Mjaja, dus een puntje erin is opzich wel genoeg, of niet?Op dinsdag 29 januari 2002 17:12 schreef Squatter het volgende:
je heb berserk op hell nodig om physical imunes plat te krijgen, anders ben je een half uur aan het hakken op zo'n pi
of je moet een wapen hebben die altijd al magic damage doet
lightsabers ofzo
Anoniem: 36087
Ehm, aangezien hij etherial is niet al te veel denk ik.Op dinsdag 29 januari 2002 17:15 schreef Captain_Crais het volgende:
Lo mensen, weet iemand hoeveel een ethereal Homunculus waard is?
En aangezien geen merc ze kunnen gebruiken el helemaal niet, desnietaltemin een leuk itempje.
niks leuk aan een starten necro te geven. duno wie dur hier 1 startOp dinsdag 29 januari 2002 17:15 schreef Captain_Crais het volgende:
Lo mensen, weet iemand hoeveel een ethereal Homunculus waard is?
Anoniem: 12048
met 1 puntje gaat het niet erg hard hoor, maar opzig kan het geen kwaat, als je maar +skills op je char hebt
Anoniem: 16462
Hmmmzzz
Ik heb dus gisteravond m'n Druid op level 66 gekregen. Kon dus eindelijk die Hellslayer gaan gebruiken. Doe nu iets van 1300-5700 damage per klap (met Fury) dus da's wel lekker op zich op level 66.
Maar leuk cowrunnen ofzo is er gewoon echt niet bij met zó'n melee char..alleen een WW barb kan leuk zijn, maar de rest van de melee mietjes echt niet. Voor grote massa's koeien werken alleen amazons en sorcs echt goed. Als ik me Lightning Fury Javazon met Titans of me MF Sorceress vergelijk met die druid...umg...
Als ik nu zo'n cow game join heb ik echt het gevoel alsof ik aan het leechen ben. Normaal gesproken maar je gigantisch veel kills, maar nu moet ik gewoon oppassen dat ik nie te veel koeien om me heen heb want anders ga ik gewoon dood. (duh
)
Moraal van het verhaal: Het is niet zo gek dat je bijna alleen ama's en sorcs ziet in die games. Melee schiet echt nie op in grote groepen..zelfs al kun je 5 hits doen met Fury ofzo..
Ik heb dus gisteravond m'n Druid op level 66 gekregen. Kon dus eindelijk die Hellslayer gaan gebruiken. Doe nu iets van 1300-5700 damage per klap (met Fury) dus da's wel lekker op zich op level 66.
Maar leuk cowrunnen ofzo is er gewoon echt niet bij met zó'n melee char..alleen een WW barb kan leuk zijn, maar de rest van de melee mietjes echt niet. Voor grote massa's koeien werken alleen amazons en sorcs echt goed. Als ik me Lightning Fury Javazon met Titans of me MF Sorceress vergelijk met die druid...umg...
Als ik nu zo'n cow game join heb ik echt het gevoel alsof ik aan het leechen ben. Normaal gesproken maar je gigantisch veel kills, maar nu moet ik gewoon oppassen dat ik nie te veel koeien om me heen heb want anders ga ik gewoon dood. (duh
Moraal van het verhaal: Het is niet zo gek dat je bijna alleen ama's en sorcs ziet in die games. Melee schiet echt nie op in grote groepen..zelfs al kun je 5 hits doen met Fury ofzo..
pff mijn barb kan serieus een stuk of 50 cows tanken als ie wiltOp dinsdag 29 januari 2002 17:24 schreef zanac het volgende:
Hmmmzzz
Als ik nu zo'n cow game join heb ik echt het gevoel alsof ik aan het leechen ben. Normaal gesproken maar je gigantisch veel kills, maar nu moet ik gewoon oppassen dat ik nie te veel koeien om me heen heb want anders ga ik gewoon dood. (duh)
Anoniem: 38358
hydra's zijn kewlOp dinsdag 29 januari 2002 17:53 schreef SaURoN het volgende:
idd soullie![]()
ik maak hydra/ts sorc nuzal ook kut zijn in cows runs achja maakt niet uit
kheb me eerste char eens gemaakt omdat ik 't textje bij de hydra zo kewl vond
btw is een Lycander's wat waard?
Flank of aim?Op dinsdag 29 januari 2002 18:10 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
hydra's zijn kewl
kheb me eerste char eens gemaakt omdat ik 't textje bij de hydra zo kewl vonduiteindelijk heb ik em vet verneukt maar ach wat hij was open enzow (toen haddik nog geen ADSL
)
btw is een Lycander's wat waard?
