Een beetje noob javazon killed sneller als een windforce in cow... maar het spel bestaat niet alleen uit cow he
Soullie heeft gelijk
Een javazon met een ruktitans met 80%+ pierce ownt over alle chars. Gewoon flink rondlopen grote groep bij elkaar en dan flink beuken met je pierced lightning fury
Een javazon met een ruktitans met 80%+ pierce ownt over alle chars. Gewoon flink rondlopen grote groep bij elkaar en dan flink beuken met je pierced lightning fury
Ik vind javazones zuigen, gewoon omdat ze niet 100% van de koeien killen, ze rennen door het level en denken dat ze snel zijn, maar ondertussen verspreiden ze alle koeien. Dus ownage van javazones vind ik wel meevallen, ze zijn wel snel
maar ownen alle chars ... nee vind ik niet
jups java owned ook dik
zeg ook niet dat het niet zo is
maar me amazon met wf vind ik gewoon tof om mee te spelen en met me barb ook en dan baal je als je wat kwijt raakt
Ik heb een eaglehorn voor je sau 
En heb ook nog wel 39% dmg jewel.
Windforcen vond ik te duur, en eaglehorn roeleert
Verwijderd
heb goldstrike nog met 1 soceted, wat erin te doen.
ik heb:
shael
knockback rune
perfect skull
9%ed jewel
of iets anders.
ik heb:
shael
knockback rune
perfect skull
9%ed jewel
of iets anders.
Verwijderd
ik heb die sheal voor knockbar, wel relaxed met koeien, kan je ze een beetje op afstand houdenOp zondag 03 februari 2002 14:44 schreef nantasquad het volgende:
heb goldstrike nog met 1 soceted, wat erin te doen.
ik heb:
shael
knockback rune
perfect skull
9%ed jewel
of iets anders.
Je hebt best lang nodig om een koe af te schieten met goldstrike.... dus knockback lijkt me beste keuze
neee nu
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
he ik ging net een gastje helpen met andy nm dus die was na 10 sec dood maar die dropt een set avenger guard dus ik blij raap het op jippie een immortal kings will, nou is mijn vraag kan ik daar wat geinige stuff voor krijgen?
*edit: wegens grote belangstelling voor andere got koerun start ik er nog een: got2koe//got
*edit: wegens grote belangstelling voor andere got koerun start ik er nog een: got2koe//got
Coolcool, ik heb ook weer wat items 
Meeste gevonden, sommige gekregen (thx sauron)
Duzze, zijn er ook dingen bij die ik heb gevonden die echt wat waard zijn.....:
ikke heb:
Goldstrike Arch
Natalya's totem (maar die wil ik niet kwijt)
Plague bearer
Tancred's weird (set)
Dwarf star
Infernostride (nadeel is datie maar 7 durability heeft, je zou hem kunnen socketen, en een zod rune indouwen
)
M'avina's tenet (set)
Tal rasha's fine-spun cloth
Zit hier iets bij, wat zou kunnen worden geruild voor iets uit de natalya's set?
En dan heb ik nog wat van die +1 tot een bepaalde groep met skills, die zijn zeker nix waard?
Enne, sauron, echt bagger van die WF
Meeste gevonden, sommige gekregen (thx sauron)
Duzze, zijn er ook dingen bij die ik heb gevonden die echt wat waard zijn.....:
ikke heb:
Goldstrike Arch
Natalya's totem (maar die wil ik niet kwijt)
Plague bearer
Tancred's weird (set)
Dwarf star
Infernostride (nadeel is datie maar 7 durability heeft, je zou hem kunnen socketen, en een zod rune indouwen
M'avina's tenet (set)
Tal rasha's fine-spun cloth
Zit hier iets bij, wat zou kunnen worden geruild voor iets uit de natalya's set?
En dan heb ik nog wat van die +1 tot een bepaalde groep met skills, die zijn zeker nix waard?
Enne, sauron, echt bagger van die WF
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Nef is knockback... shael is voor IASOp zondag 03 februari 2002 14:52 schreef tva_goku het volgende:
[..]
ik heb die sheal voor knockbar, wel relaxed met koeien, kan je ze een beetje op afstand houden
Thx m8Op zondag 03 februari 2002 14:27 schreef barrel het volgende:
Ik heb een eaglehorn voor je sau
Ik ga stoppen !!!! wie geeft mij een gratis eagle om me op andere gedachte te brengen !! ???
