Goed, deze vraag is misschien al eens langsgekomen, maar ik wil het hier toch even voorleggen:
Ik heb in m'n pc een SB Live! 1024, en deze is aangesloten op mijn Philips Stereo installatie. Op deze (nee geen dolby pro logic of dolby digital) zijn vier boxen aangesloten.
Op zich geeft dit alles een prima kwaliteitje, maar nu zit ik erover te denken om er nog een subwoofer tussen/naast te zetten.
Bij een kameraad van mij zag ik een soort doorlus-woofer, dus zijn stereo is via de 4 kanalen van z'n stereo aangesloten op de woofer, en de boxen zitten dan weer in de woofer.
Zou dit voor mij ook een goede (en goedkope
) oplossing zijn of kan ik de woofer ook via mijn (nog onbenutte) extra aansluiting op de SB Live! aansluiten?
Het gaat me niet om een peperdure oplossing, max. ongeveer €150 ofzo
Plz advize
Ik heb in m'n pc een SB Live! 1024, en deze is aangesloten op mijn Philips Stereo installatie. Op deze (nee geen dolby pro logic of dolby digital) zijn vier boxen aangesloten.
Op zich geeft dit alles een prima kwaliteitje, maar nu zit ik erover te denken om er nog een subwoofer tussen/naast te zetten.
Bij een kameraad van mij zag ik een soort doorlus-woofer, dus zijn stereo is via de 4 kanalen van z'n stereo aangesloten op de woofer, en de boxen zitten dan weer in de woofer.
Zou dit voor mij ook een goede (en goedkope
Het gaat me niet om een peperdure oplossing, max. ongeveer €150 ofzo
Plz advize
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X