Flank sucs
Aim is wel cool... een Lycander getrade tegen buriza
.. dus ze zijn gewild door sommige personen
Aim is wel cool... een Lycander getrade tegen buriza
razortail heeft 33% pierce
Dus ongeveer 6 lvl's pierce skills dan zit je over de 80%
edit:
Ik zie dat je op lvl 5 al 55% van de skill krijgt. Dus krijg je in totaal 88%. Nou dat is meer dan genoeg denk ik. Wil je 100% krijgen dan moet je lvl 13 pierce doen, maar dat vind ik zelf nogal zonde van de skillpoints.
Ik zie dat je op lvl 5 al 55% van de skill krijgt. Dus krijg je in totaal 88%. Nou dat is meer dan genoeg denk ik. Wil je 100% krijgen dan moet je lvl 13 pierce doen, maar dat vind ik zelf nogal zonde van de skillpoints.
Zo ongeveer in gotkoe3 vond gister iemand het grappig om king te killen, dus cow-openen kannik helaas al nie meer offeren.
Ga maar weer opnieuw beginnen met een char en kijken hoe snel ik die kan doorlevelen (een necro) ofik effe een goeie curse-build cow-necro kan fabriceren ...
Konden javazons & burizons nu wel of nie door een bonewall knallen ??? Als dat zo is, combineer emt Damage-Amp en je zou theroetisch het snelste cow-tag-team hebben denkik.
Even snel doorrennen, 1024 koeien achter je aan, paar bonewalls & knallen maar ...
Ga maar weer opnieuw beginnen met een char en kijken hoe snel ik die kan doorlevelen (een necro) ofik effe een goeie curse-build cow-necro kan fabriceren ...
Konden javazons & burizons nu wel of nie door een bonewall knallen ??? Als dat zo is, combineer emt Damage-Amp en je zou theroetisch het snelste cow-tag-team hebben denkik.
Even snel doorrennen, 1024 koeien achter je aan, paar bonewalls & knallen maar ...
Javazones ownen........ Heel simpel. Ongeveer 80% pierce voor je rekening nemen en dan ff halve lvl door lopen (veel koeien naar 1 plek verzamelen) en dan lightning fury gooien. Je vallen dan als bosjes neer en als je een beetje teammates hebben die snel de andere kant van het cowlevel doen, dan kan je in 1 exp-shrine een cow lvl clearenOp dinsdag 29 januari 2002 18:40 schreef JiveDAF het volgende:
Zo ongeveer in gotkoe3 vond gister iemand het grappig om king te killen, dus cow-openen kannik helaas al nie meer offeren.
Anoniem: 42998
Ik ben net een sorc begonnen maar ik weet nie precies hoe ik hem ga maken.
Ik dacht aan:
20 frozenorb
20 firewall
20 meteor
20 warmth
5-10 (die skill met -25%) naam kwijt
de rest in teleport
Is dat wat of mis ik iets?
of zijn sommige skills overbodig?
plz help
Ik dacht aan:
20 frozenorb
20 firewall
20 meteor
20 warmth
de rest in teleport
plz help
dan ben ik nog aan het werken 
nu ff aan het eten, maar we zijn de servers aan het schoon maken
dus server ruimte aan het opruimen en de servers zelf stof vrij maken
dat laatste is nog best leuk.
ff de compressor aan en blazen maar
en dan zie je een heeeeeeeeeeleboel stof wat uit de server komt.
ben mischien 22:00 thuis
nu ff aan het eten, maar we zijn de servers aan het schoon maken
dus server ruimte aan het opruimen en de servers zelf stof vrij maken
dat laatste is nog best leuk.
ff de compressor aan en blazen maar
en dan zie je een heeeeeeeeeeleboel stof wat uit de server komt.
ben mischien 22:00 thuis
1 puntje in cold masteryOp dinsdag 29 januari 2002 19:53 schreef Mini-bad het volgende:
Ik ben net een sorc begonnen maar ik weet nie precies hoe ik hem ga maken.
Ik dacht aan:
20 frozenorb
20 firewall
20 meteor
20 warmth
de rest in teleport
plz help
en je hebt te veel in warmth
zeker als je geen energy shield hebt.
krijg je je mana dan nooit op.
teleport is een 1punt wonder.
meer heb je niet echt nodig, met je +skills haal je meestal wel lvl5 en dat is al hoog genoeg om heel het koelvl rond te gaam
tenzij je voor een heel veel vita, heel weinig mana sorc gaat. dan geld bovenstaande wat minder. maar imho opinion kun je het beter besteden
en 20 firewall, zonder fire mastery is wat sunt.
je kan beter fm en fw of meteor maxen
en static is altijd goed
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Squatt, pas je wel op dat je hier en daar niet teveel wegblaast .....