Verwijderd
jep, kwam ik ook net achter, ik denk er klopt iets niet, en dat klopte dus welOp zondag 03 februari 2002 16:07 schreef Soullie het volgende:
[..]
Nef is knockback... shael is voor IAS
maar hoe duur is een eaglehorn?
Hij heeft nooit zijn pw weggegeven
Anders was nu alles van hem wel geript
Beetje info voor de ongelovigen onder ons een beetje info over het killen van de cow king ... LEES DIT DUS ...
en een eaglehorn is 5 a 6 soj (legit)I am adding another bit of information on the Cow King quest. Most of you have heard that if the person who killed the king has killed him before then you are not in danger of getting the quest. There is one additional bit of information about this that you need to know and that is if you are too close you will still get the quest. I do not know the exact limit but it is at least one screen. If you are within the right distance to the king you will get the quest regardless of party status. I have verified this with a few tests after I lost the ability to create with one of my finder barbarians. Of course if the killer has not done it before you get the quest if you are in the cow level no matter where you are (adding this for those who have not heard it before).
So in conclusion if you dont want the quest do not stand near the king when he is being killed. If you dont know the quest status of the killer go back to town til the king is dead. So it is time to stop saying dont kill the King and start just asking to be warned if the king is under attack.
wanna bet ? ik gaf hem aan iemand die ik langer ken als vandaag, en op d2 weer tegenkwam.... die blijft dur heus wel met zijn poten af. had gezegt alles intact laten..Op zondag 03 februari 2002 16:40 schreef HitmanWVU het volgende:
Hij heeft nooit zijn pw weggegevenAnders was nu alles van hem wel geript
ik weet niet wat jou m8 doen , maar die van mij jatten niet [als het goed is
NEED STORMSHIELD OFFER 2 sojs
jaja ben nog opzoek...wie o wie
offer hellslayer need 1 soj
jaja ben nog opzoek...wie o wie
offer hellslayer need 1 soj
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
ah k, moet ik nog ff sparen, ik heb er 3Op zondag 03 februari 2002 16:44 schreef barrel het volgende:
en een eaglehorn is 5 a 6 soj (legit)
Verwijderd
een duped is lameOp zondag 03 februari 2002 16:56 schreef barrel het volgende:
een duped is goedkoper

Dat vroeg ik me eigenlijk ook afOp zondag 03 februari 2002 16:55 schreef tva_goku het volgende:
wat zijn een paar items die sojs waard zijn?
is er een site waar ik dit kan vinden?
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
een bagger ring die veel waard isOp zondag 03 februari 2002 17:14 schreef Sjawarmaman het volgende:
Ja hoor hier is ie weer, de LOD newbie:
WTF is een soj??
;P
Verwijderd
zo bagger vind ik hem nieOp zondag 03 februari 2002 17:15 schreef tva_goku het volgende:
[..]
een bagger ring die veel waard is
Stone of Jordan
Verwijderd
ik vind de nagel ring met 29 mf leuker dan +1 skillzOp zondag 03 februari 2002 17:18 schreef Mini-bad het volgende:
[..]
zo bagger vind ik hem nie
Stone of Jordan
Sau, je mag mijn Lycanders Aim wel hebben als je wilt, ik speel toch geen D2 meer (w8 wel op DungeonSiege
)
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Ik vind dat ringe en amu's voor melee gassies gewoon zijn om life en mana te steale en als magic kwast mot tie skillz geve (of mana) en voor een magic kwast is de soj dus behoorlijk handig..
wa'k wel vaag vind is dat een hoop mense 2 sojs geve voor een wedding band.. de kans om em te vinde is net zo groot als de kans op een soj
wa'k wel vaag vind is dat een hoop mense 2 sojs geve voor een wedding band.. de kans om em te vinde is net zo groot als de kans op een soj
Da's niet waar ... kathos is zeldzamerOp zondag 03 februari 2002 17:37 schreef Raz0r81 het volgende:
Ik vind dat ringe en amu's voor melee gassies gewoon zijn om life en mana te steale en als magic kwast mot tie skillz geve (of mana) en voor een magic kwast is de soj dus behoorlijk handig..
http://www.diabloii.net/items/uniques/armor-rings.shtml
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
of natuurlijk op WoWOp zondag 03 februari 2002 17:27 schreef Cthulhu het volgende:
Sau, je mag mijn Lycanders Aim wel hebben als je wilt, ik speel toch geen D2 meer (w8 wel op DungeonSiege)
btw, ik mot echt een gull hebbe.. (anders occulus
Verwijderd
hij quote ook diabloii.netOp zondag 03 februari 2002 17:39 schreef Optical het volgende:
[..]
