Kan dat welOp maandag 28 januari 2002 17:40 schreef LooneyD het volgende:
hey hoe the hell kan je dit spel multiplayer speel'n ???
als je netwerk game doet nou jah doet het dus niet
als iemand dit wel gelukt is laat ff weten !
ThnX
Verwijderd
Net ff gekeken maar er staat niks over in de handleiding, dus het lijkt me niet te kunnen
YOEPIE nog maar 3 levels 
dan uitgespeeld
de muizen waraover ik had had kan je killen door erop te klikken
dan heb je geen gaten in de muren
dan uitgespeeld
de muizen waraover ik had had kan je killen door erop te klikken
dan heb je geen gaten in de muren
Kan welOp maandag 28 januari 2002 17:45 schreef kyle_2000 het volgende:
precies...volgens kan het helemaal niet
Heb t eens multiplayer gespeeld. Moet je wel IPX/SPX gebruiken en je moet je spel ff patchen. Patch kan je volgens mij gewoon bij bullfrog downloaden. Mocht iemand interesse hebben ofzo roep maar. Heb em nog dus kan em ff ergens uploaden als t nodig mocht zijn
Maar multiplayer is stoer. Kan je ook rommelbommen kopen en die bij de ander in t ziekenhuis zetten. Als je die optijd ontdekt kan je em weer oppakken en hem bij de afzender plaatsen
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
HEt mooiste van het spel was wel het kweeken van een ware kotsfestijn. Begon er 1tje te kotsen dan volgde al snel de tweede en was er geen stoppen meer aan.
Kenners weten waarom
Heb de multiplayer patch ff opgezocht en gevonden natuurlijk
.
http://techsupport.ea.com/patch_detail.cfm?id=13536
Daar kan je de patch downloaden waarmee multiplayer mogelijk wordt
have fun
Daar kan je de patch downloaden waarmee multiplayer mogelijk wordt
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
wow.....multiplayenOp dinsdag 29 januari 2002 11:12 schreef FastBunny het volgende:
Heb de multiplayer patch ff opgezocht en gevonden natuurlijk.
Daar kan je de patch downloaden waarmee multiplayer mogelijk wordthave fun
jammer dat het alleen ipx is...
en niemand wil met me multiplayen
err ik krijg op het laatst zon final assignment ofzow.... was daar de bedoeling van? enorm veel ratten en 4 handymans. Ik kan niks bouwen en geen een knop doet het. (?)(?)(?)
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
damn ik heb de patch geinstaleerd maar hij doet nog steeds weinig, ik kan wel een DPayIPX game createn maar hij zegt op de andere pc dat er geen IPX netwerk geinstaleerd is !! terwijl er bij netwerk instelling toch echt een ipx protocol staat.
hoe the hell hebben jullie het gedaan ??
ThnX
ThnX
Doos weer gevonden. Bij mij zit er standaard een multiplayer optie in, ook uitleg in handleiding. Misschien een iets latere versie?
Verwijderd
ik heb hem ooit ngo eens gratis gekregen bij the sims. Ik ga em maar weer eens even proberen 
krijg er ineens zin aan
Ben trouwens destijds best ver gekomen
, kreeg je ineens 4 verschillende gebouwen ofzo..., kon je in 1 een slaapzaal maken enz, enz
, cool!
nu hopen dat winXP em pakt, weet iemand of dat werkt?
krijg er ineens zin aan
Ben trouwens destijds best ver gekomen
Kon je ook niet kiezen voor normaal IPX? Mij staat wel iets bij dat dat DirectplayIPX en directplaymodem niet werkte namelijk... En toendertijd had ik nog win95 volgens mij weet niet of dat gek veel uitmaaktOp dinsdag 29 januari 2002 11:27 schreef LooneyD het volgende:
damn ik heb de patch geinstaleerd maar hij doet nog steeds weinig, ik kan wel een DPayIPX game createn maar hij zegt op de andere pc dat er geen IPX netwerk geinstaleerd is !! terwijl er bij netwerk instelling toch echt een ipx protocol staat.