Veel plezier met de opruiming trahwes
Veel plezier met de opruiming trahwes
he mag ik een applaus voor mijn barbje ?
op lvl 12 heeft ie zijn eerste lycanders aim van de cow-king gekregen
helaas maar 165%
maar toch tis wel aardig
maargoed. heeft er iemand 1 of 2 gull daggers voor trade
?
op lvl 12 heeft ie zijn eerste lycanders aim van de cow-king gekregen
helaas maar 165%
maar toch tis wel aardig
maargoed. heeft er iemand 1 of 2 gull daggers voor trade
?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
ikOp dinsdag 29 januari 2002 17:18 schreef SaURoN het volgende:
[..]
niks leuk aan een starten necro te geven. duno wie dur hier 1 startdenk dat die hem wel wil proberen
Sjeez.. nogal veel ideeën over de necro zeg... maar ben alweer lvl 12, dus misschien heb ik 'm nu al verneukt

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Ikke wil wel,mijn sorc is pas lvl 31 dus die kan nog wel wat exp gebruikenOp dinsdag 29 januari 2002 21:11 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
joehoe gaan we nog cowrunnen?
I want to live forever, so far.. so good.
okej, lijkt me ook wel slim ja.Op dinsdag 29 januari 2002 20:20 schreef heuveltje het volgende:
[..]
1 puntje in cold mastery
meer heb je niet echt nodig, met je +skills haal je meestal wel lvl5 en dat is al hoog genoeg om heel het koelvl rond te gaam
tenzij je voor een heel veel vita, heel weinig mana sorc gaat. dan geld bovenstaande wat minder. maar imho opinion kun je het beter besteden
en static is altijd goed
Maar zou je dan FW of Meteor maxen??
en in die andere nix?
Als je firemastery niet gaat maxen, dan hoef je ook geen Fire attack spells te maxen.Op dinsdag 29 januari 2002 21:26 schreef Mini-bad het volgende:
[..]
okej, lijkt me ook wel slim ja.
Maar zou je dan FW of Meteor maxen??
en in die andere nix?
ga dan voor Static, Frozen Orb ofzo..
Nee ik ga fire mastery wel maxen
maar daarbij alleen meteor? of alleen firewall?
Of allebei een beetje?
Of allebei een beetje?
Okay wegens overweldigende animo starten we nu gotkoe1//got
Ik heb een fire/cold sorcOp dinsdag 29 januari 2002 21:32 schreef Mini-bad het volgende:
Nee ik ga fire mastery wel maxen
Of allebei een beetje?
ik heb firewall gemaxed, en fire mastery
paar punten in warmth 5 ofzo..
Meteor vind ik zuigen, dus daar heb ik er 0 in zitten. of 1 voor preq ?.. don't remember
+4 skillz........ ja alleen als je n00b bent. Een beetje ervaren speler haalt makkelijk +10Op dinsdag 29 januari 2002 20:20 schreef heuveltje het volgende:
[..]
1 puntje in cold mastery
en static is altijd goed
+1 que-hegan // viperskin
+3 oculus
+1 lidless wall
+2 harle
+2 amu
+1(fireskills) magefist
+2 2x soj
Hiermee zit je al aan de +12
Anoniem: 38358
ja
enne... meteor zuigt, ik haat een halfuur w88 op de inslag als ik ze in de tussentijd allang dood had kunnen hebben...
enne... meteor zuigt, ik haat een halfuur w88 op de inslag als ik ze in de tussentijd allang dood had kunnen hebben...
Ik heb nug harly en ocules voor me sorcje nodig heb ik iets van lvl 33 hydra en fm
doe nu al 900 dmg ongeveer 
offer soj per stuk voor ocules en harly
als je gaat traden ben je voor een harly zeker 2 soj kwijt..Op dinsdag 29 januari 2002 22:39 schreef SaURoN het volgende:
Ik heb nug harly en ocules voor me sorcje nodig heb ik iets van lvl 33 hydra en fmdoe nu al 900 dmg ongeveer
jij maar ik niet
ik ga gewoon een bekende opzoeken die heeft er vast nog wel 1 voor me
en anders draag ik wel dat lelijk sabi ding
ik ga gewoon een bekende opzoeken die heeft er vast nog wel 1 voor me
LoL, en een harle is niet uglyOp dinsdag 29 januari 2002 22:40 schreef SaURoN het volgende:
jij maar ik niet![]()
ik ga gewoon een bekende opzoeken die heeft er vast nog wel 1 voor meen anders draag ik wel dat lelijk sabi ding
hij zegt lelijke sabi dingOp dinsdag 29 januari 2002 22:53 schreef Shade het volgende:
[..]