Da's niet waar ... kathos is zeldzamer
http://www.diabloii.net/items/uniques/armor-rings.shtml
Verwijderd
ehm.. je moet kijken bij D2XP rarity.. dan is tie namelijk net zo zeldzaam.. of je moet natuurlijk nog steeds geen xpension hebbe.. maar dan kan je ook geen wedding band vinde
Verwijderd
dan heb je er wel 2 sojs voor overOp zondag 03 februari 2002 17:42 schreef Raz0r81 het volgende:
ehm.. je moet kijken bij D2XP rarity.. dan is tie namelijk net zo zeldzaam.. of je moet natuurlijk nog steeds geen xpension hebbe.. maar dan kan je ook geen wedding band vinde
waarom hebben ze die ene ring eruitgegooid?
Verwijderd
Ik vind een dual leech leukerOp zondag 03 februari 2002 17:20 schreef tva_goku het volgende:
[..]
ik vind de nagel ring met 29 mf leuker dan +1 skillz
Uiteraard zijn de meeste elites meerdere soj's waard maar items die het altijd goed doen (snel verkocht hebt) Skulders ire | Shaftstop | Vampire Gaze | War travellers | Buriza | En sommige class specific krijg je simpel soj voorwat zijn een paar items die sojs waard zijn?
is er een site waar ik dit kan vinden?
Verwijderd
ja ik ook 
en ik denk dat ze die ene ring eruit hebben gegooid omdat er of mensen aan dood ginge of mense te goed van werde
(dat doodgaan teld dan voor de -30 dinges)
en ik denk dat ze die ene ring eruit hebben gegooid omdat er of mensen aan dood ginge of mense te goed van werde
Verwijderd
ik had wel een leuke dual leech mask.Op zondag 03 februari 2002 18:01 schreef Raz0r81 het volgende:
ik heb een vraag..
wie heeft er leuke crafts gehad??
10% life en mana (dacht ik)
daar pak je nu voortaan een Tal rasha's mask voor..Op zondag 03 februari 2002 18:14 schreef tva_goku het volgende:
[..]
ik had wel een leuke dual leech mask.
10% life en mana (dacht ik)
I want to live forever, so far.. so good.
ach een Dual 8% gaze is ook wel leuk he
..
mijn barb heeft 8 + 6% leach das ruimvoldoende... word toch niet zo vaak geraakt
mijn barb heeft 8 + 6% leach das ruimvoldoende... word toch niet zo vaak geraakt
Dunno denk niks .. heb er een stuk of 5
dropt wel vaak.
anyway 21:00 gotkoe//got
Ik heb gotkoe1//got gestart
anyway 21:00 gotkoe//got
Ik heb gotkoe1//got gestart
Verwijderd
Ik was er al bang voor 
/me is erg gelukkig !!!!!
Eindelijk een Baranars
Nu nog ff ergens een Hellslayer vandaan halen en 't leven is mooi
mwa, Cranium Basher is ook wel goed
/me is erg gelukkig !!!!!
Eindelijk een Baranars
mwa, Cranium Basher is ook wel goed
gvd kheb pw-week, word deze week nie veel d2-en..
btw heb iemand nog een gull ligge? (vraag et nog maar es
) wat is btw een IST precies waard?
btw heb iemand nog een gull ligge? (vraag et nog maar es
Verwijderd
Ik heb hexfire gevonden maar ik vind het maar een raar ding 
Is het de bedoeling dat ik hem aan een sorc geef?
mn lvl 33 pala heeftem nou
Ist doet momenteel 3 soj's .. maar er zijn al gasten die er 4 voor willen geven
Verwijderd
neeOp zondag 03 februari 2002 21:27 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
WTF?? een lvl 33 pala met een hexfire?? geez dude, heb je nix beters voor een pala??