ThnX
prima met winxp proOp dinsdag 29 januari 2002 11:31 schreef ruuddie het volgende:
ik heb hem ooit ngo eens gratis gekregen bij the sims. Ik ga em maar weer eens even proberen
krijg er ineens zin aan
Ben trouwens destijds best ver gekomen, kreeg je ineens 4 verschillende gebouwen ofzo..., kon je in 1 een slaapzaal maken enz, enz
, cool!
ARG, ik denk leuk ff weer TH'en. Maar als ik hem installeer en ik start hem op dan krijg ik een cd'tje te zien. En dan wordt het even zwart en dan vliegt ie er uit
. Hebben nog meer mensen dit? Ik draai XP Pro
(Patch helpt niet... en sound is goed ingestelt)
(Patch helpt niet... en sound is goed ingestelt)
* Lampie gaat die CD maar weer eens lenen van een vriend en 'per ongeluk' vergeten terug te geven 
Ja, voor de draad ermee
[/Vliegende panters mode]
[Vliegende panters mode]Op dinsdag 29 januari 2002 16:43 schreef Manic het volgende:
Screenshots vink wel leuk
Ja, voor de draad ermee
[/Vliegende panters mode]
Nou veel mensen hebben dat liever niet denk ikOp dinsdag 29 januari 2002 18:24 schreef Chaot het volgende:
nog leuker zou zijn als je zelf voor "dokter" zou kunnen spelen![]()
(
)
Whoa, Theme Hospital is echt phat ja 
Multiplayer zat alleen in de nieuwe versie, voor de oude versie had je idd een patch nodig.
Ik heb de nieuwe versie origineel.
Vroeger gingen we dat altijd via een directe modemverbinding tegen elkaar spelen, dat werkte perfect..
Had het ook nog eens over m'n netwerk geprobeerd via IPX maar dat ging idd niet, een van de client-PC's gaf aan dat er geen IPX geinstalleerd was terwijl dat wel het geval was...
Multiplayer zat alleen in de nieuwe versie, voor de oude versie had je idd een patch nodig.
Ik heb de nieuwe versie origineel.
Vroeger gingen we dat altijd via een directe modemverbinding tegen elkaar spelen, dat werkte perfect..
Had het ook nog eens over m'n netwerk geprobeerd via IPX maar dat ging idd niet, een van de client-PC's gaf aan dat er geen IPX geinstalleerd was terwijl dat wel het geval was...
#
Dit spel heb ik echt weken achtereen gespeeld 
* DJ^ denkt terug aan de tijd dat ie nog zoveel vrije tijd had
* DJ^ denkt terug aan de tijd dat ie nog zoveel vrije tijd had
hmmz
Verwijderd
Die stemmetjes zijn zo cool... vooral om WAT er gezegd word..
People are here at their own risk..
Attention please... hold your creditcart ready...
Net ff geinstalleerd.. doet het ook nog onder winxp
People are here at their own risk..
Attention please... hold your creditcart ready...
Net ff geinstalleerd.. doet het ook nog onder winxp
Moet hem ook maar weer eens proberen. Krijg er wel weer zin in naar dit alles gelezen te hebben.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
* WarPuppy 2Op woensdag 30 januari 2002 10:31 schreef Mike78 het volgende:
Moet hem ook maar weer eens proberen. Krijg er wel weer zin in naar dit alles gelezen te hebben.
Ook vet was de ratten die er rondliepen, en de mensen die in de gang stonden te kotsen, alleen om een of wazige reden ging ik dan altijd failliet
Verwijderd
Ik heb dit spel echt al heeeeeeeeeel veel gespeeld!
Ik heb m ook nog ergens liggen, en ik ga m maar weer eens opzoeken
Alleen heb ik als ik heb op een wat oudere computer speel een heel erg blokkerig scherm
Dat is wel een beetje irritant, verder echt een geweldig spel!
