Toon posts:

Geen beeld van mijn ASUS v7100 op XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nadat ik mijn computer op de tv had aangesloten (met wat moeite) kreeg ik na dat ik hem op mijn monitor wilde aan sluiten geen beeld meer. De coomputer geeft wel tot dat het inlog scherm van XP komt dan springt de monitor uit. Als ik dan blind mijn wachtwoord intik hoor ik wel dat windows gestart wordt maar ik krijg geen beeld.
Als ik op F8 druk voor safe mode en ander opties lopen deze steeds op niks uit. Pas nadat i een ander kaart erin heb gezet krijg ik weer beeld. Nu heef mijn moeder met haar pentium 2 233 mhz een GeForce in haar computer en dat is niet eerlijk.

weet iemand wat ik moet doen behalve windows op nieuw installeren???

thankx

(8>

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Kan zijn dat de tv-out mode nog aanstaat ofzo :?
De shortcut is ctrl + alt + T geloof ik. Geen idee verder, maar het valt te proberen. Sluit anders ook eens een tv aan en kijk of je daar beeld op hebt.

succes

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ha,

Ctrl Alt T werkt niet ik heb geen software van Asus geinstalleerd (komt door XP) wel heb ik TVTools erop staan die gaf mij wat problemen in het begin kan het daar aan liggen??

(8>

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Probeer het zou ik zeggen, in safe mode kun je 'm er wel uit flikkeren lijkt me. Ander moet je in safe mode naar run-> msconfig en bij tabblad startup het een en ander weghalen ofzo.

Mijn Home Cinema in aanbouw