Op zondag 03 februari 2002 21:35 schreef Mini-bad het volgende:
[..]
neeik stink
ding stamt nog uit de d2c tijdOp zondag 03 februari 2002 21:25 schreef Mini-bad het volgende:
Ik heb hexfire gevonden maar ik vind het maar een raar ding
toen waren er alleen 2handed sorc staffs
dus als je een schild wou, voor de resistance.
dan moest je wel een dagger nemen (voor fast-cast en +mana bv)of een zwaard. en dan is hexfire nog wel cool
nu ik er over na denk
ik heb nog een a3 fire merc
(vraag me niet waarom, zag er gewoon wel cewl uit
zou die dan ook meer damage doen ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
ow en af en toe slaat dit spel echt nergens op he .......
heb ik gister halve dag normal koe runs lopen doen.
want daarin heeft een gull dagger een kans van 1 op 75 om te vallen. maar valt er niks
vanmorgen in mijn eerste mep-hell run valt er:
unique dagger........
kans daarop is verdorij nog kleiner, dan dat er een occules en shako indezelfde drop vallen .........
maargoed 1e gull is gevonden. nog 1 te gaan
heb ik gister halve dag normal koe runs lopen doen.
want daarin heeft een gull dagger een kans van 1 op 75 om te vallen. maar valt er niks
vanmorgen in mijn eerste mep-hell run valt er:
unique dagger........
kans daarop is verdorij nog kleiner, dan dat er een occules en shako indezelfde drop vallen .........
maargoed 1e gull is gevonden. nog 1 te gaan
ach het is gewoon kans... net gokken... mfden is gokken.. 
laatste tijd erg weinig geMFd.. op wat ultra elites na heb ik het meeste leuke spul nu voor mijn barb dus die moet eerst na de lvl 95
laatste tijd erg weinig geMFd.. op wat ultra elites na heb ik het meeste leuke spul nu voor mijn barb dus die moet eerst na de lvl 95
Verwijderd
heh, de tijd dat culwens Point en Wall of the Eyeless nog heerstenOp zondag 03 februari 2002 21:43 schreef heuveltje het volgende:
[..]
ding stamt nog uit de d2c tijd
toen waren er alleen 2handed sorc staffs
dus als je een schild wou, voor de resistance.
dan moest je wel een dagger nemen (voor fast-cast en +mana bv)of een zwaard. en dan is hexfire nog wel cool
Ja, +skills werken op Mercsnu ik er over na denk
ik heb nog een a3 fire merc
(vraag me niet waarom, zag er gewoon wel cewl uit)
zou die dan ook meer damage doen ?
Ikheb nog een hellslayer 1 soj:)
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Ga dan naar de trade channels dan krijg je zo een soj voor een hellslayer
ik speelde net op openBnet een game en die gast had 1 of andere vage mod aan... nu vraag ik me dus af welke mod dat was.. overal liepen opeens massa's vijanden (maar dan ook echt beeld vullend @800*600) en alles wat gedropped werd waren unique items (geen goede btw ik had betere magic items)...
welke vage mod is dit...
en is er een manier om te zien welke games mods aanhebben en welke niet...
ik zit toch liever in een normaal spel
welke vage mod is dit...
Bier, Whiskey en Metal!!
dat van die veel vijanden ken ik nietOp zondag 03 februari 2002 23:02 schreef Lord_Mithril het volgende:
ik speelde net op openBnet een game en die gast had 1 of andere vage mod aan... nu vraag ik me dus af welke mod dat was.. overal liepen opeens massa's vijanden (maar dan ook echt beeld vullend @800*600) en alles wat gedropped werd waren unique items (geen goede btw ik had betere magic items)...
welke vage mod is dit...
maar met dat mf heb ik ook es liggen spelen
kun je de kans op unique rare, enz verhogen
had hem nog niet eens max. en alles wat viel was al minstens groen. en 1 op de 3 was unique ofzo (en dat met 0mf)
je kunt een hoop van die dingen op phrozen keep downen
ok maar is er ook een manier om te zien of iemand een mod aanheeft of niet??
tis wel leuk om te zien als je ineens massa's vijanden in je firewall ziet lopen maar ik vind t eigenlijk niet leuk om zo te levelen.. tis veel te makkelijk...
tis wel leuk om te zien als je ineens massa's vijanden in je firewall ziet lopen maar ik vind t eigenlijk niet leuk om zo te levelen.. tis veel te makkelijk...