Alleen heb ik als ik heb op een wat oudere computer speel een heel erg blokkerig scherm
Dat klopt, maar zo is het altijd geweest. Alleen een paar jaar geleden vondt je dat nog mooi, en nu denk je dat je computer kapot isOp woensdag 03 april 2002 10:46 schreef Liefkleinmeisjuh het volgende:
Verwijderd
Op woensdag 03 april 2002 10:46 schreef Liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik heb dit spel echt al heeeeeeeeeel veel gespeeld!
offtopic:
heej jij ook hier
heej jij ook hier
Screens:

Geweldig spel. Ik denk dat ik toendertijd dit evenveel speelde als Transport Tycoon. Mijn neefjes spelen het soms nog op mijn P166

Geweldig spel. Ik denk dat ik toendertijd dit evenveel speelde als Transport Tycoon. Mijn neefjes spelen het soms nog op mijn P166
They made me do it.
ik voel de herinneringen alweer opkomenOp woensdag 03 april 2002 11:17 schreef Tom S. het volgende:
Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lang leve de nostalgie
Heb het ook pas nog geinstalleerd... lache spel man 
Ben bij het level gekomen met die epidemieen (poep woord
)... toen werd het te lastig en ben ik gekapt
Ben bij het level gekomen met die epidemieen (poep woord
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Je bent niet de enigste toen hij pas uitkwam kocht ik hem meteenOp zondag 27 januari 2002 12:43 schreef KingSky het volgende:
wauw..niet verw8 dat er nog zoveel fans hiero zijn
maybe Goty van 2002
" You have just killed your first patient., how does that feel? " LoL
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
ik vond het leukste toen met die emergency-heli's......ik liet die mannetjes altijd naar een ander ziekenhuis gaan of lkker lang laten w8en
Verwijderd
Ok dan... een nieuwe release waar niks in veranderd is behalve dan een of andere stereo of een grafisch puntje 
Kijk maar naar films:
The Exorcist, ik ging er naar toe en hoopte de op een
nieuwe versie wat dus niet het geval bleek te zijn
E.T.: Ook zo'n toffe film maar wel vet oud. Is ook weer
uit het stof gehaald en op het doek gezet terwijl er geen
geen flikker aan veranderd is!
Kijk maar naar films:
The Exorcist, ik ging er naar toe en hoopte de op een
nieuwe versie wat dus niet het geval bleek te zijn
E.T.: Ook zo'n toffe film maar wel vet oud. Is ook weer
uit het stof gehaald en op het doek gezet terwijl er geen
geen flikker aan veranderd is!

Wheheh het is een vet spelOp zaterdag 26 januari 2002 16:04 schreef Assmael het volgende:
geinig spelletje
btw ook Day of the Tentacle rulez nog steeds hiero
Verwijderd
Ik ben aan het spelenOp woensdag 03 april 2002 11:17 schreef Tom S. het volgende:
Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dooeoeoi!
Verwijderd
Gek eigenlijk he, dat er nu nog mensen (weer) aan het spelen zijn van ,eigenlijk, zo'n oud spel.
Verwijderd
Ik heb het orgineel gekocht voor 25 piek nou dat was geen slechte koop er is een tijd geweest dat ik een theme hospital addict was
speelde het minstens 2uur per dag
Verwijderd
Erg fijn spel ja 
Ik heb het 1 keer gemultiplayered, maar er klopte niets van. Ik had een prachtig ziekenhuis en mijn tegenstander speelde het ongeveer voor de eerste keer, en het was dus een grote puinhoop. Raad eens wie ALLE patienten kreeg... juist, niet ik
Ik heb het 1 keer gemultiplayered, maar er klopte niets van. Ik had een prachtig ziekenhuis en mijn tegenstander speelde het ongeveer voor de eerste keer, en het was dus een grote puinhoop. Raad eens wie ALLE patienten kreeg... juist, niet ik
Ontzettend gaaf spel...alleen ben nooit verder gekomen dan level 7 of 8, dan ga ik steevast ten onder aan die kut epidimieen en te weinig centen....Misschien wordt het tijd hem weer eens te instaleren..ik heb het dit jaar nog niet geprobeert
tips welkom!Al heb ik alle sites destijds afgezocht en alle tips al geprobeert, puke puke puke