LoL, en een harle is niet ugly
Oftewel lelijke sabani setding
aardappel petje of een pot op me hoofd
wat zou ik kiezen
een pot
lvl 32 hydra en doe nu 874 precies met hydras dat owned
wat zou ik kiezen
gaat al de goeie richting in sauOp dinsdag 29 januari 2002 22:57 schreef SaURoN het volgende:
aardappel petje of een pot op me hoofd
wat zou ik kiezeneen pot
![]()
ligt er maar net aan.Op dinsdag 29 januari 2002 21:45 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
+4 skillz........ ja alleen als je n00b bent. Een beetje ervaren speler haalt makkelijk +10
+1 que-hegan // viperskin
+3 oculus
+1 lidless wall
+2 harle
+2 amu
+1(fireskills) magefist
+2 2x soj
Hiermee zit je al aan de +12
waar je hem voor gaat gebruiken.
ik heb mijn sorc eigenlijk alleen maar voor mf runs
das dus +3 occulus
en +1 tarn
en wat bepaalde personen hier nogal es willen vergeten
niet iedereen heeft 10+ sojs om een char aan te kleden.
ikzelf heb nog niet eens een 2 to all skills amu voor me sorc, of een lidless wall(viscerant is een aardige el cheapo vervanger) laat staan 2 losse sojs.
en als ik het goed herinder(correct me if im wrong) speelde mini bad singleplayer
en dan heb je over het algemeen al veel minder items, en zeker geen mogelijkheid om te traden .......
w00t
the user formerly known as JiveDAF
the user formerly known as JiveDAF
Anoniem: 4743
voor MF:
+2 op Harly
+1 op Skullders
+3 op oculus
+1 (of 2) op %50 mf rare amulet (ze bestaan, en heersen
)
+7 voor mf'ers
Hoewel dit natuurlijk niet helemaal waar is, echte bikkels gebruiken geen oculus maar een Gull Dagger
+2 op Harly
+1 op Skullders
+3 op oculus
+1 (of 2) op %50 mf rare amulet (ze bestaan, en heersen
+7 voor mf'ers
Hoewel dit natuurlijk niet helemaal waar is, echte bikkels gebruiken geen oculus maar een Gull Dagger
Anoniem: 43910
Weet je wat ik niet snap, iedereen wil 600 mf hebben maar het verschil in effectieve mf bonus op uniques is maar 55% dus dan kun je IMHO beter gewoon wat vettere stuff dragen en meph dan 20keer sneller killen en dan vind je volgens mij nog steeds genoeg uni's.
Ik had ook nog een vraagje, ik ben een mf ama aan het bouwen en ik wou vragen of jullie denken dat ie enige kans van slagen heeft, ik ben nu lvl 48 en hij doet het redelijk goed.
ps ik zoek nog een manald heal.....
Ik had ook nog een vraagje, ik ben een mf ama aan het bouwen en ik wou vragen of jullie denken dat ie enige kans van slagen heeft, ik ben nu lvl 48 en hij doet het redelijk goed.
das niet waar, elke % meer is een % meer .....Op woensdag 30 januari 2002 08:18 schreef Schizophreniac het volgende:
Weet je wat ik niet snap, iedereen wil 600 mf hebben maar het verschil in effectieve mf bonus op uniques is maar 55% dus dan kun je IMHO beter gewoon wat vettere stuff dragen en meph dan 20keer sneller killen en dan vind je volgens mij nog steeds genoeg uni's.
dus % meer kans op items, en % is meer kans op een elite is % kans dat je wat vindt
btw
Door Jive (was: JiveDAF) - woensdag 30 januari 2002 01:45
hoe the fuck krijgt jivedaf dat bij zijn naam????
nevermind het schijnt eenmalig te mogen
Anoniem: 35309
Gisteren mijn Barb geleveld naar 53
Vanavond nog een paar keer leechen en dan iemand vragen voor de ancients op hell. 