Bier, Whiskey en Metal!!
waarom doet iemand dat op open ? char editor en hoppa lvl 120
ik speel nog open omdat ik eerst wil weten hoe ik mn char t best kan opbouwen.. en ik heb geen zin om steeds opnieuw te beginnen als ik dood ga... (call me lame)Op zondag 03 februari 2002 23:35 schreef Soullie het volgende:
waarom doet iemand dat op open ? char editor en hoppa lvl 120
maar ik denk dat ik binnenkort (lees morgen
Bier, Whiskey en Metal!!
net ff met barrel me eagle getest en maaaan, dat is mischien nog wel fijner als wf, knockback suxed, hij en ik rosten zo 80% van de level verrot de rest ging andere kant langs , wij waren toch iets sneller 
doe iets van 1600 dmg multiple en 2400 guided
Ignore target defense owned
doe iets van 1600 dmg multiple en 2400 guided
Verwijderd
how the hell doe je dat?Op zondag 03 februari 2002 23:54 schreef SaURoN het volgende:
net ff met barrel me eagle getest en maaaan, dat is mischien nog wel fijner als wf, knockback suxed, hij en ik rosten zo 80% van de level verrot de rest ging andere kant langs , wij waren toch iets sneller
doe iets van 1600 dmg multiple en 2400 guidedIgnore target defense owned
ogen dicht en schietenhow the hell doe je dat?
Verwijderd
nee ik bedoel zoveel dmgOp maandag 04 februari 2002 00:33 schreef barrel het volgende:
[..]
ogen dicht en schieten
Veel dex - goeie bow - goeie gear - poisen charms
VEEL poisen charms
je kunt op closed zowel hardcore als softcore spelen... ik speel softcore dus als ik dood ga ben ik ook niets kwijtOp zondag 03 februari 2002 23:40 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
ik speel nog open omdat ik eerst wil weten hoe ik mn char t best kan opbouwen.. en ik heb geen zin om steeds opnieuw te beginnen als ik dood ga... (call me lame)
maar ik denk dat ik binnenkort (lees morgen) wel een HC char start
Wat is de ultimate act2 merc gear uitrusting ?? alles met + skills voor pala, om die might hoger te krijgen ?
Verwijderd
ja 
Maar ik denk dat je ook een hoop damage-reduce moet hebben om em in leven te houden.
Ik zou voor shaftstop gaan als armor, en Harlequins als muts.
Denk dat eeen ethreal spire of honor, of een magic/rare speertje het dan wel compleet maakt
En, iets met leech natuurlijk
Maar ik denk dat je ook een hoop damage-reduce moet hebben om em in leven te houden.
Ik zou voor shaftstop gaan als armor, en Harlequins als muts.
Denk dat eeen ethreal spire of honor, of een magic/rare speertje het dan wel compleet maakt
En, iets met leech natuurlijk
Ja maar dan heb ik geen + skills
en die might act mercs nm zijn offensive dudes he
Verwijderd
Jaah, dat wil ik ook wel eens weten.Op zondag 03 februari 2002 21:50 schreef X-IoN het volgende:
Hoe maak ik een fatsoenlijke paladin???
stats/skills enzo?