xMouse
Ik ga het ook weer eens spelen 
1400 Mhz, en een fucking lage resolutie natuurlijk.. Heeft iemand daar een oplossing voor ?
1400 Mhz, en een fucking lage resolutie natuurlijk.. Heeft iemand daar een oplossing voor ?
Verwijderd
Blegh, TH was voor mij een flinke teleurstelling toen ik het destijds voor f119,- (!) kocht 
Gamespot is het met mij eens:
http://gamespot.search.com/search?q=theme+hospital
Nee, geef mij maar Theme park. Ouder, maar wel veel leuker & beter.
Wie Theme Park nooit gesppeld heeft, zou afgeschoten moeten worden als de ratten in Theme Hospital!
Nee, geef mij maar Theme park. Ouder, maar wel veel leuker & beter.
Wie Theme Park nooit gesppeld heeft, zou afgeschoten moeten worden als de ratten in Theme Hospital!
Verwijderd
het spel is makkelijk en met die epidemien is alleen maar geld te verdienen. Zorgen dat er geen vip in je hospital is en dan zeggen dat je ze allemaal wilt genezen (wel eerst kijken welke ziekte, of je dat wel kan) dan alle mannetjes met dat groene ding boven hun hoofd vooraan in de rij zetten en dan proberen te genezen. als het je lukt krijg je ene vette bonus en weg geldprobleem.Op donderdag 04 april 2002 17:44 schreef xMouse het volgende:
Ontzettend gaaf spel...alleen ben nooit verder gekomen dan level 7 of 8, dan ga ik steevast ten onder aan die kut epidimieen en te weinig centen....Misschien wordt het tijd hem weer eens te instaleren..ik heb het dit jaar nog niet geprobeerttips welkom!Al heb ik alle sites destijds afgezocht en alle tips al geprobeert, puke puke puke
P.s. in latere levels stuk of 4, 5 gp office's maken en meerdere diagnotische kamers anders houd je de stroom nooit bij
hijs wel leuk, alleen kheb hem niet meer
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Ze zitten het daar op gamespot een beetje af te kraken, maar ik vind/vond het een gaaf spel. Ik begin nu ineens in te zien hoe belangrijk een (goede) demo dan wel niet kan zijn voor een spel, want als men alleen previews/reviews gaat lezen en daarin wordt het afgekraakt dan maakt een game eigenlijk nooit kans om een hit te worden
Verwijderd
Bij de options kan je ergens Low-res uitzetten, als je dat al hebt gedaan kan er niets meer voor je gedaan wordenOp donderdag 04 april 2002 18:41 schreef Jaded het volgende:
Ik deed altijd tot level 5 ofzo 2 GP's NAAST elkaarOp donderdag 04 april 2002 19:58 schreef starmania het volgende:
[..]
het spel is makkelijk en met die epidemien is alleen maar geld te verdienen. Zorgen dat er geen vip in je hospital is en dan zeggen dat je ze allemaal wilt genezen (wel eerst kijken welke ziekte, of je dat wel kan) dan alle mannetjes met dat groene ding boven hun hoofd vooraan in de rij zetten en dan proberen te genezen. als het je lukt krijg je ene vette bonus en weg geldprobleem.
P.s. in latere levels stuk of 4, 5 gp office's maken en meerdere diagnotische kamers anders houd je de stroom nooit bijSUCCES
En daarna deed ik er zeker als er plek genoeg was.. een grote hal met links 2 gp's een diagnostic en psych. en aan de andere kant tzelfde. en ergens ertussen in een pharmacie
Ja, maar bij de ratings van de bezoekers staat hij op 8.2Op donderdag 04 april 2002 18:50 schreef jdvanwijk het volgende:
Blegh, TH was voor mij een flinke teleurstelling toen ik het destijds voor f119,- (!) kocht
Verwijderd
Die zul je toch echt zelf moeten inhuren uit de verre hoek van het uitzendbureauOp zaterdag 26 januari 2002 14:14 schreef Digital-DNA het volgende:
Met van die lekker domme sletjes achter de balie
* Doekoeman is ook weer begonnen.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Ook ik kon het niet laten weer te beginnen. Dit spel is echt wel cool.