Is hier iemand de me daar mee kan helpen? Meeste mensen hebben er erg veel moeite mee, dus vreemden helpen je niet graag. Hier iemand die ze op hell owned??
Kan ik daarna eindelijk Hell Slayer aan en al mijn stats en skills invullen.
Is hier iemand de me daar mee kan helpen? Meeste mensen hebben er erg veel moeite mee, dus vreemden helpen je niet graag. Hier iemand die ze op hell owned??
Kan ik daarna eindelijk Hell Slayer aan en al mijn stats en skills invullen.
zet je op weaponswitch toch een rythme en gul daggerOp woensdag 30 januari 2002 03:56 schreef Pjemco het volgende:
voor MF:
+2 op Harly
+1 op Skullders
+3 op oculus
+1 (of 2) op %50 mf rare amulet (ze bestaan, en heersen)
+7 voor mf'ers
Kan iemand mij vanavond helpen een nieuwe barb van mij te boosten naar cowruns hell, m'n sword barb heb ik best verneukt, en ik wil dit goedmaken 
de sword barb die ik nu heb heeft max res en max iron skin,
ik had daar minder in moeten investeren, maar in combat skills moeten gooien.
de sword barb die ik nu heb heeft max res en max iron skin,
ik had daar minder in moeten investeren, maar in combat skills moeten gooien.
als ik niet lag , wil ik ze wel ff afmaken met me barb , wil niet doodtgaan namelijk bijna lvl up op 90Op woensdag 30 januari 2002 09:47 schreef Jaxe het volgende:
Gisteren mijn Barb geleveld naar 53Vanavond nog een paar keer leechen en dan iemand vragen voor de ancients op hell.
Kan ik daarna eindelijk Hell Slayer aan en al mijn stats en skills invullen.![]()
![]()
sauron jij had toch dual baranananana barb? werkt dat goed? beter als duel lightsabre?
Heeft 'r iemand hier nog wat (gratis) Necro stuff... of niet zulk duur spul (heb geen soj en niet echt goede items om te traden)...
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
LS is beter... baranar is beter voor elemental damage.. maar dan pak je toch lekker beserk of zoOp woensdag 30 januari 2002 11:23 schreef PO_Redrum het volgende:
sauron jij had toch dual baranananana barb? werkt dat goed? beter als duel lightsabre?
2 ~ 3 meppen = cow dood
beserk build alleen pakken als je veel damge reduce equip hebt en een mega shield (storm of zow).. anders is het 1 mep en jij dood
LS heeft ook wel wat magic dam en ik zie ook ignore's target defense, das wel errug lompOp woensdag 30 januari 2002 12:39 schreef Soullie het volgende:
[..]
LS is beter... baranar is beter voor elemental damage.. maar dan pak je toch lekker beserk of zo
2 ~ 3 meppen = cow dood
beserk build alleen pakken als je veel damge reduce equip hebt en een mega shield (storm of zow).. anders is het 1 mep en jij dood
* Soullie heeft een 232% LS en weet dat het een bruut zwaard is 
ik vind ehm stukke beter als baranar
...
beste 1 handed sword iig... met al mijn charms etc doe ik 1423 - 2325 damage 1 handed met ITD
.. en dat doe auw
ik vind ehm stukke beter als baranar
beste 1 handed sword iig... met al mijn charms etc doe ik 1423 - 2325 damage 1 handed met ITD
Mijn "build" (lees: Eerste character dus punten verknoeid) heeft damagereduce en lightsabre. Met beserk bats ik inderdaad redelijk snel koeien neer. Maar ik moet toch eerder denken aan 3-4 klappen (met 2100+damage).
Ik gebruik een redelijk kewl shield wat elemental damage add.
Verder eigenlijk geen super equip, maar dit alles werkt dus goed. Baranar had ik toen, maar niet gebruikt vanwege swordmastery.
Ik gebruik een redelijk kewl shield wat elemental damage add.
Verder eigenlijk geen super equip, maar dit alles werkt dus goed. Baranar had ik toen, maar niet gebruikt vanwege swordmastery.
Heel relaxed! Thanks manOp woensdag 30 januari 2002 11:20 schreef SaURoN het volgende:
[..]
als ik niet lag , wil ik ze wel ff afmaken met me barb , wil niet doodtgaan namelijk bijna lvl up op 90
Ik contact je vanavond wel even (*sauron2 neem ik aan?) als ik lvl 60 ben.
Alvast bedankt! Ben benieuwd hoe snel je het doet
3 klappen met een ligtsabre is nogal snel gebeurd he
... rap kreng...
