Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Je kan naar mijn weten de 3com kaart bij elke!!!! computer gebruiken met een PCI slot, het maakt niet uit welke versie.
Ik gebruik deze kaarten ook op oude computers in een netwerk voor basisscholen en heb er totaal geen problemen mee.
Je kan jouw probleem waarschijnlijk oplossen door 3c9x5c.exe te runnen en daarmee verschillende opties aan te passen.
Ik gebruik deze kaarten ook op oude computers in een netwerk voor basisscholen en heb er totaal geen problemen mee.
Je kan jouw probleem waarschijnlijk oplossen door 3c9x5c.exe te runnen en daarmee verschillende opties aan te passen.
Ik krijg de PC niet eens opgestart. Op een of andere gekke manier vind het BIOS dat ik een NCR SCSI kaartje erin geprikt heb. Daar blijkt ie op steken.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
3Com 3C90x kaarten moeten in een bus-mastering PCI slot zitten. Er bestaan moederborden waarvan niet alle sloten van het bus-mastering type zijn.