Ik heb nu net m'n hele HiFi set compleet ... en ik merk dat ik verrekte weinig echt goede CD's heb. Natuurlijk, alles klinkt een stuk beter, het probleem is dat ik nu een tweedeling in m'n CD collectie krijg: 'platte' muziek en 'goede' muziek. De opnamekwaliteit hoor ik nu opeens ...
Dit HiFi wordt een dure hobby, want nu moet ik opeens allemaal nieuwe CD's gaan kopen
Nu vroeg ik me dus af of er bekende labels/artiesten zijn (in de Jazz/jazzpop hoek) die bekend staan om audiofiel verantwoorde opnamen? Ik weet het van 'Chesky', verder heb ik wat muziek van Blue Note (die goed klinkt), maar hier zitten vast mensen die nog wat aanraders hebben.
Het is niet een puur ontopic topic (officieel moet hij waarschijnlijk naar /2), maar ik denk dat ik hier de meeste kans heb op een bevredigend antwoord
Dit HiFi wordt een dure hobby, want nu moet ik opeens allemaal nieuwe CD's gaan kopen
Het is niet een puur ontopic topic (officieel moet hij waarschijnlijk naar /2), maar ik denk dat ik hier de meeste kans heb op een bevredigend antwoord
There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.