Toon posts:

All in DVD player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een all in wonder stand alone dvd player.
zo'n eentje die alles wat op schijfje staat kan afspelen.
DVD
MP3
Audio cd
VCD
etc...

tevens wil ik er dat er een tuner in zit voor de radio, zodat de verouderde stereo de deur uit kan.

nu heb ik al gezien dat kenwood daar een heel leuk setje voor heeft maar ik vroeg me af of er nog meer setjes waren. weet iemand een site waarom je dit soort info kunt vinden met prijsvergelijking enzo.

Verwijderd

philips heeft er ook eentje dvd, versterker, radio in een, zelfs met dts erop

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-03 06:53

Metten

ik hou het graag simpel

je kan ook ff kijken naar pioneer of JVC verder
verw8 geen denderende kwaliteit btw.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 18:39 schreef Metten het volgende:
je kan ook ff kijken naar pioneer of JVC verder
verw8 geen denderende kwaliteit btw.
hoe bedoel je dat, zijn die setjes niet zo goed dan.

Verwijderd

Topicstarter
mij lijkt de kenwood DVT-7000 Receiver wel een leuke apparaatje, heb hem gezien en gehoord en het bevalt me wel de prijs van 960 euro is wat minder (slik) maar dat moet dan maar ff voor een radio tuner, cd speler, mp3 speler, dvd speler, vcd speler.....

iemand ervaring met dit ding?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:52
Meestal zijn het de jan modaal merken die met dergelijk spul komen, dus check die website's eens. Overigens kan mp3 wellicht lastig worden gezien veel van dergelijke merken ht pas sinds kort ondersteunen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
meestal als ik iets nieuws voor mijn computer wil kopen dan zoek ik altijd op verschillende sites revieuws op van dat desbetreffende artikel.

weet iemand toevallig zoiets ook voor dvd spelers.??

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:52
probeer eens de search van het DVD forum

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 21:22 schreef ShittyOldMan het volgende:
probeer eens de search van het DVD forum
aah kijk, naar zoiets was ik nou opzoek.

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Vandaag met m'n pa ook even naar zulke setjes gekeken en ik heb haast alleen maar van dit soort setjes gezien.Maar als je 960 euro al teveel vindt zou ik dan nog maar eens een keer nadenken over de aanschaf van zo'n set.Want volgens mij begint 't pas leuk (ik ben geen audiofiel) te klinken vanaf zo'n 1000-1100 euro.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 01:08 schreef Copycat het volgende:
Vandaag met m'n pa ook even naar zulke setjes gekeken en ik heb haast alleen maar van dit soort setjes gezien.Maar als je 960 euro al teveel vindt zou ik dan nog maar eens een keer nadenken over de aanschaf van zo'n set.Want volgens mij begint 't pas leuk (ik ben geen audiofiel) te klinken vanaf zo'n 1000-1100 euro.
ik ben er nu ook wel achter dat een setje die dit allemaal kan voor 960 euro niet echt duur is integendeel.

vraag mij alleen af of de kwaliteit `extreem` minder is of dat het wel meevalt.
Pagina: 1