinsdag 19 maart 2002 00:13 schreef HermeS het volgende:
[..]
Bios, firmware, microcode , Wat is het verschil
Ik kon het niet testen, kheb geen mp3pro bestanden.Maar 456 waarom kan je het niet testen? jij hebt er toch al eentje.
Wat me op het volgende brengt:
Hoe kom ik daaraan?
En wie heeft de rechten van mp3pro? Aan wie moeten ze die royalties betalen dan?
w000000tttt vandaag heb ik mijn Iriver IMP-350 binnen gehad 
DAMN!!!! dat is een ultra wreed stukje techniek zeg
Echt bruut ding gewoon, nog niet veel kunnen testen omdat ik pas laat uit was van school en s'avonds moest werken.
Maarja nu is er tijd zat om hem te testen
woehoee
Echt bruut ding gewoon, nog niet veel kunnen testen omdat ik pas laat uit was van school en s'avonds moest werken.
39
CongratsOp dinsdag 19 maart 2002 22:00 schreef Homedisc het volgende:
w000000tttt vandaag heb ik mijn Iriver IMP-350 binnen gehad
woehoee
Via mp3cdspeler.nl? Is die nieuwe lading al weer binnen dan?
kd8 pas de 22e...
nope, de nieuwe lading is nog niet binnenOp dinsdag 19 maart 2002 22:47 schreef 456 het volgende:
[..]
Congrats
Via mp3cdspeler.nl? Is die nieuwe lading al weer binnen dan?
kd8 pas de 22e...
Maargoed nu ik alweer wat verder met die SlimX heb kunnen spelen, maar ongeloofelijk wat een bruut ding is het zeg.
Al die knopjes zijn zo makkelijk bedienbaar en zo cool
Damn ik heb er haast gewoon geen woorden voor om het te kunnen beschrijven.
Maargoed ik ga weer lekker verder de manual lezen en lekker chillen
39
Die review op Tweakers zou me bijna overhalen omn er een te kopen, hij's erg mooi man. Werkt dit nou ook een beetje ok als je hem voor in de auto wilt gebruiken?
.... Ik weet het ook niet
Zekerste weten van wel.
Ik heb een paar dagen nadat ik mijn SlimX kreeg zo'n bandje gekocht waarmee je hem op je autoradio kon aansluiten. Werkt gewoon perfect.
Daarna mijn rijbewijs gehaald en oto gekocht. Daar gebruik ik hem nu standaard als audiosetup.
Bij www.mpwiz.com is de offciele carkit te koop maar je kannet schijnbaar ook met huis-tuin en keuken apparaten voor de stromtoevoer ed.
Alleen krijg ja dan niet zo'n anti-slip matje (met groot iRiver erop) erbij
Ik heb een paar dagen nadat ik mijn SlimX kreeg zo'n bandje gekocht waarmee je hem op je autoradio kon aansluiten. Werkt gewoon perfect.
Daarna mijn rijbewijs gehaald en oto gekocht. Daar gebruik ik hem nu standaard als audiosetup.
Bij www.mpwiz.com is de offciele carkit te koop maar je kannet schijnbaar ook met huis-tuin en keuken apparaten voor de stromtoevoer ed.
Alleen krijg ja dan niet zo'n anti-slip matje (met groot iRiver erop) erbij
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
hmm dan ben je wel heel erg verslaafd aan dat ding, als je alleen al voor een mp3 speler je rijbewijs en een auto gaat halenOp woensdag 20 maart 2002 10:41 schreef Deddiekoel het volgende:
Zekerste weten van wel.
Daarna mijn rijbewijs gehaald en oto gekocht.
Deze plek is te koop.
Zo... * Harmen heeft ook een IMP350 besteld. 
Is er ook een wachtrij?
Ik zou hem graag voor 29maart willen ontvangen, is dit mogelijk?
Dan ga ik namelijk op vakantie....
Is er ook een wachtrij?
Whatever.
Waar ende bij wie besteld?Op woensdag 20 maart 2002 12:27 schreef meendering het volgende:
Zo... * 456 heeft ook een IMP350 besteld.
Is er ook een wachtrij?
Anders probeer eens bij www.iriver.be. Die hadden er altijd nog wel op voorraad terwijl ze in ned. al uitverkocht waren.