*kuch*Gull? Haha *kuch*Op woensdag 30 januari 2002 03:56 schreef Pjemco het volgende:
voor MF:
+2 op Harly
+1 op Skullders
+3 op oculus
+1 (of 2) op %50 mf rare amulet (ze bestaan, en heersen)
+7 voor mf'ers
Alibaba met dual ist.
Al eens gezien?
en jij hebt dual ist ?... ik iig niet
ik welOp woensdag 30 januari 2002 14:10 schreef Soullie het volgende:
en jij hebt dual ist ?... ik iig niet
ook al eens een 4socketed ist shield
Nee poepding....... niemand wil daar wat voor gevenOp woensdag 30 januari 2002 14:23 schreef Irons het volgende:
euhm ik heb net courpsemourne gevonden, kan ik daar nog wat normaals voor vragen?
wat denk ik zelf?Op woensdag 30 januari 2002 11:46 schreef SaURoN het volgende:
Wat denk je zelf? LS is wel wat beter ITD
barana doet 3-600*2 = 6-1200 elem dmg
barana heeft 50 ias = sneller als LS (in iedergeval even snel)
barana doet meer dmg (toch?)
dus ik dacht barana is beter maar dus niet
en door die gigantische AR bonus raak je toch alles (ignore targets defence van LS)
ignore target defense levert niet alleen op dat je 'm sneller raakt, maar dat je 'm ook veel meer damage doetOp woensdag 30 januari 2002 14:35 schreef PO_Redrum het volgende:
[..]
wat denk ik zelf?
barana doet 3-600*2 = 6-1200 elem dmg
barana heeft 50 ias = sneller als LS (in iedergeval even snel)
barana doet meer dmg (toch?)
dus ik dacht barana is beter maar dus niet
en door die gigantische AR bonus raak je toch alles (ignore targets defence van LS)
Mja ik vond baranar een zuigwapen... dus ik use liever lightsabre...
Op woensdag 30 januari 2002 14:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
ignore target defense levert niet alleen op dat je 'm sneller raakt, maar dat je 'm ook veel meer damage doet
ik dacht altijd:
hoge AR meer kans dat je door een armor heenslaat
ignore targets defense is dus dacht ik niet anders als een enorm hoge AR. (je raakt altijd)
Anoniem: 40260
je raakt em niet sneller, je raakt em gewoon altijd.
defense zorgt ervoor dat er minder damage doorheen komt. geen defense is dus meer damage
defense zorgt ervoor dat er minder damage doorheen komt. geen defense is dus meer damage
Ik deed laatst d2:LoD met een vriend over lan. Ik legde mijn zwaard in het tradeschermpje om hem ff aan hem te laten zien, toen ik cancel klikte liepen mijn mana en life ver naar beneden.
Terwijl ik geen +life / +mana bonussen op mijn zwaard heb zitten
Hoe komt dit?
Terwijl ik geen +life / +mana bonussen op mijn zwaard heb zitten
Hoe komt dit?
Ook weetik nie precies waar ik bij mijn barb de punten in moet doen:
20 Swordmastery < hebbik al
20 WW < hebbik ook al
7 Natural res < heppik
nog wat punten voor req.'s 1 in stamina 1 in speed
ik zat nou te denken om BO te maxen en Berserk
maar dan hebbik
20 SM
20 WW
20 BO
20 Berserk
dan hou ik nogal wat punten over
waar zou ik ze instoppen??
Iron skinn maxen ofzo?
20 Swordmastery < hebbik al
20 WW < hebbik ook al
7 Natural res < heppik
nog wat punten voor req.'s 1 in stamina 1 in speed
ik zat nou te denken om BO te maxen en Berserk
maar dan hebbik
20 SM
20 WW
20 BO
20 Berserk
dan hou ik nogal wat punten over
waar zou ik ze instoppen??
Iron skinn maxen ofzo?
als je dan toch zo rijk bent magi k wat sojs lenen ? ben arm namelijkOp woensdag 30 januari 2002 14:19 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
ik wel
ook al eens een 4socketed ist shield

Had ik dat maar........ ik zei dat ik het gezien had ook al komt dat niet helemaal dudielijk over in die post zie ik nu.Op woensdag 30 januari 2002 16:37 schreef SaURoN het volgende:
[..]
als je dan toch zo rijk bent magi k wat sojs lenen ? ben arm namelijk8 sojs left
8 sojs is best ok reserve toch ?