Theme Hospital is nog steeds qua idee een van de allerbeste spellen ooit gemaakt!
En volgens mij een van de weinige spellen die ook heel populair is bij de vrouwtjes
En volgens mij een van de weinige spellen die ook heel populair is bij de vrouwtjes
nou vooruit laat ik dan ook maar eens zoeken. Ik heb toentertijd er erg veel plezier van gehad.
hmmm
Niemand?Op dinsdag 29 januari 2002 11:19 schreef TrehT het volgende:
err ik krijg op het laatst zon final assignment ofzow.... was daar de bedoeling van? enorm veel ratten en 4 handymans. Ik kan niks bouwen en geen een knop doet het. (?)(?)(?)
Verwijderd
Die zijn erg leuk ja, je kreeg op een gegeven moment toch ook een bazooka? daar hoefde je niet zo goed mee te richtenOp zondag 07 april 2002 15:57 schreef Caspian het volgende:
moet je de ratten neerknallen
krijg je vette wapens voor
ik ga hem ook ff zoeken
Verwijderd
dat zijn toch bonus levels, dan moet je proberen zoveel mogelijk ratten af te maken, ik d8 zelfs dat je verschillende wapens had ?Op dinsdag 29 januari 2002 11:19 schreef TrehT het volgende:
weet iemand hoe je een level kunt RESTARTEN ?
Ik heb maar 1 savegame, en die is die is een beetje bagger.
Heb 2 kamers zonder deur, en er kan niemand in.
Na 3 minuten kickt vervolgens hele me trug naar windoos.
(Patch hielp ook niet)
Zat op level 5 trouwens....
(Patch hielp ook niet)
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Kijk even op internet voor cheats en daarmee kun je vanaf elk level startenOp maandag 08 april 2002 13:44 schreef Doekoeman het volgende:
weet iemand hoe je een level kunt RESTARTEN ?
(Patch hielp ook niet)
Ik krijg het trouwens druk met golden oldies. Transport Tycoon heb ik namelijk ook net weer uit de kast gehaald en deze wil ik ook wel weer eens spelen. Volgens mij was ik tot level 9 gekomen
hmmz
Dit zou ik ook wel willen weten.Op donderdag 04 april 2002 18:41 schreef Jaded het volgende:
Is er trouwens ook een mogelijkheid om TH in een window te draaien? (dus niet fullscreen...)
hmmz
jep, met cheat is het gelukt.
Weet iemand wat je tegen epidemieen moet doen ?
Verwijderd
Je ziekenhuis goed schoonhouden, en het kan ook zijn dat als mensen te dicht opelkaar gepropt zijn het ook gebeurd (zeker als er een paar kotsen)Op dinsdag 09 april 2002 13:08 schreef Doekoeman het volgende:
Gewoon heel veel handymen inhurenOp dinsdag 09 april 2002 13:08 schreef Doekoeman het volgende:
hmmz
Ik denk dat hij bedoelt dat level waar de mensen die vage groene kikkertjes boven hun hoofd krijgen
Tenminste ik zit nu ook vast in dat level.
Ik kom niet tot de 150000 gulden
Tenminste ik zit nu ook vast in dat level.
Ik kom niet tot de 150000 gulden
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd
Die 'kikkertjes' komen in meer levels voor, dat betekent namelijk dat iemand een virus heeft opgelopen. Als dat gebeurd kan je 2 dingen doen:
OF je laat iedereen automatisch inenten, maar dat kost veel geld en je reputatie gaat omlaag OF je doet het zelf, als je binnen een bepaalde tijd iedereen weet in te enten kost het je niets en blijft je reputatie gespaard
OF je laat iedereen automatisch inenten, maar dat kost veel geld en je reputatie gaat omlaag OF je doet het zelf, als je binnen een bepaalde tijd iedereen weet in te enten kost het je niets en blijft je reputatie gespaard
Je hoeft niet te cheaten om een level opnieuw te starten. Als je de patch hebt geinstalleerd kun je als het goed is gewoon onder file de level herstarten.