Verwijderd
Nou, ik heb de Iriver 2, maar om haarOp woensdag 20 maart 2002 12:06 schreef KeeZ.TI het volgende:
[..]
hmm dan ben je wel heel erg verslaafd aan dat ding, als je alleen al voor een mp3 speler je rijbewijs en een auto gaat halen
Verwijderd
Ik heb nog een vraag over de dir.
Zou je ook meerdere mappen in 1 kunnen zetten.
Zoals hier onder:
Metal
|
|Korn
|..|--album1>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|..|--album2>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|.....|--cd3>
|Pod
|..|--album1>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
Trance
Dus wat ik wil gaan doen is dat je een paar verschillende mappen van muziek soorten er op zet.
En in die mappen zitten de verschillende cd van die muziek soort.
Mijn vraag is kan dit???
Neem aan van wel maar toch voor de zekerheid.
Ow ja hoe kan je je cdspeler aan je pc aansluiten neem aan dat dit nodig is, als je hem wilt update met nieuwe software.
Of moet je die shit op een cd zetten en dan update??
Zou je ook meerdere mappen in 1 kunnen zetten.
Zoals hier onder:
Metal
|
|Korn
|..|--album1>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|..|--album2>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
|.....|--cd3>
|Pod
|..|--album1>
|.....|--cd1>
|.....|--cd2>
Trance
Dus wat ik wil gaan doen is dat je een paar verschillende mappen van muziek soorten er op zet.
En in die mappen zitten de verschillende cd van die muziek soort.
Mijn vraag is kan dit???
Neem aan van wel maar toch voor de zekerheid.
Ow ja hoe kan je je cdspeler aan je pc aansluiten neem aan dat dit nodig is, als je hem wilt update met nieuwe software.
Of moet je die shit op een cd zetten en dan update??
Yup... werkt perfect (die dirs)
Voor het updaten moet je ff een RW cdtje pakken en daar die file op branden.. dan in je SlimX en dan laad ie de nieuwe firmware....
Op de iriver site staat een handleiding hoe je 't precies moet doen:
Voor het updaten moet je ff een RW cdtje pakken en daar die file op branden.. dan in je SlimX en dan laad ie de nieuwe firmware....
Op de iriver site staat een handleiding hoe je 't precies moet doen:
How to Download the Upgraded Firmware
Make sure the power supply is fully secured during the whole process of Firmware Upgrade. We recommend to use fully charged batteries and AC Power Supply together for uninterrupted power supply during the Firmware Upgrade.
1. Download and save the appropriate firmware to your hard-drive. Unzip the WinZip compressed file and an "executive file" will be generated.
2. Execute the generated file and "iMP-XXX.hex" file will be re-generated. (iMP-xxx means the Product ID number.)
3. Make an Upgrade CD by burning "iMP-xxx onto a blank CD-R disc or CD-RW disc. In case of CD-R, you can not re-use the CD as Data CD after upgrade. CD-RW disc can be reused as Data CD by erasing the "iMP-XXX.hex" file after upgrading.
4. Connect iMP-XXX to AC adapter.
5. Insert Upgrade CD into iMP-XXX.
6. Press Play Button to allow Power Supply to iMP-XXX. LCD display will show "iRiver" Logo and "Loading" during the course of firmware upgrading. Blinking display is normal during this process.
7. After completion, power will shut down automatically.
8. Remove Upgrade CD from iMP-XXX.
9. Now you can enjoy iMP-XXX with new features from upgraded Firmware.
Verwijderd
Ow erg bedankt nu weet ik dat hoe ik het moet doen.
Als het goed is krijg ik hem deze week nog en anders volgende week. Ik hoop er op dat hij snel komt , heb hem nl ook erg had nodig mijn andere mp3speler is helemaal kapot.
Als het goed is krijg ik hem deze week nog en anders volgende week. Ik hoop er op dat hij snel komt , heb hem nl ook erg had nodig mijn andere mp3speler is helemaal kapot.
Vandaag gebeld door Holland Global ter controle van de bestelling. Ze zijn binnen en worden maandag verstuurd. Dus dinsdag of woensdag zijn ze binnen
Beterz!Op vrijdag 22 maart 2002 17:56 schreef PROnline het volgende:
Vandaag gebeld door Holland Global ter controle van de bestelling. Ze zijn binnen en worden maandag verstuurd. Dus dinsdag of woensdag zijn ze binnen
Mooi kan ik hem mooi meenemen tijdens mijn wintersport vakantie...
Whatever.