... * Soullie heeft er minder over 
maar ik trade niet meer ivm die nieuwe trade dupe...
maar ik trade niet meer ivm die nieuwe trade dupe...
ja leuke reserve strax moet ik weer werken voor mijn sojs
Jaxe ik zie net dat ik bij al mijn laaste/beste charcs nog geen acncients gedaan heb,kan je dus niet helpen ancients doe ik op lvl 90 want die exp die ik dan krijg moet ik dan eigenlijk 50 koe runs voor doen ofzo
Jaxe ik zie net dat ik bij al mijn laaste/beste charcs nog geen acncients gedaan heb,kan je dus niet helpen ancients doe ik op lvl 90 want die exp die ik dan krijg moet ik dan eigenlijk 50 koe runs voor doen ofzo

Die anchients hell moet je bewaren tot je lvl 98 en nog 40 milj voor lvl 99
scheelt je zo'n 15 a 20 cowgames en je weet het laatste loodjes wegen het zwaarst. Trouwens anchients nighmare is ook 20 milj d8 ik .. dus das al 60.
Anywayz heb er hier iemand een legit arkaine's valor of stormshield voor een aardig tweakers prijsje ?? Offers Soj's
Anywayz heb er hier iemand een legit arkaine's valor of stormshield voor een aardig tweakers prijsje ?? Offers Soj's
YES!!!! I heb meer soj dan Sauron, ik heb er 11Op woensdag 30 januari 2002 16:37 schreef SaURoN het volgende:
[..]
als je dan toch zo rijk bent magi k wat sojs lenen ? ben arm namelijk8 sojs left
maar ik heb dan weer geen Windforce

Anoniem: 40260
zozo eindelijk weer diablo, heb ik toch anderhalve week moeten missen ofzo, jullie weten het misschien niet meer maar ik kon het dus nie meer spelen (DUH
) maar da kwam dus door tsjernobyl virus
.
Maar alles opgelost, flink geformatteerd en virusscanner erop gepleurd. ik ben dus weer back in business

Maar alles opgelost, flink geformatteerd en virusscanner erop gepleurd. ik ben dus weer back in business
Morgen eindelijk snel internet...Op woensdag 30 januari 2002 19:46 schreef Warbringer het volgende:
[..]
YES!!!! I heb meer soj dan Sauron, ik heb er 11
maar ik heb dan weer geen Windforce![]()
Ik ga dan ook maar weer is Diablo II op internet doen! Ik vind die windforce helemaal niet zo speciaal heb 'm laatst met singleplayer gevonden (clvl 40)
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
ik heb meer waarde in itemsOp woensdag 30 januari 2002 19:46 schreef Warbringer het volgende:
[..]
YES!!!! I heb meer soj dan Sauron, ik heb er 11
maar ik heb dan weer geen Windforce![]()
Ik investeer
heb namelijk 11 charcs te onderhouden
Volgens mij blijf ik alleen maar ik start evengoed een gotkoe1//got Komt alen zeg ik maar
en ik ben de pausOp woensdag 30 januari 2002 20:45 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
Morgen eindelijk snel internet...
Ik ga dan ook maar weer is Diablo II op internet doen! Ik vind die windforce helemaal niet zo speciaal heb 'm laatst met singleplayer gevonden (clvl 40)
ja op single player en open battle.net heb ik ook een windforce.. dropte zo nadat ik zown item cheater opstarte... die van mij is ook nog beter als een normale windforce... hmmm... had ik hier veel geluk ??
ik was lvl 4 toen...
Jaja, het item lvl is 85 dus hoe kan je in hemels naam een windforce vinden met een lvl 40 gastje?Morgen eindelijk snel internet...
Mlvl 95 zal je bedoelen.Op donderdag 31 januari 2002 01:12 schreef Pjemco het volgende:
een monster killen van clvl 95
Anoniem: 4743
OOk wel Mlvl genoemd jaOp donderdag 31 januari 2002 01:12 schreef Pjemco het volgende:
een monster killen van clvl 95
Iedereen die gisteren aan het Gotkoe-en was, thx. 
Ben nu lvl 67 en kan eidenlijk mijn hellslayer aan. Moet nu alleen nog ff wat ll en ml equip aan doen, want als ik ww door een groepje koeien kom ik er gehavend uit.
Mn andere barb leeched zich daarin juist vol.
De damage is nu trouwens al wel vet bruut zeg! Hell Slayer rules!
ps: Battle Orders kan ik dus echt niet aan wennen he?! Gebruik hem hooguit voor ik mephje pak of pvp denk ik..