ik gooi er een
Crown of Thieves op, Honor Cryptic Axe en een spirit shroud op
Wil me eathereal harly en een gladiators bane opgooien denk ik
moet ik die doefus wel in nm levelen met koeien
zullen we dat samen doen barrel ? alleen is saaai
Crown of Thieves op, Honor Cryptic Axe en een spirit shroud op
Wil me eathereal harly en een gladiators bane opgooien denk ik
moet ik die doefus wel in nm levelen met koeien
zullen we dat samen doen barrel ? alleen is saaai
Als je die soj heb ben ik je manOp zondag 03 februari 2002 22:48 schreef Pjemco het volgende:
Alleen nog ff een SoJ regelen en dan pak haal ik een Hellslayer
vanavond maar ff runnen
wil je van je voorraadje hellslayer af ? of raak je ze niet in trade channel kwijt 
btw hellslayer+@ = 1soj
barrel vanavond ff koeien in nm
btw hellslayer+@ = 1soj
barrel vanavond ff koeien in nm
ik heb hier ooit een url gepost, voor een java pagina, wat berekende hoeveel effect een skill had
(bv 30 nova + 30 lm levert 1200 damage op ofzo)
alleen kan ik hem nergens meer terug vinden
weet iemand welke ik bedoel ? en waar die staat
(bv 30 nova + 30 lm levert 1200 damage op ofzo)
alleen kan ik hem nergens meer terug vinden
weet iemand welke ik bedoel ? en waar die staat
wat bedoel je met +@ ?Op maandag 04 februari 2002 10:28 schreef SaURoN het volgende:
btw hellslayer+@ = 1soj
Me merc is al lvl 85, hoe je dat doet je zoekt een volle nightmare game op, je opent cow level en als ie gecleared is je merc 6 levels up of meerbarrel vanavond ff koeien in nm
Maar ik help je wel ff vanavond
gisteravond mooie actie gehad. We waren met zijn 7en mephi aan het killen in hell. Iedereen loopt lang een unqiue ring die er ligt
Ik dacht ach ja dan pak ik hem wel en ja soj 
btw is het mogelijk te achterhalen of iets een dupe is? gistermiddag wat items voor sojs getrade en ik heb geen zin om ze te zien verdwijnen
btw is het mogelijk te achterhalen of iets een dupe is? gistermiddag wat items voor sojs getrade en ik heb geen zin om ze te zien verdwijnen
Verwijderd
En wederom een vraag van de LOD-newbie ;):
Kan je meerdere accounts maken? Bestaat er een cow level in Hell? Hoe groot is de basiskans dat je een magisch wapen vind?
mwaah dat zijn alweer een paar leuken voor vandaag
. Ik wil graag ook meedoen met de GOTruns maar ik zit nog in NM met m'n lvl63 pala en ik heb een dusdanig slechte armor en life, dat die corpse explosions van Niklatahk me in 1 maal slopen
Kan je meerdere accounts maken? Bestaat er een cow level in Hell? Hoe groot is de basiskans dat je een magisch wapen vind?
mwaah dat zijn alweer een paar leuken voor vandaag
meerdere accounts kan wel d8 ikOp maandag 04 februari 2002 11:21 schreef Sjawarmaman het volgende:
mwaah dat zijn alweer een paar leuken voor vandaag. Ik wil graag ook meedoen met de GOTruns maar ik zit nog in NM met m'n lvl63 pala en ik heb een dusdanig slechte armor en life, dat die corpse explosions van Niklatahk me in 1 maal slopen
en ja er is een cow-level in hell (anders hebben die level 90 gastjes niks te doen
en de basis kans zou ik niet weten
Bier, Whiskey en Metal!!
1 jaOp maandag 04 februari 2002 11:21 schreef Sjawarmaman het volgende:
1-Kan je meerdere accounts maken?
2-Bestaat er een cow level in Hell?
3-Hoe groot is de basiskans dat je een magisch wapen vind?
mwaah dat zijn alweer een paar leuken voor vandaag.
4 Ik wil graag ook meedoen met de GOTruns maar ik zit nog in NM met m'n lvl63 pala en ik heb een dusdanig slechte armor en life, dat die corpse explosions van Niklatahk me in 1 maal slopen
2 ja (en meteen de coolste plek om te lvlen
3 verschilt per monster
4 nitalak hoef je niet te doen
kan je eventueel wel doorboosten, maar heb momenteel weinig tijd. schreew maar als ik es online ben
en de site die ik zocht :
http://www.cs.hmc.edu/~cbradfor/diablo2/skills.html
Verwijderd
VETTE site trouwens!Op maandag 04 februari 2002 11:27 schreef heuveltje het volgende:
[..]
1 ja
2 ja (en meteen de coolste plek om te lvlen)
3 verschilt per monster
4 nitalak hoef je niet te doen
kan je eventueel wel doorboosten, maar heb momenteel weinig tijd. schreew maar als ik es online ben
en de site die ik zocht :
http://www.cs.hmc.edu/~cbradfor/diablo2/skills.html
Ik heb eigenlijk nog een vraagje
Dit topic is gesloten.