Dit is het enige spel waar ik als 12 jarig jochie 100 guldens voor heb uitgegeven
Dit is het enige spel waar ik als 12 jarig jochie 100 guldens voor heb uitgegeven
uhm...
Ik ook. En aangezien mn broer toen al (!!) een P133 had, snel bij hem spelen als hij weg wasOp vrijdag 19 juli 2002 19:40 schreef Smoonshine het volgende:
Je hoeft niet te cheaten om een level opnieuw te starten. Als je de patch hebt geinstalleerd kun je als het goed is gewoon onder file de level herstarten.
Superrrrkewl spel dit!! Ik heb het heel vaak gespeeld, nooit uitgespeeld trouwens. Vond het irritantst spelen in levels waar vaak aardbevingen voorkwamen; ik was altijd te laat om machines te repareren en dan bleef je achter met lege kamers vol ingestorte machines die je niet meer weg kon halen(?)
Patienten gingen om verschillende redenen kotsen, maar het ergst wordt het als ze zich niet happy voelen. Ik ben het nog niet tegengekomen hier, maar je moet altijd zorgen dat mensen kunnen zitten en planten zijn ook echt belangrijk. Daar gaan mensen zich beter door voelen en zo zullen ze minder snel gaan de boel onder gaan puken.
Lache spel dit, wel een alltime fav' voor mij.
Patienten gingen om verschillende redenen kotsen, maar het ergst wordt het als ze zich niet happy voelen. Ik ben het nog niet tegengekomen hier, maar je moet altijd zorgen dat mensen kunnen zitten en planten zijn ook echt belangrijk. Daar gaan mensen zich beter door voelen en zo zullen ze minder snel gaan de boel onder gaan puken.
Lache spel dit, wel een alltime fav' voor mij.
Verwijderd
Als je epidimie hebt moet je snel de mannetjes lokaliseren die het hebben en naar huis kicken, en opletten dat ze bnie iemand anders besmetten op hun weg naar huis, moet lukken voordat die dikke healthinspector komt. Meestal krijg je dan lekker veel geld, en soms als het niet lukt moet je wat betalen he
Soms zelfs minder dan je in eerste instantie zou moeten betalen als je epidimie toegaf
Verwijderd
Theme Hospital? Damn, hoe lang ik daar wel niet achter heb gezeten 
Laat m'n zus 't niet horen dattie goedkoop weer te krijgen is. Niet meer achter de PC weg te BRANDEN
Laat m'n zus 't niet horen dattie goedkoop weer te krijgen is. Niet meer achter de PC weg te BRANDEN
Verwijderd
Je moet ze er niet uitgooien, je moet ze inentenOp zondag 21 juli 2002 16:37 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Als je epidimie hebt moet je snel de mannetjes lokaliseren die het hebben en naar huis kicken, en opletten dat ze bnie iemand anders besmetten op hun weg naar huis, moet lukken voordat die dikke healthinspector komt. Meestal krijg je dan lekker veel geld, en soms als het niet lukt moet je wat betalen heSoms zelfs minder dan je in eerste instantie zou moeten betalen als je epidimie toegaf
aaah.. waarom kan ik die cd niet meer vinden.. na het lezen van dit topic wil ik dit spel ook weer op m'n computer zetten, maar kan nergens die cd meer vinden!!!!
Boekje en doosje heb ik nog wel, alleen waar is die cd!!!
Theme hospital is een titel die je meesterlijk mag noemen. Perfect uitgebalanceerd. Niet te makkelijk, niet laagdrempelig, maar zeker goed te bevatten. (was 12 of 13 toen ik hem uitspeelde. (Misschien nu nog maar eens proberen op het hoogste niveau) Zit een leuk snufje humor in, en het is geinig getekend.Op zaterdag 26 januari 2002 13:36 schreef KingSky het volgende:
phet spel dit ...nu ff uitspelen, want 4 jaar terug kwam ik tot het eenalaatste level..