1 koe per klap dood is trouwens wel lekker.
equip at the moment:
-Hell Slayer
-Die set helm met +1 to skills (zwarte helm)
-Shaftstop
-Amu met +12 to vit, str etc. en +21 to resis
-Bul Kathos
-Ravenfrost
-Laying of Hands
-Razortail
-Waterwalkers
Die helm ga ik denk ik replacen met StealSkull. IAS kan ik wel gebruiken plus de leech.
Ff snel vraagje: Hell Slayer socketen met Shael, dom of slim?
Ben nu lvl 67 en kan eidenlijk mijn hellslayer aan. Moet nu alleen nog ff wat ll en ml equip aan doen, want als ik ww door een groepje koeien kom ik er gehavend uit.
De damage is nu trouwens al wel vet bruut zeg! Hell Slayer rules!
ps: Battle Orders kan ik dus echt niet aan wennen he?! Gebruik hem hooguit voor ik mephje pak of pvp denk ik..
1 koe per klap dood is trouwens wel lekker.
equip at the moment:
-Hell Slayer
-Die set helm met +1 to skills (zwarte helm)
-Shaftstop
-Amu met +12 to vit, str etc. en +21 to resis
-Bul Kathos
-Ravenfrost
-Laying of Hands
-Razortail
-Waterwalkers
Die helm ga ik denk ik replacen met StealSkull. IAS kan ik wel gebruiken plus de leech.
ik zou wachten tot ik een jewel met ias en ed had.[b]Op donderdag 31 januari 2002 08:35 schreef Jaxe
maar een shael kan geen kwaat
Die vind ik toch nooit en is veel te duur om te traden..Op donderdag 31 januari 2002 09:34 schreef Squatter het volgende:
[..]
ik zou wachten tot ik een jewel met ias en ed had.
maar een shael kan geen kwaat
Ik denk dat een shael dan wel verstandig is.. 20 IAS shael..10 IAS van helm. En dan wat er standaard op die axe zit. Nu gaat het echt te langzaam met beserken.
Maar ja, ben LightSabre gewend.
maar met lsaber klop je niet in drie keer een superunic boss plat, met hellslayer wel.
dan doet de snelheid er niet zo toe denk ik
maar een berserker is meestal wel een sword barb met shield.
Dat ben ik dus met mijn andere char.Op donderdag 31 januari 2002 10:21 schreef Squatter het volgende:
maar met lsaber klop je niet in drie keer een superunic boss plat, met hellslayer wel.
Maar Beserk is toch altijd nodig voor immunes he.. Ik heb het gewoon ingesteld als standaard aanval omdat de damageincrease wel lekker is.
Whirlwind is mijn preferred aanval, maar ik moet eerst zorgen dat mijn manaleech op pijl is. Misschien dat ik nightsmoke aan trek.. Die geeft geloof ik 50% damage taken to mana?
Damn, da's een goeie ja.Op donderdag 31 januari 2002 10:34 schreef Squatter het volgende:
is een manald ring nix dan ??
Wat denk je dat ik dan moet replacen? Bul Kathos 3% of RavenFrost?
das moeilijk..
ik weet niet alle stats ban bul en raven frost heb ik nu ook aan op mijn sword barb, maar ik denk dat ik die vervang met een andere met ll, of een amu met ll
ravenfrost is wel een ok ring
ik weet niet alle stats ban bul en raven frost heb ik nu ook aan op mijn sword barb, maar ik denk dat ik die vervang met een andere met ll, of een amu met ll
ravenfrost is wel een ok ring
Ik ga gewoon kijken wat ik het lekkerst vind gaan. Bul Kathos geeft ook +1 skills, altijd lekker natuurlijk.
Thanks voor info.
Thanks voor info.
yo ppl 
ik speel ook zo af en toe weer es diablo met een oude maat die ik nog ken van diablo2
hij heeft een MF sorcje met 1036 % mf !
is zon rare helm die z'n level 75 sorcje 525 % mf (based on char level) geeft
kep net buriza gevonden en die unique ceremonial pike voor amazone. echt PHAT
ik speel ook zo af en toe weer es diablo met een oude maat die ik nog ken van diablo2
hij heeft een MF sorcje met 1036 % mf !
is zon rare helm die z'n level 75 sorcje 525 % mf (based on char level) geeft
kep net buriza gevonden en die unique ceremonial pike voor amazone. echt PHAT
Ik heb er nog nooit zo1 gezien,...we want pics!!

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
Dit topic is gesloten.