Past wel in mijn all-times beste games denk ik.
Jammer dat er nog steeds geen opvolger voor gemaakt is, dit spel had namelijk een orgineel iets, en de ziektes waren gewoon ronduit lachwekkend
Theme hospital rulz, alleen hij liep de hele tijd vast dus moest ik heb opnieuw installeren, maar nu doet ie het niet meer
Verwijderd
Het is misschien wel jammer, maar aan de andere kant is het ook niet zo erg. Bullfrog kwam/komt steeds met originele spellen, en bijna geen enkele opvolger... anders krijg je zo'n Blizzard effectFastBunny schreef op 02 december 2002 @ 09:43:
[...]
Jammer dat er nog steeds geen opvolger voor gemaakt is, dit spel had namelijk een orgineel iets, en de ziektes waren gewoon ronduit lachwekkend![]()
Okay you have a point there. Maar nu kunnen ze met 3D enzo veel meer. Lijkt me wel leuk om bv als docter door je eigen ziekenhuis te wandelen enzo, toen kon dat niet, dat trokken de Pentium's toen nog nietVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 10:44:
[...]
Het is misschien wel jammer, maar aan de andere kant is het ook niet zo erg. Bullfrog kwam/komt steeds met originele spellen, en bijna geen enkele opvolger... anders krijg je zo'n Blizzard effect
Verwijderd
3d werelden zijn meestal kut, het hele spelconcept lijdt eraan. geef maar maar gewoon 2d 1600-1200 ofzoFastBunny schreef op 02 December 2002 @ 10:46:
[...]
Okay you have a point there. Maar nu kunnen ze met 3D enzo veel meer. Lijkt me wel leuk om bv als docter door je eigen ziekenhuis te wandelen enzo, toen kon dat niet, dat trokken de Pentium's toen nog niet
Effe die CD uit de kast halen 
Niet te geloven dat ik die toen der tijd nog origineel had gekocht dat was nog de tijd met spellen waar je niet op uitgekeken was na 1 weekje.
Niet te geloven dat ik die toen der tijd nog origineel had gekocht dat was nog de tijd met spellen waar je niet op uitgekeken was na 1 weekje.
Verwijderd
Ik moet ook nog ergens het orgineel hebben, Ga ik vanavond maar eens zoeken.Want als ik iedereen er zo over hoor krijg ik al weer zin om het te spelen
Verwijderd
WAt is er met bullfrog gebeurt zijn ze falliet?btw jammer dat die vent van B&w is weggeaan bij bullfrog anders zouden ze nu b&w voor bullfrog hebben gemaakt
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 19:33 ]
Verwijderd
Trouwens, Waarom zegt iedereen dan bullfrog weg is, het is wel overgekocht, maar team park world is toch nog niet zo heel lang geleden uitgekomen (jaartje ofzo?)
en is roller coaster tycoon (2) ook niet van bullfrog, meen me namelijk te herrineren da het bullfrog logo op mijn RCT doos stond (kwijt)
en is roller coaster tycoon (2) ook niet van bullfrog, meen me namelijk te herrineren da het bullfrog logo op mijn RCT doos stond (kwijt)
Verwijderd
dat level waar je op die ratten moest schieten was ook tof alleen jammer dat die zo verrekte lang duurt je bent soms wel 20 minuten op eens stel ratten aan het schieten.
Verwijderd
Kijk eens rond naar hoe je alle andere DOS-spellen draaiend kunt krijgen onder Mac OS X. Het spelen van oude spellen is nog steeds erg in, dus het zal niet veel moeite moeten kosten om het kunnen vinden. We verwachten nog altijd dat iedereen zelf een beetje inzet vertoont.
Zelfs als was dit geen topic van bijna 5 jaar oud, dan had het alsnog een slotje gekregen.
Zelfs als was dit geen topic van bijna 5 jaar oud, dan had het alsnog een slotje gekregen.
Dit topic is gesloten.